Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
101/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt se ikäsi ap?! Monta lasta? Hyvä vakityö? Tapailu on aika erilaista 20-, 30- ja 40-vuotiaana.

Millä tavalla erilaista? Itse en ole huomannut tapailussa mitään merkittävää muutosta viimeisen 20 vuoden aikana. Lapsia minulla tosin ei ole.

Vierailija
102/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt se ikäsi ap?! Monta lasta? Hyvä vakityö? Tapailu on aika erilaista 20-, 30- ja 40-vuotiaana.

Elämä on kaikin puolin kunnossa. Pidän itsestäni huolta, elän normaalia ja terveellistä peruselämää, lapset ovat jo isoja ja taloudellisesti tulen toimeen hyvin. Pärjään yksinkin, mutta kaiken kruunaisi, jos löytyisi vielä hyvä ihmissuhde. ap

Eli olet aika 'vanha'. Alhainen taso. Jos olisit parikymppinen opiskelija tuskin nämä miehet olisivat peruneet treffejä. Tinder ja muu nettideittailu on hankalaa miehillekin kun tarjontaa on niin paljon.

No ei miehille todellista tarjontaa liikaa ole varsinkaan jos ei ole hyvännäköinen, hyvässä työssä ja vakavarainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Pääsispä itse joskus treffeille

ap olis vailla treffiseuraa

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Missä itse asut.

Jos tämä oli ap, niin en enää ihmettele miesten kiinnostuksen lopahtamisesta.

Vierailija
104/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Missä itse asut.

Ap, et varmaan kiinnostuisi "miehestä" "M43", joka päivystää vauvapalstalla!

Vierailija
105/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kaikin puolin kunnossa. Pidän itsestäni huolta, elän normaalia ja terveellistä peruselämää, lapset ovat jo isoja ja taloudellisesti tulen toimeen hyvin. Pärjään yksinkin, mutta kaiken kruunaisi, jos löytyisi vielä hyvä ihmissuhde. ap

Eli olet aika 'vanha'. Alhainen taso. Jos olisit parikymppinen opiskelija tuskin nämä miehet olisivat peruneet treffejä. Tinder ja muu nettideittailu on hankalaa miehillekin kun tarjontaa on niin paljon.

Ihan tosissasiko väität, että kaikki eronneet, jo lapsensa isoiksi saaneet miehet, hinkuvat toiselle kierrokselle oman lastensa ikäisen pimun kanssa?

Vierailija
106/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä mitä saa, mutta yleensä ei mitään kovin hyvää.

-hyvin sanottu :D

Vierailija
107/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Missä itse asut.

Pidätkö AP:tä niin tythmänä, että hän ei osaa itse määritellä kiinnostustaan?

Vierailija
108/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet treffit viikonlopun aikana?

Vierailija
109/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kiinnostunut teistä tasoteoreetikoista.

Vierailija
110/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei ollut yksiäkään treffejä. Varmaan seuraavaksi pitää tuplata määrä, jotta edes yhdet toteutuisivat. ap

Vierailija
111/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tais ottaa nyt vähän rennommin tän viikonlopun.

Vierailija
112/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään oot kokeillu onneasi netissä? Eihän se heti nappaa varsinkin tossa elämäntilanteessa. Etkö löydä töistä ketään tai harrastuksista?

Vierailija
113/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, kun kaikkihan sen tietää.

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Taso määrittyy sukupuolten välillä täysin eri asioista.

Mies pitää tason koostumista paljon enemmän ulkonäköön liittyvänä.

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Ei miehen mielessä käy erot status/raha-asioissa

Ei käy, ei, se on kyllä huomattu niistä lukuisista ketjuista, joissa aiheena on ollut avioero. Siinä vaiheessa miehen mielestä naisen tulotasolla onkin äärettömän suuri merkitys. Mitäpä luulet, kannattaisiko muuttaa ajattelutapaa?

Vierailija
114/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos he ovatkin nimenomaan hakemassa oikeaa parisuhdetta, eivätkä halua päätyä pelkästään numeroksi tuollaisen sarjadeittaajan tilastoihin?

Sarjadeittaajan?

Vierailija
115/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen täysijärkinen pysyvää parisuhdetta etsivä mies, joka on yhden lapsikatraan jo kasvattanut ja vapaus koittamassa, ymmärtää, että kaksikymppisen kanssa olisi aloitettava kierros alusta. Aika harva haluaa sitä enää.

Vierailija
116/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo treffit peruneet miehet eivät olisi päässeet treffeille parikymppisen kanssa, paitsi silloin kun olivat itse parikymppisiä. Kun EDELLEEN parit muodostuvat samanikäisten kesken.

Vierailija
117/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olisin perunut jos olisin kuullut että pyörität muita miehiä samaan aikaan

Eihän ensimmäinen tapaaminen tarkoita, että suhde olisi vielä edes alkanut. Siinä vasta näkee ja tuntee, onko ollenkaan kiinnostunut. Yleensä toista tapaamista ei tulekaan. Joten ei ole mitään ongelmaa, vaikka olisikin kolmet treffit viikonloppuna, sehän on vaan tehokasta.

Miesten pyörittäminen tarkoittaisi että olisi suhde kaikkiin yhtäaikaa.

Vierailija
118/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään oot kokeillu onneasi netissä? Eihän se heti nappaa varsinkin tossa elämäntilanteessa. Etkö löydä töistä ketään tai harrastuksista?

Vähän aikaa vasta olen ollut nettimaailmassa liikkeellä. Harrastuksia voisi laajentaa ja pitää siellä enemmän silmiä auki. ap

Vierailija
119/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kiinnostunut teistä tasoteoreetikoista.

Eli spurgu sillan alta käy, koska tasoja ei ole.

şinkkis

Vierailija
120/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Missä itse asut.

Jos itse "päivystää" myös samalla palstalla, niin ei ole varaa moittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi