Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennäkkö vasektomiaan?

Epäilevä
16.02.2019 |

Kaipaisin kokemuksia! Ikää 43v ja lapsiluku täynnä. Vaimolla ollut hormonikierukka ja poisto/vaihto kesällä edessä. Itse hän on maininnut menevänsä sterilisaatioon. Mutta varsinkin kun työkaverikin just kävi vasektomiassa, tuli mieleen, pitäiskö mun kuitenkin? Lopullisuus ei mietitytä yhtään, siitä olen varma, eikä toimenpide pelota, vaan muut vaikutukset, mm. seksielämään.. Psyykkiset tai fyysiset tai parisuhteeseen liittyvät. Kertokaa lyhyt- tai pitkäaikaisista vaikutuksista.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras päätös ikinä. Kävin.. öö... 8 vuotta sitten, lapsiluku täynnä.

Vaimo pois pillereistä niin alkaa orkkukin kiinnostamaan😉

Vierailija
2/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Vaikutukset ainoastaan positiivisia. 1.5 vuotta takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia, miehiltä tai naisilta?

ap

Vierailija
4/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootetaa justiinsa tuloksia, että onnistuko leikkaus. Miten se voisi psyykkisesti vaikuttaa.? Nyt, kun todetaan, että siittiöitä ei tule, niin on paljon helpompaa ja vapautuneempaa.

Vierailija
5/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen leikkaukseen menoa. Nyt keväällä pitäisi olla.

Julkiselle ainakin pitkät jonot. 7-12kk minulla arvio.

Itse ainakin varma asiasta ja hyvä fiilis.

Vierailija
6/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä sanota, että se on miehelle pienempi operaatio, niin varmasti vaimo arvostaisi, jos ihan jo siksikin tekisit sen hänen puolestaan.

Yhdyn myös edelliseen kommentoijaan siinä, että halut paranivat kun otatutin hormonikierukan pois. (Yritetään vielä iltatähteä.)

Vierailija
7/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Tehty 5 vuotta sitten. Eron huomaa ainoastaan siitä, että sperma ei enää tuoksu/haise.

Vierailija
8/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä sanota, että se on miehelle pienempi operaatio, niin varmasti vaimo arvostaisi, jos ihan jo siksikin tekisit sen hänen puolestaan.

Yhdyn myös edelliseen kommentoijaan siinä, että halut paranivat kun otatutin hormonikierukan pois. (Yritetään vielä iltatähteä.)

Joo no iltatähden hankkimisaika (ja aiempienkin lasten) oli kyllä seksuaalisesti aktiivisempaa kuin nyt hormonikierukan aikaan. Johtuiko sitten tuosta tavoitteesta vai siitä, ettei ollut kierukkaa, mene tiedä. Kierukan kanssakin sinänsä on ollut ihan kätevää, spontaania jne. Mut ei se lopullinen ratkaisu ole.

ap

Vierailija
9/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan että omat halut nousi taivaisiin miehen teetettyä vasektomian. Ei enää koskaan epäonnistuneita ehkäisykokeiluja (mulle ei sovi mikään, kortsua jouduttiin lopulta käyttämään ja sehän vei kaiken spontaaniuden ja hauskuuden 14v suhteessa). Homma toimi jo seuraavana päivänä operaatiosta, seisokki kyllä jo samana iltana mutta ei uskallettu vielä puuhailla, viikon söi särkylääkkeitä. Ei mitään vaivaa nykyään. Vuoden verran on tätä iloittelua takana ja ei parempaa voi olla. Seksiä on lähes päivittäin nykyään. Arvostan tosi paljon että mies päätti operaatioon mennä, itseäni on runneltu keskenmenoissa ja sektioissa ihan riittämiin. Jonotusaika julkisella oli muuten alle kuukauden, tämä lienee paikkakuntakohtaista.

Vierailija
10/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, 1,5 vuotta sitten operaatiossa. Pallit oli jonkusen viikon appelsiinin kokoset ja aika karun näköset (nyytit mustelmilla).

Pari kertaa alkutoipumisen jälkeen oli jostain syystä pari about viikon mittasta pallien turpoomis-kertaa, mutta nyt vuoteen ei mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
11/60 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain särkyjä saattaa tulla jälkeenpäin (ei mitään pahoja)

Orgasmi tuntuu hieman erilaiselta kun ei tunnu kun palleista lähtee lasti liikkeelle.

Haluttomuutta saattaa esiintyä ajoittain ja ajoittain ei huvittaisi kuin vain panna kaikkea eli itselläni ainakin vaihtelee. (en tiedä johtuuko operaatiosta)

Itsellä nyt pari vuotta operaatiosta ja kyllä tekisin uudestaan. Teki seksistä niin ihanan helppoa.

Vierailija
12/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia vaikutuksesta orgasmin tunteeseen, haluihin tai erektioon?

Vierailija
13/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaaja nro 9. Mieheni mukaan muutama eka siemensyöksy tuntui alkuun kivistävälle, siis se tunne kun lasti lähti liikkeelle. Nyt vuosi operaatiosta ei ole ollut haittoja. Erektion saa edelleen sekunnissa, halut on tallella ja seksi on samanlaista kuin ennenkin. Sillä erotuksella että sitä on enemmän.

Vierailija
14/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaaja nro 9. Mieheni mukaan muutama eka siemensyöksy tuntui alkuun kivistävälle, siis se tunne kun lasti lähti liikkeelle. Nyt vuosi operaatiosta ei ole ollut haittoja. Erektion saa edelleen sekunnissa, halut on tallella ja seksi on samanlaista kuin ennenkin. Sillä erotuksella että sitä on enemmän.

Kiitos! Kuulostaa kannustavalle! :)

ap

Vierailija
15/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Ainakin mulla pelkästään pos kokemuksia. Seksi vapautunutta, spontaania. Ei vaikutusta orkkuihin, ei tuntemukseen eikä mällin tulemiseen. Se muistan et eka laukeaminen operaation jälkeen tuntui jännältä mut vaan se yks kerta. Oon nyt 47 vee, mulla pillit solmuun about yheksän vuotta sitten.

Suosittelen, on nyös mielestäni vastuun jakamista parisuhteessa👍269

Vierailija
16/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Suosittelen. Kolme vuotta sitten teetin, kun lapsiluku oli täynnä ja molemmat oltiin jo täytetty 40. Alkuun taisi olla viikon-pari vähän paikat kipeänä, mutta sen jälkeen on ollut ihan parasta aikaa ikinä. Ei huolta ehkäisystä, vaimo luomutilassa pari viikkoa kuusta kiimainen kuin mikä, seksiin helppoa ja spontaania ryhtyä. Jos lapset on varmasti tehtynä, kannattaa ehdottomasti!

Vierailija
17/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mitään muuta muutosta en ole huomannut itsessäni, kuin että lapsia ei enää sikiä! :D

T: edellinen

Vierailija
18/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilointi on kyllä naisen seksihalujen kannalta paras päätös, minkä voi parisuhteessa tehdä. Ei ole väliä, että kummaltako osapuolelta laitetaan piuhat kiinni, kunhan laitetaan. Naisesta tulee PALJON vapautuneempi rakastelemaan, kun ei ole enää pelkoa raskaaksi tulemisesta.

Vierailija
19/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä parivuotta sitten tehty vasektomia.

Eka kuukausi oli pallit todella kipeät.

Puoleen vuoteen ei oikein haluttanut kun orkku periaatteessa sattui vähän.

Vuoden orkku tuntui kummalliselta.

Nyt parin vuoden jälkeen kaikki on ok veitikka toimii niinkuin pitääkin.

Pitkään tuossa meni mutta näin jälkeen päin kannatti vaikka monta kertaa tuossa jo kerkesi kirota kun ei vehe toimi niin kuin ennen.

Vierailija
20/60 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla orgasmin tunne hävisi lähes kokonaan. Muuten hommat toimii normaalisti, mutta tosiaan tuo orgasmin tunne on tuhannesosa aikaisemmasta. Rouvakaan ei sitä kuulemma enää tunne ollenkaan. Perseestähän tuo on ja masennusta meinaa pukata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi