Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni ei käy baareissa ja yökehoissa koska...

Vierailija
25.02.2019 |

Koska en anna hänen käydä siellä, jos ollaan parisuhteessa niin tyttöystävälläni ei ole mitään asiaa yöelämään ilman miestänsä.

Jos olisin miehesi, tai sinulla olisi orastava uusi suhde ja sanoisin sinulle näin kun olisit menossa baariin, siis antaisin suoraan ymmärtää että jos menet niin suhde on ohi käytännössä. Olisiko se sinulle ok?

(tämä on HYPOTEETTINEN KYSYMYS, en siis itse ole tällainen mies mutta olen kyllä kokenut mieheltä tällaista ja mietin miten tässä tilanteessa pitäisi toimia, onko normaalia hyväksyä se?)

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille rajoittajille kysymys: olisiko teille ok. että puolisonne tekisi matkatyötä, johon sisältyy hotelliasumista ja erilaisia iltatilaisuuksia, joissa on yleensä mukana alkoholitarjoilu? Entä huvimatkailu yksin tai kavereiden kanssa ilman teitä?

Mun miehelle ei olisi ok mikään näistä.

Miksi? Miksi hän ei luota sinuun? Ja miksi sinä olet suhteessa ihmiseen, joka ei edes pidä sinua luottamuksen arvoisena?

En tiedä luottaako, mutta tekee itse reissutyötä ja haluaa että olen kotona.

Ei matkustella tms yhdessäkään, niin ei varmasti antaisi lähteä muidenkaan kanssa.

Vierailija
102/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille rajoittajille kysymys: olisiko teille ok. että puolisonne tekisi matkatyötä, johon sisältyy hotelliasumista ja erilaisia iltatilaisuuksia, joissa on yleensä mukana alkoholitarjoilu? Entä huvimatkailu yksin tai kavereiden kanssa ilman teitä?

Me matkustetaan pääasiassa yhdessä. Mies on matkustanut työporukan kanssa Euroopassa pari kertaa, mutta matkustaisi kuulemma mieluummin perheensä kanssa. Mies on joskus joutunut työnsä vuoksi myös yöpymään hotellissa, ja minäkin joudun parin kuukauden päästä näin tekemään. Luotan mieheeni täysin ja hän minuun. 17 vuotta yhteiseloa takana. Me nyt vain tykätään tehdä asioita yhdessä. Ennen ukkokultani tapaamista kävin baareissa joka viikonloppu. Lihatiskejähän ne on, missä isketään äijää. Ihan turha puhua muuta. Niin paljon tuli opiskeluaikana käytyä ja biletettyä, että ei ole kaipuuta jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me matkustetaan pääasiassa yhdessä. Mies on matkustanut työporukan kanssa Euroopassa pari kertaa, mutta matkustaisi kuulemma mieluummin perheensä kanssa. Mies on joskus joutunut työnsä vuoksi myös yöpymään hotellissa, ja minäkin joudun parin kuukauden päästä näin tekemään. Luotan mieheeni täysin ja hän minuun. 17 vuotta yhteiseloa takana. Me nyt vain tykätään tehdä asioita yhdessä. Ennen ukkokultani tapaamista kävin baareissa joka viikonloppu. Lihatiskejähän ne on, missä isketään äijää. Ihan turha puhua muuta. Niin paljon tuli opiskeluaikana käytyä ja biletettyä, että ei ole kaipuuta jäänyt.

Eihän omat menot mitenkään ole yhteisen tekemisen tiellä. Kyllä meidän elämään mahtuu kumpaakin, nautin kavereideni seurasta ja myös miehen kanssa tykätään yhdessä tehdä ja käydä. Myös keikoilla baareissa, yhdessä ja erikseen. Eikä siellä mitään lihatiskitoimintaa ole, jos et sellaista itse halua.

Vierailija
104/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta tuntuu että jos vaihdettaisiin ap:n kysymykseen sukupuolet toisinpäin, niin asia ei olisikaan enää ihmisoikeuksiin verrattavissa oleva periaatekysymys, vaan rajoitteille alkaisikin löytyä ymmärrystä ja baariin menevälle henkilölle projisoitaisiin toinen toistansa suurempia ongelmia ja alhaisia motiiveja.

Vierailija
105/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok, suhde loppuisi siihen ennen kuin ehtisi alkaakaan.

Vierailija
106/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi olla ainoa, joka näkee kuinka täällä naisvaltaisella foorumilla tästä aiheesta puhuttaessa ollaan niin läpeensä ammutun puolueellisia kuin vain voidaan olla. Miten ei osata astua toisen saappaisiin, naisina meidän pitäisi olla tunnettuja empatiastamme. Missä teidän kommentoijien empatiakykynne on? Mielestäni jos baareja kohti menojalka vipattaa seurustellessa, niin miksi edes olet yksiavioisessa suhteessa? Miksi ette kokeile avointa suhdetta, näin kaikki olisi tyytyväisiä. Se olisi tuossa tilanteessa ainoa oikea ratkaisu jos suhteen nainen halajaa baareihin ja yökerhoihin. T: Nainen

Eli jos nainen käy baarissa ollessaan parisuhteessa niin logiikkasi mukaan hän pettää? Itse käyn baareissa kuuntelemassa musiikkia enkä etsimässä mitään seksisuhteita.

Vierailija
107/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla ainoa, joka näkee kuinka täällä naisvaltaisella foorumilla tästä aiheesta puhuttaessa ollaan niin läpeensä ammutun puolueellisia kuin vain voidaan olla. Miten ei osata astua toisen saappaisiin, naisina meidän pitäisi olla tunnettuja empatiastamme. Missä teidän kommentoijien empatiakykynne on? Mielestäni jos baareja kohti menojalka vipattaa seurustellessa, niin miksi edes olet yksiavioisessa suhteessa? Miksi ette kokeile avointa suhdetta, näin kaikki olisi tyytyväisiä. Se olisi tuossa tilanteessa ainoa oikea ratkaisu jos suhteen nainen halajaa baareihin ja yökerhoihin. T: Nainen

Tähän vielä jatkan, että jokainen tietää mitä baareissa/discoissa tapahtuu ja miksi sinne mennään. Ei siitä ole kahta kysymystäkään. Vaikka täällä mitä sanotaan niin jokainen tietää että ne ovat niitä sinkkujen temmellyspaikkoja, ja jos vakavassa yksiavioisessa suhteessa oleva sinne halajaa niin, niin suhteen toinen osapuoli saa kyllä olla kielteinen siitä. Samalla tavalla myös miehen suhteen. Jos sitä niin tekee mieli tehdä, avaa suhde. T: sama

No mitäs jos en halua mitään muita miehiä sänkyyni vaan pelkästään juoda (maltilla), tanssia ja korkeintaan vähän flirttailla jos kivoja miehiä kohdalle osuu? Vähän turhalta tuntuisi aloittaa vapaa suhde. Kai sitä sitten pitäisi samalla vaivalla sänkyynkin hypätä ja kokea taas p*skaa seksiä (yhden illan jutuissa se on ollut sitä aina. Seksi paranee vasta kun toisen oppii tuntemaan)

En pysty ymmärtämään ajatusta että baarissa ollaan etsimässä seuraa. Onneksi miehenikään ei ymmärrä ja voidaan molemmat käydä juhlimassa yhdessä ja erikseen.

Vierailija
108/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa a*abilta.

Vierailija
109/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa a*abilta.

Kieltämättä...

Vierailija
110/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tämmönen, en saanu mennä, koska hän ei tykänny millanen olin kännissä.. (oon ihan normaalisti, ilonen, en aiheuta riitaa yms)

Mut hän sit kyllä meni! Musta on naurettavaa et ihminen latelee ”sääntöjä” joita ei ite edes noudata. Kusipää.