Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
141/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt lukea kaikkia viestejä. Allekirjoitan kyllä täysin surkean tarjonnan. Surkealla tarkoitan nimenomaan epärehellisyyttä. Treffejä perutaan, tehdään ohareita, ollaan varattuja, näytetään aivan erilaiselta jne. Kun minä lopulta luulin tavanneeni hyvän miehen, hän oli naimisissa (ei siis eronnut), työtön (puhui työstään, joten kuvittelin hänen tekevän niitä), reilusti ylipainoinen (kertoi harrastavansa aktiivisesti liikuntaa) ja kaiken kruunuksi kärsi ahdistuksesta ja oli mustasukkainen. Niin ja poltti pilveä.

Samoja kokemuksia. Suurin osa sporttiseksi itseään kuvailevista miehistä on pahasti ylipainoisia. Moni sinkuksi esittäytyvä paljastaa ensitreffeillä, että onkin 'eroamassa' ja asuu vielä perheensä kanssa yhdessä. Selitykset, miksei asu omillaan, ovat mitä moninaisempia, kuten että tyttärellä on yo-kirjoitukset tulossa.

Aika jännä sitten, ettei ikäiseni naiset kuitenkaan ota liiemmin yhteyttä, vaikka itselläni on uudet kuvat, joista selviää vartalon malli ja kasvot. Olen oikeasti eronnut ja muutenkin kertonut profiilissa rehellisesti itsestäni. Luulisin olevani kovaa valuuttaa, jos kerran suurin osa muista on valehtelijoita.

Rehellisyys ja esim. kiltteys eivät ole mitään meriittejä. Edellytän näitä ominaisuuksia ihan kaikilta läheisiltäni. Ne ovat normaalin ihmisen ominaisuuksia.

Mutta silti suurin osa nettimiehistä on valehtelijoita, jos tätä palstaa on uskominen.

Siitä ei seuraa, että totuudessa pysymisestä pitäisi olla yhtään kiitollinen.

Jos siihen lisätään hyvä ulkonäkö ja aidot kuvat, niin mitä siitä pitäisi seurata?

Vierailija
142/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kolmet treffit? Kuulostaa jotenkin epätoivoiselta. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmet treffit viikonlopun aikana?

Ei. Ei ollut yksiäkään treffejä. Varmaan seuraavaksi pitää tuplata määrä, jotta edes yhdet toteutuisivat. ap

Jos mulle selviäisi, että treffikumppani aikoo tavata viikonlopun aikana myös kaksi muuta, ei se kyllä varsinaisesti innostaisi osallistua kyseisille teffeille.

Miksi? Minun on aina ollut vaikea ymmärtää, miksi joillekin tuo on niin kova pala. Nettideittailusta kuitenkin kyse, eikä sitä treffikumppania olla edes livenä tavattu. Onko kyse huonosta itsetunnosta? Pelätään niin kovasti sitä kilpailuasetelman muodostumista? En itse osaisi ainakaan yhtään pahastua siitä, että minulle tuntematon ihminen ei pyhitä koko viikonloppuaan minun tapaamiselleni.

Se toki on tökeröä, jos muita treffejä alkaa kysymättä mainostaa.

Vierailija
144/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt lukea kaikkia viestejä. Allekirjoitan kyllä täysin surkean tarjonnan. Surkealla tarkoitan nimenomaan epärehellisyyttä. Treffejä perutaan, tehdään ohareita, ollaan varattuja, näytetään aivan erilaiselta jne. Kun minä lopulta luulin tavanneeni hyvän miehen, hän oli naimisissa (ei siis eronnut), työtön (puhui työstään, joten kuvittelin hänen tekevän niitä), reilusti ylipainoinen (kertoi harrastavansa aktiivisesti liikuntaa) ja kaiken kruunuksi kärsi ahdistuksesta ja oli mustasukkainen. Niin ja poltti pilveä.

Samoja kokemuksia. Suurin osa sporttiseksi itseään kuvailevista miehistä on pahasti ylipainoisia. Moni sinkuksi esittäytyvä paljastaa ensitreffeillä, että onkin 'eroamassa' ja asuu vielä perheensä kanssa yhdessä. Selitykset, miksei asu omillaan, ovat mitä moninaisempia, kuten että tyttärellä on yo-kirjoitukset tulossa.

Aika jännä sitten, ettei ikäiseni naiset kuitenkaan ota liiemmin yhteyttä, vaikka itselläni on uudet kuvat, joista selviää vartalon malli ja kasvot. Olen oikeasti eronnut ja muutenkin kertonut profiilissa rehellisesti itsestäni. Luulisin olevani kovaa valuuttaa, jos kerran suurin osa muista on valehtelijoita.

Rehellisyys ja esim. kiltteys eivät ole mitään meriittejä. Edellytän näitä ominaisuuksia ihan kaikilta läheisiltäni. Ne ovat normaalin ihmisen ominaisuuksia.

Mutta silti suurin osa nettimiehistä on valehtelijoita, jos tätä palstaa on uskominen.

Jos siihen lisätään hyvä ulkonäkö ja aidot kuvat, niin mitä siitä pitäisi seurata?

En ymmärrä kysymystäsi.

Vierailija
145/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi.

Alapeukkua jaksetaan aina räpsiä, mutta kysymykseen ei osata vastata.

Vierailija
146/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sovit kolmet treffit, keskity nyt edes yksien treffien ajan siihen yhteen mieheen.

Puhut heistä myös tosi rumasti.

Kyllä, joku voi tulla kipeäksi.

Kyllä, joku asettaa etusijalle lapsensa eikä treffejä jonkun kanssa ketä ei tunne.

Jos olisit itse ollut varteenotettava, olisit sanonut tälle jolle tuli lapsi käymään, että tottakai lapset on etusijalla, siirretäänkö huomiselle/keskiviikolle/tms.

Sanoinkin, että sovitaan uudet treffit paremmalla ajalla, mutta eipä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Miten tässä voi keskittyä yhteen mieheen, kun kukaan ei saavu treffeille? ap

Siis sä sovit treffejä tälle viikonlopulle ja ne peruuntui, nyt sä jo ootat sunnuntaina alkuillasta että niiden miesten pitäisi tietää ajankohta seuraaville tapaamisille? Musta tuntuu että oot hätäänen.

Vierailija
147/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ollut yksiäkään treffejä. Varmaan seuraavaksi pitää tuplata määrä, jotta edes yhdet toteutuisivat. ap

Jos mulle selviäisi, että treffikumppani aikoo tavata viikonlopun aikana myös kaksi muuta, ei se kyllä varsinaisesti innostaisi osallistua kyseisille teffeille.

Tuohan on ihan normaalia toimintaa, onnistumisprosentti on oikeasti tosi pieni, joten todellakin kannattaa mieluummin sopia useammat treffit kuin yhdet.

Vierailija
148/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia toimintaa, onnistumisprosentti on oikeasti tosi pieni, joten todellakin kannattaa mieluummin sopia useammat treffit kuin yhdet.

Aika hassua se olisikin, jos netissä tavatun ihmisen kanssa edettäisiin joka kerta seurusteluun asti. Ei ole kovin todennäköistä, että kemiat kohtaavat.

Vierailija
149/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlata aikaa? Meni koko viikonloppu nytkin hukkaan, kun olin varannut aikaa treffeille, eikä yhdetkään toteutuneet. ap

Vierailija
150/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi.

Alapeukkua jaksetaan aina räpsiä, mutta kysymykseen ei osata vastata.

Minäkään en ymmärrä tuota kysymystä. t. eri

Vierailija
151/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljonkin miehiä, joille status, yhteiskuntaluokka, varallisuus ja koulutus ovat olennaisen tärkeitä kriteerejä kumppaneille. Nämä miehet tuskin palstailevat vaan tapaavat naisensa esim opiskelupaikassa yms.

Yhteiskuntaluokat ovat miesten kehittämä asia.

152/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa 2016 liityin nettideittisivustolle ja aloin pyytää miehiä treffeille. Neljä ekaa ensin sanoivat, että mennään vaan treffeille ja sovittiin aika ja paikka. He kaikki peruivat. Lopulta viidennen henkilön kanssa treffit toteutuivat, se oli elokuun lopulla.

Vierailija
153/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap roikut ketjussa jossa suurin osa vastaajista on ääliöitä? Taitaa olla trolli.

Vierailija
154/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minun on aina ollut vaikea ymmärtää, miksi joillekin tuo on niin kova pala. Nettideittailusta kuitenkin kyse, eikä sitä treffikumppania olla edes livenä tavattu. Onko kyse huonosta itsetunnosta? Pelätään niin kovasti sitä kilpailuasetelman muodostumista? En itse osaisi ainakaan yhtään pahastua siitä, että minulle tuntematon ihminen ei pyhitä koko viikonloppuaan minun tapaamiselleni.

Jos itse hakee jotain vakavampaa suhdetta ja vastaan tulee henkilö, jolla on kolmet treffit sovittu vkl:lle niin mieleen nousee kuva sarjadeittailijasta, joka ravaa treffeillä huomion takia, etsii jotain epärealistista tyyppiä, nauttii sinkkuelämästään liikaa yms. Mieleen nousee siis negatiivisia fiboja ko. ihmisestä, vaikka myös positiivisiakin tottakai eli hän on haluttua treffiseuraa.

Tämä ei tietysti olisi noussut ongelmaksi AP:n tapauksessa, koska hän ei kertonut asiasta treffikumppaneille!

Vierailija
155/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse hakee jotain vakavampaa suhdetta ja vastaan tulee henkilö, jolla on kolmet treffit sovittu vkl:lle niin mieleen nousee kuva sarjadeittailijasta, joka ravaa treffeillä huomion takia, etsii jotain epärealistista tyyppiä, nauttii sinkkuelämästään liikaa yms. Mieleen nousee siis negatiivisia fiboja ko. ihmisestä, vaikka myös positiivisiakin tottakai eli hän on haluttua treffiseuraa.

Tämä ei tietysti olisi noussut ongelmaksi AP:n tapauksessa, koska hän ei kertonut asiasta treffikumppaneille!

Minulle taas tulee näistä yksinoikeutta vaativista treffikumppaneista negatiivisia fiboja. Ovat todella epävarmoja itsestään ja vakuuttuneita siitä että he eivät ikinä voi kelvata jos on yksikin toinen vaihtoehto. Jos treffeille päästään, heillä on ihan valtavat odotukset ja puolittain jo uskovat että seurustellaan.

Vierailija
156/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes halusit näiden kolmen kanssa treffeille, kun selkeästi et kokenut mitään vetovoimaa näitä kohtaan..

Vierailija
157/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja

Vierailija
158/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tästä aloituksesta huomaa, että tiettyä epätoivoa on ilmassa. Jos ihminen järkkää yhdelle viikonlopulle kolmet deitit, viehän se koko viikonlopun käytännössä. Tulee mieleen että miksi? Eikö ap:lla ole mitään muuta elämää, harrastuksia tms? Eikö osaa olla yksin? Ja mihin on niin kova kiire? Pitääkö olla mahdollisimman tehokas koska ei osata olla yksin?

Ja sitten tämä valtava pettymys kun tulikin vapaa viikonloppu. Syitä epäillään ja kaikki on ilmeisesti pilalla, miehet paskoja jne.

Minusta tämä on aivan kuin oiva kohtalon järjestämä tilaisuus ap:lle pitää breikki miehenmetsästyksestä ja tarkastella omaa elämäänsä, olla itsekseen tai jonkun muun kanssa ja hengähtää.

Mutta tuskin niin teki. On puhelin savuten tinderöinyt koko viikonlopun pakkomielteisesti seuraa ja parempia treffikumppaneita etsien.

Näin sivusta katsottuna aika surullinen ja paljon kertova kuva nykyihmisten parinetsinnästä ja kulttuurista.

Vierailija
159/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt se ikäsi ap?! Monta lasta? Hyvä vakityö? Tapailu on aika erilaista 20-, 30- ja 40-vuotiaana.

Elämä on kaikin puolin kunnossa. Pidän itsestäni huolta, elän normaalia ja terveellistä peruselämää, lapset ovat jo isoja ja taloudellisesti tulen toimeen hyvin. Pärjään yksinkin, mutta kaiken kruunaisi, jos löytyisi vielä hyvä ihmissuhde. ap

Eli olet aika 'vanha'. Alhainen taso. Jos olisit parikymppinen opiskelija tuskin nämä miehet olisivat peruneet treffejä. Tinder ja muu nettideittailu on hankalaa miehillekin kun tarjontaa on niin paljon.

Ap ei ole kiinnostunut teistä tasoteoreetikoista.

Eli spurgu sillan alta käy, koska tasoja ei ole.

şinkkis

Aloittaja sanoi elävänsä terveellisesti, joten siihen liittyne jokapäiväinen lasolin ryyppääminen. Mitä yhteistä heillä olisi?

Palstamiehet eivät hyväksy naisella edes muutamaa ylikiloa, vaikka nainen olisi muuten miehelle täysi kymppi.

No ei se silloin ole kymppi.

Tätä vaan naiset ei suostu ymmärtämään.

şinkkis

Vierailija
160/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap roikut ketjussa jossa suurin osa vastaajista on ääliöitä? Taitaa olla trolli.

On täällä muutama hyväkin vastaus ollut. Erittäin silmiäavaava ketju. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi