Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niitä miehiä alkoi jännittää / ahdistaa ne treffit. Nössöt peruivat. Ei siksi että ap:ssa olisi mitään vikaa. Vaan koska treffailu on rohkeille. Kolmasosa nettimiehistä peruu ja on mahdoton tavata. Mä näin kans niin monet selitykset. Sitten on vielä ne, jotka on jo matkalla mutta ei pääse perille. Yks meni väärään kaupunkiin ja luovutti sitten :D

I feel you!

Vierailija
62/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on mennyt pupu pöksyyn. Sinuna en luovuttaisi. Treffeille meneminen vaatii rohkeutta. Sinulla sitä on. Nyt sinun täytyy löytää yhtä rohkea mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, kun kaikkihan sen tietää.

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Taso määrittyy sukupuolten välillä täysin eri asioista.

Mies pitää tason koostumista paljon enemmän ulkonäköön liittyvänä.

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Ei miehen mielessä käy erot status/raha-asioissa

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

Nyt tasoteoria ei sitten olekaan naurettava kun kuvittelet itsesi tasokkaammaksi? Tasoteoriaa pidit naurettavana silloin kun joku vihjaisi, ettet ole miesten tasoa...

Ei ne miehet menettäneet mitään.

Tasoteoria on naurettava, mutta voinhan minä siihen lähteä mukaan sinun ja muiden siihen uskovien mieliksi. ap

Vierailija
64/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista että kaikki peruivat! Kyllä sussa itsessäs myös jotain vikaa on. Ja joo, miehet valehtelee naisille paljon. Ei kukaan sano että nainen näyttää ihan hyvältä, aina liioitellaan pillun tai treffien toivossa.

Olen huomannut etteivät naiset oikein ymmärrä omaa 'tasoaan'. Ei se koulutus nosta markkina-arvoa. Kannattaa muutenkin unohtaa se nettitreffailu. Hanki vaikka harrastus missä tapaat miehiä tai töiden kautta.

Onko sulla paljon ikää tai lapsia?

Vierailija
65/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti en halua naista jolla on treffit kolmen eri miehen kanssa yhtenä viikonloppuna. Oksennus.

Minä treffasin kolme miestä yhtenä viikonloppuna ja jopa kerroin rehellisesti miehille muista treffeistä.

Kukaan heistä ei paheksunut sitä vaan kaikki kolme olivat erittäin kiinnostuneita minusta. 

Valitettavasti itse en ollut tarpeeksi kiinnostunut heistä lopulta. Eli edelleen sinkkuna ollaan. En ole nyt jaksanut käydä treffeillä vuoteen. 

Vierailija
66/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nyt kommentoimaan, vaikken varmasti ole edes teidän kaikkien ikäinen: Oma poikaystävänikin alussa no, ei varsinaisesti perunut tapaamisia muttei niitä saatu aikaiseksi. Sitten kaikki muuttui. Nykyään ja pitkän aikaa olen jo ollut niin onnellinen, ettei mitään rajaa.

Kuvittele, että olisit ollut vaan yhden noista miehistä kanssa yhteksissä, ja mies päättää ilmoittaa, että on sairaana. Uskoisitko? Kyllä, minä ainakin. En itse ainakaan haluaisi kipeänä tulla treffeille tai nähdä ketään, on se itsestäänkin ikävä olla flunssassa.

Nyt vaan, kun noita sun miesehdokkaita on niin monta, niin tuntuu että sinussa olisi jotain vikaa - ei välttämättä. Suosittelisin kuitenkin keskittämään yhteydenpidon vaan yhteen mieheen, ettei käy niin että olet treffeillä ja mies jää vaikka yöksi ja ovelle ilmestyy toinen mies tai puhelimeen tulee viesti toiselta mieheltä ja se mies näkee sen.

Laita viesti jollekin niistä jos sua kiinnostaa. Älä leiki tunteilla, se on aina väärin.

Näät niitä tai et nää.

Kokeile.

Vierailija
67/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Paljon ne saa palkkaa, ja paljon sä tienaat?

Minua ei kiinnosta vastapuolen palkkapussi. Se riittää, ettei tule lokkeilemaan minun kukkarolleni. ap

Vierailija
68/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, niitä miehiä alkoi jännittää / ahdistaa ne treffit. Nössöt peruivat. Ei siksi että ap:ssa olisi mitään vikaa. Vaan koska treffailu on rohkeille. Kolmasosa nettimiehistä peruu ja on mahdoton tavata. Mä näin kans niin monet selitykset. Sitten on vielä ne, jotka on jo matkalla mutta ei pääse perille. Yks meni väärään kaupunkiin ja luovutti sitten :D

I feel you!

Nettitreffailu rohkeille? Salli mun nauraa. 

Ravintolassa sentään joutuu katsomaan silmiin, jos aikoo antaa pakit tai kysyä toista viettämään yhdessä iltaa. 

Sinccis

Vierailija
69/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Paljon ne saa palkkaa, ja paljon sä tienaat?

Minua ei kiinnosta vastapuolen palkkapussi. Se riittää, ettei tule lokkeilemaan minun kukkarolleni. ap

Pitäis sen vähän kiinnostaa, jos yhteistä elämää suunnittelee. 

En minäkään työtöntä pummia halua. Jää lomareissut tekemättä, kun toisella ei ole varaa.

Kaupan kassa kyllä riittää. Sekin tienaa helposti pari tonnia kun tekee vähän ylityötä,vkloppua yms.

Sinccis

Vierailija
70/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

Kiva kuulla, että löysit hienon miehen. Otan neuvostasi vaarin, koska tämä nykyinen taktiikkani en näytä toimivan. ap

Niin varmaan löysi.

Vierailija
71/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Ei tarvi miettiä sekunttiakaan, se kaupan kassa voittaa 100-0.

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)

Koeta sinäkin raukkaparka vähän laajentaa maailmankuvaasi. Moni koulutettu nainen on erittäin viehättävä, mutta turha sinun on sellaisista haaveillakaan. Ymmärtävät tasosi heti kun avaat suusi.

Naisen koulutuksella ei ole miehelle paskan väliä, joten miksi haaveilisin sellaisista, jotka sinä omasta mielestäsi raakkaat "tasokkaiksi" naisiksi.

Eivät ne sitä minun ja monen muun mielestä ole.

Sinccis

Saat minun puolestani trefailla ihan vapaasti ketä ikinä tahdot. Parempi että pysyt juuri tuossa kuvailemassasi omassa pissis-tasossasi, koska koulutetut, fiksut, kauniit ja hyvin tienaavat naiset eivät ikinä huolisi kaltaistasi reppanaa.

Vierailija
72/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

Nyt tasoteoria ei sitten olekaan naurettava kun kuvittelet itsesi tasokkaammaksi? Tasoteoriaa pidit naurettavana silloin kun joku vihjaisi, ettet ole miesten tasoa...

Ei ne miehet menettäneet mitään.

Tasoteoria on naurettava, mutta voinhan minä siihen lähteä mukaan sinun ja muiden siihen uskovien mieliksi. ap

No se on sikäli naurettava, että jokaisella ihmisellä on erilaiset kriteerit.

Kyllä sinullakin varmasti on jotkut kriteerit, eikä sillan alla asuva spurgu käy.

Sinccis

Vierailija
73/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi eka kerta, kun tapahtuisi niin että kaikki nämä kolme miestä tunsivat toisensa ja heille selvisi minkälainen nainen olet.

Näin monelle on käynyt naistenkin kanssa tindereissä, puhuneet monen naisen kaverin kanssa ja he ovat kokoajan päivitelleet toisillensa sitä kuinka se sama hemmo yrittää heruttaa jokaista meistä :D

Selviäisi, että olen hakemassa vakavaa parisuhdetta loppuelämän ajaksi. Jos siinä on jotain pahaa, niin eipä ole edes tutustumisen arvoisia miehiä. ap

Vierailija
74/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin perunut jos olisin kuullut että pyörität muita miehiä samaan aikaan

Vierailija
75/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)

Koeta sinäkin raukkaparka vähän laajentaa maailmankuvaasi. Moni koulutettu nainen on erittäin viehättävä, mutta turha sinun on sellaisista haaveillakaan. Ymmärtävät tasosi heti kun avaat suusi.

Naisen koulutuksella ei ole miehelle paskan väliä, joten miksi haaveilisin sellaisista, jotka sinä omasta mielestäsi raakkaat "tasokkaiksi" naisiksi.

Eivät ne sitä minun ja monen muun mielestä ole.

Sinccis

Saat minun puolestani trefailla ihan vapaasti ketä ikinä tahdot. Parempi että pysyt juuri tuossa kuvailemassasi omassa pissis-tasossasi, koska koulutetut, fiksut, kauniit ja hyvin tienaavat naiset eivät ikinä huolisi kaltaistasi reppanaa.

On huolinut jo. Etkö osaa lukea?

Sinccis

Siitä en ole varma huolinko minä enää niitä.

Vierailija
76/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ap, mä uskon ettei vika ole sinussa.

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Tai sitten luulet liikoja itsestäsi ja toteavat, että yksi nenäkäs pikkupimu lisää.

Sinccis

Arvaa montako tuommoista nuorena tuli nähtyä ..

Hah, korkeintaan etäältä olet sattanut tehdä havaintoja.

Liikumme täysin eri piireissä. Onneksi.

Aivan varmasti. Sinä pyörit deittipalstoilla, minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sinccis

Mielummin otan miehen deittipalstalta kuin vauvapalstalta. :D

Vierailija
77/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olisin perunut jos olisin kuullut että pyörität muita miehiä samaan aikaan

Mä olisin perunut muutenkin. En ollut koskaan tulossakaan treffeille,

Hihi ;)

Sinccis

Vierailija
78/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ikäsi ja lapsiluku?

Vierailija
79/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ap, mä uskon ettei vika ole sinussa.

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Tai sitten luulet liikoja itsestäsi ja toteavat, että yksi nenäkäs pikkupimu lisää.

Sinccis

Arvaa montako tuommoista nuorena tuli nähtyä ..

Hah, korkeintaan etäältä olet sattanut tehdä havaintoja.

Liikumme täysin eri piireissä. Onneksi.

Aivan varmasti. Sinä pyörit deittipalstoilla, minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sinccis

Mielummin otan miehen deittipalstalta kuin vauvapalstalta. :D

Voi öyhötys. 

Ota ihan rauhassa. Lähinnä aktiivisia palstoja ei oikein enää ole. 

Vierailija
80/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)[/quote

Juu,sinunlaisten ei varmaan erikseen tarvi ilmoittaa että isot tissit ja matala koulutus on sun juttu,se käy hyvin selväksi kaikesta :D :D :D Se tissikäs kassa olisi varmaan hyvin ylpeä vauvapalstalla häiriköivästä urhostaan,paremmin koulutetut tuskin viittä minuuttia kattelis sinun tasoista. :D :D :D

Ja please,pysy sinkkuna mahd. pitkään,ihan kaikkien naisten parhaaksi.

Usko jo. Miehelle naisen koulutuksen meriitti on nolla. Olen minä seurustellut koulutettujen naisten kanssa ja enemmänkin siitä koulutuksesta on haittaa.

Kaikenlaisia kaikentietäviä nirppanokkia niistä kouluista tulee, kuten teistäkin huomaa.

Sínccis

Sinulle se voi olla nolla, mutta miehille se ei ole. Suurin osa miehistä arvostaa fiksua kouluttautunutta naista, joka tulee toimeen omillaan. Eri asia on sitten ne reppanat, jotka haluavat pitää naisen kotona vankilassa ja kiristää tätä taloudellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän