Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, niitä miehiä alkoi jännittää / ahdistaa ne treffit. Nössöt peruivat. Ei siksi että ap:ssa olisi mitään vikaa. Vaan koska treffailu on rohkeille. Kolmasosa nettimiehistä peruu ja on mahdoton tavata. Mä näin kans niin monet selitykset. Sitten on vielä ne, jotka on jo matkalla mutta ei pääse perille. Yks meni väärään kaupunkiin ja luovutti sitten :D

I feel you!

Kiitos tiedosta. Olen vasta tutustumassa nettideittailun ihmeelliseen maailmaan. Kiva tietää, ettei tämä olekaan kovin poikkeuksellista. ap

Vierailija
82/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä naisen koulutusta oikeesti tarvitsee? Kaupan kassakin tulee mainiosti toimeen, jossei missään pk seudulla asu. Ne lomat on siksi yhdentekeviä, että mieluummin kauniin naisen kanssa kotona kun ruman kanssa maailmalla.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen nyt kommentoimaan, vaikken varmasti ole edes teidän kaikkien ikäinen: Oma poikaystävänikin alussa no, ei varsinaisesti perunut tapaamisia muttei niitä saatu aikaiseksi. Sitten kaikki muuttui. Nykyään ja pitkän aikaa olen jo ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa.

Kuvittele, että olisit ollut vaan yhden noista miehistä kanssa yhteksissä, ja mies päättää ilmoittaa, että on sairaana. Uskoisitko? Kyllä, minä ainakin. En itse ainakaan haluaisi kipeänä tulla treffeille tai nähdä ketään, on se itsestäänkin ikävä olla flunssassa.

Nyt vaan, kun noita sun miesehdokkaita on niin monta, niin tuntuu että sinussa olisi jotain vikaa - ei välttämättä. Suosittelisin kuitenkin keskittämään yhteydenpidon vaan yhteen mieheen, ettei käy niin että olet treffeillä ja mies jää vaikka yöksi ja ovelle ilmestyy toinen mies tai puhelimeen tulee viesti toiselta mieheltä ja se mies näkee sen.

Laita viesti jollekin niistä jos sua kiinnostaa. Älä leiki tunteilla, se on aina väärin.

Näät niitä tai et nää.

Kokeile.

Siinä vaiheessa, jos mies tietää osoitteeni ja puhelinnumeroni, niin kyse on jo seurustelusta. En todellakaan kerro näitä asioita ennen ensimmäistä livetapaamista. Ei ole pelkoa tuollaisista skenaarioista. Kyse on vasta siitä, että haluaisin nähdä edes sen yhden kerran, jotta saisi tietää, kiinnostummeko toisistamme oikeasti. ap

Vierailija
84/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Ei tarvi miettiä sekunttiakaan, se kaupan kassa voittaa 100-0.

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)[/quote

Juu,sinunlaisten ei varmaan erikseen tarvi ilmoittaa että isot tissit ja matala koulutus on sun juttu,se käy hyvin selväksi kaikesta :D :D :D Se tissikäs kassa olisi varmaan hyvin ylpeä vauvapalstalla häiriköivästä urhostaan,paremmin koulutetut tuskin viittä minuuttia kattelis sinun tasoista. :D :D :D

Ja please,pysy sinkkuna mahd. pitkään,ihan kaikkien naisten parhaaksi.

Usko jo. Miehelle naisen koulutuksen meriitti on nolla. Olen minä seurustellut koulutettujen naisten kanssa ja enemmänkin siitä koulutuksesta on haittaa.

Kaikenlaisia kaikentietäviä nirppanokkia niistä kouluista tulee, kuten teistäkin huomaa.

Sínccis

Sinulle se voi olla nolla, mutta miehille se ei ole. Suurin osa miehistä arvostaa fiksua kouluttautunutta naista, joka tulee toimeen omillaan. Eri asia on sitten ne reppanat, jotka haluavat pitää naisen kotona vankilassa ja kiristää tätä taloudellisesti.

Edellinen nainen opiskeli ja multa paloi n. 10 000 .. sinä aikana.

Sellaista se elämä on ;) 

Sinccis

Mutta en mä sentään miljonääri ole, joten ei tuommoista voi ikuisesti jatkaa.

Vierailija
85/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap avaatko nyt vähän ikääsi ja muuta? Olisi kiva tietää enemmän tilanteesta. Miten vanhoja nämä 3 miestä olivat ja millaisessa elämäntilanteessa?

Vierailija
86/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syyttää muita omasta kyvyttömyydestään. Fiksua

Vierailija
87/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulen nyt kommentoimaan, vaikken varmasti ole edes teidän kaikkien ikäinen: Oma poikaystävänikin alussa no, ei varsinaisesti perunut tapaamisia muttei niitä saatu aikaiseksi. Sitten kaikki muuttui. Nykyään ja pitkän aikaa olen jo ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa.

Kuvittele, että olisit ollut vaan yhden noista miehistä kanssa yhteksissä, ja mies päättää ilmoittaa, että on sairaana. Uskoisitko? Kyllä, minä ainakin. En itse ainakaan haluaisi kipeänä tulla treffeille tai nähdä ketään, on se itsestäänkin ikävä olla flunssassa.

Nyt vaan, kun noita sun miesehdokkaita on niin monta, niin tuntuu että sinussa olisi jotain vikaa - ei välttämättä. Suosittelisin kuitenkin keskittämään yhteydenpidon vaan yhteen mieheen, ettei käy niin että olet treffeillä ja mies jää vaikka yöksi ja ovelle ilmestyy toinen mies tai puhelimeen tulee viesti toiselta mieheltä ja se mies näkee sen.

Laita viesti jollekin niistä jos sua kiinnostaa. Älä leiki tunteilla, se on aina väärin.

Näät niitä tai et nää.

Kokeile.

Siinä vaiheessa, jos mies tietää osoitteeni ja puhelinnumeroni, niin kyse on jo seurustelusta. En todellakaan kerro näitä asioita ennen ensimmäistä livetapaamista. Ei ole pelkoa tuollaisista skenaarioista. Kyse on vasta siitä, että haluaisin nähdä edes sen yhden kerran, jotta saisi tietää, kiinnostummeko toisistamme oikeasti. ap

Kaikenlaisia miehiä tekin löydätte.

Mulle nuo on ihan irrelevanttia tietoa. Puhelinnumeroita olen nakannut tusinoittain roskiin.

Sinccis

Vierailija
88/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap avaatko nyt vähän ikääsi ja muuta? Olisi kiva tietää enemmän tilanteesta. Miten vanhoja nämä 3 miestä olivat ja millaisessa elämäntilanteessa?

Miehet ovat samaa ikäluokkaa kanssani ja elämäntilanne suurinpiirtein samanlainen. ap

Vierailija
89/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä itse joskus treffeille

Vierailija
90/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

ap olis vailla treffiseuraa

Sinccis

Kysy sitä

Vierailija
91/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näät niitä tai et nää.

Kokeile.

Kaikenlaisia miehiä tekin löydätte.

Mulle nuo on ihan irrelevanttia tietoa. Puhelinnumeroita olen nakannut tusinoittain roskiin.

Sinccis

On hiukan eri asia, jos nainen jakelee yhteystietojaan kaikille. Sieltä alkaa tulla vaikka mitä vehkeen kuvia ja stalkkereita kiusaksi asti, joten ihan heppoisin perustein naisten ei kannata paljastaa henkilöllisyyttään tuntemattomille.

Vierailija
92/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Vierailija
93/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

En ikinä käyttäisi sanaa "laadukas" ihmisestä, joka on menossa kolmen ihmisen kanssa treffeille yhtä aikaa. Tuskin edes "keskinkertainen".

En ole menossa treffeille kolmen kanssa yhtäaikaa. Tämä tapaus vahvistaa juuri sen, että kannattaa sopia mahdollisimman monet treffit, koska niistä ei kuitenkaan yhdetkään toteudu. Miehet valittavat, etteivät saa naisia treffeille asti. Eivät saisi senkään vertaa, jos pitäisi sopia yhden kanssa treffit viikonlopulle ja sitten tämä peruu ne. Siinähän menee helposti kuukausi ennen kuin voi siirtyä seuraavaan, jos sen eikan kanssa ei livenä kemiat toimikaan. ap

Hei oo ihan rauhassa tukkutavaraa, ei mua kiinnosta.

Vierailija
94/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toisessa ketjussa mammat huutavat kilpaa, että eivät syytä toisia ongelmistaan, ja sitten tämä..

Vierailija
95/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Haistoivat joutuneensa eräänlaiseen kilpa-asetelmaan ja pupu meni pöksyyn.

Tai sitten ovat naimisissa.

Vierailija
96/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se ikäsi ap?! Monta lasta? Hyvä vakityö? Tapailu on aika erilaista 20-, 30- ja 40-vuotiaana.

Vierailija
97/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Sinccis

Kysy sitä

Ap, missäpäin asut?

Missä itse asut.

Vierailija
98/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt se ikäsi ap?! Monta lasta? Hyvä vakityö? Tapailu on aika erilaista 20-, 30- ja 40-vuotiaana.

Elämä on kaikin puolin kunnossa. Pidän itsestäni huolta, elän normaalia ja terveellistä peruselämää, lapset ovat jo isoja ja taloudellisesti tulen toimeen hyvin. Pärjään yksinkin, mutta kaiken kruunaisi, jos löytyisi vielä hyvä ihmissuhde. ap

Vierailija
99/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä ihmetellä.

Mulle ainakin tavismiehenä on nettideiteistä treffeille pääsy sen verran harvinaista että tartun jokaiseen naisen treffiehdotukseen kyllä.

Niin - siis jokaiseen, joka tulee timmiltä, nätiltä, max kaksvitoselta naiselta. 

Vierailija
100/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on kaikin puolin kunnossa. Pidän itsestäni huolta, elän normaalia ja terveellistä peruselämää, lapset ovat jo isoja ja taloudellisesti tulen toimeen hyvin. Pärjään yksinkin, mutta kaiken kruunaisi, jos löytyisi vielä hyvä ihmissuhde. ap

Eli olet aika 'vanha'. Alhainen taso. Jos olisit parikymppinen opiskelija tuskin nämä miehet olisivat peruneet treffejä. Tinder ja muu nettideittailu on hankalaa miehillekin kun tarjontaa on niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän