Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tapa yrityksellä, en vaan voi käsittää

Vierailija
16.02.2019 |

Mainostaa facesivulla tuotteita ja kommentoisin siihen, että mikä tämän ja tämän kappalehinta on, niin yrittäjä vastaa että myymälässä tuotteiden xxx kappalehinnat on 10-20 euroa.

Hän ei siis voinut vastata juuri näiden kahden tuotteen hintaa mistä kysyin, vaan ihan yleisesti vastasi hintatasosta. Kyseessä myymälä ja tuotteet jotka ei varmasti kovin nopeaan liiku. En tosiaan ole lähdössä myymälään asti ihan vain katsomaan, että onko nämä minun tarvitsemani tuotteet nyt sitten hinnaltaan 10 vai 20 euroa.

Kyseessä naamatuttu, joka tietää että olen saman toimialan yrittäjä, olisin siis ostanut näitä tuotteita isommalla summalla, siinä hänellä olisi ollut hyvä sauma myydä enemmän. Jos kuvittelen itseni samaan tilanteeseen, olisin vaikka kotoa lähtenyt katsomaan myymälään näiden tuotteiden hintoja jos en ulkoa muista, en vaan ymmärrä että miksi vastasi noin. Onko jollain jotain ideaa?

Kyseessä siis tavara mikä ei myymälästä varmasti liiku kovin helposti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi, henkilökohtainen viesti ja hintapyyntö.

"Olen kiinnostunut ostamaan tuotteitasi X kappaletta. Millä hinnalla myyt minulle erän?"

Vierailija
2/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen facesivuja pitää luultavasti joku siihen palkattu henkilö, ei tämä tuttusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä pieni yritys ja tämä yrittäjä on ainoa työntekijä.

Saan tuotetta tilaamalla halvemmalla, olisin halunnut tukea pienyrittäjää, en tosiaan ole laittamassa viestiä jos ei sitä häneltäkään tullut.

No jokainen tyylillään

Vierailija
4/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voidaanhan tässä arvailla syitä.  Ylipäätään edelleen monikaan myyjä ei ymmärrä somen ja edes netin merkitystä myynnilleen. Halutaan vaan pitää kivijalkakauppaa ja toivotaan että asiakkaat tulisi sinne ihan simona ostamaan, eivätkä varsinkaan vertailisi hintoja eri kauppojen välillä.

Vierailija
5/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää että toimit samalla alalla, ei halua jakaa tietoa kilpailijalle. Ei tiedä että olisit asiakas. Hyvin yksinkertaista.

Vierailija
6/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yrittäjän pitäisi osata lukea ajatuksesi ja tietää, että olisit ostamassa isompaa erää? Mene henkilökohtaisesti paikalle, eräostoista saa yleensä alennusta.

Vierailija
7/7 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt, että mikä oli ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme