Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?

Vierailija
09.02.2019 |

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kommentit (405)

Vierailija
301/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää teen viikot fyysistä työtä ja syön aika skarpisti sekä kävelen muutaman kilsan työmatkoja, viikonloppuna sitten vedän just mitä huvittaa naamaan. Alkoholia en käytä kyllä ollenkaan.

Vierailija
302/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, me liikutaan miehen kanssa paljon. Yleensä 10-20 tuntia urheilua viikossa. Pääsääntöisesti syödään ravinteikasta ruokaa arkisin, mutta viikonloppuna pidetään yleensä pizzaperjantai coca-colalla ja irtokarkeilla. Suklaapatukoita ja herkkuja ostetaan evääksi, että voi nappailla energiaa siinä kun hiihto / lenkki / pyöräily saattaa kestää sen 4-6 tuntia. Palkinnoksi vähän suklaata.

Olen pahoillani, jos näit meidän viikonlopun ostoskärryn! Paitsi, että olut ei kuulu meidän valikoimaan, ei oltu siis me, huuuuuh:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat taivastella, voit tulla vaikka meille kylään aamusta iltaan! Lupaan, että teen monen monta asiaa väärin päivässä, koskien myös ruokailua!

Tänään esimerkiksi syötiin lihamakaronilaatikkoa! Oli punaista lihaa, täysmaitoa ja makaroni ei todellakaan mitään täysjyvää. Päälle vielä ketsuppia ja kylkeen perunasalaattia, joka tosin oli itse tehtyä mutta eiliseltä iltapalalta ylijäänyttä. Syötiin eilen iltapalaksi nuotiomakkaraa ja sitä perunasalaattia. Mies joi kaljaa.

Ai kamala! Mut hei, meillä on ollu kivaa ja ruokakin maistuvaa. Ruoka on yksi harvoja asioita, joista en jaksa stressata. "P*skaa siitä kuitenkin tulee" kuten isomummuni sanoi aikanaan.

Vierailija
304/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on herkkupäivänä porkkanoita. Lapsetkin tykkää. Sokerista olemme luopuneet kokonaan. Herkkupäivänä on sodastreamilla tehtyä kuplavettä josta haluaisin luopua hampaiden takia.

Vierailija
305/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli torstaina kärryssä sipsiä, punaista lihaa, kaksi laatikkoa olutta, siideriä, limua, salaattitarpeita - karkkia ei ollut, mutta leivontatarpeita suolaiseen ja makeaan.

Meillä oli eilen 16 vierasta tupareissa.

Maukas keitto olisi itse asiassa ollut ihan hyväkin tarjottava, mutta päädyin muuhun. Että jos näit minut, niin olisit varmaan saanut sätkyn.

Ymmärrän juhlat ja niissä kuuluukin herkutella. Mutta kun ihmisistä näkee että ruokavalio ei ole kunnossa kun ylipainoa on sellaiset vähintään 50kg. Miksi siltikin jatketaan sitä syömistä.

- Ylipainoa siitä huolimatta että kärrystä löytyi terveellistäkin. Ikäni oon ollu jos jonkinlaisilla salaattikuureilla.Nykyään sieltä löytyy voita, kermaa, kookosöljyä, lihoja, kalaa, juustoja, kasviksia muttei viljoja, sokereita eikä turhia hiilareita ja painokin on tippunut näillä eväillä 14kg. lokakuun jälkeen. Joku varmaan silmiänsä pyörittelee ja kauhistelee siellä kassajonossa.  Eniten on hävettänyt käydä kaupassa kun on ollut lapsen synttärijärjestelyt menneillään, (huom. ei ylipainoisen lapsen vaan aika laiheliinin jos joku siihen nyt takertuu) ja oon ostanut karkkia, limua ja sipsejä. Siellä on varmaan aika arvostelu jonossa käynyt.

Vierailija
306/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on herkkupäivänä porkkanoita. Lapsetkin tykkää. Sokerista olemme luopuneet kokonaan. Herkkupäivänä on sodastreamilla tehtyä kuplavettä josta haluaisin luopua hampaiden takia.

Hei tuo kuplavesi pitää ottaa meilläkin käyttöön. Herkkupäivänä meillä on dipattavia kasviksia. Dippi kannattaa tehdä rasvattomaan maitorahkaan!

Vierailija
307/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab

Vierailija
308/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää herkuttelen vedellä....se on niiiin hyvväätä!

Ja toiseks eniten mä herkuttelen näiden tyhmien provojen naurettavuudella.

Mut jos joku OIKEESTI kyttää toisten ostoksia, ja haluaa esittää täällä paheksuntansa - olisin hänenä ja hänen lähipiirinään jo hiukan huolissani!

Vierailija
309/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaupassa kun joku osti lauantaimakkaraa. Sehän on ihan kamalan epäterveellistä. En uskaltanut mennä sanomaan kun ostaja oli sellainen isokokoinen mies.

Vierailija
310/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kerran viikossa muutaman suklaapatukan jotka syön parin päivän sisään. Sitten jonkin verran kokista 1-2 pulloa viikossa ja olutta 1-2 plo viikossa. Ehkä lisäksi vielä pussillisen karkkia myös kerran viikossa. Noiden lisäksi käyn suunnilleen kerran viikossa vetämässä kebun tai hamburilaisaterian tms. Olen normaalipainoinen ja keski-ikäinen.

Vierailija
311/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sen kotimaisten ruokatuotteiden hyllykön kauppoihin. Haluaisin mieluummin herkutella kotimaisilla tuotteilla, mutta olen laiska ja kärsimätön luonne enkä aina jaksa etsiä.

Vierailija
312/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin herranjumala, ajattele!!!! On se ihan kauheetajoo jos ihmiset herkuttelee silloin tällöin tai aina tai vaikka jokapäivä..ööö??? sou.. mitä se sua haittaa??

Koskaan et voi tietää miksi joku mitäkin ostaa, tai tekee, sanoo käyttäytyy. katsoskun kaikilla ihmisillä on ihan oma elämä, etkä valitettavasti voi tietää niitä syitä miksi joku ostaa mitäkin kaupasta. Syy voi olla niinkin yksinkertainen kuin että on tulossa juhlat, tai on tulossa hautajaiset, on masentunut ja haluaa lohturuokaa, tai oma lapsi on sairas, tai hän vie jollekkin ruokaa ja herkkuja joka ei itse pysty käymään kauopassa tai..tai..tai..

Ajattele, miljoona erisyyät etkä IKINÄ saa sitää selville, se jos mikä ON JÄRKYTTÄVÄÄÄÄ!!! LOL

Vierailija
313/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä katsottua muiden ruokakoreja. Monesti kyllä näkee jo läskin määrästä mitä siellä korissa on.

Vierailija
314/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisilla ruuilla herkuttelen. Lanttukiisseli, maksamakkarakeitto, sillijäätelö; siinä ovat ne tärkeimmät.

Vierailija
315/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin herkkuja? Mitä ne on ja herkuttelu. Miksi ei voida puhua oikeilla nimityksillä ja nimillä asioista. Jos ostan suklaalevyn, niin pitäisikö sanoa että ostin herkun. Ei, kyllä mä sanon että ostin suklaalevyn ja söin suklaata.  Tai mitä muuta tahansa.  Ärsyttää ihan kympillä tuo hemmetin herkuttelu, grr.

Vierailija
316/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään puolison kanssa parhaillaan sängyssä sipsejä, suklaata ja viinejä #omnomnom

Vierailija
317/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään ostoskärryssä puoli kiloa irtokarkkeja, suklaamuroja, makkaraa, suklaata, pasteijoita, leipää. Totuus ostoskärrini sisällöstä on surullinen, kärsin syömishäiriöstä ja mielenterveysongelmista, jotka saavat pääni niin sekaisin, että tunnen jotakin ihmeellistä normaaliuden tunnetta ostaessani kaupasta herkkuja, jotka tosiasiassa piilotan kotona kaappeihin ja lopulta roskiin. Useimpina päivinä toivon, että pystyisin syömään jotain niistä, vaikka pasteijan, tuosta vaan nauttisin sen kahvin kanssa hyvällä omatunnolla. En ole ylipainoinen, olen aliravitsemuksesta riutunut aikuinen nainen. Olisin mieluummin lihava.

Vierailija
318/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nälkäset näkee vaivaa toisten syömisistä:)

Vierailija
319/405 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön terveellisesti ja monipuolisesti, harrastan ryhmäliikuntaa 4 - 5 kertaa viikossa, pyöräilen työ- ja kauppamatkat (n. 2,5 km suuntaansa ). Painoindeksi on normaali. Olen kuitenkin myös herkkusuu, joten viikonloppuna menee yli 500g pussi irtokarkkeja ja suklaalevy helposti. Tai 2-3 "pienehköä" karkkipussia. Sekä ehkä kaksi siideriä, n. kerran kuussa pullo viiniä. Mutta voi myös olla että ei ollenkaan alkoholia. Tavallista kotiruokaa kokkaan myös viikonloppuna, joskus ehkä päivälliseksi pitsaa - kotitekoista tai pakastealtaasta. N. kerran kuussa syödään ulkona, joka voi hyvin olla ns roskaruokaa. En leivo juuri koskaan, tai muutenkaan syö ns. kahvileipää muuta kuin kylässä, sipsejä en ikinä, enkä limsaa. Enkä esim. maustettuja jugurtteja.Nyt tammi- ja helmikuun olen tipattomalla ja täysin herkuttomalla kuten jo monena vuonna - loppuvuodesta suklaan syönti tahtoo vähän riistäytyä, niin vierottuu mukavasti siitä. En pidä tätä kovin "hirveänä"

Vierailija
320/405 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedetään puolison kanssa parhaillaan sängyssä sipsejä, suklaata ja viinejä #omnomnom

Hupinsa kullakin😂

Mä kyllä mieluummin rakastelen kuin syön sängyssä. Varsinkaan tuollaista mättöpaskaa. Enkä ainakaan pilaisi hyvää viiniä millään sipseillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä