Miksi suomalaiset vastustaa republikaaneja?
Kommentit (14)
Ne on lisko-ihmisiä niin siksi. Kato nyt trumpinkin ihmispukua. Ei ole kovin uskottava.
Suomessa on ÄO keskimäärin yli 100 kuitenkin ja republikaanien äänestäminen vaatii luonnevian tai äo:n alle 65.
Suurin osa suomalaisista on kommunisteja eivätkä edes itse ymmärrä sitä.
Ovat kuin puuilon mainoksen vanha narisija.
Ei niitä turhaan sanota republicunteiksi
Vierailija kirjoitti:
Tämä! AP
En vastusta republikaaneja vaan trumpublikaaneja. Vanhat kunnon republikaanit on syrjäytetty puolueessa.
Tämä Suomen kommunistinen utopia on ajamassa kiville.
Vain cowboyt selviävät.
No kun nää nykyiset on täysiä ryssänkätyreitä. Ei ole Reaganin puolueesta mitään jäljellä.
Republikaanien enemmistö haluaa presidentiksi luonnevikaisen ihmisen. Republikaanit eivät tue Ukrainalle myönnettävää tukea ja suhtautuvat kylmäkiskoisesti NATOon. Republikaanit pyrkivät lisäämään fossiilisten polttoaineiden tuotantoa, vaikka fossiiliset polttoaineet ovat keskeinen ilmastonmuutoksen syy. Iso osa republikaaneista uskoo salaliittoteorioihin ja muuhun "hengelliseen" hömpään. He ovat äärikonservatiiveja, joita ei kiinnosta maailman tapahtumat, ainoastaan oma napa ja se, ettei mikään sen ympärillä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä niin paljon on niin kommunisteilla olisi kansanedustajia. Muistan kun niitä oli mutta en saanut äänestää vielä silloin. Yhtä asiaa minä erityisesti kaipaan vanhemman ajan poliitikoilta. Käytös ja puhetavat oli niillä paremmat. Varsinkin ps on vetänyt riman törkeän alas. Mainehaitta jo euroopassa mutta sekään ei orpoa haittaa. Vetääkö se kaljan lisäksi jotain pillereitä? Vai voiko ihminen olla selvinpäin noin pihalla kuin orpo?
Vierailija kirjoitti:
No kun nää nykyiset on täysiä ryssänkätyreitä. Ei ole Reaganin puolueesta mitään jäljellä.
KGB alkoi valmistella Trumppia Moskovassa jo 1970-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Trumpin kannattajat eivät ymmärrä kannattavansa kommarien kätyriä.
Miksi kannattaakaan kun emme voi heitä äänestää. USA on USA, Suomi Suomi vaikka miniamerikka haluaa ollakin.