Martina: "Höllätkää! Se että mun tytär 6 vee on ilman paitaa tai että mä lennän lentokoneella, on aika hiton pieniä asioita tässä maailmassa"
Jotenkin tuntuu että tuo Martinan lentelystä puhuminen kiteyttää hyvin suomalaisen taviksen asenteen ilmastonmuutokseen :) relatkaa hei!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b771a42f-6fd5-4ed4-96d9-9909ca…
Kommentit (121)
Se 6v ilman paitaa tässä kai se pointti oli. Martina on varmaan pää puhki miettinyt miten pääsee taas ip-lehteen ja tadaa paljasta pintaa oli taas se ratkaisu. Tällä kertaa siis tyttären.
Mutta minusta on hauskaa jos on ihmisiä jotka lopettavat näiden turhien julkkisten seuraamisen ympäristösyistä. Itse en enää tykkää mistään julkaisuista joita ihmiset pistää matkoiltaan.
Sanonpa vaan että on kyllä niin tekstikirja-narsisti kuin olla ja voi tuo ihminen. Noh, eipä tarvitse enempää aikaani tuhlata asian ajattelemiseen.
Oisko samanlaista myrsky tullut 6-vuotiaasta paidattomasta pojasta? 6-vuotias on reilusti alle murrosikäinen ja saisi uimahallissakin olla pelkissä bikinin alaosissa ja jopa ilki alasti miesten puolella.
Että varokaa vaan jos poikalapsenne vilahtaa ensi kesänä pelkissä shortseissa jossain somekuvassa... tiedä mitä seuraa.
Mutta 1000 seuraajan katoaminen on maailmanloppu? Ei muutenkaan koskaan toimi tuollainen alentuva "luodaanpa nyt positiivista ilmapiiriä saatnan tunarit!"
Eikös se ole kotosin jostain tuppukylästä? Muistan kun se oli varmaan voittanut ehkä jonkun Miss Maitolaituri tittelin, tai päässyt seiskan tähtitytöksi, niin siitä oli kuvia jossain sillosessa roskalehdessä. Martina seisoi äitinsä kanssa lehmälaitumella kuvissa.
Niin mistä se myrsky nyt sitten tuli? 6-vuotias on kyllä niin lapsi että en nyt ymmärrä näkeekö joku noin pienen ylävartalossa jotain seksuaalista? Kannattaa hakeutua terapiaan jos noin on.
Niin oliko nyt pointti siinä että se pikkulapsi on tyttö? Vai missä? Aika helkkarin vinoutunut ajatusmaailma jos näkee jotain eroa 6-vuotiaan tytön ja 6-vuotiaan pojan ylävartalossa.
Taavien mielestä kaikki heidän ongelmansa korjaantuvat haukkumalla joku julkisuuden henkilö. Tai jokin vähemmistö, johon eivät itse kuulu.
Pointtini on se, että hankkikaa elämä, helevetin helevetti.
Eli jos esim. Räikkösten pikkupoika on rannalla pelkissä shortseissa niin nousee samanlainen meteli?
Kyllä näitä "turhia julkkiaksin" tarvitaan.
Mistä ihmiset saisivat tälläkin palstalla päivittäisen pahemuksisensa, ellei heitä olisi. Ja jokinhan ihmisessä/ asiassa silloin kiinnostaa, jos hänestä vaivaudutaan kirjoittamaan mielipiteitä. Yhdentekevästä asiasta ne jätetään tekemättä.
No nyt kyllä täytyy sano että olen samaa mieltä Martinan kanssa vaikken ko. henkilöä mitenkään fanitakaan. Menkää itseenne jos oikeasti mielestänne alle kouluikäisen pikkutytön pitäisi hävetä paljasta ylävartaloaan mutta samanikäisen pojan ei tarvitse...
Vierailija kirjoitti:
Eli jos esim. Räikkösten pikkupoika on rannalla pelkissä shortseissa niin nousee samanlainen meteli?
Onhan siitä noussutkin, ainakin täällä. Pojalla on liian kalliit sortsit ja erikoinen pää.
Ei tarvitsekaan hävetä, ei siitä ole kyse. Itse en julkaisisi minkäänlaista vähäpukeisen lapsen tai vauvan kuvaa koska katsojat voivat olla mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan hävetä, ei siitä ole kyse. Itse en julkaisisi minkäänlaista vähäpukeisen lapsen tai vauvan kuvaa koska katsojat voivat olla mitä vain.
Eikös just vanhempia neuvota ettei lapsen kuvia someen koska ovat liian pieniä oikeasti antaakseen suostumuksensa. Ja kyllä kun lapsi menee kouluun, tuolla kuvalla voidaan jo kiusata.
Hei miettikää nyt sen TYTÖN kannalta, ei ehkä edes tajua vielä mutta tulevaisuudessa voi olla erittäin kiusaantunut jos netistä löytyisi tuollaista. Saa olla kieroutunut... no maailma on! Kaiken maailman pervertikot saa tuollaisista kiksejä oli lapsi tyttö tai poika ja vaikka minkä ikäinen. Martinalta jäi nyt kyllä harkinta puolitiehen.
Mutta tuhannen seuraajan menetys oli paha juttu. On se erikoinen tapaus.