Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan sirpakkaan neitoon. Miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko kun et huomaisi vai sanotko että sinua ahdistaa se tai jotain muuta
Kommentit (840)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa nämä toistuvat jutut että "mies olisikin sitten halunnut takaisin".
Kun pääsin nuorten naisten makuun eron jälkeen exä alkoi tuntua todella vanhalta, vaikka eei tuntunut kun oltiin vielä yhdessä. Hän halusi jopa eroa enemmän kuin minä. En palaisi. En todellakaan :) M46
Eihän kukaan mies todellisuudessa ole palaamassa mummeloituneen exänsä luokse. Nämä mammat täällä ovat joissain ihme hallusinaatioiden pauloissa.
Eikös se sitten olekin hyvä juttu, että naiset hakevat valtaosan eroista? Mieshän voisi muuten luulla, että hänellä on kaksi naista, se vanha, joka pesee pyykit ja hoitaa lapset ja se nuori, jonka kanssa pitää hauskaa. Eroamalla ex-nainen antaa koko lystin sille nuoremmalle naiselle.
Missä välissä se vanha käntty muka pesee pyykiä ja hoitaa lapsia, kun istuu nenä kiinni somessa 24/7?
Ei tarvitsekaan, kun nainen laittaa heti eron vireille. Sitten jää aikaa tehdä vaikka mitä, kun pääsee miehestä eroon.
No, eipä ole mikään ihme, kun suomalaisia naisia sanotaan homssuiksi. Eivät jumalauta saa pestyä edes pyykejään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten maailma on erikoinen, jos tosiaan keskustelevat automatkoilla sellaisia, että "mää oon kyllä kateellinen, kun sulla on nuori nainen, kuka on hyvä liha ja pantavan näköinen ja sillä on muhkeat ryntäät" toinen vastaa, että "joo, kun mun muijalla alkoi tissit valua, niin halusin tämmösen pantavan sänkyyn, jolla on piukka peppu ja tiukka tavara"
Rakensit olkiukon, eli kehitit omasta päästä keskustelun, jota sitten arvostelet. Ja naiset peukuttaa! Oikeasti se keskustelu menis suunnilleen tällä tapaa.
- Mites.. toimiiko kemiat sitten makkarissakin?
- No, pakko sanoa että enpä oo ennen kokenut olla se vähemmän haluava puolisko.. Ja sen enempää yksityiskohtiin menemättä mulla ei ole yksinkertaisesti pienintäkään asiaa, mistä voisin valittaa.
- Voi perse, oon tosta kyllä ihan helvetin kateellinen... Älä ny huutele kellekään, mutta meillä siellä on totaalisen kuollutta.
- Oikeen pahastikin?
- No en edes muista koska viimeksi. Oisko pari kuukautta...
- No se on kyllä p*skaa, olihan mullakin viimenen vuosi suhteessa just tollasta ja muistan kyllä kuinka v*tutti. Koittakaa puhua asioista, ennenkö menee oikein pahaksi.
- Joo.. Tietäs vaan mistä alottas ku tää menee koko ajan huonompaan suuntaan.
Tämän on oikea mies kirjoittanut. Olen käynyt juuri vastaavan, lähes sanatarkan, keskustelun kaverini kanssa. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan naisista tyydytään. Se, mitä oikeasti haluttaisiin on jotakin ihan muuta. Naiset jotka tiedostavat tämän voivat elää ihan mukavaa elämäänsä tiedostaen, että ei ole miehelleen se haluttu vaihtoehto. Ne katkeroituvat, jotka eivät asiaa sisäistä.
Tuon takia en olisi huolinut miestä, joka ei olisi halutessaan saanut muitakin naisia. Myös minua kauniimpia ja nuorempia. Juuri äskettäin kävelin jossain hänen edellään niin ja huomasin, kun edessäni seisova ja kaiteeseen nojaileva nainen veti kasvoilleen kauniin hymyn suunnatessaan katseensa mieheeni (jonka luuli olevan liikkeellä yksin).
Kuten varmaan ymmärrät nyt pikkuhiljaa, miehesi ei enää kehtaa kulkea rinnallasi ja varmasti vastasi myös hymyllä tuolle kaunottarelle. Suomalainen nainen ei tajua, että sen markkina-arvo laskee todella nopeasti jos sitä koskaan on ollutkaan.
Nyt on ihan pakko kysyä, mikä on sinun käsitys parisuhteesta? Onko sinulla itselläsi vielä kokemusta asiasta? Taidat olla hiihtolomalla koulusta, joko olet ysiluokalla?
Siinä taisi taas mummelilla pullahtaa aimo suonikohju pohkeeseen taas jälleen kerran.
Miten minun parisuhteeni tähän aiheeseen liittyy? Minulla on ollut lukuisia lyhyitä ja pitkiä suhteita ja nyt olen onnellinen nuoren ja kauniin naiseni kanssa. Sinullakin alkaa vanhuus tulla jo nahasta läpi, kun kuvittelet, että pian 50v äijä istuu edelleen ysiluokalla. Tajuatko miten lapsellinen tuo kysymys oli?
Päättelin vain käyttämästäsi kirjoitusasusta, se on melko teiniä eikä siitä näy onnellisuutesi.
Kuten jos mainitsin, sinua alkaa vanhuus haitata. Päästä hyvä ihminen miehesi vapaaksi ja nauttimaan nuoren ja terävä-älyisen naisen seurasta. Kerropa rehellisesti, että pierrä rupsuttelitko samalla kun menit miehesi edellä? Vai etkö enää edes tunne pierujasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet innostuu nuorista naisista viimeistään siinä vaiheessa, kun omasta tytöstä tulee nuori neito. Älyävät siinä vaiheessa, että mitä vielä voisivat saada, kun vertaavat tyttöään ja heidän äitiään keskenään. Kadehtivat tyttönsä poikaystäviä ja haluavat samaa. Tämä nyt vain on tosi asia.
No tuo on nyt sairasta ja pervoa, hyi. Tutkituta pääsi, siellä on jotain pahasti vialla.
Hauskaa että sinä pyydät toista tutkituttamaan päänsä.
Se on valtavan koomista.Normaali mies ei ajattele omasta lapsestaan noin. Sinä olet epänormaali, jos pidät tuota normaalina.
Mistä ihmeestä päättelit, että kirjoittaja olisi mies?
Äidit eivät ajattele seksiä katsoessaan lapsiaan.
Aika monet äidit ihan Suomessa ovat jopa parittaneet pienistä vauvoista lähtien lapsiaan seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
Ja olisiko tuo ihme, että miehiä vihaava nainen kirjoittelisi noin sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.
Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.
Tuossa paljastuu taas, miten kieroon kasvatettuja te naiset Suomessa olette.
Kenenkään ei ole pakko viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Tuskin sinäkään hengaat naapurin eläkeläispariskunnan kanssa kuunnellen sairauskertomuksia.
Ja toisekseen, ovatko naisten isät sitten laistaneet oman kasvatusvastuunsa?
Kyllä minä kuuntelen mielelläni eri-ikäisten ihmisten tarinoita. Johan se olisi epäkohteliastakin vanhempia ihmisiä kohtaan, jos lähtisin vain menemään kun joku haluaa jutustella.
Ja tuskin se mies uuden, kauniimman ja nuoremman naisensa kanssa teille asumaan muuttaisi, eli varmasti harvakseltaan olisivat muiden kanssa tekemisissä. Mutta suominainenhan on melkoinen juntti ja juntimmaksi muuttuu vanhetessaan.
No mutta onneksi suomimiehet eivät ole juntteja! Vaan komeita, tyylikkäitä, kosmopoliittisia metroseksuaaleja ja herrasmiehiä ;)
Kyllähän teillä junttimiehiäkin on, ei siinä. Vakka kantensa jne.
Oot kyllä harvinaisen katkera suominaisia kohtaan, pappa :D Meehän nyt jo sinne 30 vuotta nuoremman ja 60 kiloa pienemmän nuorikkosi viereen, ettei sekin jo kohta hermostu ja lähde.
Se nuorikko on ollut varmaan illan paneskelemassa naapurin parikymppisen Alexin kanssa sillä aikaa, kun palstapappa on roikkunut koneella kehumassa mieskuntoaan
Sinä sen sijaan olet istunut kaksi vuorokautta täällä haukkumassa miehiä.
Ei edes säälitä enää.
Jos olisit joskus ollut miehen kanssa niin tietäisit että parikymppiset laukeavat yleensä aika pian.
Missä tätä nyt sitten niin paljon tapahtuu? Ei ainakaan mun lähipiirissä. Oma veljeni erosi viisikymppisenä ja uusi kumppani, joka tuli kuvioihin eron jälkeen, on n. 10 v nuorempi, 5 lapsen äiti. En nyt tiedä, onko niin simpsakka, ihan perusnainen, vähän ylipainoinen ja paksujalkainen, mutta ihan mukava, hyvin tullaan juttuun. Miehen kaveri puolestaan vaihtoi 13 v nuoremman avovaimonsa vain itseään 2 v nuorempaan. Lisäksi meidän tutuista on vain yksi pari eronnut, kummallakin on jo uusi, kutakuinkin ikäisensä kumppani. En tiedä missä nämä suurten ikäerojen parit luuraavat? Julkkiksissa tietenkin on, kuten pressapari, Katri ja Tommi, Marion Rung ja miehensä, sitten se taiteilijapari Johanna joku ja miehensä, Vicky Rosti ja miehensä. Nämä tulee mieleen äkkiseltään. Ja Mick Jaggerit, Madonnat yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyysin miestäni, että tapailee kaveriaan harrastuksissa ja itsekseen, en halunnut tätä uutta nuorempaa naista kylään meille tai lähteä mihinkään ravintolaan tms. Minulla ei ole mitään tätä naista vastaan mutta en jaksa nähdä vaivaa tutustuakseni parikymmentä vuotta nuorempaan vaikkakin ihan aikuiseen naiseen. En tunne mieheni kaverin exääkään eli se ei vaikuta asiaan.
Meillä miehet saunoisivat tai pelaisivat, minä joutuisin tuntikaupalla viihdyttämään random naista, ei kiinnosta ja eiköhän se minulle sallita. Muuten asia ok, minulla vain ei ole seurustelupakkoa.
Kenenkään ei ole pakko viettää aikaa sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Tuskin sinäkään hengaat naapurin eläkeläispariskunnan kanssa kuunnellen sairauskertomuksia.
Kyllä minä kuuntelen mielelläni eri-ikäisten ihmisten tarinoita. Johan se olisi epäkohteliastakin vanhempia ihmisiä kohtaan, jos lähtisin vain menemään kun joku haluaa jutustella.
Ja tuskin se mies uuden, kauniimman ja nuoremman naisensa kanssa teille asumaan muuttaisi, eli varmasti harvakseltaan olisivat muiden kanssa tekemisissä. Mutta suominainenhan on melkoinen juntti ja juntimmaksi muuttuu vanhetessaan.
No mutta onneksi suomimiehet eivät ole juntteja! Vaan komeita, tyylikkäitä, kosmopoliittisia metroseksuaaleja ja herrasmiehiä ;)
Oot kyllä harvinaisen katkera suominaisia kohtaan, pappa :D Meehän nyt jo sinne 30 vuotta nuoremman ja 60 kiloa pienemmän nuorikkosi viereen, ettei sekin jo kohta hermostu ja lähde.
Se nuorikko on ollut varmaan illan paneskelemassa naapurin parikymppisen Alexin kanssa sillä aikaa, kun palstapappa on roikkunut koneella kehumassa mieskuntoaan
Ei sillä ole mitään nuorikkoa. Useampia ketjuja ollut, jossa se ei ole osannut kertoa vaimostaan, tämän kiinnostuksenkohteista tai taustasta mitään. Harva tuntee (todellisen) puolisonsa yhtä huonosti. Pointti on päästä haukkumaan suomalaisnaisia - ja kauanko tämäkin on ollut "kohta muuttamassa Filippiineille", muistaako joku...?
Miksi pitäisi tietää mitään vaimon kiinnostuksen kohteista. Riittää, kun tietää kuppikoon ja tiukkuuden ja varmistaa, että kätilö synnytyksessä neuloo sen isännän tikin, että tavara säilyykin tiukkana. Muu on ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes säälitä enää.
Jos olisit joskus ollut miehen kanssa niin tietäisit että parikymppiset laukeavat yleensä aika pian.
Niin mutta arvaa kuinka pian Alex jaksaa uudelleen...ja uudelleen...ja uudelleen...
ps. en ole tuo sama, jolle vastasit, mutta halusin vaan muistuttaa sua elämän tosiasioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan naisista tyydytään. Se, mitä oikeasti haluttaisiin on jotakin ihan muuta. Naiset jotka tiedostavat tämän voivat elää ihan mukavaa elämäänsä tiedostaen, että ei ole miehelleen se haluttu vaihtoehto. Ne katkeroituvat, jotka eivät asiaa sisäistä.
Tuon takia en olisi huolinut miestä, joka ei olisi halutessaan saanut muitakin naisia. Myös minua kauniimpia ja nuorempia. Juuri äskettäin kävelin jossain hänen edellään niin ja huomasin, kun edessäni seisova ja kaiteeseen nojaileva nainen veti kasvoilleen kauniin hymyn suunnatessaan katseensa mieheeni (jonka luuli olevan liikkeellä yksin).
Kuten varmaan ymmärrät nyt pikkuhiljaa, miehesi ei enää kehtaa kulkea rinnallasi ja varmasti vastasi myös hymyllä tuolle kaunottarelle. Suomalainen nainen ei tajua, että sen markkina-arvo laskee todella nopeasti jos sitä koskaan on ollutkaan.
Nyt on ihan pakko kysyä, mikä on sinun käsitys parisuhteesta? Onko sinulla itselläsi vielä kokemusta asiasta? Taidat olla hiihtolomalla koulusta, joko olet ysiluokalla?
Siinä taisi taas mummelilla pullahtaa aimo suonikohju pohkeeseen taas jälleen kerran.
Miten minun parisuhteeni tähän aiheeseen liittyy? Minulla on ollut lukuisia lyhyitä ja pitkiä suhteita ja nyt olen onnellinen nuoren ja kauniin naiseni kanssa. Sinullakin alkaa vanhuus tulla jo nahasta läpi, kun kuvittelet, että pian 50v äijä istuu edelleen ysiluokalla. Tajuatko miten lapsellinen tuo kysymys oli?
Päättelin vain käyttämästäsi kirjoitusasusta, se on melko teiniä eikä siitä näy onnellisuutesi.
Kuten jos mainitsin, sinua alkaa vanhuus haitata. Päästä hyvä ihminen miehesi vapaaksi ja nauttimaan nuoren ja terävä-älyisen naisen seurasta. Kerropa rehellisesti, että pierrä rupsuttelitko samalla kun menit miehesi edellä? Vai etkö enää edes tunne pierujasi?
Mies saa lähteä heti kun siltä tuntuu, tämä parisuhde ei ole vankila.
Onko sinulla, viisikymppinen mies, ruokavalio kunnossa? Minulla on, joten suolistokin voi hyvin eikä ole ilmavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään nuorikkoa. Useampia ketjuja ollut, jossa se ei ole osannut kertoa vaimostaan, tämän kiinnostuksenkohteista tai taustasta mitään. Harva tuntee (todellisen) puolisonsa yhtä huonosti. Pointti on päästä haukkumaan suomalaisnaisia - ja kauanko tämäkin on ollut "kohta muuttamassa Filippiineille", muistaako joku...?
Miksi pitäisi tietää mitään vaimon kiinnostuksen kohteista. Riittää, kun tietää kuppikoon ja tiukkuuden ja varmistaa, että kätilö synnytyksessä neuloo sen isännän tikin, että tavara säilyykin tiukkana. Muu on ihan turhaa.
No jaa, aika moni avioituu ihan kokonaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes säälitä enää.
Tylsä isku taas. Terä on jo mennyt. Jos seksiä yhtä huonosti jaksat, kuin näitä kirjoituksia, niin nuorikkosi lähtee kyllä aika pian.
Ei kait sinun nimi muuten ole Vesa. Kuulostaa juttusi yhden Vesan jutuilta, jonka tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten maailma on erikoinen, jos tosiaan keskustelevat automatkoilla sellaisia, että "mää oon kyllä kateellinen, kun sulla on nuori nainen, kuka on hyvä liha ja pantavan näköinen ja sillä on muhkeat ryntäät" toinen vastaa, että "joo, kun mun muijalla alkoi tissit valua, niin halusin tämmösen pantavan sänkyyn, jolla on piukka peppu ja tiukka tavara"
Rakensit olkiukon, eli kehitit omasta päästä keskustelun, jota sitten arvostelet. Ja naiset peukuttaa! Oikeasti se keskustelu menis suunnilleen tällä tapaa.
- No, pakko sanoa että enpä oo ennen kokenut olla se vähemmän haluava puolisko.. Ja sen enempää yksityiskohtiin menemättä mulla ei ole yksinkertaisesti pienintäkään asiaa, mistä voisin valittaa.
- Voi perse, oon tosta kyllä ihan helvetin kateellinen... Älä ny huutele kellekään, mutta meillä siellä on totaalisen kuollutta.
- Oikeen pahastikin?
- No se on kyllä p*skaa, olihan mullakin viimenen vuosi suhteessa just tollasta ja muistan kyllä kuinka v*tutti. Koittakaa puhua asioista, ennenkö menee oikein pahaksi.
- Joo.. Tietäs vaan mistä alottas ku tää menee koko ajan huonompaan suuntaan.Tämän on oikea mies kirjoittanut. Olen käynyt juuri vastaavan, lähes sanatarkan, keskustelun kaverini kanssa. M45
Jatkan vielä: Parin kaljan jälkeen tuli sitten kysymyksiä millaista seksi on nuoren naisen kanssa ”kun on niin pitkä aika kun itse saanut nuorta”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes säälitä enää.
Jos olisit joskus ollut miehen kanssa niin tietäisit että parikymppiset laukeavat yleensä aika pian.Niin mutta arvaa kuinka pian Alex jaksaa uudelleen...ja uudelleen...ja uudelleen...
ps. en ole tuo sama, jolle vastasit, mutta halusin vaan muistuttaa sua elämän tosiasioista
Taidat tosissasi uskoa Alexin olemassaoloon.
Hyvä jos se auttaa yksinäisyyteesi.
Varokaa, pappa suuttuu kohta ihan oikeasti :D
Seurauksena voi olla impotenssi ja yksinäinen vanhuus :D
Älkää kiusatko raukkaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hauska aloitus. Aloin oikein miettimään, millainen olisi tilanne, että harmaantunut, köntysäijäni alkaisi ihailemaan, jos joku sen köntyskavereista ottaisi sirpakan neitosen itselleen.
Repeäisin varmaan nauramaan :D ja ehdottaisin, että on vapaa kokeilemaan, jos löytäisi itselleen. Että harmaat piiloon ja painoa alemmas ja ruokavalioon tiukempi karsinta, ettei kihti vaivaisi niin useasti.
Siinäpä intoilisi. Kun tietää, ettei ole varaa minua menettää, kun en usko, että kukaan sirpakka nainen haluaa miestä, joka kuorsaa yöllä ja ei seksiäkään enää niin usein jaksa ja on mökkiytynyt vanhuuttaan melkoiseksi kömyräksi.
Hyvä, että kodinkone tietää arvonsa. Seksiä eivät monet miehet innostu harrastamaan, koska se, jonka kanssa sitä pitäisi harrastaa ei enää kiihota millään tavalla. Rupsahtanutämmä vittumaisella luonteella. Varmasti toisenlaisen naisen kanssa olisi intoa uudella tavalla.
Varmasti olisi intoa mutta kun siihen tarvitaan kykyä.
Oletko koskaan nähnyt miten vanhat miehet kuksivat nuoria typyjä ulkomaanmatkoillaan?
Palstamiehet jaksavat väittää, miten ulkomailla naiset ovat aina siveitä. Miten tämä asia nyt meneekään?
Hyvin yksinkertaista. Katsopas, kun palstanaiselle ulkomaa tarkoittaa Venäjää ja Thaimaata. Ulkomaalainen nainen taas tarkoittaa yksinkertaiselle palstanaiselle samaa kuin ilotyttö. On siis hyvin ymmärrettävää, että miesten puheet fiksuista, koulutetuista, kauniista, ystävällisistä ja siveellisistä naisista tuntuvat aivan uskomattomilta palstanaisten keskuudessa.
Esim. Filippiineillä on alueita, joissa uskonto on niin paljon mukana elämässä, ettei siellä levitellä reisiä vähän sen jälkeen kun ollaan kävelemään opittu, kuin Suomessa. Oma vaimonikin oli neitsyt vielä 29-vuotiaana ja minä sain kunnian sen viedä. Voitte vain kuvitella kuinka nautinnollista seksimme on.
Suomessahan vastaavassa tilanteessa Suominainen olisi väkisin kaivanut moloni suuhunsa ja halunnut näyttää miten mahtava syväkurkku onkaan ja yökkinyt "kiihottavasti" samalla molon mennessä syvälle nieluun. Sitten sitä olisi joutunut panemaan samalla miettien, että montakohan sataa kullia tuokin ammollaan oleva römpsäparka on jo nähnyt.
Heh heh. Siellä hän on täysin tavallista ommella ammattilaisilta värkki umpeen ja taas käy neitseestä.
Tuollaisesta en ole vielä kuullutkaan, mutta siitä olen kyllä kuullut, miten suomalaiset naiset ravaavat pienennyttämässä värkkejään Virossa. Mahtavatkohan kuitenkaan ihan neitsyitä pystyä esittämään, koska vaikka römpsä ja sontakuukku kumpikin ommeltaisi umpeen, tukkijätkän käytös kyllä paljastaa naisen impeyden todennäköisyyden.
Eräässä toisessa kulttuurissa ikävä kyllä vanhat naiset silpovat tyttölasten sukuelimet pilalle ja ompelevat paikat umpeen.
Luonnollistahan tuo miehelle on vaihtaa parhaaseen parittelukumppaniin. Onnittelisin ja yrittäisin tutustua uuteen tyyppiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Oikeen pahastikin?
- Joo.. Tietäs vaan mistä alottas ku tää menee koko ajan huonompaan suuntaan.Tämän on oikea mies kirjoittanut. Olen käynyt juuri vastaavan, lähes sanatarkan, keskustelun kaverini kanssa. M45
Jatkan vielä: Parin kaljan jälkeen tuli sitten kysymyksiä millaista seksi on nuoren naisen kanssa ”kun on niin pitkä aika kun itse saanut nuorta”
Ahahahhaaaa, niin varmaan :D:D:D
Miten söpöä :D
Vierailija kirjoitti:
Varokaa, pappa suuttuu kohta ihan oikeasti :D
Seurauksena voi olla impotenssi ja yksinäinen vanhuus :D
Älkää kiusatko raukkaa enää.
Itsehän sinä tänne kirjoitat koko ajan koska mitään muuta elämää sinulla ei ole.
Tähänkin vastaat jotain ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hauska aloitus. Aloin oikein miettimään, millainen olisi tilanne, että harmaantunut, köntysäijäni alkaisi ihailemaan, jos joku sen köntyskavereista ottaisi sirpakan neitosen itselleen.
Repeäisin varmaan nauramaan :D ja ehdottaisin, että on vapaa kokeilemaan, jos löytäisi itselleen. Että harmaat piiloon ja painoa alemmas ja ruokavalioon tiukempi karsinta, ettei kihti vaivaisi niin useasti.
Siinäpä intoilisi. Kun tietää, ettei ole varaa minua menettää, kun en usko, että kukaan sirpakka nainen haluaa miestä, joka kuorsaa yöllä ja ei seksiäkään enää niin usein jaksa ja on mökkiytynyt vanhuuttaan melkoiseksi kömyräksi.
Hyvä, että kodinkone tietää arvonsa. Seksiä eivät monet miehet innostu harrastamaan, koska se, jonka kanssa sitä pitäisi harrastaa ei enää kiihota millään tavalla. Rupsahtanutämmä vittumaisella luonteella. Varmasti toisenlaisen naisen kanssa olisi intoa uudella tavalla.
Varmasti olisi intoa mutta kun siihen tarvitaan kykyä.
Oletko koskaan nähnyt miten vanhat miehet kuksivat nuoria typyjä ulkomaanmatkoillaan?
Palstamiehet jaksavat väittää, miten ulkomailla naiset ovat aina siveitä. Miten tämä asia nyt meneekään?
Hyvin yksinkertaista. Katsopas, kun palstanaiselle ulkomaa tarkoittaa Venäjää ja Thaimaata. Ulkomaalainen nainen taas tarkoittaa yksinkertaiselle palstanaiselle samaa kuin ilotyttö. On siis hyvin ymmärrettävää, että miesten puheet fiksuista, koulutetuista, kauniista, ystävällisistä ja siveellisistä naisista tuntuvat aivan uskomattomilta palstanaisten keskuudessa.
Esim. Filippiineillä on alueita, joissa uskonto on niin paljon mukana elämässä, ettei siellä levitellä reisiä vähän sen jälkeen kun ollaan kävelemään opittu, kuin Suomessa. Oma vaimonikin oli neitsyt vielä 29-vuotiaana ja minä sain kunnian sen viedä. Voitte vain kuvitella kuinka nautinnollista seksimme on.
Suomessahan vastaavassa tilanteessa Suominainen olisi väkisin kaivanut moloni suuhunsa ja halunnut näyttää miten mahtava syväkurkku onkaan ja yökkinyt "kiihottavasti" samalla molon mennessä syvälle nieluun. Sitten sitä olisi joutunut panemaan samalla miettien, että montakohan sataa kullia tuokin ammollaan oleva römpsäparka on jo nähnyt.
Ymmärrän, että uskonnollisuutesi vuoksi olet itsekin karttanut esiaviollista seksiä. Onhan se vaimollesikin kiva, että olet elänyt kuten opetat.
Höpsö! Enhän minä vaimoani ole opettanut, vaan paikallinen opettaja tietenkin. Enkä edes tiedä mitä on opettanut, mutta erittäin ihana vaimo minulla nyt kuitenkin on.
Kyllä minua todellisuudessa kaduttaa, että olen nussinut niin paljon suomalaisia naisia. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta voisin aivan hyvin pyyhkiä menneisyyteni pois jos voisin. Sen kautta saattaisin ehkä kyetä kunnioittamaan suomalaisia naisia hiukan enemmän.