Sivut

Kommentit (4252)

Olipas meitä monta hymynaamaa täällä samaan aikaan 😁 Toivottavasti monelle on onni myötä tässä kierrossa. mulla on ollut tänään sellaiset paineet ja jomotukset tuolla alavatsalla että oksat pois. Mutta mahdoton sanoa onko ovis tulossa, päällä vai ohi. Eilen tuli plussa ja hymy illalla, tänään tuli vielä vahvempi plussa aamulla, mut lasken eilisen dpo - 1 koska digi hymyili jo silloin. Talleteltiin eilen just ennen ku totesin lh-huipun testillä. Jos jaksetaan niin tänään vielä yöllä mut epäilen oviksen jo tapahtuneen. Talleteltiin siis 3 päivää peräkkäin innoissamme 🙈 jos vielä tänään niin se on sit neljäs peräkkäinen päivä.

N38 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuuluuko aivastelu alkuraskauden oireisiin? Mietityttää kun oon aivastanut tänään kolme kertaa 🤔 ois kiva saada se plussa kun on 3 negatiivista testiä tehnyt että jos oonkin raskaana niin miksi plussaa ei vieläkään näy? 🤷‍♀️

Hurjasti onnea Aadstella ja Mustelidae <3!

Kp 7 ja epäilen, että minulla on taas kohtutulehdus. Eilen hiipumassa ollut menkkavuoto runsastui ja oli tummaa. Ulostaminen on tuskallista ja alaselkä on kipeä. Lämpöä ei kuitenkaan ole ja tulehdusarvot ja pissanäyte olivat puhtaat. Kohdunsuu oli tutkittaessa todella arka. Lääkärin mielestä ei voi olla kohtutulehdus, vaan voi olla alkuunsa keskeytynyt raskaus ja kivut johtuvat supistelevasta kohdusta. En kyllä usko, koska tässä on muutama keskenmeno koettu ja tein sitäpaitsi sen herkän raskaustestin dpo 13 ja oli nega. Menen joka tapauksessa aamulla verestä otettavaan raskaustestiin. Mystistä.

47/46; tytär 2014; abortti 11/1999; km 10/2017 & 6/2018 & 3/2020; tm 9/2018 & 6/2019

Ei sitten eilen illalla eikä tämä aamuna onnistunut tallettelu. Ärsyttää ihan sikana että menikö tämäkin kierto taas kankkulan kaivoon... 😭 Mies ei vaan tule.
No töiden jälkeen varmaan uudestaan mutta taitaa olla jo myöhäistä.

Onko kellään samoja ongelmia?

Vähän alle 30v pari. Ehkäisy jätetty 12/2018.
1. toiveissa. Haasteena temppuileva kilppari.

Tryout kirjoitti:
Ei sitten eilen illalla eikä tämä aamuna onnistunut tallettelu. Ärsyttää ihan sikana että menikö tämäkin kierto taas kankkulan kaivoon... 😭 Mies ei vaan tule.

Nyt vaan peukut pystyyn että on sitkeitä, pitkäikäisiä siittiöitä! Kuten täältäkin on luettu, niin ei se ajoituksen suunnittelu ole aina selvää ja raskaus voi alkaa vaikka luulee että ajoitus on ollu huono. Nyt koitatte ottaa rennosti ja nauttia vielä seksistä jos onnistuu mutta väkisin ei kannata yrittää. Eiköhän edeltävät tallettelut riitä!

Meillä ei ole samaa ongelmaa sinänsä, mutta selkeesti kun vaikka neljä päivää putkeen harrastaa seksiä niin pidempään saa nautiskella ennenku mies tulee. Mutta sehän pitäis olla vaan positiivinen ongelma 😅 mietin just eilen että miehille tää on kyllä vaikeeta verrattuna naiseen, tavallaan se että yhdyntä onnistuu ei vaadi naiselta paljoa ja jos mies on herkkä suorituspaineille niin voi olla isokin ongelma. Oma mieheni sanoi eilen ovisplussan myötä että "noniin nyt mennään tekemään lapsi!" Ja mietin vaan että luojan kiitos hän jaksaa tätä henkisesti ja fyysisesti kykenee tähän. Pääasia molemmille on kuitenkin se että seksistä nautitaan, ei haluta tehdä tästä pakkopullaa vaikka se puoliksi oliskin suunnitteltua kierron sanelemana 😊 tärkeää mielestäni on se, että ei puhuta tyyliin "tänään PITÄÄ harrastaa seksiä" vaan voi vaikka vihjata että "tänään mennään sitten aikaisemmin nukkumaan" 😊

28v | Esikoinen toiveissa | PCOS | Yritystä 6/19 alkaen | OI-hoito 2/20 alkaen

Tryout kirjoitti:

Meillä on joskus, mm. ekassa yrityskierrossa saatiin juuri ja juuri joka toinen päivä talleteltua, kun taas tässä kierrossa joka päivä. Viime kierrossa saattoi vaatia pari kolmekin rakastelua päivässä ja vähän muutakin miehen "kiusaamista", että päästiin kerran loppuun asti. Uskon, että jännitys ja paineet teki osansa tuohon, kun oltiin juuri aloitettu virallisesti yritys. 
Jos mies ei ole rentoutunut ja oikeassa fiiliksessä niin ei tule, vaikka muuten voidaan rakastella kyllä. Enhän minäkään tule, jos fiilis on "väärä", joten ymmärrän kyllä hyvin miksi mies ei pysty suoriutumaan milloin vain. Mun mies on kans vähän sellainen herkkä ja romantikko seksin suhteen, eli vaatii ne vahvat tunteet, ei voi ymmärtää yhden illan juttuja tai pelkkää seksiä.
Toivottavasti saatte fiiliksen ja ajoituksen vielä kohdilleen Tryout, toivoa ei ole menetetty <3

Meilläkin jäi eilen varmistelut, eli täytyy luottaa tuohon ovisplussahetken rakkauteen nyt sitten vaan. Mies tuli illalla myöhään kotiin väsyneenä ja oli kauniisti sanottuna kuin takamukseen ammuttu karhu, joten kinasteluksi meni ilta ja päätettiin, että paras alkaa vaan nukkumaan, ettei tule isompaa riitaa. Onneksi nyt aamulla kaikki on taas valoisemman näköistä, vaikka toki harmittaa, että se varmistelu nyt jäi. Mut uskottelen itselleni, että ovis olisi kuitenkin ehtinyt jo tapahtua ennen sitä, mulla väheni huomattavasti paine ja jomottelut vatsalla jo alkuillasta.

Dpo 1.

Voi jeesus. Nyt kp 14 ja gynehän ennusti kans ovista tälle päivälle. Digi hymyili jo kp 12 illalla ja viimeks on talleteltu silloin. Nyt harmittaa kun ei eilen varmisteltu 😢 prkl. Olisin ollut paljon onnellisempi ilman tätä viivaa. Tuo tuli heti noin tummana, väri ei ollut levinnyt edes kontrolliviivaan asti kun tuo lähes musta viiva tuossa jo mua tuijotti. Voi helvetti. No eipä tartte mitään odotella tai toivoa tästä kierrosta.
Kumma et vatsa tuntemukset loppu kuitenkin jo eilen illalla, voiko lh-huippu jatkua vielä oviksen jälkeenkin hetken?

Ikäneidolle tsemppiä, toivottavasti olisi jotain vähemmän ikävää kuin kohtutulehdus kyseessä.

Tryoutille halauksia, pidetään toivoa yllä että siellä olisi sisukkaat siimahännät ja ehkä onnistutte vielä tallettelemaan. En muista oletko puhunut aiemmin että onko miehellä vaikeuksia laueta myös ilman näitä yrityskertoja vai tekeekö vain suorituspaine stressiä ja vaikeuttaa asiaa.

Omaa napaa, kp 27/dpo 16...ei menkkoja, eikä tuhrua. Alavatsaa jomottelee ja alaselkää pakotti heti aamusta. Illalla vielä naureskeltiin "mummotaudille", kun vedin villatöppöset jalkaan ennen sänkyyn kömpimistä kun paleli. Nyt alkaa jo pelonsekainen ahdistus vallata mieltä. Mikä ihme minussa on vikana? Odottavan aika on pitkä, huomiseen tuntuu iäisyys olevan

Lapset 3/98, 6/02, 4/06, 5/19, km 6/05 ja 02/20

Täällä on menossa piinapäivät , dpo 5... Kuinka nopeasti oireet voivat alkaa hedelmöittymisestä? Mulla on todella arat nännit, enkä ainakaan muista niiden koskaan edes menkkojen aikaan olleen tällaiset, mutta ite oon kyllä alkanut myös vähän liiallisesti seuraamaan kaikkea kehossa tapahtuvaa, koska raskautuminen on niin kovasti toiveissa. Oon myös ollut ihan superturvonnut jo muutaman päivän, mutta sekin voi johtua ibs:stä..

Anyways hirveesti tsemppiä kaikille ja plussatuulia! ❤️

Liityn tähän hymyilyaaltoon! 😁 Kp 14 menossa, toivottavasti tallettelut onnistuu tänään!

Tryout, meillä on samaa ongelmaa! Viime kierrolla meni homma puihin kun mies ei vain tule. Paineista ei voi olla, koska sovittu etten luo paineita ja kerro oviksesta. 😑

n28, m31, yk5

Yöllä sitten tuli yökötys/pahoinvointi kohtaus, en saanut nukuttua koko yönä ja nukahdin vasta seitsemältä aamulla. Mittasin tänään lämmön ja yllätys se oli 36.5 vaikka yleensä mulla on lämmöt 35.5 tänään testailemaan uudestaan. Keitin myös kahvia mutta turhaan ei maistu! Tsempatkaa jos tänään pärähtäisi plussa testiin tai huomenna aamulla! <3 

Tsemppiä Tryout, tiedän, miltä tuo tuntuu ja oon ottanut sen aika raskaasti. Meillä ei ole hirveästi seksiä, joten "väkisin" on välillä yritettävä eikä mies välttämättä tule vaikka edellisestä kerrasta saattaa olla aikaa. Koti-inseminaatiota ollaan kerran koitettu, vaikeaa sekin ja tuntui tosi erikoiselta.

29 v. /32.v,tällä hetkellä yritys tauolla, mutta alkanut 07/2019.Esikoinen toiveissa.

Chard kirjoitti:
Voi jeesus. Nyt kp 14 ja gynehän ennusti kans ovista tälle päivälle. Digi hymyili jo kp 12 illalla ja viimeks on talleteltu silloin. Nyt harmittaa kun ei eilen varmisteltu 😢 prkl. Olisin ollut paljon onnellisempi ilman tätä viivaa. Tuo tuli heti noin tummana, väri ei ollut levinnyt edes kontrolliviivaan asti kun tuo lähes musta viiva tuossa jo mua tuijotti. Voi helvetti. No eipä tartte mitään odotella tai toivoa tästä kierrosta.
Kumma et vatsa tuntemukset loppu kuitenkin jo eilen illalla, voiko lh-huippu jatkua vielä oviksen jälkeenkin hetken?

Ehkä ei kuitenkaan peli ole menetetty? Jos mahdollista niin tänään vielä peiton heilutusta! Tänään dpo0 itellä niin ajattelin ett nyt vielä tänään viides päivä putkeen tallettelua ja sitten saa harventua siihen noin joka toiseen päivään tai miten hyvältä tuntuukaan. Yleensä meillä luonnostaan noin joka toinen päivä seksiä niin se helpottaa henkisesti, kun sen pitäisi kyllä riittää hyvin raskautta ajatellenkin.

Äitykkä, ajattelitko vielä testata? Kuulostaa oireilu lupaavalta!

Kiva kun on monta piinailukaveria täällä nyt. Älkää vaipuko epätoivoon, ei raskaus vaadi joka päivä tai edes joka toinen päivä tallettelua! Oliko joku täälläkin maininnut että yleensä paras mahis on kun ovista edellisenä päivänä tallettelee. Eli ovisplussapäivänä tai sitä seuraavanakin vielä. Tsemppiä kaikille jännittäviin viikkoihin!

28v | Esikoinen toiveissa | PCOS | Yritystä 6/19 alkaen | OI-hoito 2/20 alkaen

Mustikkainen, pitää odottaa et mies tulee töistä kotiin illalla. Hirveät on kyllä halut taas 🙈😁 jos ovis tapahtuu nyt iltapäivällä niin se olis n 48h digin hymystä. Illalla voi olla jo vähän myöhäistä, mut katsotaan. Ens kierrossa oon sit ehkä taas hitusen viisaampi 🤭
Mulla kai myös nyt dpo 0 eikä dpo1, en tiedä kumman mukaan menisin.. Jos ton tän päiväsen ovis viivan mukaan niin dpo0 olis vasta huomenna mut tuntuu kyl et tänään se tapahtuu.

Kiitos tsempeistä ja huojentavaa kuulla että muillakin samaa ongelmaa.
Jotenkin vaan ajatellut että mies olisi aina valmis, varsinkin kun on nuorikin vielä! Mutta näköjään ei auta.
Stressaa vaan kun sen sperma ei ollut priimaa (liikkuvuuden osalta). Jos tänään kerta ovulaatio niin säilyikö toissapäiväiset veitikat ja löysivätkö perille. Toivottavasti mies jaksaisi vielä iltapäivällä yrittää...

Tuntuu että heti kun ruvettiin lasta yrittämään niin seksin määrä (tai miehen tuleminen) on vähentynyt. Tai sitten en vaan kiinnittänyt siihen niin huomiota aiemmin. Seksiä on 1-3 krt vkossa mutta tuntuu että ovulaation aikoihin miehen ei tee koskaan mieli.. Menkkojen aikana sitä sitten kiinnostaa kun taas minua ei.

Kiva kun on monta hymynaama samaan aikaan. 😁 Tai no itse olen jo surunaama kun masentaa tää homma niin paljon.

Jotenkin vaan mietin että taas pitää olla ainakin yksi ylimääräinen kuukausi töissä ennen äitiyslomaa. Taas olen kuukauden vanhempi. Taas meni kuukausi hukkaan. Taas joutuu jännittää omaa terveyttä tai että mikä on vialla kun ei onnistu. 😒

Vähän alle 30v pari. Ehkäisy jätetty 12/2018.
1. toiveissa. Haasteena temppuileva kilppari.

NeitiJupiter kirjoitti:
Yöllä sitten tuli yökötys/pahoinvointi kohtaus, en saanut nukuttua koko yönä ja nukahdin vasta seitsemältä aamulla. Mittasin tänään lämmön ja yllätys se oli 36.5 vaikka yleensä mulla on lämmöt 35.5 tänään testailemaan uudestaan. Keitin myös kahvia mutta turhaan ei maistu! Tsempatkaa jos tänään pärähtäisi plussa testiin tai huomenna aamulla! <3 

NeitiJupiter, odotellaan sinun testiä👍❤🎶🎶🎶🎶

Ja kyllä aivastelusta on kuultu ihan raskauden alussa, että jospa nyt on sitä❤👍

Tähti 47v., esikko 4v.
Toinen toiveissa, yritystä kohta 3-vuotta. Tehty lukematon määrä inssejä ja yksi IVF. Hoidot Suomessa ohi iän takia. En osaa/(haluaisi) luovuttaa. Naimisissa/kihloissa yli 30-vuotta.

Mustikkainen, yritän pidättäytyä testailulta, kun edelleen odotan että josko kierto olisi sen 28 päivää ja ne menkat sieltä takavasemmalta kurvaisi esille... Hämmentää vain tämä minun tuhruttelu, joka nyt kesti sen 5 päivää. Ja yhtenäkään päivänä ei siis ole ollut puhtaan punaista verta vaan sellaista hailakkaa.
Jotenkin toivon että lääkäri passittaisi verikokeisiin ja josko niissä olisi sitten hcg:n mittaus kanssa.

Valehtelisin jos väittäisin etteikö pieni toivonkipinä välillä koeta herätä henkiin, mutta sitten iskee taas pelko että voisiko, raskaus olla edes normaali tai oikeassa paikassa kun on niin kivikkoista tämä polku mitä kuljen. Ja siksikin koetan nyt vain pitää jalat tukevasti maassa ja asennoitua pettymykseen, enkä halua itseäni kiusata raskaustesteillä tämän enempää.

Mutta noinkohan tänne saadaan taas plussapuhuri muutaman viikon päästä, kun noita hymynaamoja tosiaan on nyt monta 🙏❤️ Kovasti toivon niin

Lapset 3/98, 6/02, 4/06, 5/19, km 6/05 ja 02/20

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat