Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?

Vierailija
16.02.2019 |

Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta

Kommentit (840)

Vierailija
561/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla kapakoissa näkyy päissään noita vanhempia miehiä itkemässä, kun ero tuli. Heillähän pitäisi innoissaan pyöriä nuoria naisia ympärillä niin, että olisi runsaudenpula valita. Kun ovat niin suosittuja nuorten naisten keskuudessa.

Harva vanhempi eronnut mies saa itselleen nuoren tyttöystävän. Pitää olla omaisuutta aika lailla, että sellaisessa onnistuu. Tavallinen Duunari Jorma, eronnut 55v ei löydä itselleen parikymppistä isotissistä ja hoikkaa naista sulostuttamaan elämää. Kyllä se on kossupullo, joka häntäkin sulostuttaa.

Suomalaisista miehistä n. 2000 solmii joka vuosi avioliiton ulkomaalaisen naisen kanssa. Joukossa varmasti enemmistö aivan tavallisia Jormia.

Suomalaiset naiset solmivat avioliittoja ulkomaalaisten kanssa suunnilleen samaa tahtia, joten aika tasan menee.Kun avioliittoja solmitaan vieläkin lähes 25000/vuosi niin onhan tuo määrä vähäinen plus siihen vielä avioliitot päälle. En tajua , miksi täälläkin vaan kitistään, eikä haeta sitä kumppania ulkomailta? Vai onko nämä niin surkeita tapauksia ettei rahallakaan irtoa?

Veikkaan, että yhtenä vaikeuttajana on naisten solmimat feikkiavioliitot, joilla on tarkoituksena ainoastaan saada yksi ihminen lisää loisimaan tänne. Eikö olisi hienoa, että naisetkin lähtisivät ihan oikeasti etsimään rakkautta vaikka sitten postimyyntisulhasluettelon avulla, jos sellaisia olisi? Ei tarvitsisi yhteiskunnan järjestää alkuasukkaita "pa ko laisina" näille meidän "vahvoille ja itsenäisille" naisille sulhasiksi.

Jaa, mutta kai valtion pitäisi antaa naisille ensin rahaa matkaa varten...

Miten tästä lopusta tulee ihan mieleen Tuikkukuppiduden julkisen sektorin suojatöissä loisivat naiset? Tuikkis, oletko siellä? 

Vierailija
562/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauska aloitus. Aloin oikein miettimään, millainen olisi tilanne, että harmaantunut, köntysäijäni alkaisi ihailemaan, jos joku sen köntyskavereista ottaisi sirpakan neitosen itselleen.

Repeäisin varmaan nauramaan :D ja ehdottaisin, että on vapaa kokeilemaan, jos löytäisi itselleen. Että harmaat piiloon ja painoa alemmas ja ruokavalioon tiukempi karsinta, ettei kihti vaivaisi niin useasti. 

Siinäpä intoilisi. Kun tietää, ettei ole varaa minua menettää, kun en usko, että kukaan sirpakka nainen haluaa miestä, joka kuorsaa yöllä ja ei seksiäkään enää niin usein jaksa ja on mökkiytynyt vanhuuttaan melkoiseksi kömyräksi. 

Hyvä, että kodinkone tietää arvonsa. Seksiä eivät monet miehet innostu harrastamaan, koska se, jonka kanssa sitä pitäisi harrastaa ei enää kiihota millään tavalla. Rupsahtanutämmä vittumaisella luonteella. Varmasti toisenlaisen naisen kanssa olisi intoa uudella tavalla.

Varmasti olisi intoa mutta kun siihen tarvitaan kykyä.

Oletko koskaan nähnyt miten vanhat miehet kuksivat nuoria typyjä ulkomaanmatkoillaan?

Palstamiehet jaksavat väittää, miten ulkomailla naiset ovat aina siveitä. Miten tämä asia nyt meneekään?

Hyvin yksinkertaista. Katsopas, kun palstanaiselle ulkomaa tarkoittaa Venäjää ja Thaimaata. Ulkomaalainen nainen taas tarkoittaa yksinkertaiselle palstanaiselle samaa kuin ilotyttö. On siis hyvin ymmärrettävää, että miesten puheet fiksuista, koulutetuista, kauniista, ystävällisistä ja siveellisistä naisista tuntuvat aivan uskomattomilta palstanaisten keskuudessa.

Esim. Filippiineillä on alueita, joissa uskonto on niin paljon mukana elämässä, ettei siellä levitellä reisiä vähän sen jälkeen kun ollaan kävelemään opittu, kuin Suomessa. Oma vaimonikin oli neitsyt vielä 29-vuotiaana ja minä sain kunnian sen viedä. Voitte vain kuvitella kuinka nautinnollista seksimme on.

Suomessahan vastaavassa tilanteessa Suominainen olisi väkisin kaivanut moloni suuhunsa ja halunnut näyttää miten mahtava syväkurkku onkaan ja yökkinyt "kiihottavasti" samalla molon mennessä syvälle nieluun. Sitten sitä olisi joutunut panemaan samalla miettien, että montakohan sataa kullia tuokin ammollaan oleva römpsäparka on jo nähnyt.

Kiva kun ehdit pelastamaan vaimosi nöyryyttävältä vanhanpiian kohtalolta. 30-vuotias nainen on Filippiineillä jo ikäloppu

Jos nainen on yli 20-vuotta niin suku alkaa painostamaan miehen löytämisessä. 25-vuotiaana pitäisi viimeistään jo olla vähintään poikaystävä ja jos nainen on jo yli 30-vuotias eikä ole vielä parisuhteessa niin sitten on vanhapiika ja puolison löytäminen on hyvin epätodennäköistä. Miksi vaimosi ei ollut löytänyt paikallista miestä? Susiruma?

Ajattele jos Suomessakin jo 20-vuotiaita painostettaisiin koko suvun voimalla avioitumaan ja 25-vuotta on viimeinen rajapyykki. Ja filippiiniläiset miehet vauva-palstalla haukkuisivat vespuhvelin puolikkaiksi. Tai sori, pari filippiiniläisiä tuturunkkua.

Onneksi Suomessa vasta 40-vuotta on haukkumisen raja ja haukkujia ei kannata niin tosissaan ottaa, heissä on syynsä miksi he eivät huoli suomalaisia naisia. Tai suomalaiset naiset huoli heitä. Mutta kukin etsiköön onnensa taholtaan ja kaksin aina kaunihimpi.

En ole vielä ihan perillä koko Filippiinien kulttuurista ja tavoista, mutta saattaahan tuo olla toki mahdollista. Ainakaan oman vaimoni perhe ei ollut häntä painostanut ja heillä on tapana syynätä varsin tarkkaan miesehdokas ja minunkin piti kysyä appiukolta tyttärensä kättä.

Suomessa ei sentään avioliittoon painosteta, mutta täällähän on tapana painostaa nuoret tyttölapset menettämään neitsyytensä jo esipuperteetti-iässä tai muuten tulee kakkaa niskaan ja paljon. On suorastaan häpeä suomalaiselle tytölle/naiselle, jos häntä ei ole vähintään puoli maakuntaa polkenut kuin tulpatonta mopoa.

Mitä miehiin tulee, niin miesvihaan ei ole ikärajaa. Jopa oma äiti kykenee vihaamaan lastaan vain siksi, että erehtyi syntymään pojaksi. Naisille on onneksi kehitetty tällaisia palstoja, joissa päästään vialla olevat "vahvat" naiset saavat purkaa aggressioitaan miehiin.

Kannattaa tutustua maan kulttuuriin niin suhteella on mahdollisuus. Se ei pidä paikkansa, että Suomessa nuoria kehoitetaan suhteisiin mutta koulutusta, työtä ja itsenäisyyttä painotetaan, että nuorilla olisi hyvä tulevaisuus. Itse ajattelen ihmiset ihmisinä ja yksilöinä, en niinkään miehinä tai naisina. Enkä rohkaisisi kaheleita kumpaakaan sukupuoleen kohdistettua vihaan. Viha on hukkaan heitettyä energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän katkerille av-mammoille suolaa haavoihin :D

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…

Vierailija
564/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 27v nainen ja aina peiton alla sinkkuseksiä harrastaessani haaveilen aikuisesta miehestä. Kuinka ihanaa on silittää maksaläisläistä selkää. Se ihana vanhan miehen haju. Kun etsii kalua, saa ensin nostella pari, kolme vatsanahkaa sen edestä, että sen löytää. Villissä seksihaaveissa saa varoa miehen kulumia polvissa ja selässä. Ihanaa ja seksikästä. Kaikkein parasta on se, kun kuvitelmissani mies ottaa tekarit pois suustaan ja slurpsauttaa tiukasta rinnastani nännin suuhunsa. Ahh, siinä vaiheessa viimeistään tulee.

Sinulla nyt on pullat vielä hyvin uunissa. Suurimmalla osalla palstanaisia kun oma markkina-arvo ja ulkonäkö on sitä luokkaa, etteivät kehtaa haaveilla edes tuollaisista mihin sinun rahkeesi miesmetsällä saattaisi juuri ja juuri riittää.

Sinulta alkaa poikarukka paukut loppua. Alussa kommenttisi olivat ihan hauskoja, mutta nyt ne ovat enää tyhjän räksytystä. Vähän vielä yritystä poikakulta. Muutama kommenttisi on ollut ihan hyvä. Mutta nyt alkaa mennä jo saman toistoksi.

Miksi pojittelet? Entäs jos voisin olla ikäni puolesta isäsi?

Miksi suutuit, vaikka hiukan kiusoittelin omalla tyylilläsi sinua?

Vierailija
565/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdon 26vuotta nuorempaan neitoon. Kaverit olivat ihan aidosti iloisis puolestani ja kyllähän niitä kyselyitä seksiasioistakin tuli. Vastasin rehellisesti että ei voi kyllä valittaa. Onhan se paljob nautinnollisempaa kun saa hyväillä kiinteää ja kaunista naista, miehet kun ovat visuaalisia olentoja.

Sillä neidolla lienee samanikäisiä naisystäviä, joten sinun kaveritkin voi vaihtaa nuorempiin.

Vierailija
566/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nekin miehet jotka ovat parisuhteessa vanhan naisen kanssa haaveilevat kyllä petipuuhista nuoren ja kiinteän pimun kanssa.

Nuoret ja kiinteät eivät taas haaveile vanhoista miehistä.

Vierailija
567/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että onhan suomalainen mies pettynyt suomalaiseen naiseen, itseensä ja kykyynsä saada parisuhde toimimaan ja siksi hakee onnea eri kulttuurista. "Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni mies on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Siksi he haluavat thainaisen. Thaikulttuurissa on opetettu, että naisten pitää kunnioittaa miestä. Antaa heille tilaa tehdä päätöksiä ja antaa heidän olla miehiä." Että rakkauteen pettynyt mies pitää suomalaista naista "hevosen puolikkaana" kun rahkeet eivät riitä eikä empatiaa tipu. On siinä totta, minulla on onni kun olen löytänyt puolisokseni vahvan miehen mutta minun täytyy muistaa kuunnella häntä, antaa tilaa eikä jyrätä mielipiteillä kun olen nopeampi ilmaisemaan itseni. Mutta tasavahvasti mennään, lika barn leka bäst. Ja tietysti osa miehistä ei ajattele tunnepuolta ollenkaan, vain suhteen toisen osapuolen ulkoisia avuja.

Ja länsimaissa ajatellaan, että rakkautta ei voi ostaa ja että taloudelliset palkkiot sulkevat pois mahdollisuuden emotionaaliseen kiintymykseen. Thaimaalaisessa kulttuurissa taas talous ja tunteet tukevat toisiaan. Tämä selittää monen länsimaisen naisen huvittuneen suhtautumisen ostettuun morsiameen ja miesten kiukun kun he yrittävät selittää ettei nainen ole kiinnostunut heistä rahan vuoksi vaan rahan ja sen myötä saavutettavan rakkauden vuoksi.

No, mikä se suomalainen nainen sitten on, jos ei ostettu nainen, kun miehen pitää naisen mielestä olla varakas? Ettekös te naiset naureskele myös suomalaisille kotirouville, jos perheen päällä on massit kunnossa ja vaimo hoitaa lapset kotona?

Ei me naureskella vaan ollaan syystä huolissaan. Suomalainen mies ei halua elättää vaimoa tai lapsiaan, se on tullut tällä palstalla selväksi. Sellaista tilannetta ei naisella saa olla, että ei pystyisi maksamaan puolia kuluista muuten alkaa loiseksi haukkuminen. Hyvä koulutus ja ammatti ovat naiselle kullanarvoisia asioita.

Olen törmännyt vain siihen, että toiset naiset huorrittelevat ja haukkuvat loisiksi kotirouvia.

Vierailija
568/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vähän katkerille av-mammoille suolaa haavoihin :D

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tutkimuksen-…

Amerikan puuttuva sosiaaliturva näkyy noin... Suomessa pärjää tarvittaessa ilman miestäkin.

Vierailija
569/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä, että onhan suomalainen mies pettynyt suomalaiseen naiseen, itseensä ja kykyynsä saada parisuhde toimimaan ja siksi hakee onnea eri kulttuurista. "Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni mies on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Siksi he haluavat thainaisen. Thaikulttuurissa on opetettu, että naisten pitää kunnioittaa miestä. Antaa heille tilaa tehdä päätöksiä ja antaa heidän olla miehiä." Että rakkauteen pettynyt mies pitää suomalaista naista "hevosen puolikkaana" kun rahkeet eivät riitä eikä empatiaa tipu. On siinä totta, minulla on onni kun olen löytänyt puolisokseni vahvan miehen mutta minun täytyy muistaa kuunnella häntä, antaa tilaa eikä jyrätä mielipiteillä kun olen nopeampi ilmaisemaan itseni. Mutta tasavahvasti mennään, lika barn leka bäst. Ja tietysti osa miehistä ei ajattele tunnepuolta ollenkaan, vain suhteen toisen osapuolen ulkoisia avuja.

Ja länsimaissa ajatellaan, että rakkautta ei voi ostaa ja että taloudelliset palkkiot sulkevat pois mahdollisuuden emotionaaliseen kiintymykseen. Thaimaalaisessa kulttuurissa taas talous ja tunteet tukevat toisiaan. Tämä selittää monen länsimaisen naisen huvittuneen suhtautumisen ostettuun morsiameen ja miesten kiukun kun he yrittävät selittää ettei nainen ole kiinnostunut heistä rahan vuoksi vaan rahan ja sen myötä saavutettavan rakkauden vuoksi.

No, mikä se suomalainen nainen sitten on, jos ei ostettu nainen, kun miehen pitää naisen mielestä olla varakas? Ettekös te naiset naureskele myös suomalaisille kotirouville, jos perheen päällä on massit kunnossa ja vaimo hoitaa lapset kotona?

Ei me naureskella vaan ollaan syystä huolissaan. Suomalainen mies ei halua elättää vaimoa tai lapsiaan, se on tullut tällä palstalla selväksi. Sellaista tilannetta ei naisella saa olla, että ei pystyisi maksamaan puolia kuluista muuten alkaa loiseksi haukkuminen. Hyvä koulutus ja ammatti ovat naiselle kullanarvoisia asioita.

Olen törmännyt vain siihen, että toiset naiset huorrittelevat ja haukkuvat loisiksi kotirouvia.

Ei, kyllä ne on aina miehiä. Suomessa ei kotirouvia juurikaan ole, se on hyvin harvinaista.

Vierailija
570/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi yleistää, että kaikki miehet haluaisivat aloittaa vanhuudenpäivillään perhe-elämää alusta tai jos nuori sirpakka ei halua lapsia, on hänen vanhakkonsa ennemminkin pian vain kavereiden olkapäätä vailla. Sama riski on kyllä, vaikka niitä lapsia tulisikin.

Ei nykynainen enää ryhdy ketään taluttelemaan parhaimpina vuosinaan ja jos joku vielä ryhtyy, niin naista arvostava mies ei aseta naista sellaiseen asemaan alunperinkään.

Nykynainen ei ryhdy enää mihinkään ennen kun on vaatinut jonkun tekemään tämän puolestaan.

Jos totta puhutaan, niin nykynainenhan ei oikein osaa enää mitään.

Ja miehet vielä vähemmän. Miehistä on tullut ihmeellisiä aloitekyvyttömiä vinkujia sen sijaan, että olisivat miehekkäitä ja hoitaisivat asiansa kuntoon.

Naisista on kadonnu naisellisuus.

Vietti kärsii.

Ei tee mieli vahvaa ja v ittumaista ukon leikkijää.?

Tuo on kyllä totta. Vaatii melkoisen luonteen, että saisi erektion aikaiseksi, kun hetekalla makaisi lyhyttukkainen hevosenpuolikas, joka haisee väkevälle hielle ja perseelle. Heteka tosin näyttäisi rautalanka-ammeelta, kun mamman reippaan ylipainon takia perse on sentin päässä lattiasta. Sinne sekaan jos ukko erehtyisi niin ei ikinä pääsisi omin avuin pois.

Vaikutat jotenkin katkeroituneelta 😂 Naiset ja erektiot hukassa? 🙄

Vierailija
571/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.

Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.

Tuossa paljastuu taas, miten kieroon kasvatettuja te naiset Suomessa olette.

Kenenkään ei ole pakko viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Tuskin sinäkään hengaat naapurin eläkeläispariskunnan kanssa kuunnellen sairauskertomuksia.

Ja toisekseen, ovatko naisten isät sitten laistaneet oman kasvatusvastuunsa?

Kyllä minä kuuntelen mielelläni eri-ikäisten ihmisten tarinoita. Johan se olisi epäkohteliastakin vanhempia ihmisiä kohtaan, jos lähtisin vain menemään kun joku haluaa jutustella.

Ja tuskin se mies uuden, kauniimman ja nuoremman naisensa kanssa teille asumaan muuttaisi, eli varmasti harvakseltaan olisivat muiden kanssa tekemisissä. Mutta suominainenhan on melkoinen juntti ja juntimmaksi muuttuu vanhetessaan.

No mutta onneksi suomimiehet eivät ole juntteja! Vaan komeita, tyylikkäitä, kosmopoliittisia metroseksuaaleja ja herrasmiehiä ;)

Kyllähän teillä junttimiehiäkin on, ei siinä. Vakka kantensa jne.

Oot kyllä harvinaisen katkera suominaisia kohtaan, pappa :D Meehän nyt jo sinne 30 vuotta nuoremman ja 60 kiloa pienemmän nuorikkosi viereen, ettei sekin jo kohta hermostu ja lähde.

Se nuorikko on ollut varmaan illan paneskelemassa naapurin parikymppisen Alexin kanssa sillä aikaa, kun palstapappa on roikkunut koneella kehumassa mieskuntoaan

Ei sillä ole mitään nuorikkoa. Useampia ketjuja ollut, jossa se ei ole osannut kertoa vaimostaan, tämän kiinnostuksenkohteista tai taustasta mitään. Harva tuntee (todellisen) puolisonsa yhtä huonosti. Pointti on päästä haukkumaan suomalaisnaisia - ja kauanko tämäkin on ollut "kohta muuttamassa Filippiineille", muistaako joku...?

Luin eilen elämäni ensimmäistä kertaa tätä sivustoa ja tänään olen sitten kirjoitellut. Joko jollain toisellakin on filippiiniläinen vaimo tai teillä on pahoja omia kuvitelmia.

Vierailija
572/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.

Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.

Kenenkään ei ole pakko viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Tuskin sinäkään hengaat naapurin eläkeläispariskunnan kanssa kuunnellen sairauskertomuksia.

Kyllä minä kuuntelen mielelläni eri-ikäisten ihmisten tarinoita. Johan se olisi epäkohteliastakin vanhempia ihmisiä kohtaan, jos lähtisin vain menemään kun joku haluaa jutustella.

Ja tuskin se mies uuden, kauniimman ja nuoremman naisensa kanssa teille asumaan muuttaisi, eli varmasti harvakseltaan olisivat muiden kanssa tekemisissä. Mutta suominainenhan on melkoinen juntti ja juntimmaksi muuttuu vanhetessaan.

No mutta onneksi suomimiehet eivät ole juntteja! Vaan komeita, tyylikkäitä, kosmopoliittisia metroseksuaaleja ja herrasmiehiä ;)

Oot kyllä harvinaisen katkera suominaisia kohtaan, pappa :D Meehän nyt jo sinne 30 vuotta nuoremman ja 60 kiloa pienemmän nuorikkosi viereen, ettei sekin jo kohta hermostu ja lähde.

Se nuorikko on ollut varmaan illan paneskelemassa naapurin parikymppisen Alexin kanssa sillä aikaa, kun palstapappa on roikkunut koneella kehumassa mieskuntoaan

Sinä sen sijaan olet istunut kaksi vuorokautta täällä haukkumassa miehiä.

Ei edes säälitä enää.

Jos olisit joskus ollut miehen kanssa niin tietäisit että parikymppiset laukeavat yleensä aika pian.

Mutta hekin vain nuorten ja sirpakoitten naisten kanssa.

Vierailija
573/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään nuorikkoa. Useampia ketjuja ollut, jossa se ei ole osannut kertoa vaimostaan, tämän kiinnostuksenkohteista tai taustasta mitään. Harva tuntee (todellisen) puolisonsa yhtä huonosti. Pointti on päästä haukkumaan suomalaisnaisia - ja kauanko tämäkin on ollut "kohta muuttamassa Filippiineille", muistaako joku...?

Luin eilen elämäni ensimmäistä kertaa tätä sivustoa ja tänään olen sitten kirjoitellut. Joko jollain toisellakin on filippiiniläinen vaimo tai teillä on pahoja omia kuvitelmia.

Allright. Jännästi sillä toisellakin on tapana roikkua näissä ketjuissa haukkumassa naisia mielisairaiksi. Lienette ehkä sukua tai sielunveljet. Nelistään saattekin jo bridgeporukan kasaan.

Vierailija
574/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen mikä on hävinnyt ajat sitten niin mihin tämä mies osoitti innokkuutensa?siihen että kaveri löysi elämänsä naisen vai siihen että nainen on nuorempi vai siihen naiseen?

Vierailija
575/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes säälitä enää.

Jos olisit joskus ollut miehen kanssa niin tietäisit että parikymppiset laukeavat yleensä aika pian.

Niin mutta arvaa kuinka pian Alex jaksaa uudelleen...ja uudelleen...ja uudelleen...

ps. en ole tuo sama, jolle vastasit, mutta halusin vaan muistuttaa sua elämän tosiasioista

Väitän, että miehen kykyyn sekstailla uudelleen vaikuttaa seksikumppani kaikkein eniten. Olen 53-vuotias mies ja lauantaina sekstailtiin vaimon kanssa koko päivä ja laukesin 8 kertaa. Viimeisimmät tekivät jo tiukkaa, mutta mahtaakohan paljon nuoremmatkaan kyetä edes lähellekään samaan. Vaimo sanoi vielä tänäkin aamuna, että hyrisee tyytyväisyydestä edelleen.

Vierailija
576/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes säälitä enää.

Niin mutta arvaa kuinka pian Alex jaksaa uudelleen...ja uudelleen...ja uudelleen...

ps. en ole tuo sama, jolle vastasit, mutta halusin vaan muistuttaa sua elämän tosiasioista

Väitän, että miehen kykyyn sekstailla uudelleen vaikuttaa seksikumppani kaikkein eniten. Olen 53-vuotias mies ja lauantaina sekstailtiin vaimon kanssa koko päivä ja laukesin 8 kertaa. Viimeisimmät tekivät jo tiukkaa, mutta mahtaakohan paljon nuoremmatkaan kyetä edes lähellekään samaan. Vaimo sanoi vielä tänäkin aamuna, että hyrisee tyytyväisyydestä edelleen.

Sinä laukesit, mutta montako kertaa vaimo?

Vierailija
577/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tuo nuori sirpakka neito hieman vanhemmalle miehelle ja oli kyllä vaivaannuttavaa kun miehen kaverit kuolasi ja pörräs ympärillä. Ystävystyin kyllä niiden vaimojenkin kanssa mutta vaati aika paljon.

Vierailija
578/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon: esitän varsin suoran kysymyksen hänelle, että mitäpä veikkaat, ovatkohan kaikki miehet sitten tuollaisia. Sieltä olettaisi sitten tulevan suora vastaus, että hänellä ei ainakaan ole intressejä vaihtamisen ilosta vaihtaa rakastamaansa naista (minua) yhtään kehenkään. Ap:n tarina ei kerro, tarkoittaako tuo ”innostus” vain sitä, että ap:n mies on vain iloinen kaverinsa uudesta onnesta, missä ei tietenkään ole mitään väärää vai ilmaiseeko ihailevansa nimenomaan tätä ”nuorempaan vaihtamista”.

Vierailija
579/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on työkaveri, joka on vaihtanut nuorempaan. Molemmat ovat nyt 50-vuotiaita ja työkaveri sai toisella kierroksella juuri vauvankin. Mies esitteli minulle innoissaan vauvan kuvaa. Olin ihan, että WTF? Ei ole mieheni tapaista intoilla vauvasta. Mutta tämä oli ilmeisesti sitten tosi söpö vauva tai jotain. Meidän oma lapsi on jo muuttanut pois ja tällä työkaverillakin on kaksi teiniä ekasta liitosta. 

En minä ole ollenkaan huolissani siitä, että mies olisi vaihtamassa minut nuorempaan. Ehkä olen sinisilmäinen, mutta en vain pysty kuvittelemaan miehestäni sellaista. Jos nyt jossain mielenhäiriössä lähtisikin, niin siinä menisi noin 800k€:n netto-omaisuus puoliksi. Miestä tulisi kyllä ikävä, mutta pärjäilisin kyllä ihan mukavasti tuolla omalla puolikkaallani.

Meillä miehillä empatiakyky ja rakkaus lapsiin näköjään säilyy läpi koko elämän. Olen itsekin 50v ja tulin vuosi sitten jälleen isäksi. Ihan yhtä suloinen tuo lapsi on kuin kaikki aiemmatkin.

Ilmeisesti keski-ikäinen kanttura kokee alitajunnassa jopa vauvaikäisenkin uhaksi itselleen, koska mikä muukaan voisi selittää moisen kylmyyden viatonta lasta kohtaan.

Onhan se miehenä helppoa, kun naiset ne lapset joutuvat kuitenkin hoitamaan. Vai miten sinulla sujuu yövalvomiset? Toivottavasti olet pari vuotta lapsen kanssa kotona, niin vaimo pääsee töihin.

Ei meillä valvota öisin, vaan nukutaan. Alkuaikoina vauva heräsi kerran tai kaksi yöllä tissille ja olin hereillä vaimon kanssa sen ajan.

Uskon vahvasti siihen, että kun parisuhde on onnellinen ja tasapainoinen, sekä lapsen äiti aidosti lastaan rakastava, niin lapsikin on ns. helppo vauvana.

Teen kotoa käsin työni, joten olen hoitanut lasta lähes yhtä paljon kuin vaimonikin. Imettämään en tietty kykene, mutta kaikki muut hommat hoituu.

Meillä ei nukuta öisin. Toisin kuin suominainen, tuontinaiseni imetyksen jälkeen kääntyy lemmekkäästi puoleeni ja haluaa harrastaa villiä seksiä sillä välin, kuin vauva nukkuu. Suominainen kääntää kylkeä ja kitisee, kuinka väsyttää ja vääntää vielä vauvan väliin, ettei vain tarvitsisi miehen tarpeita huomioida. Hypätään joka kitinään muka hyssyttämään ja ajetaan mies näin toisen naisen syliin. Tuontivaimoni ymmärtää, että pienten vauvojen vanhemmillakin on seksiä ja ei koskaan kitise, että on väsynyt, vaan jaksaa yöllä nautiskella pitkistä seksituokioista hellien minua. 

Suosittelen sulle äidinkielesi preppauskurssia. Ehkä joku suomineitokin saattaisi edes hipaista sua, jos oppisit edes kirjoittamaan oikein.

Tuota edeltävää kommenttia voisi muokata myös siten, että sen sijaan, että suomimatami suostuisi seksiin, se kääntää kylkeä, pieraisee ja muistuttaa kielioppivirheestä, jonka mies on muka joskus tehnyt.

Vierailija
580/840 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hauska aloitus. Aloin oikein miettimään, millainen olisi tilanne, että harmaantunut, köntysäijäni alkaisi ihailemaan, jos joku sen köntyskavereista ottaisi sirpakan neitosen itselleen.

Repeäisin varmaan nauramaan :D ja ehdottaisin, että on vapaa kokeilemaan, jos löytäisi itselleen. Että harmaat piiloon ja painoa alemmas ja ruokavalioon tiukempi karsinta, ettei kihti vaivaisi niin useasti. 

Siinäpä intoilisi. Kun tietää, ettei ole varaa minua menettää, kun en usko, että kukaan sirpakka nainen haluaa miestä, joka kuorsaa yöllä ja ei seksiäkään enää niin usein jaksa ja on mökkiytynyt vanhuuttaan melkoiseksi kömyräksi. 

Hyvä, että kodinkone tietää arvonsa. Seksiä eivät monet miehet innostu harrastamaan, koska se, jonka kanssa sitä pitäisi harrastaa ei enää kiihota millään tavalla. Rupsahtanutämmä vittumaisella luonteella. Varmasti toisenlaisen naisen kanssa olisi intoa uudella tavalla.

Varmasti olisi intoa mutta kun siihen tarvitaan kykyä.

Oletko koskaan nähnyt miten vanhat miehet kuksivat nuoria typyjä ulkomaanmatkoillaan?

Palstamiehet jaksavat väittää, miten ulkomailla naiset ovat aina siveitä. Miten tämä asia nyt meneekään?

Hyvin yksinkertaista. Katsopas, kun palstanaiselle ulkomaa tarkoittaa Venäjää ja Thaimaata. Ulkomaalainen nainen taas tarkoittaa yksinkertaiselle palstanaiselle samaa kuin ilotyttö. On siis hyvin ymmärrettävää, että miesten puheet fiksuista, koulutetuista, kauniista, ystävällisistä ja siveellisistä naisista tuntuvat aivan uskomattomilta palstanaisten keskuudessa.

Esim. Filippiineillä on alueita, joissa uskonto on niin paljon mukana elämässä, ettei siellä levitellä reisiä vähän sen jälkeen kun ollaan kävelemään opittu, kuin Suomessa. Oma vaimonikin oli neitsyt vielä 29-vuotiaana ja minä sain kunnian sen viedä. Voitte vain kuvitella kuinka nautinnollista seksimme on.

Suomessahan vastaavassa tilanteessa Suominainen olisi väkisin kaivanut moloni suuhunsa ja halunnut näyttää miten mahtava syväkurkku onkaan ja yökkinyt "kiihottavasti" samalla molon mennessä syvälle nieluun. Sitten sitä olisi joutunut panemaan samalla miettien, että montakohan sataa kullia tuokin ammollaan oleva römpsäparka on jo nähnyt.

Kiva kun ehdit pelastamaan vaimosi nöyryyttävältä vanhanpiian kohtalolta. 30-vuotias nainen on Filippiineillä jo ikäloppu

Jos nainen on yli 20-vuotta niin suku alkaa painostamaan miehen löytämisessä. 25-vuotiaana pitäisi viimeistään jo olla vähintään poikaystävä ja jos nainen on jo yli 30-vuotias eikä ole vielä parisuhteessa niin sitten on vanhapiika ja puolison löytäminen on hyvin epätodennäköistä. Miksi vaimosi ei ollut löytänyt paikallista miestä? Susiruma?

Ajattele jos Suomessakin jo 20-vuotiaita painostettaisiin koko suvun voimalla avioitumaan ja 25-vuotta on viimeinen rajapyykki. Ja filippiiniläiset miehet vauva-palstalla haukkuisivat vespuhvelin puolikkaiksi. Tai sori, pari filippiiniläisiä tuturunkkua.

Onneksi Suomessa vasta 40-vuotta on haukkumisen raja ja haukkujia ei kannata niin tosissaan ottaa, heissä on syynsä miksi he eivät huoli suomalaisia naisia. Tai suomalaiset naiset huoli heitä. Mutta kukin etsiköön onnensa taholtaan ja kaksin aina kaunihimpi.

En ole vielä ihan perillä koko Filippiinien kulttuurista ja tavoista, mutta saattaahan tuo olla toki mahdollista. Ainakaan oman vaimoni perhe ei ollut häntä painostanut ja heillä on tapana syynätä varsin tarkkaan miesehdokas ja minunkin piti kysyä appiukolta tyttärensä kättä.

Suomessa ei sentään avioliittoon painosteta, mutta täällähän on tapana painostaa nuoret tyttölapset menettämään neitsyytensä jo esipuperteetti-iässä tai muuten tulee kakkaa niskaan ja paljon. On suorastaan häpeä suomalaiselle tytölle/naiselle, jos häntä ei ole vähintään puoli maakuntaa polkenut kuin tulpatonta mopoa.

Mitä miehiin tulee, niin miesvihaan ei ole ikärajaa. Jopa oma äiti kykenee vihaamaan lastaan vain siksi, että erehtyi syntymään pojaksi. Naisille on onneksi kehitetty tällaisia palstoja, joissa päästään vialla olevat "vahvat" naiset saavat purkaa aggressioitaan miehiin.

Ja sinä olet täällä, koska..?

Olen täällä, että saisitte purkaa toistenne sijaan katkeraa vihaanne minuun. Normaalit naiset ovat paljon herkempiä kuin me maskuliiniset miehet ja kaikille ei tee hyvää olla solvattavana toisten naisten toimesta. Jos teillä olisi miehiä siellä kotona, niin tappelisitte tietysti niiden kanssa, mutta kun ei ole niin ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi