Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ex-vaimot kehtaavat maksattaa asumisensa edelleen ex-miehellä?

Vierailija
16.02.2019 |

Ex-vaimo asuu edelleen entisessä yhteisessä kodissa, jonka asumisen pois muuttanut ex-mies maksaa. En tajua. Eikä elettäkään tehdä, et nainen hoitais omia asioitaan kuntoon ja alkaisi elättää itse itsensä vaikka töissä käykin.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle toisten asiat kuuluu

Vierailija
2/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tällaisia loiseläjiä on maapallo täynnä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustella aiheesta josta sulla on jo valmis mielipide?

Vierailija
4/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vain ymmärtää miksi joku kehtaa näin tehdä. Se on selv, et on katkera erosta mutta silti!

Vierailija
5/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain exmuijat osaavat niin rahastuksen ja hyväksikäytön

Vierailija
6/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän vain ymmärtää miksi joku kehtaa näin tehdä. Se on selv, et on katkera erosta mutta silti!

Et yritä. Mieti uudestaan. Tarkoituksesi on...?

Vierailija
7/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pösilöt miehet edelleen maksavat? Pistää rahahanat kiinni ja sillä selvä. 

Vierailija
8/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksattaa? Ennemmin kysyisin, miten joku voi olla niin munaton, että maksaa eksän asumismenoja eron jälkeen?

Vierailija
9/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et yritä. Mieti uudestaan. Tarkoituksesi on...?

Halutaan kostaa miehelle, näyttää vielä viimeisetkin katkeruuden rippeet. Vastarakennettu omakotitalo, minähän en pois muuta, kun olen jo lukemattomia kertoja esitellyt taloa, sen hintaa, sisustusta yms facebookissa :D

Vierailija
10/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on vaikka hoitanut lapsia kotona ja uhrannut siinä urakehitystään ja eläkekertymäänsä, niin on ihan kohtuullista että mies hyvittää asian jotenkin.

Vierailija
11/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on maksanut lapsesta elatusmaksua 150€/kk ja kehuu, miten on elättänyt meidät. Ja tämän lisäksi ne tulee ulosoton kautta, koska hän on kyllästynyt maksamaan mun baari-iltoja.

Vierailija
12/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on vaikka hoitanut lapsia kotona ja uhrannut siinä urakehitystään ja eläkekertymäänsä, niin on ihan kohtuullista että mies hyvittää asian jotenkin.

Tämä nainen käy kyllä töissä ja pystyisi vallan hyvin elättämään itsensä

Vierailija
13/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monellakaan ei mitään urakehitystä olisi ollut. Tyytyväisiä vaan olleet ettei ole tarvinnut käydä töissä. Uranaiset hoitavat kyllä asiansa niin, ettei tule haittaa urakehitykselle. 

Vierailija
14/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voivat olla hyvin eri lailla kuin mitä ne ex-miehet kertovat. Saatan oikein arvata, mitä ex-mieheni on luritellut meidän asumiskuvioista. Taatusti unohtanut kertoa, että koti"mme" maksettiin minun osakkeeni myynnillä ja asuntovelalla, joka oli yksin minun nimelläni ja joka jäi yksin minun maksettavakseni. Miehinen itsetunto ei vaan kestä kertoa totuutta, että asui ilmaiseksi ex-vaimon omistamassa asunnossa ja nyt harmittaa kun ilmainen asuntoetu on mennyt.

Vierailija
15/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nainen yritti kaikkensa ettei exmies olisi muuttanut pois. Ehdotti että asuisivat viikottain muualla ja sitten viikon aina lapsen kanssa. Mies ei tähän suostunut vaan muutti itse vuokralle ja maksaa nyt lainaa talosta jossa exvaimo tyytyväisenä asuu. Lisäksi exä kiristää ja vatvoo lapsen tapaamisia jotka yllättäen muuttuvat aina sen mukaan miten kuulee lapselta isin tapailleen naisystäväänsä. Huoh

Vierailija
16/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo asuu edelleen entisessä yhteisessä kodissa, jonka asumisen pois muuttanut ex-mies maksaa. En tajua. Eikä elettäkään tehdä, et nainen hoitais omia asioitaan kuntoon ja alkaisi elättää itse itsensä vaikka töissä käykin.

No eikö jo vanha sananlasku sano, että"ei se ole hullu joka pyytää, vaan se , joka maksaa"?

Ja mitäpä tuo asia edes sinulle kuuluu, jos kyseessä et ole sinä? Antaa ihmisten elää niin kuin haluavat, ei se sinulta ole pois.

Vierailija
17/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-vaimo kirjoitti:

Maksattaa? Ennemmin kysyisin, miten joku voi olla niin munaton, että maksaa eksän asumismenoja eron jälkeen?

Eniten minä ihmettelen sitä, miten tämä ihminen, joka ei ilmeisesti ole asianomainen, tietää kuka maksaa ja mitä? Ja miksi maksaa? Eiköhän tuo ole kuitenkin sellainen asia, jonka jokainen aikuinen ihminen hoitaa niin kuin parhaakseen näkee. Ällättää ihmiset, jotka vatvoo toisetn asioita ja ovat tietäninään ne paremmin , kun asianomaiset itse. Näitä pahansuopia ihmisiä kyllä löytyy. Ap kuuluu valitettavasti niihin. Hanki oma elämä, äläkä elä muiden elämää. Se ei sinulle kuulu puolikkaan puupennin vertaa.

Vierailija
18/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain exmuijat osaavat niin rahastuksen ja hyväksikäytön

Ja maailma on täynnä miehiä, joilla on lapsia sinne ja tänne ja mistään ei pidetä huolta.  Heidän omasta mielestään heitä rahastetaan ja heitä käytetään hyväksi. Näin eri vinkkelistä me tätä maailmaa katsotaan. Ei ole olemassa vain yhtä totuutta. Niin kuin ei tässä ap kysymyksessäkään.

Vierailija
19/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä miehellä on vara maksaa, eikä halua tehdä eroa naiselle vaikeammaksi kuin se jo on? Toiset eroaa sovussa eikä mieti jatkuvasti asioita kuten kuka maksoi enemmän.

Vierailija
20/59 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mies saa elättää exänsä vaikka hautaan saakka jos niin valitsee, ei kuulu pätkääkään ulkopuolisille mitä eronnut pari keskenään sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan