Huomaako nainen aina, jos mies vilkaisee tissejä?
Valitettavasti en voi sille mitään, että tulee liian usein katseltua reippaasti silmien alapuolelle vastakkaista sukupuolta. Erityisesti jos nainen on uimapuvussa tai pitää muodot hyvin paljastavia vaatteita. Tissit vain yksinkertaisesti näyttävät niin kiinnostavilta, että niitä on pakko ainakin vilkaista. Mietin sitä, että jos tissit ovat liiankin hyvät, niin niitä tulee vilkuiltua ehkä liian pitkään tai liian usein, mikä lienee helposti huomattavaa?
Haluaisinkin kysyä naisilta, jotka omaavat hyvän rintavarustuksen, että jääkö vilkaisemisestakin aina kiinni? Olen saattanut nolata itseni siten useammankin kerran...
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Voin kuviteella josssa pikaruokaraviintolassa joku useita öitä valvonuu pikkulapsen isä näyytttää silmät mustautuneina peukkkua supermisullle. Keeep it gou!
"Tääsä oolis nää pikaruoka evääät vaömiiina sulkemiisaika" "hei camooon mä voisiin vaik niiinku mennä tohon pallomereeeen goisaan hei vähä armooo mut teurastetaaan jo ovellla".
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai paheksuttavaa, jos mies (omani tai joku muu) katsoo muodokasta peppua tai isoja rintoja - minäkin naisena sellaiset huomaan ja tottakai ajattelen, että onpa hyvä perä tai isot rinnat, vaikka olen hetero. Hetken päästä asia on jo unohdettu. Jos haluatte säilyttää omat kasvonne miestenne silmissä älkää alkako raivota, jos huomaatte miehenne huomaavan jotain mitä itsekin pidätte huomioitavana. Ei miehet ajattele yhtään sen kummemmin naisista kuin me naiset ajattelemme miehistä - jos jollain vastaantulevalla miehellä on treenattu upea kroppa, me katsomme sitä, vaikka emme edes näkisi sitä seksuaalisesti vetovoimaisena. Ei siis kaikki miehetkään "kuolaa" isojen rintojen tai treenatun takapuolen perään, vaikka he kadulla niihin kiinnittäisivätkin huomiota.
Huomaa, mutta se vaikuttaako se iljettävältä, riippuu siitä näyttääkö mies sen jälkeen syylliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuviteella josssa pikaruokaraviintolassa joku useita öitä valvonuu pikkulapsen isä näyytttää silmät mustautuneina peukkkua supermisullle. Keeep it gou!
"Tääsä oolis nää pikaruoka evääät vaömiiina sulkemiisaika" "hei camooon mä voisiin vaik niiinku mennä tohon pallomereeeen goisaan hei vähä armooo mut teurastetaaan jo ovellla".
Eikö kelläään oo tällaista fiilistä ollut koskaaan? Itellä eii oo lapsia ja sen varmaan huomaa just kerkesimpä sanooa seenkin.
mies__ kirjoitti:
Toisaalta nostaisin tässä esiin myös naisen oman vastuun, miten ja missä pukeutuu siten, että rinnat ovat näyttävästi esillä tai korostettuina, jos pienet katseet kamalasti ällöttävät.
Nähdäkseni tissien vilkaisu on täysin perusteltavissa sillä, että ne vain yksinkertaisesti ovat kiinnostava kohde miehille, mikä on yksinkertaista biologiaa. Jos tämä on jollekin naiselle ongelma (asian luonnollisuudesta huolimatta), niin tähän voi kyllä vaikuttaa omilla valinnoillaan.
Toivoisin siis, etteivät naiset luokitteleisi miehiä tämän yhden asian perusteella liian pitkälle.
En tiedä onko kirjoittaja ollut nainen vai mies. Mutta kommentti on hyvin tyypillistä miesten sikamaisen käytöksen hyväksyttämistä sillä, että kun miehet on miehiä ja eihän ne sille mitään voi mitä tekevät ja laitetaan kaikki vastuu biologiaan. Kyllä miehellä on silti vastuu toiminnastaan vaikka olisikin "yksinkertaista biologiaa" että tissit kiinnostavat.
Minäkin olen melko lyhyt nainen, joten kaikki vilkuilut rintoihin päin jää aina kiinni (joutuvat katsomaan sen verran alaspäin) :D
Minusta sinällään siinä vilkaisemisessa ei ole mitään pahaa; useimmat naiset ymmärtää, että miehet innostuvat katsomisesta kun taas naiset puhumisesta/lukemisesta/kuhertelemisesta. Kunhan se vilkaisu ei kestä kymmentä sekuntia :D
Voin kertoa yhden hyvän esimerkin, jonka avulla sen hyväksyttävän ja inhottavan käytöksen voi erottaa: Aloitin vuosi sitten uudessa työpaikassa ja menin yhteen ryhmätyöhuoneeseen ekana päivänä. Päällä oli perus farkut, H&M:n toppi ja neuletakki. Olin kiskonut topin sen verran ylös, että vakoa ei näkynyt, mutta tottakai rintojen muoto oli nähtävissä ilman mtn push-uppeja. Astuin ovesta sisään ja jäin ovelle seisomaan, sillä parin metrin päässä koneella istui samassa paikassa työskentelevä mies. Minä siis seisoin oven lähellä ja mies istui parin metrin päässä, mutta silti oli todella ahdistavaa, kun hän puhuessaan katsoi koko ajan rintoja. Esittäydyimme, puhuimme työpaikasta, säästä yms perus, ja hän korkeintaan pari sekuntia katsoi silmiäni ja taas katse laskeutui rinnoille. Minulle tuli todella likainen, saastunut ja inhottava olo, vaikka olin tosiaan lähellä ovea ja vielä seisoin, miehellä ei siis ollut paikka ja asento uhkaavia. Koko sen 20 minuuttia kun olin siinä, hän tuijotti rintoja. Yritin päästä lähtemään, mutta aina hän jatkoi juttua ja puhui lisää, enkä ensimmäisenä työpäivänä uskaltanut olla "epäkohtelias", kun joutuisimme nähtävästi olemaan samassa työhuoneessa. Hän ei maininnut rintoja, ei sanonut mitään seksististä, ei tehnyt mitään eleitä. Vain tuo katse riitti tekemään sen, että en sen jälkeen ole halunnut puhua hänen kanssaan paria sanaa enempää. Välttelen siis, vaikka kaikki muut tuntuvat pitävän häntä hyvänä työkaverina.
Tuossa siis esimerkki, että se tuijottaminen tosiaan satuttaa ja tuntuu halventavalta, vaikka mies ei sitä niin tarkoittaisikaan. Nopea vilkaisu on ok, usein se tuntuukin kohteliaisuudelta, mutta nuo tuijottamiset...
Ja pakko myöntää tämä monen miehen vihaama seikka; komean miehen vilkaisu/tuijotus ei tunnu niin pahalta kuin ylipainoisen/keski-ikäisen/punakan miehen. Tulen todella hyvin juttuun keski-ikäisten miesten kanssa (ulkonäöllä ei mitään väliä) ja heidän kanssaan juttu kulkee, keskusteltavaa riittää työhuoneessa, heidän kanssaan teen mielelläni töitä ja jään vaikka töiden jälkeen juttelemaan jne. Mutta heidän ikäisten miesten tuijotukset ovat pahimpia kaikista. Jotenkin heidän tuijotuksestaan tulee sellainen olo, että he ovat epätoivoisia elämäänsä ja perheeseensä kyllästyneitä miehiä, jotka eivät saa tyydytystä ja kaipaamaansa seksiä kotona vaimoltaan --> ei mitään menetettävää ja saattavat käyttäytyä uhkaavasti, kun näkevät "sopivan seksiobjektin". Että tavallaan se heidän tuijotus voisi johtaa helpommin myös toimintaan.
Komeilla/nuorilla miehillä on usein vientiä, joten heidän tuijotus ei tunnu pahalta, koska voi ajatella, että he kyllä löytävät halukkaan naisen sänkyhommiin eikä heidän "tarvitse pakottaa" tms. Se heidän tuijotus voi siis tuntua enemmän kohteliaisuudelta ja vain vilkasuna, jonka ei tarvitse pelätä johtavan mihinkään.
Kuulostaa oudolta näin kirjoitettuna, mutta jotenkin noin se ajatuskulku menee minulla ja ystävilläni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä muista koskaan jutelleeni yhdenkään miehen kanssa, joka EI olisi missään vaiheessa vilkaissut rintaumustani. Minua on "siunattu" valtavilla ryntäillä, ja pienen pienessä sirossa varressani ne ovat kohtuuttoman kokoiset. Pukeudun peittävästi, mutta siinä ne kuitenkin olla möllöttävät aina, ei niitä mitenkään kokonaan piilotettua saa. En syytä miehiä, jos vilkaisevat, mutta tuijottelu on epämiellyttävää. Jotkut miehet kun puhuvat VAIN rinnoilleni.
No nyt oletkin määritellyt itsesi, pallomaha.
Vatsakas nainen, ei kai siinä mitään pahaa. Takana vielä sellainen olematon perse
Vierailija kirjoitti:
mies__ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sen näkee.
Aivan nopenkin katseen? Tuntuuko se naisesta iljettävältä vai onko ok?
Ei ole ok ja tuntuu iljettävältä joten lopeta toljottelu.
Saako katsoa peppua?
Minua oksettaa, kun appiukko vahtaa niin rintoja kuin jalkoja ja haaroväliä (jos mulla on hame, kuten esim. sukujuhlissa usein on). Ei tajua edes tehdä sitä vaivihkaa. Muuten hyvä mies minulla, mutta isänsä takia ärsyynnyn ja tulee riitoja.
Minä katson mitä huvittaa, parempi että on paljastava kaula-aukko. Piristää miehen päivää kivasti. Toinen hyvä on, että on kireet farkut ja stringit tulee näkyviin ku kyykistyvät. Minä nautin joka hetkestä. En silloin jos kyseessä on legendaarinen siiderivalas.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan miehenä tekeväni automaattisesti pieniä vilkaisuja tarkoittamattani. Ei siitä kai voi edes opetella pois kun taitaa olla niin syvälle ohjelmoituna miehiin ylipäätään tuo. Olihan jossain dokumentissa joskus seurattu mihin ihmisten katseet kohdistuivat, kyllä niitä osumia tuli molemmilla sukupuolilla paljon ulkoisten sukupuolitunnusmerkkien alueille ihan tiedostamatta. En sitten tiedä mihin nuo nykyajan muunsukupuoliset katseitaan kohdistavat
Olet normaali heteromies. Kaikki miehet vilkaisevat rintoja, jos ne ovat kovin esillä tai muuten muodot hyvin erottuvat. Ja kuten sanoit, myös naiset tsekkaavat miehiä samaan tapaan, esim. haaroväliin tai hauiksiin (muistaakseni tätä testattiin hyväkroppaisella ja muutenkin hyvännäköisellä miehellä ja kaikki naiset tekivät ainakin nopeat vilkaisut.)
Vilkaiseminen on ihan eri asia kuin tuijottaminen. Vilkaiseminen on normaalia miehen tiedostamatonta toimintaa, kun taas häpeämätön tuijottaminen on huonoa käytöstä, jota pervopenat harrastavat.
naisten propagandaa. Jos ovelasti vilkaisee niin ei todellakaan huomaa.
mies__ kirjoitti:
Toisaalta nostaisin tässä esiin myös naisen oman vastuun, miten ja missä pukeutuu siten, että rinnat ovat näyttävästi esillä tai korostettuina, jos pienet katseet kamalasti ällöttävät.
Nähdäkseni tissien vilkaisu on täysin perusteltavissa sillä, että ne vain yksinkertaisesti ovat kiinnostava kohde miehille, mikä on yksinkertaista biologiaa. Jos tämä on jollekin naiselle ongelma (asian luonnollisuudesta huolimatta), niin tähän voi kyllä vaikuttaa omilla valinnoillaan.
Toivoisin siis, etteivät naiset luokitteleisi miehiä tämän yhden asian perusteella liian pitkälle.
Tässä "naisen vastuussa" on vain se ongelma, että edes peittävä pukeutuminen EI AUTA. Minulla on muuhun kroppaan nähden liian isot rinnat ja se vaivaa minua todella paljon. Suorastaan inhoan rintojani ja pukeudun aina löysiin, tummiin yläosiin ja sään salliessa pidän vielä huivia. EI AUTA. Miehet katselevat ja jopa tuijottavat silti. Plus lisäksi näytän lihavammalta kuin olen. Viimeksi kaksi viikkoa sitten miespuolinen työkaveri tissejäni tuijoteltuaan tokaisi että olenko raskaana.
Voisitteko ystävällisesti kysyä millaiseen asuun isorintaisen naisen tulee pukeutua, jotta miehet eivät katselisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenkin vilkaisun huomaa ja se asettaa miehen heti tiettyyn kategoriaan. Halpaan sellaiseen. Sellaiseen, jolla on seinällään vähäpukeisen naisen kuvia. En toista kertaa puhuisi sellaisen miehen kanssa, ellei ole pakko.
Kas. Olen siis halpa-arvoinen siis mielestäsi. Rinnat (suuret) ovat minulle sen verran suuren mielenkiinnon kohde, että en voi ajatella seurustelevani pienirintaisen naisen kanssa. Tämä lasketaan kai fetisismiksi ja partialismiksi.
En katso olevani sen halpa-arvoisempi kuin muutkaan ihmiset sen takia, että jostain minulle tuntemattomasta syystä kiihotun erityisesti suurista rinnoista. Eräs tuntemani homomies kiihottuu kertomansa mukaan suurista, tukevatekoisista ja karvaisista miehistä ja etsii seuransa näistä.
Jostain syystä minusta tuntuu, että modernit suvaitsevaiset naiset hyväksyvät karhuhomofetissin ilman muuta, mutta suurista riinoista kiihottuminen lasketaan ala-arvoiseksi.
Vaihtaisin ilman muuta tämän erityiskiinnostukseni kohteen yhtä suureksi kiihottumiseksi tavallisesta perustantasta jos voisin. Kohderyhmää löytyisi huomattavasti enemmän ja luultavasti minua pidettäisiin älykkäänä ja herkkänä kunnon miehenä.
Ei minua haittaa se, että sinä pidät suurista rinnoista. Sen sijaan minua haittaa se, jos tuijotat minun suuria rintojani, vaikka me emme tunne toisiamme, saati sitten ole parisuhteessa.
Osa miehistä osaa katsoa hienotunteisesti, ilman sitä tyhjää kiimaa silmissä. Osa taas ei osaa, ja niiden miesten katseiden kohteena menee kyllä vain inhotuksen kylmät väreet pitkin selkää.
Sama se on perseiden kanssa. Meillä työpaikalla on mies joka kääntyy tuolillaan ympäri kun hänen mielestään hyväperseinen nainen kulkee ohi. JOKA IKINEN KERTA. Kyllä, pidän häntä sivistymättömänä ja yksinkertaisena. Perse = välitön läähätys. On aivan eri asia nähdä kaunis nainen, jolla on upea kroppa ja mielessään todeta "wau" kuin avoimesti, selkeästi, nolosti kuolata tätä naista, joka ei olemassaololleen voi mitään eikä millään tavalla halua tai provosoi sinun kuolaasi.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa yhden hyvän esimerkin, jonka avulla sen hyväksyttävän ja inhottavan käytöksen voi erottaa: Aloitin vuosi sitten uudessa työpaikassa ja menin yhteen ryhmätyöhuoneeseen ekana päivänä. Päällä oli perus farkut, H&M:n toppi ja neuletakki. Olin kiskonut topin sen verran ylös, että vakoa ei näkynyt, mutta tottakai rintojen muoto oli nähtävissä ilman mtn push-uppeja. Astuin ovesta sisään ja jäin ovelle seisomaan, sillä parin metrin päässä koneella istui samassa paikassa työskentelevä mies. Minä siis seisoin oven lähellä ja mies istui parin metrin päässä, mutta silti oli todella ahdistavaa, kun hän puhuessaan katsoi koko ajan rintoja. Esittäydyimme, puhuimme työpaikasta, säästä yms perus, ja hän korkeintaan pari sekuntia katsoi silmiäni ja taas katse laskeutui rinnoille. Minulle tuli todella likainen, saastunut ja inhottava olo, vaikka olin tosiaan lähellä ovea ja vielä seisoin, miehellä ei siis ollut paikka ja asento uhkaavia. Koko sen 20 minuuttia kun olin siinä, hän tuijotti rintoja. Yritin päästä lähtemään, mutta aina hän jatkoi juttua ja puhui lisää, enkä ensimmäisenä työpäivänä uskaltanut olla "epäkohtelias", kun joutuisimme nähtävästi olemaan samassa työhuoneessa. Hän ei maininnut rintoja, ei sanonut mitään seksististä, ei tehnyt mitään eleitä. Vain tuo katse riitti tekemään sen, että en sen jälkeen ole halunnut puhua hänen kanssaan paria sanaa enempää. Välttelen siis, vaikka kaikki muut tuntuvat pitävän häntä hyvänä työkaverina.
Jep. Mulla oli tiiminvetäjänä 23-vuotias mies, josta olisi voinut luulla että hänellä on joku silmäsairaus. Ylös alas ylös alas alas ylös alas alas alas ylös alas. Tosi kiva pitää jotain yks-ykköstä hänen kanssaan, kun mielenkiinto on vain rintakehässäni. Joo hän oli sinkku ja varmaan tuon ikäisellä ei muuta sitten mielessä ole, mutta jotain kontrollia täytyisi olla etenkin työpaikalla. Ja huom, pukeudun aina peittävästi, kaula-aukko paljastaa pari senttiä tai sitten pidän pooloa. Mitään vakoa ei todellakaan näy vaikka kumartelisin. Mutta minkä sille voi että on G-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Samanlailla kuin mies huomaa naisen arvioivan katseen haaroissasi.
Ainoa juttu vain, että vehkeen muoto ei näy vaatteiden läpi, ellei se pullota. Eikä näy pullottaessakaan, jos on paljon vaatteita päällä, kuten esim. talviaikaan. Tai jos on löysiä vaatteita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlailla kuin mies huomaa naisen arvioivan katseen haaroissasi.
Ainoa juttu vain, että vehkeen muoto ei näy vaatteiden läpi, ellei se pullota. Eikä näy pullottaessakaan, jos on paljon vaatteita päällä, kuten esim. talviaikaan. Tai jos on löysiä vaatteita päällä.
Enkä muista kyllä koskaan vilkuilleeni miesten haaroväliin. T. eri.
Vierailija kirjoitti:
Pienenkin vilkaisun huomaa ja se asettaa miehen heti tiettyyn kategoriaan. Halpaan sellaiseen. Sellaiseen, jolla on seinällään vähäpukeisen naisen kuvia. En toista kertaa puhuisi sellaisen miehen kanssa, ellei ole pakko.
Pidät siis impotenteista ja aseksuaaleista miehistä? Sillä viriili mieshän katsoo väkisinkin yhtä jos toistakin naisen ruumiinosaa, jos on jotain katsomista.
No nyt oletkin määritellyt itsesi, pallomaha.