Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö koskaan, että jos mies "lähtee nuoremman" mukaan niin miten kauan nuorempi pysyy mm. tyydytettynä?

Vierailija
06.02.2019 |

Jos esim. 45v mies lähtee ja saa noin 30v naisen itselleen niin miten kauan 45v ja kokoajan vanheneva mies kykenee tyydyttämään nuorempaa naista? Naisellehan ei ole mikään ongelma haluta ja kyetä seksiin useasti viikossa, 50v lähentelevä mies harvemmin kykenee naimaan esim. joka päivä ja olemaan siitä hommasta edes kiinnostunut päivittäin tuossa iässä.
Käykö sitten helposti niin, että vuoden päästä nuorikko pettää miestä koska ei ole tyydytetty?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla ei ole mitään hätää seksuaalisuutemme kanssa missään iässä. Mies parka saattaa alkaa lerppua jo 40 korvilla.

Yllättävän monilla naisilla tuntuu olevan. Kykyä varmaan olisi, mutta halua ei.

Vierailija
102/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla naiselle orgasmintuottaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Kyllä moni 50v mies pystyy siihen vaikka joka päivä. Ja onhan erektiolääkkeet keksitty.

Totta ja tiedän 65v miehen joka höylää jopa 5 kertaa yössä. Mies on työkaveri ja todistajana vanhapiika, joka on samaasa työpaikassa ja sanoi miehen olevan aivan hullu. Ei hetkeä saa unta tuon miehen kanssa. Eli ei se ikää katso 

mies50v

Niin, se "piristeillä" aikaan saatu seisokki kun saattaa kestää kauankin, niin onhan siitä otettava kaikki irti. Luomuna ei seitsemääkymppiä käyvä höylää tohon tahtiin😂

Vierailija
104/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mameha kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jollain intuitiivisella tavalla molemmat sukupuolet ymmärtävät jo lapsena, että miehellä on 'lahja' ja 'ylimääräistä' jalkovälissä ja tämä aiheuttaa kateutta. 

Hassua, mulle taas on moni mies sanonut, että eivätkö naiset tajua, minkälaisen pankin päällä istuvat. Olen kuullut monen miehen suusta, että jos he olisivat naisia, he alkaisivat myydä seksiä.

Naisen tavarasta on aina isompi kysyntä kuin miehen. Sekä baarissa, nettitreffeillä että missä vaan. Nainen voi valita, miehet joutuvat näkemään seksin eteen vaivaa.

Eli kyllä se ylimääräinen kapitaali siellä naisen jalkojen välissä taitaa olla, ei miehen. Nainen voi aina muuttaa seksuaalisuutensa rahaksi, myydä seksiä tai esim. naida varakkaan miehen. Miehillä varmaan vaikeammin onnistuu toisinpäin?

Ja kyllä aika moni mies taitaa kadehtia ainakin hieman naisen mahdollisuutta saada vaikka 10 orgasmia peräjälkeen, ja olla lähes heti valmiina uuteen yhdyntään uudelleen ja uudelleen (jos siis limakalvot ovat kunnossa tai sitten liukuvoidetta apuna käyttäen).

ehkä suurin ero on, että miehet kaipaavat seksiä ylipäätään lähes aina, kun taas naiset kaipaavat lähinnä hyvää seksiä. Mieluiten ilman kuin huonoa, mutta jos hyvää on tarjolla, niin en pystyisi olemaan ilman!

Heheh... tuli mieleen juttu Aatamista, joka juoksi innoissaan Eevan luokse ja kertoi: "Eeva, eeva! Mä sain juuri orgasmin, se oli aivan mahtavaa!" Eeva katsoo takaisin ja kysyy varovasti: "Orgasmin...?" "Niin, niin... siis etkö sä ole koskaan saanut sellaista...?" Eeva hetken hiljaa ja kysyy: "Siis yhden sanoit saaneesi?" "Niin." "No mä voinkin saada MONTA!"

Vierailija
105/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat onneksi moninkertaisia orkkuja. Miehillä on sen yhden tumputtaminenkin niin vaikeaa.

Vierailija
106/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naisilla ei ole mitään hätää seksuaalisuutemme kanssa missään iässä. Mies parka saattaa alkaa lerppua jo 40 korvilla.

Myönnäpäs nyt tosiasiat. Kyllä monelle varttuneemmalle leidille iskee haluttomuus, rupsahdus ja kuivahdus.

Vierailija
107/107 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva jos sinulla ei ole. Itse olen 45-vuotias ja vaimo 38. Seksielämämme ei nyt ole kuollut, mutta varsin verkkaista ihan millä mittapuulla tahansa.

Vaimo aina muistelee sitä, kun olimme nuoria ja jaksoimme makuuhuoneessa ja muuallakin. Helpompi antaa hänen olla siinä uskossa, etten jaksa minäkään, kuin tulla aina torjutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä