Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

3501/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi kuumeilija, ikää jo 42v ja maaliskuussa oli tm niin nyt uutta yritystä. Mietin että näyttäiskö ne clear luen viikkonäytölliset testit että jatkuuko raskaus eli viikot suurenisi näytöllä? Kun viimeksi selvis vasta 7 rv ettei koko alkiota ollut

3502/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin uudestaan.. omaan silmään näyttää viiva vaan haalistuneen😕 kuukautiskivun kaltaisia kipuja ollut parin päivän ajan, jotka menneet kyllä yhtä nopeasti ohi kun ovat tulleetkin, mutta ilman vuotoa. Maltan nyt mieleni ja odotan jos ne sieltä nyt ovatkin tulossa.. toivon kyllä kovasti että ei😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3503/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea, Aadastella!

Itselläni on kp1, huomenna varaan kontrolli-uä:n. Olisi toinen letrokierto tiedossa, toiveena myös inseminaatio.

Tänään mieheni kertoi, että empii, haluaako mitään inseminaatiota. Olen kuulemma ollut huonolla tuulella 2 pv (joo, PMS) ja lisäksi empii inseminaatiota, koska se ei kuulemma ole luonnollista. Jokaisella on tietysti oikeus tunteisiinsa, mutta mielestäni hän ei osaa laittaa asioita mittakaavaan, vaan näkee suurempia mörköjä kuin niitä onkaan.

Että katsotaanpa sitten, miten maailma makaa tuossa 1,5-2 vk päästä.

3504/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo käyttäjä33725 ja vaihdoin käyttäjänimeni, tosiaan menkkoja ei vieläkään näy. Oireetkin vaihtelevat ja tänään olin niin väsynyt ja kärttyinen että lepäsin koko päivän. Alan kohta miettiä että onko kyseessä jokin tulehdus vai missä on vika? Lantion seudulla ja alaselässä on kipuja, en viitsi varata gyne aikaa koska odottelen vielä. Huomenna ostamaan uusi testi. Tää raastaa hermoja kun ei tiedä mistä on kyse.

3505/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! ❤️ En ole vieläkään osannut kertoa miehelle. Se on aika herkkis ja romantikko, ja veikkaan että se ottaa huonosti sen, että raskauduttiin tällaisesta riitakierrosta, josta oli romantiikka kaukana. Yritän kuumeisesti keksiä jotain kivaa tapaa kertoa, joka jättäisi alleen riitamuistot 🤔

Tryout, tässä kierrossa mulla ei ollut tosiaan mitään ”poppaskonsteja” käytössä, mutta aikaisemmissa kierroissa oon aina makoillut sängyssä sen puoli tuntia, nostanut jalkoja ylös jne. Kerran kokeilin jopa sitä kuukuppi-metodia! 😂 Siitä kierrosta kyllä raskauduin ekan kerran.

33/33, 1. yritetty 08/19 lähtien, km 03/20

3506/6611 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa! Oon lukenut kaikki viestit ja iloinnut plussistanne, ihanaa. ❤️ Nyt on tuntunut niin kovin vaikealta itse kirjoittaa mitään. Aina kun asian äärelle pysähtyy, niin on vain niin kovin itkuista. Melkein varasin gynelle ajan mutta jänistin nyt siitä, ajattelin, että sitten syksyllä, jos ei tärppää ennen sitä. Jotenkin sisimmässä välillä tuntuu, ettei tämä tulee onnistumaan, mutta sitten yritän perua koko ajatuksen. 😭

Nyt otin käyttöön Inocapsit ja vehnänalkioöljyn. Jos noi Inocapsit parantaisi tosiaan munasolujen laatua, kovasti toivon niin. Disperin myös kiinnostaisi. Oliko teillä tiedossa muita kotikonsteja kiinnittymisen ja luteaalivaihe tukemiseen? Vehnänalkioöljyä käytin ensimmäisen raskauden alkaessa, joten en voinut nyt olla sitä ostamatta.

Pian alkaa kesälomat, joten jos sen kautta saisi vähän rentoutta tähän projektiin... Meneillä kp 12 ja ovis olisi vanhojen merkkien mukaan to tai pe.

Pari n30 ja m40, esikoinen syntynyt 2017. Pikkusisaruksen yritys alkanut 2/2020.

3507/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea mustelidae ja Aadastella! :)

Ja kiitos vielä ideoista ja kommenteista Tähti ja muut siihen, että miten tätä piinailua jaksaisi. Viikonloppu olikin oikein ihana ja sellainen että oli muuta ajateltavaa, kun oli niin hyvät säät ja nähtiin pitkästä aikaa ystäviäkin ulkosalla. Toivottavasti kaikilla muillakin oli mahdollisimman rento kesäviikonloppu!

Täällä nyt menossa kp 24/28 (?), dpo 12. En sitten kuitenkaan pystynyt olemaan testaamatta jo (liian) ajoissa vaan tein eilen aamulla negatestin, menin vielä tuhlaamaan viikkonäytöllisen ClearBluen kun ei kaapissa muita ollut (juuri siksi etten testaisi liian ajoissa). :D

No, nyt kun se nega tuli niin nyt olen ihan asennoitunut jo siihen että menkathan ne varmasti tulee. Aiemmin kirjoitin että rinnat ei ole ollut yhtään arat, niin nyt nekin tässä pari päivää sitten kipeytyivät ihan PMS-tapaisesti. :(  Eli alkais nyt vaan ne menkat niin pääsis tästä piinailusta.

Vähän on ollut mieli maassa ihanista viikonlopputekemisistä huolimatta, kun tuntuu jotenkin toivottomalta tämä yritys. Tiedän että ollaan vasta verrattaen lyhyen aikaa yritetty, mutta tuntuu vaan niin kurjalta se että kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta eipä se näytä juuri auttavan. On säännöllinen kierto, ovulaatio näyttää tapahtuvan joka kierrossa, molemmilla terveelliset elämäntavat -- tosin mulla BMI 27 kieppeillä, mistä nyt tietenkin olen alkanut itseäni soimaamaan ja yritän saada sitä alaspäin. Eikä silti ole helppoa ollenkaan. :(

Ensi kiertoon ovulaation kieppeille varasin jo gyneajan, en ole reiluun vuoteen käynyt niin ehkä sekin vähän helpottaa mieltä että saadaan tsekattua että onko kaikki mulla kunnossa.

3508/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea Aadastella, sekä Mustelidaelle myös!

Nyt pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin. 😍

Nyt meneillään kp3 ja oli pakko tehdä keijusta hankittu hedelmällisyystesti, negaa näytti ja jo tästä tuli itselle parempi fiilis. Nyt vai jännityksellä odotellaan löytyykö tässä kuussa ovis. 🤩

3509/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin huutelen mietteitäni tähän väliin :) Kp9, tässä vaiheessa kiertoa on aika turvallista ja neutraalia ajatella lapsiasiaa 😄

Nyt on siis yritystä takana 6kk ja puhuttiin miehen kanssa asiasta viikonloppuna. Ei nyt puhuttu olevamme lapsettomia, mutta oli mies silti samoilla linjoilla siitä että jos ei syksyyn mennessä ala tärppäämään ja mun ovulaatiot jatkaa sekoiluaan (sekoille viimeset kaks kiertoa, mutta laitan töiden ja koronastressin piikkiin), ni hakeudutaan tutkimuksiin. Mun oma ajatus ois että hakeutuis gynelle syyskuussa, siinä vaiheessa yritystä ois takana 9kk.

Toisaalta sekin heti helpotti oloa tän asian ja venymisen suhteen, kun kuulin että mies on samoilla linjoilla mun kanssa. Tuli sellanen olo että ehkä mä en ookkaan hysteerinen, koska selkeesti myös häntä oli alkanu mietityttämään että miks ei tärppää. Molemmat ollaan terveitä, ei käytetä alkoholia/tupakkaa/mitään muutakaan, urheillaan jonkin verran ja eletään suht terveellisesti. Mulla on kyllä ylipainoa jonkun verran, mutta mä olen myös pitkä ja osa painosta on lihasta. Nyt jos todetaan että raskautuminen on vaikeeta mun ylipainon vuoks, en ehkä anna sitä itelleni ikinä anteeks 🙄😖

3510/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, terveysasemalta soittivat. Keskiviikkona soittaa lääkäri klo 12-13 välillä ja "haastattelee" puhelimitse.

Vähän harmittaa että homma vaan viivästyy, vaikkakin vain parilla päivällä.

Eiliseen viestiin olikin kp tullut virheellisesti, se on tänään 26 eikä 25.

Kevyttä tuhrua taas yön jäljiltä tuli, mutta siihen taas tyrehtyi ainakin nyt viimeisten tuntien aikana. Ei ainakaan näytä siltä että menkatkaan olisi alkamassa.

No, taputan sentään itseäni olalle, että uskalsin nyt lähteä asiaa hoitamaan oli lopputulos sitten mikä tahansa.

Auringon lämmittämää uutta viikkoa kaikille ☀️

3511/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadastella, onnea plussasta! :) <3

Mangolia, olen pahoillani negasta :( <3

Liityn piinailijoihin, tänään oletettu ovispäivä, eli dpo 0. Ollaan oltu itseasiassa tavallista tehokkaampia rakkauden saralla, vaikka alunperin murehdin, että voidaanko ollenkaan, kun lapset pyörivät täällä. Noh, hyvin on onnistunut kp 10 ja kp 11 myöhään illalla ja eilen kp 12 iltapäivällä (kiitos hienon ilman ja lasten ulkoleikkien :D ).

Kävi jännästi ton ovisplussan kanssa. Viime kierrossahan sain kp 12 tasavahvat viivat, joita ensin luulin plussaksi, mutta koska kp 13 sain kontrollia vahvemman viivan, menin kuitenkin sen mukaan. Nyt sain kp 12 aamupäivällä liuskaan ja digiin negan, mutta samana päivänä klo 17 liuskassa oli tasavahvat viivat. Varmistin vielä illalla ysin maissa digillä ja se hymyili (ja liuskassa silloin taas tasavahvat viivat). Jos olisin ton aamupäivän diginegan jälkeen testannut vasta tänään klo 12-13 aikaan, kuten mulla on tapana, niin ovisplussa olis tullut noin 20h myöhemmin mun tietoon ja siitä mahdolliseen yrittämiseen olisi mennyt vielä noin 10h, eli 30h ainakin ovisplussasta hukkaan ennen hyödyntämistä. Saakeli mitä rakettitiedettä ja tuuripeliä tämä oikeen on!

No nyt kävi silleen, että kp 12 oltiin just rakasteltu, kun tein sen jälkeen tuon tasavahvat viivat -testin. Jos nyt vielä yrittäisi tänään illalla myöhään varmistella, niin on tehty parhaamme. Vähän liiankin hyvin, kun kolme-neljä päivää putkeen tässä meni :D mutta minkäs sitä haluilleen mahtaa.

Tyypillisintä olisi kuitenkin juuri tuo Aadastellan kuvailema tilanne, että yritystä ei ole ns. oikeaan aikaan, mitään lisäravinteita ei käytä eikä temppuja tee, mutta sitten raskautuu ja näillä  oikeaan aikaan tähdätyillä kerroilla ei ole niinkään merkitystä. Jännä miten se onkin usein tai monesti juuri tuolla tavalla :)

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

3512/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli siitä että tulisiko olla yhdynnän jälkeen jalat ylhäällä, pötkötellä että siemenneste pääsee pelipaikoille varmasti. Vaikka itsellä ei raskaudesta kokemusta, niin pakko kertoa että kun olin aukiolotutkimuksessa niin siinä näkyi kyllä selvästi että kun neste pääsee kohtuun, sen puolen munanjohdin jossa johtofollikkeli oli, oikein imaisi nesteen sisäänsä! Sitten taas toinen puoli jossa ei johtofollikkelia, sinne neste ei heti hakeutunut mutta saatiin kuitenkin menemään neste läpi. Gyne kertoikin että munanjohdin tekee imun sillä aktiivisella puolella, jotta siemenneste pääsee varmasti munanjohtimeen saakka. Olin aivan innoissani tästä, kyllä naisen keho on ihmeellinen! Ja uskoisin, että ei ole tarvetta tyyny pepun alla/jalat ylhäällä- makoiluun, kunhan kohdunsuu auki ja follikkeli kasvamassa niin kyllä simpat löytää perille! Itse olen pannut merkille että oviksen lähestyessä tuntuu että yhdynnän jälkeen vessanpöntöllä istuen ei edes saa valuteltua kaikkea siemennestettä pois vaan tulevat vasta sitten seuraavana päivänä ulos... 😅

Täällä turhautuneet fiilikset, kymmenettä päivää jo ovistesti vilkuttaa hymynaamaa. Kp18 menossa. Ilmeisesti ovista ei siis tapahdu tässä kierrossa, kuitenkin follikkeli oli viikko sitten 13mm joten ihmettelen että ei mitään ole tapahtunut. Perjantaina labraan niin sittenhän se selviää onko ovis ollut, toivon että olisin vain missannut lh-huipun.

Niin ja suuret onnittelut plussanneille! ❤️

3513/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeison kirjoitti:

Täällä yksi uusi kuumeilija, ikää jo 42v ja maaliskuussa oli tm niin nyt uutta yritystä. Mietin että näyttäiskö ne clear luen viikkonäytölliset testit että jatkuuko raskaus eli viikot suurenisi näytöllä? Kun viimeksi selvis vasta 7 rv ettei koko alkiota ollut

Hopeison, kiva saada sinut mukaan!🤗

Pikaista plussaa!👍❤ Onko sinulla ennestään lapsia?

En osaa sanoa testistä, pahoittelut, että koit tämän surun❤ Tsempillä eteenpäin!😘🎶🎶🎶🎶🎶

Tähtitaivas☆

3514/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos onnitteluista <3 tänään testasin aamulla varmuuden vuoksi uudestaan (kun kerran tuli ostettua sellainen 2 testin pakkaus) ja kyllähän se vahva plussa on edelleen. Nyt sitten pitäisi osata olla pelkäämättä keskenmenoa ja tuulimunaa ja ja ja... :D

en ole oikein missään vaiheessa tallettelujen jälkeen osannut jäädä makoilemaan mihinkään asentoihin, välillä ehkä tullu parisen minuuttia "vedettyä henkeä" :D mutta aika usein suht pian käyn vessassa. En tosiaan tiedä tehtiinkö jotain mitenkään eri tavalla, oli vaan ilmeisesti ajoitus kerrankin sopiva ja jotkut planeetat oikeassa asennossa :D välillä tuntuu tosiaan olevan täysin tuurista kiinni se onnistuminen.

Ja se tosiaan on niin rankkaa kun ei onnistu. Mekin ehdittiin yrittää melkein vuosi ennenkuin tärppäsi. Ehti jo miettiä vaikka mitä kauheaa. Ja se stressi mikä oli aina pitkin kiertoa... tsemppiä ihan hiveästi kaikille teille, kyllä se vielä teilläkin onnistuu! ihan varmasti! 

niin ja itsehän olen aina ollut hyvinkin normipainoinen, kunnes lääkkeiden takia (plus siirryin kokonaan toimistohommiin joten liikunta jäi vähemmälle jne) pari vuotta sitten alkoi paino nousta vaikka tein mitä. Olen nyt n. 15kg ylipainoinen, bmi on lähes 28. 

Lisäksi kilpirauhasarvojen kanssa ollut taistelua, olleet liian alhaisia.

Plus ferritiiniarvo oli talvella vielä liian alhainen, sain sen nousemaan 15 -> 50 kevään mittaan syömällä nokkostabletteja (kun rautatabletit ei sovi mahalle ollenkaan). 

Että tosiaan, näyttää olevan aika pitkälti tuuripeliä ainakin meidän kantilta :D mitkään arvot ei ole olleet ns. täydelliset, ja silti se plussa vaan sieltä ilmestyi. Tällä haluan siis tsempata teitä kaikkia, että älkää soimatko itseänne mikäli tuntuu että kaikki ei ole ihan ok, pitäisi pudottaa painoa tms. Se ei aina ole niistä kaikista arvoista kiinni. 

36v pariskunta, ensimmäistä lasta yritetään
yk 10 -> la 2/21

3515/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jalat ylös-jutusta niin se on tosiaan omalla tavalla puppua. Samaa filosofiaa käyttäen niin pitäisikin maata vatsallaan mikäli on taaksepäin kallellaan oleva kohtu. Ne siittiöt, jotka lähtevät liikkeelle, tekevät sen myös heti siemensyöksyssä, se aine, joka tulee ulos on ns. kuljetusalusta, joka vie ne hollille. Sit se ylimääräinen aine vaan valuu ulos milloin valuukin. Minä ainakin pomppaan suht nopeasti ylös, koska minulta lähtee missä asennossa vaan valumaan ulos enkä pidä siitä sotkusta, ✌️.

Täällä kp12 (yk18), ovulaatio on, mikäli menee kuten yleensä, loppuviikosta joskus kp16-19 välillä, mutta tämä kierto menee nyt meiltä ohi kun mies joutui tänään leikkaukseen. Ei meillä tosin muutenkaan ole ollut seksiä kuukauteen, viimeksi viime ovulaation aikana. Minulla ei ole ollut enää haluja pitkään aikaan, normistikin todella vähän, suoraan sanoen en oikein välitä seksistä, mutta tämä pitkittynyt yritys on sit tappanut sen pienenkin kipinän. Tästä on jonkun verran puhetta mm. Simpukan lapsettomuus-sivuilla ja jotkut siellä kertovat, ettei se seksin kepeys ole heillä koskaan enää palautunut. Se vähän pelottaa, vaikka melko aseksuaalinen olenkin. Et lasta ei näy ja samalla menettää seksinkin. Et pitää ensin tehdä saatanasti töitä, jotta sen lapsen ehkä saisi ja sit vielä yhtä paljon tietoista työtä, että sen projektin jäljet saadaan ns. siivottua, henkinen paskakasa putsattua pois. Eikä sitä varmaan ikinä täysin saakaan pois.

Vähän negatiivinen pläjäys, pahoittelen sitä, 😅. Fiilikset eivät oikeasti ole kovinkaan maassa, mitään odotuksia ja toiveita kun ei oikeastaan enää edes ole. Silti yritystä ei voi noin vaan lopettaakaan tai ei ainakaan sitä henkistä puolta siitä. Voin lopettaa tikuttamisen, seksin ym, mutta ajatus siitä, että lapsettomuus on lopullinen, sitä en voi vielä hyväksyä. Jokin toive perheestä elää edelleen.

Mahdollisimman mukavaa kesäkuuta kaikille, olkoon se mahdollisimman kepeä ja onnentäyteinen ❤️

N36, M38. Yritys aloitettu 01/19, ei löydettyjä vikoja. Ensimmäistä toivotaan.

3516/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muuten vielä lisätä, että ovatko ne henkilöt, jotka tietävät yrityksestänne, ja varsinkin mikäli on pitkittynyt, kysyneet jotain asiasta kun tapaatte?

Olen kertonut läheisimmille, äidille ja hyville ystäville ja reagoin nyt siihen, ettei kukaan kysy miten menee. Tapasin viime viikolla pitkästä aikaa pari hyvää kaveria ja äidinkin eikä kukaan kysynyt mitään. Ymmärrän hyvin, ettei moni uskalla kysyä, että odottavat minun kertovan jos on kerrottavaa. Mutta jostain syystä loukkaannuin melkein vähän, että elämäni tämänhetkinen suurin asia ja kukaan ei osoita tukeaan, mielenkiintoaan ja myötätuntoaan kysymällä miten jaksan, miten menee, onko selvinnyt mitään. Sit taas koko asia on sen verran iso juttu, ettei tuntunut yhtäkkiä sopivalta itse alkaa puhumaan siitä, kun ei ole mitään uutisia, samaa vanhaa vaan. Ei ollut luontevaa paikkaa. "Niin, mehän edelleen yritetään sitä lasta, joo, ei mitään muutosta siinä ei, melko raskasta on ollut, niin, mutta mites teidän lapset ja niin niillähän alkaa nyt kesäloma vai mitä".

Reagoin vaan siihen, että minusta olisi ollut mukavaa jos joku joskus uskaltaisi kysyä miten menee yrityksen kanssa. Ne faktat ovat mitä ovat, mutta niitä tunteita olisi välillä kiva päästä purkamaan.

Tosin, ei kukaan, joka ei ole kokenut lapsettomuutta oikeasti ymmärrä mitä se on, eikä minulla ole ystäviä, jotka olisivat olleet tässä asemassa. Paitsi yksi ja kun minä yk9-kieppeillä kerroin yrityksestä niin hänen vastaus oli: "80% raskautuu vuoden sisällä". Ei mitään muuta. Joten ei se pitkään yrittäminenkään näköjään välttämättä herätä mitään empatioita.

Limbo. Sitä tarttuu erilaisiin juttuihin ankkuroidakseen itsensä milloin mihinkin, mutta loppujen lopuksi sitä on melko yksin ajatus- ja tunnepyörteiden kanssa. Kuten elämän kaikissa asioissa. Pitäisi vaan löytää se oma sisäinen rauha.

N36, M38. Yritys aloitettu 01/19, ei löydettyjä vikoja. Ensimmäistä toivotaan.

3517/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bööö!!! PALJON ONNEA plussanneille ja tervetuloa uudet mukaan❤️. Kävin lukaisemassa loppuviikon stoorit, kun itse käperryin niin omaan huonoon fiilikseen, että jätin kaikki hetkeksi. Omaa napaa siis.....Oltiin viettämässä kivaa keskivikkopäivää (dpo13) kun kauppareissulla ostin 2kpl paketin testejä. Sitten ihan ohimennen ilman pitempiä pidätyksiä tai muuta iltapäivällä tein testin. Siihen piirtyi heti selkeä toinen viiva testiviivan lisäksi😳. Olin jotenkin niin tajuttoman ihmeissäni ja onnellinen ja näytin heti miehellenikin testin. Siinä sitten ihmeteltiin yhdessä sitä. Koko yön näin paljon unia ja vain yritin pidätellä pissaa, että voisin aamulla tehdä varmistustestin. Hyvillä mielin pissailin aamulla tikkuun ja odotin vahvempaa viivaa....mutta😔, viiva oli tuskin näkyvä ja samalla vessareissulla aloin myös vuotamaan kirkasta verta. Ihan tasan tarkkaan päivänä, jolloin menkkojen olisi pitänytkin alkaa. Tein vielä perjantaina digitaalisen, joka kertoi Ei raskaana. Hitto, kun harmitti oma malttamattomuus!!! Ellen olisi testaillut ”liian ajoissa”, olisi menkat alkaneet ajallaan ja siinä se. Nyt pettymys oli suurempi, kun testi oli jo kertaalleen näyttänyt plussaa. Onko muilöe käynyt näin? Liitän tähän vielä kuvan testistä, jotta näette, etten kyllä kuvitellut.

Eli, nyt olis sitten kp 5 ja toinen kierto alkoi kierukan poiston jälkeen. Eikö olisi muuten mahtista jos nainen olisi hedelmällinen pari kertaa kuussa ( no, okei, menkkavuodothan olis useemmin kans ja paska juttu)? Ärsyttää tämä tolkuttoman pitkä aika kun menkat on loppu ja ovista saa kuitenkin vielä odotella yli viikon😤

3518/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea aadastella ja mangolia! Ihania uutisia.

En voi edes kuvitella kuinka mahtava tunne sitten kun se plussa sieltä tulee. Toivottavasti me saataisiin se kaikki pian kokea.

Minulla täällä kp 6. Nyt päätin että lopetan oireiden kyttäämisen kun on kaikki mahdolliset oireet olleet tässä muutaman kuukauden aikana eikä raskautta näy. Tikutan kyllä ovulaatiota mutta odottelen sitten kuukautisten alkua ja yritän olla analysoimatta kaikenlaisia oireita.

3519/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikoo pahoittelut, varmasti suuri pettymys. Ymmärrän kyllä että on vaikea odottaa testin tekoa kun haluaisi heti tietää onko tärpännyt.

Portland tsemppiä sinulle. Varmaankin juuri niin kuin sanoit eli läheiset eivät välttämättä uskalla kysellä liian usein. Ehkä heille voisi kertoa että mielellään juttelisit asiasta aina välillä ja purkaisit tuntoja.

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään. Tänään töissä yksi keski-ikäinen työkaveri vihjaili että eikö olisi minun vuoro seiraavaksi hankkia vauva. Ja vielä lisäsi että hänen tytär on minun ikäinen ja hänellä jo kaksi lasta 🙄 en nyt ottanut kauheasti itseeni mutta aika ajattelematonta. Ajattelin vaan että kuka tuollaista kenellekään sanoo. Ensi kerralla kyllä sanon napakasti takaisin jos vielä tällaisia puhelee.

3520/6611 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tähti!

Mä oon nyt kuumeisesti yrittänyt googlailla tota viikkonäytöllistä testiä et voiko siitä päätellä jos raskaus tuulimuna. Vai nouseeko hormonipitoisuus samalla tavalla anyway oli siellä alkiota tai ei. Oisko kellään tästä tietoa?