Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina: "Höllätkää! Se että mun tytär 6 vee on ilman paitaa tai että mä lennän lentokoneella, on aika hiton pieniä asioita tässä maailmassa"

Vierailija
13.02.2019 |

Jotenkin tuntuu että tuo Martinan lentelystä puhuminen kiteyttää hyvin suomalaisen taviksen asenteen ilmastonmuutokseen :) relatkaa hei!

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b771a42f-6fd5-4ed4-96d9-9909ca…

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LTK kingdomille on oma ketjunsa, mene sinne.

Vierailija
42/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä Martinan kanssa ihan samaa mieltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä se myrsky nyt sitten tuli? 6-vuotias on kyllä niin lapsi että en nyt ymmärrä näkeekö joku noin pienen ylävartalossa jotain seksuaalista? Kannattaa hakeutua terapiaan jos noin on.

Lapsia pitää suojella niiltä jotka näissä kuvissa näkevät jotain seksuaalista (pedot), eikä varta vasten laittaa kuvia nettiin tyrkylle.

Miten se sitä lasta vahingoittaa? Kuvitteletko heidät vierekkäin, vemputtajan ja lapsen?

Haluaisitko itse, että jotkut jossain vemputtaisi omille tai oman lapsesi kuville? Pedofiilille paidaton lapsi on sama kuin heteromiehelle paidaton nainen.

Haluaisinko? Mistähän tietäisin asian? Haluatko sä, että mä näytän sun tekstille fuckia?

Vierailija
44/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka vemputtaja olisi maapallon toisella puolella, ei silti pidä tarjota niille materiaalia.

Vierailija
45/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on, et lähti tuhat seuraajaa, ei se, että pedarit saattaa kiilusilmin kuolata lastes kuvia. Juuh.

Lapsilla ei ole muuten oikeutta virtuaaliminänsä rakentamiseen, eikse näi o

Vierailija
46/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä se myrsky nyt sitten tuli? 6-vuotias on kyllä niin lapsi että en nyt ymmärrä näkeekö joku noin pienen ylävartalossa jotain seksuaalista? Kannattaa hakeutua terapiaan jos noin on.

Lapsia pitää suojella niiltä jotka näissä kuvissa näkevät jotain seksuaalista (pedot), eikä varta vasten laittaa kuvia nettiin tyrkylle.

Miten se sitä lasta vahingoittaa? Kuvitteletko heidät vierekkäin, vemputtajan ja lapsen?

Haluaisitko itse, että jotkut jossain vemputtaisi omille tai oman lapsesi kuville? Pedofiilille paidaton lapsi on sama kuin heteromiehelle paidaton nainen.

Oot kyllä todella tyhmä. Haukut mieluummin ihmistä, vaikkei mitään ole edes tapahtunut hänen tyttärelleen. Paitsi sun ja parin muun ännmän kateus.

Vierailija
47/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka vemputtaja olisi maapallon toisella puolella, ei silti pidä tarjota niille materiaalia.

No älä tarjoa. Ei muiden vlinnat kuulu sulle.

Vierailija
48/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä täytyy sano että olen samaa mieltä Martinan kanssa vaikken ko. henkilöä mitenkään fanitakaan. Menkää itseenne jos oikeasti mielestänne alle kouluikäisen pikkutytön pitäisi hävetä paljasta ylävartaloaan mutta samanikäisen pojan ei tarvitse...

No näinhän sen pitäisi mennä, eikä normaali ihminen mitään "kiellettyä" näekään, mutta kun nykyään jo pikkuvauvojakin....

Martina oli nyt ajattelematon, ja varmaankin tahattomasti, kun oli oma lapsikin kyseessä.

Kerran jossain rikoksia käsittelevässä telkkuohjelmassa vilahti jonkun pedarin nettisivusto, ja siitä kyllä selvästi näkyi ikähaarukka. Ihan parivuotiaita näytti olevan. Ihan kamalaa :(

Vierailija
49/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilit näkee. Jos Martinaa ei haittaa, että hänen lapsensa kuvat pyörii jossain runk kuringissä, niin ei sitten haittaa.

Olen pedofiili ja näin tänäänkin uimahallissa alastoman tytön. Pitäisikö mennä kertomaan poliisille? Kyllä tästäkin varmaan iltapäivälehtiotsikon voisi repäistä!

Otitko kuvan tytöstä ja lähetit eteenpäin setärinkiinne? Kuten vuoden äiti.

Vierailija
50/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovvaa kuvia mitä sitte!

T: Martina

Vierailija
51/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilit näkee. Jos Martinaa ei haittaa, että hänen lapsensa kuvat pyörii jossain runk kuringissä, niin ei sitten haittaa.

Olen pedofiili ja näin tänäänkin uimahallissa alastoman tytön. Pitäisikö mennä kertomaan poliisille? Kyllä tästäkin varmaan iltapäivälehtiotsikon voisi repäistä!

Otitko kuvan tytöstä ja lähetit eteenpäin setärinkiinne? Kuten vuoden äiti.

Onko kivaa elää kun olet tuollainen hysteerinen typerys? Ja en ole pedofiili, vaan äiti-ihminen, jolla on aivot ja järki tallella.

Vierailija
52/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun kannattaa pitää kasvot verhottuna sillä söpöt kasvot riittää runkkumateriaaliksi.

Vierailija
53/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovvaa kuvia mitä sitte!

T: Martina

Niinpä. Ei mitään. Monet ihmiset vain ovat hysteerisiä, tyhmiä lehmiä.

Vierailija
54/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on siis NIIN tyhmä! Tämäkin ketju sen todistaa. Hyvä Martina! Luonnolisuus kunniaan! Ja ihmisten likaiset ajatukset buuu!!!

Vierailija
55/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:kin on likaisesti ajatteleva lehmä, hyi!!

Vierailija
56/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan hävetä, ei siitä ole kyse. Itse en julkaisisi minkäänlaista vähäpukeisen lapsen tai vauvan kuvaa koska katsojat voivat olla mitä vain.

Voi kyynel ja nyyhky. Nosta nyt sitä häntääs viiielä vähän ylemmäs, jooko?

Vierailija
57/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lapsettomalla ihmiselle, ketä varten ihmiset julkasee ylipäätään kuvia lapsistaan?

Mitä sillä haetaan? Mikä tarve? Omasta facesta lens aikanaan hyvän päivän tutut jotka julkas millon litäki potta-kylpyamme-konttaus kuvia.

Täytyy olla kiitollinen etten syntynyt some maailmaan ja ettei omia lapsikuvia olis netti pullollaan...

Vierailija
58/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta kukaan ei ehdoin tahdoin halua omiakaan yläosattomia kuviaan nettiin, miksi ihmeessä lasten kuvat pitäisi laittaa? Joillekin ne ovat seksuaalista materiaalia, joten se ei ole mikään puolustus, että "ei ole sama asia aikuisen naisen paljas rintakehä vs lapsen" .

Vierailija
59/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lapsettomalla ihmiselle, ketä varten ihmiset julkasee ylipäätään kuvia lapsistaan?

Mitä sillä haetaan? Mikä tarve? Omasta facesta lens aikanaan hyvän päivän tutut jotka julkas millon litäki potta-kylpyamme-konttaus kuvia.

Täytyy olla kiitollinen etten syntynyt some maailmaan ja ettei omia lapsikuvia olis netti pullollaan...

Kysypä Taina Licciardo-Toivolalta.

Vierailija
60/121 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä someen laitetaan, jää sinne. Kysyvätkö äidit lapsiltaan, saako kuvia laittaa.

Nyt ollut kaikenlaista tapahtumaa julkisuudessa, r@#$%auksia jotka kohdistuneet lapsiin. Ei ole järkevää laittaa mitään paljastavia kuvia. Ei edes aikuisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä