Huomaako nainen aina, jos mies vilkaisee tissejä?
Valitettavasti en voi sille mitään, että tulee liian usein katseltua reippaasti silmien alapuolelle vastakkaista sukupuolta. Erityisesti jos nainen on uimapuvussa tai pitää muodot hyvin paljastavia vaatteita. Tissit vain yksinkertaisesti näyttävät niin kiinnostavilta, että niitä on pakko ainakin vilkaista. Mietin sitä, että jos tissit ovat liiankin hyvät, niin niitä tulee vilkuiltua ehkä liian pitkään tai liian usein, mikä lienee helposti huomattavaa?
Haluaisinkin kysyä naisilta, jotka omaavat hyvän rintavarustuksen, että jääkö vilkaisemisestakin aina kiinni? Olen saattanut nolata itseni siten useammankin kerran...
Kommentit (112)
On se kiusallista, sehän paljastaa mitä mies ajattelee. Eli sopii siihen kun tilanne on siihen tarkoitettu, ei yleiseen keskusteluun.
Naisilla on laajempi näkökenttä kuin miehillä, mistä seuraa se että a) nainen huomaa vilkaisun herkemmin kuin uskotkaan ns sivusilmällä ja b) miehen kapealla näkökentällä vilkaisua on vaikea tehdä huomiotaherättämättä. Jos vilkaiset suoraan edestäpäin, sen huomaa aina. Nainen voi joskus myös antaa sinun katsella sivusta ja teeskennellä, ettei huomaa, mutta siis huomaa kuitenkin. Vilkaisu on kuitenkin ok, tuijotus ei.
Mulla on F-kupit, ja kyllä huomaan, kun miehet niitä vilkuilevat. Ei minua haittaa. Jos olen treffeillä ja kumppani on makuuni, saatan vitsailla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on laajempi näkökenttä kuin miehillä
Ja mihinkäs tällainen väite perustuu? Jokainen voi harjoittaa ääreisnäköään sukupuolesta riippumatta.
Huomaa sen, lyhimmänkin vilkaisun. Ei se haittaa jos ei tölläämään jää. Se aiheutti hieman ehkä kiusaantuneisuutta kun esimies eräänä aamuna vastaan kävellessä aloitti hyvän huomenen toivotuksen asiallisesti silmiin katsoen ja tervehdys päättyi rintoihini. Ja päälläni oli väljä t-paita.
Mutta on onneksi niin pienet rinnat ettei yleensä tarvitse tuijottelijoita hätistellä.
Ja vähän nyt ohi aiheen, mutta kertokaas te rintojen tuijottelijat, että miksi mies-ihminen toisinaan vilkuilee suutani keskustellessamme? Hampaani puhtaat, suht suorassa rivissä, eikä henkikään pitäisi haista. :D Oma ajatus vähän kuin katkeaa, kun huomaa keskustelukumppanin vilkuilevan suutani. Itse kun tapaan katsoa suoraan silmiin kun puhutaan. Eikö vaan jaksa keskittyä?
Isorintaisena katsomiseen tottuu. Ei haittaa, jos vilkaisee, sellainen pervoläähätystuijotus tietysti vaivaa. Jos joku tuijottaa liikaa, huomautan asiasta.
Aviomies on aina vaan innoissaan isoista rinnoista, oli kauhuissaan kun mietin pienennysleikkausta. Hänestä on hauskaa, jos kesällä laitan jotain tissit tiskiin -mekon päälle ja lähdetään yhdessä kaupungille ja hän omistajan ottein kuljettaa paikasta toiseen. Varmaan salaa toivoo, että joku tulisi jotain länkyttämään ja saisi olla äijä ja vetää turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaan. Olen lyhyt nainen, joten vilkuilijan silmät katsovat erittäin alas ja vilkuilu paljastuu :D
Logiikkasi ontuu. Lyhyttä naista joutuu joka tapauksessa katsomaan alas päin joten ne tissit on näkökentässä ja kaula-aukko antavampi vaikka katsoisi silmiinkin, varsinkin jos seisoo kovin lähellä. Pitkän naisen rintoja pitää katsoa erikseen.
t:pitkä mies
mies__ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sen näkee.
Aivan nopenkin katseen? Tuntuuko se naisesta iljettävältä vai onko ok?
Kyllä näkee sekunninkin katseen. Kyllähän ihmisellä silmät liikkuvat jos katsoo rintoja, joten sen näkee aina. Esimerkiksi työkontekstissa miehen uskottavuus vähenee, jos hän ei pysty pitämään katseitaan kurissa. Vaikka älykäskin mies katsoisi vaimonsa rintoja, mutta älykkyynä ei voi pitää miestä, joka tuijottaa toisten naisten rintoja. Miehestä tulee vähän sellainen narri-reppanafiilis.
Hupaisaa kun naiset kaikki kilvan kertovat kuinka sen aina huomaa, vaikka tosiasiassa heillä ei voi olla mitään käsitystä siitä kuinka usein se jää heiltä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa sen, lyhimmänkin vilkaisun. Ei se haittaa jos ei tölläämään jää. Se aiheutti hieman ehkä kiusaantuneisuutta kun esimies eräänä aamuna vastaan kävellessä aloitti hyvän huomenen toivotuksen asiallisesti silmiin katsoen ja tervehdys päättyi rintoihini. Ja päälläni oli väljä t-paita.
Mutta on onneksi niin pienet rinnat ettei yleensä tarvitse tuijottelijoita hätistellä.
Ja vähän nyt ohi aiheen, mutta kertokaas te rintojen tuijottelijat, että miksi mies-ihminen toisinaan vilkuilee suutani keskustellessamme? Hampaani puhtaat, suht suorassa rivissä, eikä henkikään pitäisi haista. :D Oma ajatus vähän kuin katkeaa, kun huomaa keskustelukumppanin vilkuilevan suutani. Itse kun tapaan katsoa suoraan silmiin kun puhutaan. Eikö vaan jaksa keskittyä?
Asperger-ihmisille on silmiin katsominen usein vaikeaa.
Sori, saattoi mennä hieman ohi aiheen, muttei paljon xD
mies__ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenkin vilkaisun huomaa ja se asettaa miehen heti tiettyyn kategoriaan. Halpaan sellaiseen. Sellaiseen, jolla on seinällään vähäpukeisen naisen kuvia. En toista kertaa puhuisi sellaisen miehen kanssa, ellei ole pakko.
Voi ei!! Miksei tätä kerrottu jo heti ala-asteella?? Olen siis hyvin monen naisen kategoriassa hyvin alhaalla...
:(
Minkähän oppiaineen opetussisältöihin tää pitäis sisällyttää? Vai kuuluisko kuitenkin enemmän sellaisiin yleisiin käytöstapoihin?
Vierailija kirjoitti:
On se kiusallista, sehän paljastaa mitä mies ajattelee. Eli sopii siihen kun tilanne on siihen tarkoitettu, ei yleiseen keskusteluun.
Voin kokemuksesta sanoa että jos nainen on todella hyvännäköinen ja erittäin vetävä niin minä en ajattele mitään. Sen sijaan koetan keskittää kaiken tahdonvoimani jotta saan katseeni ja keskittymisen kohdistettua muualle. Se on varmaan naiselle todella vaikea ymmärtää että on vain tapauksia joissa mies ei yksinkertaisesti pysty toimimaan järkevästi tai jos pystyykin niin se näyttää varmaan erittäin koomiselta
No kyllä huomaa.
Ihan paras oli kun meidän turvallisuuspäällikkö kertoi koko asiansa mun rinnoille, nostamatta katsetta.
Ois varmaan pitänyt laittaa kaksoset hommiin..
Vierailija kirjoitti:
mies__ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies__ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sen näkee.
Aivan nopenkin katseen? Tuntuuko se naisesta iljettävältä vai onko ok?
Sekunnin sadasosankin katseen huomaa. Se tuntuu alentavalta sekä iljettävältä, mikäli mies on iljettävä.
Entä jo mies on muuten ok?
Jos mies on kiinnostava, niin sehän on vain mukavaa ja nostaa itsetuntoa.
Mutta eihän se vilkaisu tarkoita sitä, että mies tykästyisi rintoihisi. Vilkaisullaan yrittää vasta selvittää asiaa.
Miksi siis nostaa itsetuntoasi?
Meikällä on tapana pitää kivekset puoliksi ulkona housuista. Kuvottavat pervoämmät tuijottelee joka päivä. HYI SAATANA!
Vierailija kirjoitti:
Meikällä on tapana pitää kivekset puoliksi ulkona housuista. Kuvottavat pervoämmät tuijottelee joka päivä. HYI SAATANA!
Ei.
Kuvittele tilanne jossa sinua itseäsi isompi ja fyysisesti voimakkaampi mies tai nainen, joka pystyy raiskaamaan sinut ja johon et tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa, tuijottaa kiinteästi haarojasi (jotka on asianmukaisesti verhoiltu housuilla). Ei katso kasvojasi ollenkaan. Hiki nousee jo otsalleen ja hengitys melkein huohottaa. Kenties kommentoi housujesi sisältöä, että minkäslainen makkara siellä piilottelee. Ja käskee ottamaan sen kohteliaisuutena. Hänhän vain ihailee mieskomeutta, se on biologiaa nääs.
Sitten päästään lähelle sitä mitä naiset tarkoittavat kun sanovat että miesten tuijotus ja kommentit tekevät olon epämukavaksi.
Mutta niin, tuskin osaat kuvitella. Se kun vaatisi taitoja samaistua toisen ihmisen tilanteeseen ja tunteisiin.
Jos mies josta olen kiinnostunut katselee rintojani.. syntyn siitä. Haluaisin että saadaan olla kaksin ja hänen kätensä eksyvät niille, hän suutelee ja hyväilee niitä. Villiinnyn ja mennään pidemmälle ;). Töissä eräs söpö vilkaisi kiinteitä rintojani, huomasin vaikka kyseessä oli vain vilkaisu. Sytyttävää..ja vielä kun ei saa katsella juuri töissä. Muiden miesten vilkaisut niin ei ole kovin kivoja..jotka eivät itseä kiinnosta, silti niitä tulee.
Ei huomaa. Tänäänkin vilkuilin lolloja parturissa ja prismassa 👍
M36
Huomaa ihan aina eli käytä vasta todella kiinnostavaan naiseen jolta jo vastakaiku. teet viisaasti näin.
Itse saatan vilkaista alitajuntaisesti.
Satun olemaan hetero mutta toki pyydän sitä anteeksi. Not.