Huomaako nainen aina, jos mies vilkaisee tissejä?
Valitettavasti en voi sille mitään, että tulee liian usein katseltua reippaasti silmien alapuolelle vastakkaista sukupuolta. Erityisesti jos nainen on uimapuvussa tai pitää muodot hyvin paljastavia vaatteita. Tissit vain yksinkertaisesti näyttävät niin kiinnostavilta, että niitä on pakko ainakin vilkaista. Mietin sitä, että jos tissit ovat liiankin hyvät, niin niitä tulee vilkuiltua ehkä liian pitkään tai liian usein, mikä lienee helposti huomattavaa?
Haluaisinkin kysyä naisilta, jotka omaavat hyvän rintavarustuksen, että jääkö vilkaisemisestakin aina kiinni? Olen saattanut nolata itseni siten useammankin kerran...
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisetteko naiset lihaksikkaan miehen ylävartaloa, jos hän on hihattomassa paidassa tai kokonaan ilman paitaa?
Melko töykeää käytöstä, jos vilkaisette.
Saatan vilkaista, mutta vain siinä mietteessä, että mitäs kummaa tuo mies täällä puolialasti oleilee.
Semmoinen mies joka katsoo suoraan silmiin on ihastuttava. Jos katse harhailee, niin itselläni ainakin kiinnostus lakkaa ja pidän miestä noh.. säälittävänä.
Tietysti huomaa. Miehestä tulee kieltämättä aika junttimainen ja yksinkertainen kuva.
Enpä muista koskaan jutelleeni yhdenkään miehen kanssa, joka EI olisi missään vaiheessa vilkaissut rintaumustani. Minua on "siunattu" valtavilla ryntäillä, ja pienen pienessä sirossa varressani ne ovat kohtuuttoman kokoiset. Pukeudun peittävästi, mutta siinä ne kuitenkin olla möllöttävät aina, ei niitä mitenkään kokonaan piilotettua saa. En syytä miehiä, jos vilkaisevat, mutta tuijottelu on epämiellyttävää. Jotkut miehet kun puhuvat VAIN rinnoilleni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin katsovat toistensa rintoja, mikäli ne siinä tyrkyllä sattuvat olemaan. Vaikea on olla huomaamatta puolialastomia palloja jotka pursuavat liian pienestä paidasta - ja tämä on näin pukeutuvien naisten tarkoituskin. Yleensä tällaista pukeutumista tapaa yöelämässä, fiksut ihmiset eivät koe tarvetta arjessa vilautella kaikelle kansalle. Jos pukeutumisella varta vasten hakee tällaista huomiota, pitäisi olla ok sen kanssa, että katseita myös tulee. Jos pukeutuminen taas on asiallista, rintojen tuijotus ja vilkuilu on huonoa käytöstä. Itselle tulee ainakin esineellistetty olo eikä sen vilkuilevan miehen pisteet silmissäni ainakaan nouse.
Uijui, hän loukkaantuu sen kerran kun saa seksuaalista huomiota 😂😂. Mut hei kaikki, kukaan mies ei kaipaa teidän pojojanne. Voitte viedä ne vaikka sinne mullan alle. Mies tarvitsee ainoastaan laadukasta pesää, jota myös löytyy kohtuuhintaan vapailta markkinoilta. Keep it simple !
Eipä oo ykskään mies tuollaista tehnyt kun ei mulla ole mitään mitä katsoa. T: katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo ykskään mies tuollaista tehnyt kun ei mulla ole mitään mitä katsoa. T: katkera aa-kuppinen lauta
Mikset hanki silikoneja jos noin häiritsee
Kaikkia tervepäisiä miehiä kiehtoo hyvännäköiset rinnat. Osa vain osaa ihastella niitä ääreisnäöllä, osa ei.
M
Miehille lisäohjeena vielä se, että jos se nainen ei tykkää siitä, että katsot sen tissejä, et sellaisella naisella tee mitään. Ei se nainen ala tykkäämään siitä katsomisesta vaikka naimisiin menisit.
Tissien tuijottelu on pettämistä ja siitä seuraa rankaisu.
Vain ällöttävä mies katsoo suoraan tisseihin, hyi, hyi, hyi, pois se minusta!
Vierailija kirjoitti:
Pienenkin vilkaisun huomaa ja se asettaa miehen heti tiettyyn kategoriaan. Halpaan sellaiseen. Sellaiseen, jolla on seinällään vähäpukeisen naisen kuvia. En toista kertaa puhuisi sellaisen miehen kanssa, ellei ole pakko.
Kas. Olen siis halpa-arvoinen siis mielestäsi. Rinnat (suuret) ovat minulle sen verran suuren mielenkiinnon kohde, että en voi ajatella seurustelevani pienirintaisen naisen kanssa. Tämä lasketaan kai fetisismiksi ja partialismiksi.
En katso olevani sen halpa-arvoisempi kuin muutkaan ihmiset sen takia, että jostain minulle tuntemattomasta syystä kiihotun erityisesti suurista rinnoista. Eräs tuntemani homomies kiihottuu kertomansa mukaan suurista, tukevatekoisista ja karvaisista miehistä ja etsii seuransa näistä.
Jostain syystä minusta tuntuu, että modernit suvaitsevaiset naiset hyväksyvät karhuhomofetissin ilman muuta, mutta suurista riinoista kiihottuminen lasketaan ala-arvoiseksi.
Vaihtaisin ilman muuta tämän erityiskiinnostukseni kohteen yhtä suureksi kiihottumiseksi tavallisesta perustantasta jos voisin. Kohderyhmää löytyisi huomattavasti enemmän ja luultavasti minua pidettäisiin älykkäänä ja herkkänä kunnon miehenä.
Voin kuviteella josssa pikaruokaraviintolassa joku useita öitä valvonuu pikkulapsen isä näyytttää silmät mustautuneina peukkkua supermisullle. Keeep it gou!
Minun hommani ei ole kieltää miestä katsomasta, ei edes tuomita siitä,mutta sen voi mies tehdä hyvin monella tavalla ja ilmeellä.
Miehet innostuvat katselemalla, naiset puhumalla. Näin ollen en vaadi miehiltä muuttumista muuksi, mutta sen katselemisensa voi jalostaa ja jopa kiusoittelevaksikin.
Kaiken lisäksi miehet ovat usein todella hellyttäviä siinä katselemisessaan. Kauhea tuhina vaan, kun jännää ja kivaa naista pompsahtelee ohi etenkin kesällä. Miksi siitä pitäisi loukkaantua? Eikö tällaista voi ottaa myös leikkinä ja huumorilla.
Itse katselen miesten persauksia täysin hävyttömästi ja joskus sanon ääneenkin tutulle, että vois vaihtaa vähän tiukemmat nykyisiin löysiin. Miehet ovat ihan yhtä häveliäitä ja tosikoita kuin monet naiset. Boooooooooooooring!
Nyt tiedän miksi mun ex-mies käytti niin usein aurinkolaseja vaikka itse pärjäsin ilmankin :D
Kyllä huomaan. Olen lyhyt nainen, joten vilkuilijan silmät katsovat erittäin alas ja vilkuilu paljastuu :D
Totta, eihän miehet lehmien utareitakaan tuijota miks sitten Helunan?
Vierailija kirjoitti:
Voin kuviteella josssa pikaruokaraviintolassa joku useita öitä valvonuu pikkulapsen isä näyytttää silmät mustautuneina peukkkua supermisullle. Keeep it gou!
Valoot sammuu siihen ja jokuu tulee koputtelemaaan olkapäällle" hei, me -oltaais -nyt -sulkemasssa.
Huomaan miehenä tekeväni automaattisesti pieniä vilkaisuja tarkoittamattani. Ei siitä kai voi edes opetella pois kun taitaa olla niin syvälle ohjelmoituna miehiin ylipäätään tuo. Olihan jossain dokumentissa joskus seurattu mihin ihmisten katseet kohdistuivat, kyllä niitä osumia tuli molemmilla sukupuolilla paljon ulkoisten sukupuolitunnusmerkkien alueille ihan tiedostamatta. En sitten tiedä mihin nuo nykyajan muunsukupuoliset katseitaan kohdistavat
Samanlailla kuin mies huomaa naisen arvioivan katseen haaroissasi.