Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
201/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma, että mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa nettitreffeissä. Mulla on vaan positiivisia kokemuksia. Ja mulla on mies Tinderistä löytynyt. Ei ole ollut niin, että mies olisi ghostannut, ei ole jättänyt tulematta treffeille, miehet ovat olleet sen näköisiä kuin kuvakin, ovat olleet kohteliaita yms.

Katsokaa peiliin te, joilla on jotain vaikeuksia treffailussa, teissä se vika on, eikä muissa!

Vierailija
202/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sun treffikumppanit valehtelivat syistä, mutta olisit sinäkin joutunut luultavasti valehtelemaan. Mieti seuraava tilanne : Sinä olisit mennyt niille ensimmäisille treffeille. Treffit olisivat olleet kivat. Sitten mies kysyy: ”Mitä muuta meinaat viikonloppuna tehdä?” Olisitko vastannut:” Mulla on kahdet muut treffit.” Vai olisitko valehdellut? Niinpä, mietipä sitä ap.

Olisin kertonut muusta ohjelmastani, mutta jättänyt mainitsematta treffit eli ei olisi tarvinnut valehdella. Yhdet treffit ei tosiaankaan vie koko päivää, ei edes puolta päivää. Jos ensimmäisen kanssa olisi natsannut, niin siinä tapauksessa olisin perunut muut treffit ja voinut kertoa oikean syyn, mikäli tämä olisi sitä kysynyt. ap

Mielestäni kertomatta jättäminen on yhtä huono kuin valehteleminen. Kyllä sussa on se vika, ei niissä miehissä.

Miksi pitäisi kertoa muusta ohjelmasta, kun ei olla vielä edes tapailuasteella?

Koska moni arvostaa rehellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en naisena ymmärrä tarvetta pitää " kierroksessa" kolmea treffiä yhtaikaa. Montako pitää edes olla keskusteluissa yhtaikaa, että niin monen kanssa saa treffit aikaiseksi kahtena peräkkäisenä päivänä? Kymmeniä?

Vai olenko itse niin "tasoton" että minulle olisi kyllä tarvittu useampi kymmen noin moniin treffeihin.

Kyllä siinä alkaa jo sekaantua siitä mitä kenenkin kanssa on puhuttu, eikä siinä ihan kauheasti ole keskitytty yhteen ihmiseen.

Vähän kuin yrittäisi seurata kolmea eri elokuvaa eri kanavilta, kanavahyppien. Varmaan juoni tulee jotenkuten selväksi, mutta ei siinä mitään tunnekokemusta synny.

Miten saat tunnekokemuksen siitä että kirjoittelet netissä tuntemattoman kanssa?

Vierailija
204/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuo tuntuu vieraalta, että treffailisin useampaa samalla viikonloppuna. Ehkä se voi toimia joillekin. Itse en oikein osaa keskittyä keskustelemaankaan netissä useamman kanssa samaan aikaan jos tavoite on tutustua häneen romanttisessa mielessä. Koko pakka vain leviää, joten yksi potentiaalinen kerrallaan ja jutun kuihtuessa syystä tai toisesta voin alkaa kohdistamaan huomion toiseen.

Olenkin miettinyt miten te pystytte ylläpitämään keskustelua useamman kanssa yllä niin, että itse olette myös kiinnostuneita heistä?

Siinä ollaan kiinnostuneita tapaamaan. Siitä ihmisestä on paha olla kiinnostunut kun ei ole livenä edes tavannut. Tuon takia niitä pettymyksiä tulee niin monelle. Panostetaan siihen yhteen ja ihastutaan jo ennen tapaamista. Sitten ei olekaan livenä mitään kipinää.

Vierailija
205/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei siinä kirjoittelussa yleensä ihastuta vaan ollaan kiinnostuneita tapaamaan hänet livenä. Mutta selvästi osa tapailee kevyemmin perustein (tai vientiä piisaa) ja tekee vasta sen perusteella päätöksiä. Jokainen saa tietysti toimia miten haluaa.

Vierailija
206/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs sarjadeittaaja. Se oli aivan oikein sinulle.

Vierailija
207/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en naisena ymmärrä tarvetta pitää " kierroksessa" kolmea treffiä yhtaikaa. Montako pitää edes olla keskusteluissa yhtaikaa, että niin monen kanssa saa treffit aikaiseksi kahtena peräkkäisenä päivänä? Kymmeniä?

Vai olenko itse niin "tasoton" että minulle olisi kyllä tarvittu useampi kymmen noin moniin treffeihin.

Kyllä siinä alkaa jo sekaantua siitä mitä kenenkin kanssa on puhuttu, eikä siinä ihan kauheasti ole keskitytty yhteen ihmiseen.

Vähän kuin yrittäisi seurata kolmea eri elokuvaa eri kanavilta, kanavahyppien. Varmaan juoni tulee jotenkuten selväksi, mutta ei siinä mitään tunnekokemusta synny.

Miten saat tunnekokemuksen siitä että kirjoittelet netissä tuntemattoman kanssa?

Ehkäpä keskittymällä tutustumaan ajattelematta jatkuvasti "netissä tuntemattoman kanssa". Kaikki eivät etsi vain sitä kipinöintiä tai vatsanpohjan perhosia.

-eri

Vierailija
208/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä muista treffeistä ei kannata kertoa. Jos ap niin teki, en ihmettele yhtään miesten käytöstä.

Vierailija
209/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pidä sarjadeittailijoista. Varsinkaan niistä joilla on useat treffit samalle päivälle! Kuulostaa enemmän joltain työhaastattelijalta kuin tulevalta puolisolta. Itse käyn kerran viikossa max ja panostan treffeihin. En osaa edes jutella monen kanssa yhtä aikaa netissä!

Vierailija
210/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ne miehet olivat arkajalkpja ja netissä juuri siksi, etteivät uskalla tavata naista irl.

Kannattaa katsoa ympärilleen tuolla live elämässä ja kun näkee kioöinnostavan miehen, mennä juttelemaan ja tekemään aloite. Kiin saa parhaan, niin minäkin tapasin mieheni.

Vierailija
211/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmet treffit viikonlopun aikana?

Ei. Ei ollut yksiäkään treffejä. Varmaan seuraavaksi pitää tuplata määrä, jotta edes yhdet toteutuisivat. ap

Jos mulle selviäisi, että treffikumppani aikoo tavata viikonlopun aikana myös kaksi muuta, ei se kyllä varsinaisesti innostaisi osallistua kyseisille teffeille.

Miksi? Minun on aina ollut vaikea ymmärtää, miksi joillekin tuo on niin kova pala. Nettideittailusta kuitenkin kyse, eikä sitä treffikumppania olla edes livenä tavattu. Onko kyse huonosta itsetunnosta? Pelätään niin kovasti sitä kilpailuasetelman muodostumista? En itse osaisi ainakaan yhtään pahastua siitä, että minulle tuntematon ihminen ei pyhitä koko viikonloppuaan minun tapaamiselleni.

Se toki on tökeröä, jos muita treffejä alkaa kysymättä mainostaa.

Jos itse hakee jotain vakavampaa suhdetta ja vastaan tulee henkilö, jolla on kolmet treffit sovittu vkl:lle niin mieleen nousee kuva sarjadeittailijasta, joka ravaa treffeillä huomion takia, etsii jotain epärealistista tyyppiä, nauttii sinkkuelämästään liikaa yms. Mieleen nousee siis negatiivisia fiboja ko. ihmisestä, vaikka myös positiivisiakin tottakai eli hän on haluttua treffiseuraa.

Tämä ei tietysti olisi noussut ongelmaksi AP:n tapauksessa, koska hän ei kertonut asiasta treffikumppaneille!

Minulle taas tulee näistä yksinoikeutta vaativista treffikumppaneista negatiivisia fiboja. Ovat todella epävarmoja itsestään ja vakuuttuneita siitä että he eivät ikinä voi kelvata jos on yksikin toinen vaihtoehto. Jos treffeille päästään, heillä on ihan valtavat odotukset ja puolittain jo uskovat että seurustellaan.

Kai sitä miehenä elättelee ajatusta, että juuri minusta ollaan kiinnostuneita eikä niin, että eilen tavattiin Herra A ja huomenna Herra C. Onko tämä sitten kiva romanttinen haavekuva vai naiivia typeryyttä?

Vasta kun on livenä tavattu, voi tietää onko kiinnostusta. Eli ei kannata ennen sitä luulla yhtään mitään.

Vierailija
212/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ne miehet olivat arkajalkpja ja netissä juuri siksi, etteivät uskalla tavata naista irl.

Kannattaa katsoa ympärilleen tuolla live elämässä ja kun näkee kioöinnostavan miehen, mennä juttelemaan ja tekemään aloite. Kiin saa parhaan, niin minäkin tapasin mieheni.

Olet vähän yksinkertainen. Ihan samoja ihmisiä ne tuolla livenä on kuin netissä.

Vierailija
213/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kumma, että mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa nettitreffeissä. Mulla on vaan positiivisia kokemuksia. Ja mulla on mies Tinderistä löytynyt. Ei ole ollut niin, että mies olisi ghostannut, ei ole jättänyt tulematta treffeille, miehet ovat olleet sen näköisiä kuin kuvakin, ovat olleet kohteliaita yms.

Katsokaa peiliin te, joilla on jotain vaikeuksia treffailussa, teissä se vika on, eikä muissa!

Omakehu haisee.

Vierailija
214/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että sun treffikumppanit valehtelivat syistä, mutta olisit sinäkin joutunut luultavasti valehtelemaan. Mieti seuraava tilanne : Sinä olisit mennyt niille ensimmäisille treffeille. Treffit olisivat olleet kivat. Sitten mies kysyy: ”Mitä muuta meinaat viikonloppuna tehdä?” Olisitko vastannut:” Mulla on kahdet muut treffit.” Vai olisitko valehdellut? Niinpä, mietipä sitä ap.

Olisin kertonut muusta ohjelmastani, mutta jättänyt mainitsematta treffit eli ei olisi tarvinnut valehdella. Yhdet treffit ei tosiaankaan vie koko päivää, ei edes puolta päivää. Jos ensimmäisen kanssa olisi natsannut, niin siinä tapauksessa olisin perunut muut treffit ja voinut kertoa oikean syyn, mikäli tämä olisi sitä kysynyt. ap

Mielestäni kertomatta jättäminen on yhtä huono kuin valehteleminen. Kyllä sussa on se vika, ei niissä miehissä.

Miksi pitäisi kertoa muusta ohjelmasta, kun ei olla vielä edes tapailuasteella?

Koska moni arvostaa rehellisyyttä.

Siinä ei ole mitään epärehellistä, vaikka ei viikonlopun ohjelmaa minuutin tarkkuudella toiselle selvittäisikään.

Vierailija
215/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuo tuntuu vieraalta, että treffailisin useampaa samalla viikonloppuna. Ehkä se voi toimia joillekin. Itse en oikein osaa keskittyä keskustelemaankaan netissä useamman kanssa samaan aikaan jos tavoite on tutustua häneen romanttisessa mielessä. Koko pakka vain leviää, joten yksi potentiaalinen kerrallaan ja jutun kuihtuessa syystä tai toisesta voin alkaa kohdistamaan huomion toiseen.

Olenkin miettinyt miten te pystytte ylläpitämään keskustelua useamman kanssa yllä niin, että itse olette myös kiinnostuneita heistä?

Sitä siinä vasta selvitetään, että kuka heistä kiinnostaa.

Vierailija
216/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sarjadeittaaja, kun ei ole vielä yksilläkään treffeillä käynyt? ap

Vierailija
217/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakehu haisee.

Kateellisuus haisee sinussa.

Vierailija
218/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä muista treffeistä ei kannata kertoa. Jos ap niin teki, en ihmettele yhtään miesten käytöstä.

Ei kertonut.

Vierailija
219/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pyy pivossa, kuin kymmenen oksalla :).

Vierailija
220/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sarjadeittaaja, kun ei ole vielä yksilläkään treffeillä käynyt? ap

Eikö tämä nyt tullut jo selväksi? Keskity yhteen mieheen seuraavaksi. Älä sovi monia treffejä samaan aikaan. Ole kiinnostunut miehestä. Tee kysymyksiä ja vastaa kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi