Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennäkkö vasektomiaan?

Epäilevä
16.02.2019 |

Kaipaisin kokemuksia! Ikää 43v ja lapsiluku täynnä. Vaimolla ollut hormonikierukka ja poisto/vaihto kesällä edessä. Itse hän on maininnut menevänsä sterilisaatioon. Mutta varsinkin kun työkaverikin just kävi vasektomiassa, tuli mieleen, pitäiskö mun kuitenkin? Lopullisuus ei mietitytä yhtään, siitä olen varma, eikä toimenpide pelota, vaan muut vaikutukset, mm. seksielämään.. Psyykkiset tai fyysiset tai parisuhteeseen liittyvät. Kertokaa lyhyt- tai pitkäaikaisista vaikutuksista.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blah kirjoitti:

Mulla orgasmin tunne hävisi lähes kokonaan. Muuten hommat toimii normaalisti, mutta tosiaan tuo orgasmin tunne on tuhannesosa aikaisemmasta. Rouvakaan ei sitä kuulemma enää tunne ollenkaan. Perseestähän tuo on ja masennusta meinaa pukata.

No ei kyllä kivalta kuulosta! Miten pian tuo alkoi vasektomian jälkeen?

Vierailija
22/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on operaatiosta viitisen vuotta, kun lapsiluku tuli täyteen. Mitään turpoamisia tai mustelmia ei tullut, mutta pari viikkoa oli kulkuset hieman hellänä. Haluihin tai muihin ei ole ollut vaikutusta, ja kaikki toimii normaalisti. Ja on siinä myös se "vapauden" tunne kun voi touhuta miten lystää, ilman pelkoa lapsista.

Tuo orgasmin tunteen menetys tuntuu harmilliselta. Periaatteessahan tuon ei kai pitäisi fyysisesti siihen vaikuttaa? Voisiko olla jotain pään sisällä oleva juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blah kirjoitti:

Mulla orgasmin tunne hävisi lähes kokonaan. Muuten hommat toimii normaalisti, mutta tosiaan tuo orgasmin tunne on tuhannesosa aikaisemmasta. Rouvakaan ei sitä kuulemma enää tunne ollenkaan. Perseestähän tuo on ja masennusta meinaa pukata.

Tuskin toimenpiteellä oli merkitystä? Korkeintaan pään sisään vaikutusta jota kautta sitten muualle.

Vierailija
24/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootetaa justiinsa tuloksia, että onnistuko leikkaus. Miten se voisi psyykkisesti vaikuttaa.? Nyt, kun todetaan, että siittiöitä ei tule, niin on paljon helpompaa ja vapautuneempaa.

Toisaalta olen lukenut myös tapauksista, että naisen kiinnostus onkin tiedostamattaan vähentynyt, kun mies ei ole enää MIES vaan ruuna. Nää on hankalia juttuja, koska seksiiin, haluihin ja lisääntymiseen liittyy niin paljon syvällä olevia viettejä ja hormonitoimintaa, joita emme edes itse tiedosta. Eikä reaktiot ole kaikilla samat.

Vierailija
25/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään negatiivista sanottavaa.

Paikat oli hellinä noin viikon toimenpiteen jälkeen, muutama viikko myöhemmin seksielämä on voinut jatkua. Kaikki toimii ihan normaalisti.

Vierailija
26/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blah kirjoitti:

Tuskin toimenpiteellä oli merkitystä? Korkeintaan pään sisään vaikutusta jota kautta sitten muualle.

En jaksa uskoa tähän, mutta kai se on mahdollista. Aikaisemmin se lähti hyvin syvältä kiveksistä, kun nyt tuntuu todella heikolta tykytykseltä. Myös ulostulo on pelkkää valumista aikaisemman purskeen sijaan.

Halut itsessään ei siis ole hävinneet minnekään. Palkinto maalissa vaan on helvetin paljon ohuempi.

27/60 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavia kokemuksia pelkästään.

Pari vuotta eroni jälkeen jouduin mm. aivan yllättäen vastaamaan isyyskanteeseen. Homma vähän muuttui, kun toimitin lääkärintodistuksen tästä toimenpiteestä ja tuoreesta tutkimuksesta, jossa todistin, että siittiöitä oli tasan nolla kpl. Tuo nainen tunnusti olleensa vaan "rahan perässä" ja sai sakot siitä hyvästä.

On muitakin mielestäni tosi hyviä kokemuksia, mutta jos kertoisin, minua pidettäisiin moraalittomana. Sitä varmaan olenkin, mutta mitäs siitä.

Vierailija
28/60 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei auta kuin harkita lisää! Joku huono, mutta suurin osa positiivisia kokemuksia. Vaikeeta. En kehtaa vaimolle kertoa ennen kuin olen varma.

Saa kommentoida vieläkin, jos muillakin kokemusta.

ap

Vierailija
29/60 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blah kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blah kirjoitti:

En jaksa uskoa tähän, mutta kai se on mahdollista. Aikaisemmin se lähti hyvin syvältä kiveksistä, kun nyt tuntuu todella heikolta tykytykseltä. Myös ulostulo on pelkkää valumista aikaisemman purskeen sijaan.

Halut itsessään ei siis ole hävinneet minnekään. Palkinto maalissa vaan on helvetin paljon ohuempi.

Kannattaa tutustua anatomiaan ensiksi ja miettiä että mitä vasektomiassa tehdään ja mihin se oikeasti vaikuttaa fyysisesti. Psyykkiset oireet on jo toinen juttu.

Voin itse täysin suositella. Ei minkäänlaista muutosta orgasmiin tai siemensyöksyyn. Siittiöiden osuus siemennesteestä on maksimissaan vain prosentti tai pari.

Vierailija
30/60 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta ikää 6 vuotta sitten vasektomia tehty. Niin helppoa kun ei tarvitse muuta ehkäisyä käyttää ja siitä syystä omatkin halut kasvaneet entisestään ja tietty se että saa laueta sisään on ihan parasta.

Eipä ole leikkaushaavojen parantumisen jälkeen mitään negatiivistä sanottavaa.

Vierailija
31/60 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Juuri kävin urologilla ja sovittiin operaatio tehtäväksi jo ennen vappua. Homma etenee..

ap

Vierailija
32/60 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että pitää käyttää ehkäisyä 30 siemensyöksyn ajan leikkauksen jälkeen.

Vierailija
33/60 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon terveyden kannalta sterilisaatio huonompi vaihtoehto kuin miehen. Joka tapauksessa sterilisaatio tuntuu innostavan joka perheessä seksiin. Johtuu ilm. huolettomuudesta sen jälkeen?

Vierailija
34/60 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten että pitää käyttää ehkäisyä 30 siemensyöksyn ajan leikkauksen jälkeen.

Pitänee ottaa positiivisena urakkana.. :)

Vierailija
35/60 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 siemensyöksyä kuukauden aikana riittää. Eli kuukauden päästä latu vapaa kun on nollatuloksen saanut. Itselläni meni juuri näin.

Vierailija
36/60 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilevä kirjoitti:

No niin. Juuri kävin urologilla ja sovittiin operaatio tehtäväksi jo ennen vappua. Homma etenee..

ap

"Kunnallisella"?

Vierailija
37/60 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilevä kirjoitti:

ap

"Kunnallisella"?

Eiku privessä kävin.

ap

Vierailija
38/60 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta sitten 34-vuotiaana tehty ja voin suositella. Yksityisellä kävin, nopea ja helppo prosessi. Urologi varoitteli kivusta ja turvotuksesta, mutta kummatkin jäivät lähes olemattomiksi. Ainoastaan leikatuissa johtimissa tuntui kirvelyä istuessa muutaman päivän ajan. Ja yhtä hyvin seisoo, tuntuu ja lentää kuin ennenkin.

Vierailija
39/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vuotta sitten 34-vuotiaana tehty ja voin suositella. Yksityisellä kävin, nopea ja helppo prosessi. Urologi varoitteli kivusta ja turvotuksesta, mutta kummatkin jäivät lähes olemattomiksi. Ainoastaan leikatuissa johtimissa tuntui kirvelyä istuessa muutaman päivän ajan. Ja yhtä hyvin seisoo, tuntuu ja lentää kuin ennenkin.

Wau, tuo kuulostaa hyvältä! Kiitos rohkaisusta!

ap

Vierailija
40/60 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaatio tehty reilu 3,5 kk sitten. Pidin kirjaa siemensyöksyistä, että varmasti tarpeeksi olisi ennen näytettä. No, vajaa 80 tuli, eli muutama ylimääräinenkin. :) Näyte näytti nollaa. Alkukipujen jälkeen kaikki mennyt hyvin, eikä huonoa sanottavaa seksuaalitoimintojen kannalta.

Ei enää niin epäilevä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi