Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako nainen aina, jos mies vilkaisee tissejä?

tissit
15.02.2019 |

Valitettavasti en voi sille mitään, että tulee liian usein katseltua reippaasti silmien alapuolelle vastakkaista sukupuolta. Erityisesti jos nainen on uimapuvussa tai pitää muodot hyvin paljastavia vaatteita. Tissit vain yksinkertaisesti näyttävät niin kiinnostavilta, että niitä on pakko ainakin vilkaista. Mietin sitä, että jos tissit ovat liiankin hyvät, niin niitä tulee vilkuiltua ehkä liian pitkään tai liian usein, mikä lienee helposti huomattavaa?

Haluaisinkin kysyä naisilta, jotka omaavat hyvän rintavarustuksen, että jääkö vilkaisemisestakin aina kiinni? Olen saattanut nolata itseni siten useammankin kerran...

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä kranttumuijat ajattelee kun tuijotan heidän tisuliinejä ahnaasti kadulla. Se ei ole laitonta ja se riittää mulle

Terveisin tisuliinimies

Vierailija
102/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa. Juttelu sellaisen kanssa loppuu nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa katseita. Sanna Marinillakin oli aina topatut rintsikat tiukan polopaidan alla. 

Vierailija
104/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä huomaa. En vaan jotenkin kiinnitä huomiota siihen. Varmaan jonkun ihan avoimen tuijotuksen huomaisi. 

105/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynsien ihailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se tissien vilkaisuhan on taitolaji. Ei sitä tehdä katsetta pysäyttämällä, vaan sen katseen pitää vaeltaa mukamas yleismaailmallisesti ja samalla rekisteröidä tisulit kun kohdalle osuu.

Mä käytän suurin piirtein tätä taktiikkaa kauniskyntisiin naisiin. Tosin yritän aina asemoitua siten, etten olisi suoraan näkökentässä. Ainakaan vielä en ole saanut käsilaukusta!

No käsilaukulla huitaisu on jo tosi ekstreemiä. Vahinkoa saattaa tulla, vaikkei nainen reagoisi millään tavalla silmiesi vaelteluun. En ole ikinä koskaan tuijottanut närkästyneesti takaisin, saati että olisin huitonut tuijottelijaa. Mutta sen sijaan olen vältellyt sellaisia miehiä. Ei tule välttämättä toisia treffejä tai töissä ei tule yhteistyöprojekteja.

En mä treffeillä ole koskaan edes ollut joten se ei niin haittaa. Mun naispuolisella työkaverilla on tosi kauniit kynnet joita tulee välillä katseltua. Oon mä n. pari kk sitten lounaalla myös kehunutkin niitä kauniiksi eikä hän ollut moksiskaan. Vähän leikilläni mainitsin tuon käsilaukulla huitaisun. En mä oikeasti niin törppö ole, että mua tarvitsisi laukulla huitoa kauemmas.

Vierailija
106/112 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies__ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sen näkee.

Aivan nopenkin katseen? Tuntuuko se naisesta iljettävältä vai onko ok?

Sekunnin sadasosankin katseen huomaa. Se tuntuu alentavalta sekä iljettävältä, mikäli mies on iljettävä.

Juuri näin. Taikasana on iljettävä. Jos ei ole niin katse on ok.

Vierailija
107/112 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, mutta se vaikuttaako se iljettävältä, riippuu siitä näyttääkö mies sen jälkeen syylliseltä. 

Jos näyttää syylliseltä on iljettävä?

Vierailija
108/112 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti huomaavat, mutta varmasti myös tykkäävät, koska olen varsin komea ja charmikas mies.

Vierailija
109/112 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson niitä vahingossa koko ajan ja kiusaannun. Olen nainen. Koen sen tissien esittelyn ahdisteluna. 

Vierailija
110/112 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä huomaa. En vaan jotenkin kiinnitä huomiota siihen. Varmaan jonkun ihan avoimen tuijotuksen huomaisi. 

Minäkään en huomaa. En ole kauhean kiinnostunut tarkkailemaan, minne ihmiset katselee. Kommentteja kyllä on tullut.

Vierailija
111/112 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, vaikka ei edes katsoisi suoraan kasvoihin sillä hetkellä. Sen vaan tietää. Ja siitä tulee erittäin juntti ja luotaantyöntävä vaikutelma.

Vierailija
112/112 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaan ja se tekee teistä noloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän