Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako nainen aina, jos mies vilkaisee tissejä?

tissit
15.02.2019 |

Valitettavasti en voi sille mitään, että tulee liian usein katseltua reippaasti silmien alapuolelle vastakkaista sukupuolta. Erityisesti jos nainen on uimapuvussa tai pitää muodot hyvin paljastavia vaatteita. Tissit vain yksinkertaisesti näyttävät niin kiinnostavilta, että niitä on pakko ainakin vilkaista. Mietin sitä, että jos tissit ovat liiankin hyvät, niin niitä tulee vilkuiltua ehkä liian pitkään tai liian usein, mikä lienee helposti huomattavaa?

Haluaisinkin kysyä naisilta, jotka omaavat hyvän rintavarustuksen, että jääkö vilkaisemisestakin aina kiinni? Olen saattanut nolata itseni siten useammankin kerran...

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä huomannut että kukaan katsoisi mulla. Siis ikinä. Eli tuskin on sitten katsonutkaan. Toisaalta, en kyllä pidä sellaisia vaatteita mistä oikein mitään huomaisikaan.

Vierailija
82/112 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pukeutuu niin että tissit on siinä heti tyrkyllä niin kyllä mä ne aina tarkistan. Näillä helteillä joutuu monta kerta laskemaan katsetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei riitä pelkkä katse vaan kokeillaan vitsin varjolla niinkuin siskoni mies aina tekee, minulla on kookkaat nännit ja rinnatkin niin tulee usein ja ottaa kiinni nänneistä ja sanoo "täällä ajellaan pitkät päällä" ja kun halaa tavatessa niin käsi hieroo pyllyä vaihvihkaa ja joskus tuntuu myös iso vehje lahkeessa.

Vierailija
84/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies__ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sen näkee.

Aivan nopenkin katseen? Tuntuuko se naisesta iljettävältä vai onko ok?

Sekunnin sadasosankin katseen huomaa. Se tuntuu alentavalta sekä iljettävältä, mikäli mies on iljettävä.

Mutta varuiksi pidät kireää ja läpinäkyvää paittaa, että komeat ja jännät miehet katselisivat ja silloin se on kohteliasta se katselu, ymmärsinkö oikein, kun tätä on logiikkaa on monen miehen vaikea ymmärtää?

Vierailija
85/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset aina huomaavat, paitsi sillon kun eivät.

86/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas "ongelmana" se että minusta naisten kädet ja kynnet ovat mielenkiintoiset ja parhaimmillaan erittäin viehättävät. Jos näen jossain arkielämässä naisen, jolla on kauniit kädet niin minun on tosi hankalaa olla vilkaisematta niitä. Pyrin toki mahdollisimman huomaamattomasti tekemään sen, etten häiritsisi mitenkään.

Vierailija
87/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana söin e-pillereitä , jotka tekivät tisseistäni kookkaat . Miehet yleensä keskustelivat tisseilleni , eivät nähneet muuta . Nykyjään rinnat on sopusuhtaiset kroppaan nähden kun hormoniehkäisy jätetty pois , niin ei ole enää samaa ilmiötä . 

Vierailija
88/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomaa aina! Kokeile ap itse jonkun kaverisi kanssa. Kiinnitä paitaasi jokin klipsu siihen kohtaan jossa rintavarustus olisi ja pyydä kaveriasi vaihvihkaan vilkaisemaan sitä. Takaan, että vilkaisu ei jää sinulta näkemättä. Luultavasti hämmästyt, miten hyvin sen huomaa!

Minua ei vilkaisut jossain baarissa haittaa, mutta jos esim pomo tai vaikka jossain kokouksessa työkaveri vilkaisee, niin se tuntuu todella ikävältä.

Vierailija
89/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se tissien vilkaisuhan on taitolaji. Ei sitä tehdä katsetta pysäyttämällä, vaan sen katseen pitää vaeltaa mukamas yleismaailmallisesti ja samalla rekisteröidä tisulit kun kohdalle osuu.

Vierailija
90/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies__ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienenkin vilkaisun huomaa ja se asettaa miehen heti tiettyyn kategoriaan. Halpaan sellaiseen. Sellaiseen, jolla on seinällään vähäpukeisen naisen kuvia. En toista kertaa puhuisi sellaisen miehen kanssa, ellei ole pakko.

Voi ei!! Miksei tätä kerrottu jo heti ala-asteella?? Olen siis hyvin monen naisen kategoriassa hyvin alhaalla...

:(

Onneksi voi aina tiirailla niitä perseitä, ja ennakoida katseet. Joillakin on aivan upeat, toisilla taas ei.

Sori, mutta itse ainakin huomaan nekin tuijottelut. Vaistoan vaikka selän takaa tuijotetaan.

Vierailija
91/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se tissien vilkaisuhan on taitolaji. Ei sitä tehdä katsetta pysäyttämällä, vaan sen katseen pitää vaeltaa mukamas yleismaailmallisesti ja samalla rekisteröidä tisulit kun kohdalle osuu.

Ei toimi, sen kyllä huomaa, vaikka mies teeskentelisi tuolla (varsin yleisellä) tavalla.

92/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän suurin piirtein tätä taktiikkaa kauniskyntisiin naisiin. Tosin yritän aina asemoitua siten, etten olisi suoraan näkökentässä. Ainakaan vielä en ole saanut käsilaukusta!

Vierailija
93/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen yleensä huomaa, ei se vilkaisu häiritse mutta pitkään tuijottaminen kyllä. Varsinkin töissä. Ja ei, en käytä paljastavia vaatteita, on vaan niin selkeä tiimalasi vartalo että hyvä jos toppatakkikaan peittää muodot.

Vierailija
94/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku persu-ukko tuijottelee rintoja tai edes vilkaisee nousee oksennuksen maku suuhun.

Vierailija
95/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan huomaa, jos mun tissejä katsotaan.

Itsestä tuntuu välillä kyllä, että olen aina tissit levällään tai yhtä tissiä koko akka  x)

Tosin olen onnellisesti naimisissa, niin en miesten katselemisia niin aktiivisesti seuraakaan.

Vierailija
96/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien ihailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän suurin piirtein tätä taktiikkaa kauniskyntisiin naisiin. Tosin yritän aina asemoitua siten, etten olisi suoraan näkökentässä. Ainakaan vielä en ole saanut käsilaukusta!

No käsilaukulla huitaisu on jo tosi ekstreemiä. Vahinkoa saattaa tulla, vaikkei nainen reagoisi millään tavalla silmiesi vaelteluun. En ole ikinä koskaan tuijottanut närkästyneesti takaisin, saati että olisin huitonut tuijottelijaa. Mutta sen sijaan olen vältellyt sellaisia miehiä. Ei tule välttämättä toisia treffejä tai töissä ei tule yhteistyöprojekteja.

Vierailija
97/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi, sen kyllä huomaa, vaikka mies teeskentelisi tuolla (varsin yleisellä) tavalla.

No tässä kohtaa se ajatus on jo sitten naisen omassa päässä. Tuolla perusteella mies ei voi ottaa naiseen katsekontaktia suunnilleen ikinä vahtaamatta tissejä. Ainahan ne tissit on jollain tasolla näkökentässä.

Vierailija
98/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vilkaisu mitään haittaa, varsinkin jos on avonainen paita niin onhan se ihan ymmärrettävää että katse siihen hakeutuu. Tuijotus on sitten jo epämiellyttävää. 

Vierailija
99/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollainen vilkaisemisen tarve kyllä huomataan ja eihän se mitenkään hyvää kuvaa anna.

Nolointa oli, kun olimme kerran rannalla erään miehen bisnes-tuttavan kanssa ja hän vilkaisi useampaan kertaan rintojani nälkäisesti. Mitenkään muuten tuota katsetta ei voi kuvata. Ja vaikka alkoholilla oli osuutta asiaan, niin se oli jotenkin kamalaa ja yllättävää, kun juuri hän ei pystynyt itseään hillitsemään. Koska en olisi hänestä koskaan uskonut.

Vierailija
100/112 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan 😎

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän