Lemmikkisi ainoa turva voi olla aukoton ilmatorjunta! Bunkkeriin on turha yrittää kissaasi alkaa raahata. Mitä ajatuksia?
Kommentit (20)
Jokainen lemmikin omistaja on samaa mieltä
Minä en mene bunkkeriin. Tiedän jo etten yksinkertaisesti pysty oleen talomme pommisuojassa tunteja.
Ei ole enää kissaa mutta en olisi mennyt väestösuojaan tai mihinkään ilman kisulaista. Tuskin menisin väestösuojaan muutenkaan nykyään. Kissan takia veisin sen johonkin suojaan jos tarve olisi ja se kissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene bunkkeriin. Tiedän jo etten yksinkertaisesti pysty oleen talomme pommisuojassa tunteja.
Onneksi tuli penskana ollessa harjoiteltua talomme pommisuojassa oloa.
Meillä oli siellä jopa salaisia majapaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää kissaa mutta en olisi mennyt väestösuojaan tai mihinkään ilman kisulaista. Tuskin menisin väestösuojaan muutenkaan nykyään. Kissan takia veisin sen johonkin suojaan jos tarve olisi ja se kissa.
Kissa selviää pommituksessa paremmin kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Ei noita naapureita halua kohdata muutenkaan kuin yksittäin ja hyvin lyhyen ajan kerrallaan. Ahdas pommisuoja olisi liian painostava kokemus.
Kun muutama ystävä menee pommituksessa, alkaa av-mammaakin pommisuoja kiinnostaa vaikka ilman kissaakin
Totta kai mun Martti ja Bessi säätiöön tarvitaan ilmatorjunta,a🤗
Venäjän rotan suoltama paska ilmiannettu. Ketju poistuu.
Voiko väestönsuojan oven laittaa perässään lukkoon, jos on siellä ensimmäisenä ja viihtyy paremmin yksin?
Sosiaalisuus ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko väestönsuojan oven laittaa perässään lukkoon, jos on siellä ensimmäisenä ja viihtyy paremmin yksin?
Sosiaalisuus ahdistaa.
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän rotan suoltama paska ilmiannettu. Ketju poistuu.
Venäjän trollit haluaa meille parempaa ilmatorjuntaa? Tämähän on totta, jokaisen lemmikkieläimen omistajan pitäisi tämä tiedostaa
Jäisin kissani turvaksi, kävi miten kävi. Sitä paitsi kiva jos pommisuoja on kerrostalon kellarissa ja kerrostalo romahtaa päälle? Siinäpä sitten ollaan jumissa. Mieluummin nappaan katin kainaloon ja menen lähimpään metsään.
Meidän talon pommisuojaan en kyllä mene. Pelkkä ajatus on painajainen. Ottaisi riskin ihan taviskellarissa. Sisustan "yksiön" omaan häkkikellariin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talon pommisuojaan en kyllä mene. Pelkkä ajatus on painajainen. Ottaisi riskin ihan taviskellarissa. Sisustan "yksiön" omaan häkkikellariin.
Häkkikellarit ovat yleensä pommisuojassa
Vierailija kirjoitti:
Jäisin kissani turvaksi, kävi miten kävi. Sitä paitsi kiva jos pommisuoja on kerrostalon kellarissa ja kerrostalo romahtaa päälle? Siinäpä sitten ollaan jumissa. Mieluummin nappaan katin kainaloon ja menen lähimpään metsään.
Kissasi selviää paremmin kuin sinä, et ole mikään turva LOL
Minulla on oma bunkkeri mihin lemmikit pääsee myös. Miksei aplla ole?
Mihin v*tun bunkkeriin? Ei meillä ole edes kaupungeissa väestönsuojia omakotitaloissa asuville. Puhumattakaan maaseudusta. Meillä toki on maakellari. Ei kylläkään kotipihassa, mutta sieltä on tarvittaessa hyvä napsia lähestyviä hiippalakkeja hengiltä kiväärillä.
Pistäisin bunkkerillisen sinne menneitä kylmäksi, ja menisin sinne oman perheeni ja koirieni kanssa. Valitan, sota on sotaa. Ei kiinnosta muut siinä vaiheessa.
Naisena vaadin aukotonta ilmatorjuntaa lemmikeille