Mietittekö koskaan, että jos mies "lähtee nuoremman" mukaan niin miten kauan nuorempi pysyy mm. tyydytettynä?
Jos esim. 45v mies lähtee ja saa noin 30v naisen itselleen niin miten kauan 45v ja kokoajan vanheneva mies kykenee tyydyttämään nuorempaa naista? Naisellehan ei ole mikään ongelma haluta ja kyetä seksiin useasti viikossa, 50v lähentelevä mies harvemmin kykenee naimaan esim. joka päivä ja olemaan siitä hommasta edes kiinnostunut päivittäin tuossa iässä.
Käykö sitten helposti niin, että vuoden päästä nuorikko pettää miestä koska ei ole tyydytetty?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertovat, että suomalaiset harvemmin eroavat seksin vähäisen määrän vuoksi (siis jos sitä ylipäätään on). Yhdessä pysymiseen vaikuttavat ihan muut asiat.
Se, että on kertaalleen vaihtanut nuorempaan, on kyllä tilastollinen riski, että uusikaan liitto ei onnistu.
Esittäisitkö tämän tilaston mihin viittaat? Minun käsitykseni mukaan ensimmäinen liitto päättyy useammin eroon kuin toinen.
Valitettavasti vanhempi mies kykene seksuaalisesti samaan kuin nuorempi mies. Jos nainen haluaa kunnon seksiä, kannattaa ottaa nuorempi. Puheet kokemuksesta ovat höpöhöpöä.
Jos mies lähtee nuoremman perään, niin en kyllä vaivaa päätäni sillä, mitä heidän suhteelleen kuuluu. Ei kuulu minulle eikä kiinnosta.
Jospa olut ja sianliha maistuu niin ei 5kybäsistä enää mitkään ole näin yleisellä tasolla. Ainahan on poikkeuksia.
Luin jonkun tutkimuksen , jonka mukaan vanhemman miehen kansa parisuhteessa olevat naiset olivat yleensä syvästi tyytymättömiä tilanteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Kokenut mieshän on mitä parhain tyydyttäjä. Ja halut pysyvät ylhäällä nuoren naisen ansiosta. Win-win!
Miehen korkea ikä ei takaa kokemusta mistään naisen tyydyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kertovat, että suomalaiset harvemmin eroavat seksin vähäisen määrän vuoksi (siis jos sitä ylipäätään on). Yhdessä pysymiseen vaikuttavat ihan muut asiat.
Se, että on kertaalleen vaihtanut nuorempaan, on kyllä tilastollinen riski, että uusikaan liitto ei onnistu.
Esittäisitkö tämän tilaston mihin viittaat? Minun käsitykseni mukaan ensimmäinen liitto päättyy useammin eroon kuin toinen.
Suomen Tilastokeskuksesta löytyy luvut. Ensimmäinen liitto kestää yli 60 prosentin todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokenut mieshän on mitä parhain tyydyttäjä. Ja halut pysyvät ylhäällä nuoren naisen ansiosta. Win-win!
Miehen korkea ikä ei takaa kokemusta mistään naisen tyydyttämisestä.
Eihän se ole kiinni iästä vaan oppimiskyvystä. Joku oppii jo nuorena ja toinen ei ikinä.
Voihan idiotisti :D
Täältä palstalta olen oppinut, että joidenkin tärkein elämänsisältö on "tulla tyydytetyksi". Seksi ja orgasmi on kivoja joo, mutta että ajatukset pyörii koko ajan vain sen ympärillä, ei tasapainoisen ihmisen merkki.
Tuleeko yllätyksenä, mutta rakkaudessa ja seksissäkin on kyse NIIN paljon enemmästä kuin siitä, tuleeko "tyydytetyksi".
N47, mies kohta 50v ja jaksaa normaalisti sängynkin puolella. Mutta on meillä muutakin kivaa elämää <3
Vierailija kirjoitti:
Luin jonkun tutkimuksen , jonka mukaan vanhemman miehen kansa parisuhteessa olevat naiset olivat yleensä syvästi tyytymättömiä tilanteeseensa.
Luultavasti niissä maissa joissa on pakko tai "pakko" ottaa vanhempi mies.
Suomessa se on vapaaehtoista.
Ei kukaan nainen lähde vanhemman miehen kanssa suhteeseen seksin takia. Nuoremman miehen kanssa lähdetään suhteeseen seksin takia.
Vanhemman miehen kanssa lähdetään suhteeseen turvallisuuden takia. Tai rahan, tai statuksen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti niissä maissa joissa on pakko tai "pakko" ottaa vanhempi mies.
Suomessa se on vapaaehtoista.
Ja koska se on vapaaehtoista, vain harva ottaa vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhenee se nainenkin vuosi vuodelta. En tiedä ainuttakaan varttunutta pariskuntaa jossa pannaan joka päivä.
mies50v
Höpsis!
Naisilla seksi vain paranee vanhetessaan eikä sek-sikyky häviä, vaan siis nousee. Tulee itseluottamusta ja kyky nauttia kasvaa.
Miehillä käy toistepäin. Erek-tio-ongelmat alkavat eikä halu poista tätä tosiasiaa. Kyky nauttia häviää erek-tio-ongelmiin ja samantien kaikkoaa itsevarmuus jne.
Naiset siis paranee vanhetessaan kuin viini, toisin kuin miehet.
Vanhemmat miehet ovat usein todella taitavia ja osaavia naisten suhteen, joten seksi on usein pitkää ja nautinollista. Nuoremmat miehet hösäävät ja sotkevat ja opettelevat tuntemaan naisen kehoa, joten iän myötä potenssin korvaa kokemus.
Ap osoittaa suurta tietämättömyyttä seksin saralla ja pilaa oman elämänsä mahdollisuudet ennakkoluuloillaan.
Miehille koittaa vaihdevuodet niin heppi ei nouse. Testosteronin lasku alkaa jo 40v 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet ovat usein todella taitavia ja osaavia naisten suhteen, joten seksi on usein pitkää ja nautinollista. Nuoremmat miehet hösäävät ja sotkevat ja opettelevat tuntemaan naisen kehoa, joten iän myötä potenssin korvaa kokemus.
Ap osoittaa suurta tietämättömyyttä seksin saralla ja pilaa oman elämänsä mahdollisuudet ennakkoluuloillaan.
Täysin eri mieltä. Nuoremmat miehet ovat avoimempia ja valmiimpia kuuntelemaan naisia. Parasta seksiä olen saanut nuorempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin eri mieltä. Nuoremmat miehet ovat avoimempia ja valmiimpia kuuntelemaan naisia. Parasta seksiä olen saanut nuorempien miesten kanssa.
Osittain samaa mieltä.
Olen 40 ja risat ja seksiä on tullut harrastettua jokusen ehkä jopa max 15v. minua vanhemman ukon kanssa. Pakko sanoa, että aika paljonhan se seksi sitten pyörii sen erektion ympärillä. Että onko sitä vai ei.
Aina ei jaksaisi, haluaisi vain itse keskittyä nauttimaan. Siksi pelkkään seksiin valitsisin itsestäänselvästi nuoremman miehen. Elämänkumppaniksi kelpaa toki vanhempikin.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Ei mulle suhteessa ainakaan seksi ole pääasia. En ole sellainen huono nainen.
En. Silloin mietin vain miten kuka tyydyttää minua.
Jos lähtee niin lähtee, vittuako mokomia miettisin?
Pakkomielteet ovat syy hakeutua lääkäriin. Pakonomainen yhden ja saman aihepiirin veivaaminen päivästä ja viikosta toiseen kertoo vakavista mielenterveyden häiriöistä.
Niitä voidaan hoitaa, eikä ole pelkoa pakkohoidosta, ellet ole vaaraksi.