"Elämänkumppanilta vaaditaan enemmän kuin seksikumppanilta"
Lainaus palstakirjoituksesta:
"Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän"
Eli seksiin riittää kunhan on komea ja hauska.
Kuinka suuri osa miehistä on naisten silmissä komeita?
https://imgur.com/U2Zfldv
Kuinka suuri osa näistä on hauskoja?
Parisuhteen saa miehistä >80%. Vaatimukset seksiin täyttää <20%.
= vaatimukset seksikumppanille ovat kovemmat. MOT.
Kommentit (857)
Miehet saavat syyttää tuosta vain itseään. Tottakai naisille on suurempi kynnys harrastaa sitä irtoseksiä, kun saavat l*tkan leiman. Sitten kun tekin suhtaudutte irtosuhteita harrastaneeseen naiseen samalla kunnioituksella kuin samanlaiseen mieheen, tilanne voi muuttua. Itse olette tämän ongelman rakentaneet, joten siitä saatte itse kärsiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisena miettinyt, että sinkkuna ollessa olen "arvokkaampi".
Minulle maksetaan lounaita ja minua viihdytetään ja käytetään kauniita sanoja, kunnioitetaan.
Parisuhteessa olen arvoton orja ja ajanmyötä ikäänkuin velkaa miehelle. Vaaditaan kotitöitä ja sukkien etsimistä ja seksin harrastamisesta tulee velvollisuus, vaikka sinkkuna mies on valmis siitä vaikka maksamaan.
Parisuhteessa, vaikka mies saa seksiä kokoajan joudut silti huolehtimaan miehen pyykeistä tai sotkuista?
Parisuhde on naiselle usein jonkinlainen häviö.
Huono parisuhde onkin. Hyvä taas antaa enemmän kuin ottaa, kuten kai kaikki ihmissuhteet. Mulla on muuten oikein hyvä ja rakas mies, ihan umpisuomalainen, että niitäkin on, kun kohta kuitenkin alkaa kiukuttelu kaikki suomalaiset sitä ja kaikki ulkomaalaiset tätä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä jotka sytyttävät naisen pelkällä ulkonäöllä, on vähän.
Miehiä jotka sytyttävät naisen hyvin nopeasti hauskuudella ja viettelytaidoilla, on vähän.
Miehiä jotka sytyttävät tietyn naisen hitaasti tutustumalla, on selvästikin paljon koska enemmistö löytää elämänkumppanin.
Paha vetää muuta päätelmää kuin että kyllä pelkän seksin saaminen on vaikeampi "saavutus".
Edelleenkin: jos haluaa olla se mies, joka kelpaa vain seksiin, niin tough luck.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% kaikista miehistä EI tule olemaan parisuhteessa.
Kyllä se on pienempi luku, kiltit miehet ei kelpaa eli jotain 20-30% miehistä pääsee suhteeseen. Loput saa olla yksin.
Älä jauha paskaa. Yli 80 % suomalaismiehistä on viimeistään vähän yli kolmekymppisinä parisuhteessa.
Paskapuhetta nykypäivänä. Ehkä ennen. Nykyaikana kiltit miehet eivät enää kelpaa ja jännien perässä juostaan ja juostaan karusellissa.
Ja vaikka olisivatkin parisuhteessa, lähes jokainen tai ainakin 9/10 näistä suhteista päättyy 10v sisällä.
Joten se siitä parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
"On olemassa kahdenlaisia ihmisiä. Niitä joiden kanssa oleskellaan ja paneskellaan, ja niitä joiden kanssa eletään ja perustetaan perhe."
Tuliko se sinulle oikeasti yllätyksenä? :'D
Keitä sellaiset miehet ovat?
Itse tunnen kolme sellaista miestä joiden kanssa oleskellaan. Pelimiehiä. Kaikilla on kaunis vaimo ja lapsia. Kahdella näistä useamman naisen kanssa, koska he dumppasivat ensimmäisen kyllästyttäeen perhearkeen.
Ketään sellaista miestä en tunne joka on saanut paljon/helposti irtoseksiä mutta ei parisuhdetta.
Tuo "miesl.tkat ovat vain helppoja panoja" on joku AV-palstan voimaantumistarina jolla yritetään selitellä etteivät naiset kiinnostu pelimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä jotka sytyttävät naisen hyvin nopeasti hauskuudella ja viettelytaidoilla, on vähän.
Miehiä jotka sytyttävät tietyn naisen hitaasti tutustumalla, on selvästikin paljon koska enemmistö löytää elämänkumppanin.
Paha vetää muuta päätelmää kuin että kyllä pelkän seksin saaminen on vaikeampi "saavutus".
Ainoa asia, joka on yhdistänyt niitä miehiä, joiden kanssa olen halunnut pelkkää seksiä, on ollut se, että he ovat olleet paikalla. He ovat olleet baarissa tai yökerhossa, he ovat tulleet juttusille, tehneet aloitteita, tehneet itsensä huomatuksi. Ei ole mahdollista olla seksuaalisesti aktiivinen mies, jos ei ole siellä, missä halukkaat naiset ovat. Voit valittaa tästä "vääryydestä" vaikka vuosikausia (ja luultavasti valitatkin), mutta totuus on, että jos et ole siellä, missä naiset ovat hakemassa seksiseuraa, et tule koskaan olemaan se seksikumppaniksi valittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% kaikista miehistä EI tule olemaan parisuhteessa.
Kyllä se on pienempi luku, kiltit miehet ei kelpaa eli jotain 20-30% miehistä pääsee suhteeseen. Loput saa olla yksin.
Älä jauha paskaa. Yli 80 % suomalaismiehistä on viimeistään vähän yli kolmekymppisinä parisuhteessa.
Paskapuhetta nykypäivänä. Ehkä ennen. Nykyaikana kiltit miehet eivät enää kelpaa ja jännien perässä juostaan ja juostaan karusellissa.
Ja vaikka olisivatkin parisuhteessa, lähes jokainen tai ainakin 9/10 näistä suhteista päättyy 10v sisällä.
Joten se siitä parisuhteesta.
Jos tuo ajatusmaailma tekee sinut onnelliseksi ja uskot siihen enemmän kuin tutkimuksiin, niin kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat syyttää tuosta vain itseään. Tottakai naisille on suurempi kynnys harrastaa sitä irtoseksiä, kun saavat l*tkan leiman. Sitten kun tekin suhtaudutte irtosuhteita harrastaneeseen naiseen samalla kunnioituksella kuin samanlaiseen mieheen, tilanne voi muuttua. Itse olette tämän ongelman rakentaneet, joten siitä saatte itse kärsiäkin.
Ei olla rakennettu mitään ongelmaa, kun se on vain biologiaa miksi miehet ei kiinnostu l-utkista.
A female virgin is like a bank that has never been robbed.
A male virgin is like a company that has never made a sale.Etkö ymmärrä vieläkään tuon jälkeen?
No, elä sitten sen faktan kanssa äläkä kitise siinä. Jos kerran naisilta on kielletty irtosuhteet, niin tottakai he ovat valikoivampia siinä, kenen kanssa sitä harrastavat, jos edes harrastavat. Eikö miehen logiikka riitä näin yksinkertaiseen asiaan?
Vierailija kirjoitti:
"Ihan sama pätee naisiin, vaikka sitä ei tällä palstalla tunnuta uskovankaan. Seksiin riittää ulkonäkö ja hauska seura, elämänkumppanilta vaaditaan paljon enemmän"
= vaatimukset seksikumppanille ovat kovemmat. MOT.
Mistä olet ottanut nuo prosenttimäärät? Hatusta?
Vierailija kirjoitti:
Monesti naisena miettinyt, että sinkkuna ollessa olen "arvokkaampi".
Minulle maksetaan lounaita ja minua viihdytetään ja käytetään kauniita sanoja, kunnioitetaan.
Parisuhteessa olen arvoton orja ja ajanmyötä ikäänkuin velkaa miehelle. Vaaditaan kotitöitä ja sukkien etsimistä ja seksin harrastamisesta tulee velvollisuus, vaikka sinkkuna mies on valmis siitä vaikka maksamaan.
Parisuhteessa, vaikka mies saa seksiä kokoajan joudut silti huolehtimaan miehen pyykeistä tai sotkuista?
Parisuhde on naiselle usein jonkinlainen häviö.
Lol, ihan kuin et hyötyisi rahallisesti tuosta parisuhteesta. Valtaosa naisista hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuttua, koska miehet haluavat aina enemmän seksiä, joten alentavat rimaa enemmän kuin naiset, ja naiset voivat jakaa parhaimmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla rakennettu mitään ongelmaa, kun se on vain biologiaa miksi miehet ei kiinnostu l-utkista.
A female virgin is like a bank that has never been robbed.
A male virgin is like a company that has never made a sale.Etkö ymmärrä vieläkään tuon jälkeen?
No, elä sitten sen faktan kanssa äläkä kitise siinä. Jos kerran naisilta on kielletty irtosuhteet, niin tottakai he ovat valikoivampia siinä, kenen kanssa sitä harrastavat, jos edes harrastavat. Eikö miehen logiikka riitä näin yksinkertaiseen asiaan?
En ole kitissyt yhtikäs mitään, vastasin vain sinun kitinääsi :) Se aiheuttikin vain lisää sinun kitinää, kun ei ole mitään vastaväitettä asiaan.
Oh truth hurts.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha vetää muuta päätelmää kuin että kyllä pelkän seksin saaminen on vaikeampi "saavutus".Edelleenkin: jos haluaa olla se mies, joka kelpaa vain seksiin, niin tough luck.
Aivan, koska semmmoista miestä ei ole, joka saisi helposti seksiä mutta ei suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Heijastat näihin jankutuksiisi vain omaa ihailuasi niitä miehiä kohtaan, jotka saavat helposti seksiä. Ja he saavat sitä helposti siksi, että ovat saatavilla. Eivät vauvapalstalla.
Minä en jaksa kanssasi enää vääntää. Yli 40 vuoden seksi- ja parisuhdekokemuksella (ja noin 90 miehen seksikokemuksella) tiedän itse parhaiten, miten asia on. Moni mies on kelvannut seksiin, mutta olen ollut vuosia sinkkuna, koska en löytänyt miestä, joka kelpaisi myös parisuhteeseen eli olisi seksikäs, komea, hauska, haluttava JA luotettava, huolehtivainen, hellä, arvomaailmaltaan minua lähellä. Niiden vuosien aikana tapasin useita miehiä, jotka riittivät seksikumppaniksi, mutta joita en olisi voinut kuvitellakaan elämänkumppaniksi.
Sinä haluaisit jostain käsittämättömästä syystä olla se mies, joka kelpaa vain seksiin. Samaan aikaan, sen sijaan että olisit saatavissa pelkkään seksiin, olet nytkin täällä, netissä.
Käyttääkseni 70's shown sanonta: "Burn!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha vetää muuta päätelmää kuin että kyllä pelkän seksin saaminen on vaikeampi "saavutus".Edelleenkin: jos haluaa olla se mies, joka kelpaa vain seksiin, niin tough luck.
Aivan, koska semmmoista miestä ei ole, joka saisi helposti seksiä mutta ei suhdetta.
Kannattaa siis miettiä, missä vapaa-aikansa viettää. Tällä palstalla olemalla on 100 % varmaa, että heräät huomennakin yksin.
No väännetään nyt oikein helpoksi.
Seksisuhteeseen riittää se reikä.
Eikä muuta. Ja ettei ole mitään turnoffia.
Yhden illan panoon kukaan panosta.
Vierailija kirjoitti:
"On olemassa kahdenlaisia ihmisiä. Niitä joiden kanssa oleskellaan ja paneskellaan, ja niitä joiden kanssa eletään ja perustetaan perhe."
Tuliko se sinulle oikeasti yllätyksenä? :'D
En ole ap, mutta mulle tuli yllärinä. Mulle on vaan ihmisiä, joiden kanssa haluan oleskella, rakastella ja elää, ja niitä joiden kanssa en halua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= vaatimukset seksikumppanille ovat kovemmat. MOT.Siis parisuhteessa ei sinun mukaasi harrasteta ollenkaan seksiä? Mielenkiintoista logiikkaa.
Hämmästyttää joidenkin yksilöiden kykenemättömyys ymmärtää. Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tiedän yhden. Kundi on komea kuin viikinki, mutta tyhmä ja kynämuna.
On ihan oma valintasi, jos suostut tuollaiseen parisuhteeseen.