Mitä asioita et vieläkään ole tehnyt, vaikka teininä olit ihan varma että vanhempana teet sen?
Minä en vieläkään ole käynyt kiertämässä Helsingin kaikkia yökerhoja. Itse asiassa en ole kuin muutaman kerran elämässäni yökerhossa käynyt. Myöskään en ole Alkosta hakenut Kossupulloa, vaikka sitäkin kovasti 15-vuotiaana odotin että pääsisin tekemään sen.
Kommentit (45)
Mennyt soittamaan Wienin filharmoniseen orkesteriin. Jossain vaiheessa iän karttuessa tajusin, ettei minun taidoillani sinne mennä.
Surffannut! No ehkä vähän myöhempänä tullut ajatus asua ulkomailla, mut senkin on vielä toteuttamatta
Vierailija kirjoitti:
Saanut Nobelin kirjallisuuspalkintoa. En tosin myöskään ole sitä ensimmäistäkään romaania kirjoittanut, joten saattaa jäädä saamatta 😊 hieman on unelmat muuttuneet sitten teini-iän.
Tämä voisi olla minun vastaukseni sanasta sanaan :)
Teini-iän ihana paradoksi on juuri tuo, kuinka itsestään täysin epävarma ihmisen alku on hyvin varma suuresta ja mahtipontisesta tulevaisuudestaan.
Heh, piti laittaa silikonit ja käydä nenäleikkauksessa😁 joopajoo, nenässä ei ole mitään vikaa ja tissitkin kasvanut kun tuota painoa tullut lisää. N 46
Poistattanut pisamia, ottanut silikoneja ja pienentänyt nenää. Teininä inhosin pisamiani ja olin varma, että aikuisena poistatan ne keinolla millä hyvänsä. No, nyt 30-vuotiaana pidän niitä ulkonäköni parhaana puolena. Rinnat puolestaan ovat edelleen pienet ja aiheuttavat harmistusta, mutta silikoneista en haaveile. Nenäkin on ihan normaali, en ymmärrä miksi sitä niin inhosin.