Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri erä pitää tilata kemikaalia tukusta, että kehtaa pyytää 25 prosentin bulkkialennusta?

Vierailija
21.02.2019 |

Olisin tilaamassa eräästä suomalaisesta tukusta kemikaalia X, jota myydään 200 litran tynnyreissä. Kemikaalin litrahinta on kuitenkin mielestäni vähän liian korkea siihen nähden, mitä olisin valmis maksamaan. Osaako kukaan sanoa, kuinka suuri erä minun pitäisi tarjoutua tilaamaan, jotta minulla olisi realistiset mahdollisuudet saada alennusta n. 25% ilmoitettuun listahintaan nähden?

Onko kellään ylipäätään kokemusta bulkkiostoista ja siitä, millaisilla ostoerillä tukkurit tyypillisesti ovat valmiita myöntämään minkäkinsuuruisia alennuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeksia keittämässä?

Tein viestistäsi rikosilmoituksen. En siis pelkkää nettivinkkiä, vaan rikosilmoituksen.

Vierailija
2/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon että poliisi kiinnostuu kemikaali ostoksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisia vastauksia kellään?

Vierailija
4/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että pakkaus jää pois. Tankki autolla pihaan. Noin suurta alennusta ei saa, jollet sitten sitoudu säännöllisiin ennakoitaviin suuriin ostoihin.

Vierailija
6/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran että pakkaus jää pois. Tankki autolla pihaan. Noin suurta alennusta ei saa, jollet sitten sitoudu säännöllisiin ennakoitaviin suuriin ostoihin.

No voi harmi :(

Olin jo perustamassa kemikaalien vähittäismyyntiin keskittyvää startup-yritystä, mutta eihän tästä näytä tulevan mitään. Muutenkin kaikenlaista mutkikasta kemikaalilainsäädäntöä tuottamassa turhaa päänvaivaa ja teettämässä tylsiä byrokraattisia paperihommia niin ettei varsinaisen liiketoiminnan harjoittamiseen jää yhtään voimavaroja ;(

Miksi suomi on niin yrittäjävihamielinen yhteiskunta?

Vierailija
7/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä jälleenmyyntiin ainakaan alennusta saa, että voit itse myydä kalliimmalla ainakaan oman yrityksen nimellä.

Vierailija
8/8 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä jälleenmyyntiin ainakaan alennusta saa, että voit itse myydä kalliimmalla ainakaan oman yrityksen nimellä.

Sorry, mutta olet väärässä. Kemikaalialalla on ihan yleinen käytäntö, että vähittäismyynti tapahtuu huomattavasti korkeammilla hinnoilla kuin tukkukauppa, ja se on ihan hyvin tiedossa toimitusketjun kaikilla portailla ja yleisesti hyväksyttyä.

Jos mietit vähän itse, niin tajuat kyllä että vähittäiskauppa ei mitenkään olisi mahdollista samassa hintaluokassa kuin tukkukauppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän