Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vieläkään ole tehnyt, vaikka teininä olit ihan varma että vanhempana teet sen?

Vierailija
15.02.2019 |

Minä en vieläkään ole käynyt kiertämässä Helsingin kaikkia yökerhoja. Itse asiassa en ole kuin muutaman kerran elämässäni yökerhossa käynyt. Myöskään en ole Alkosta hakenut Kossupulloa, vaikka sitäkin kovasti 15-vuotiaana odotin että pääsisin tekemään sen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattanut pisamia, ottanut silikoneja ja pienentänyt nenää. Teininä inhosin pisamiani ja olin varma, että aikuisena poistatan ne keinolla millä hyvänsä. No, nyt 30-vuotiaana pidän niitä ulkonäköni parhaana puolena. Rinnat puolestaan ovat edelleen pienet ja aiheuttavat harmistusta, mutta silikoneista en haaveile. Nenäkin on ihan normaali, en ymmärrä miksi sitä niin inhosin.

Vierailija
42/45 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt soittamaan Wienin filharmoniseen orkesteriin. Jossain vaiheessa iän karttuessa tajusin, ettei minun taidoillani sinne mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffannut! No ehkä vähän myöhempänä tullut ajatus asua ulkomailla, mut senkin on vielä toteuttamatta

Vierailija
44/45 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanut Nobelin kirjallisuuspalkintoa. En tosin myöskään ole sitä ensimmäistäkään romaania kirjoittanut, joten saattaa jäädä saamatta 😊 hieman on unelmat muuttuneet sitten teini-iän.

Tämä voisi olla minun vastaukseni sanasta sanaan :)

Teini-iän ihana paradoksi on juuri tuo, kuinka itsestään täysin epävarma ihmisen alku on hyvin varma suuresta ja mahtipontisesta tulevaisuudestaan.

Vierailija
45/45 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, piti laittaa silikonit ja käydä nenäleikkauksessa😁 joopajoo, nenässä ei ole mitään vikaa ja tissitkin kasvanut kun tuota painoa tullut lisää. N 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä