Bachelor 2019
Kommentit (3893)
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ nyt harmittaa, ku ainoa fiksu ja ihana (Minna) tippui đđđ. Muut ei ollenkaan vaimomatskua !!! Tekee pahaa katsoa nÀÀ loppujaksot...... jos edes katson...... đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»đđ»
Jos tunteita on enemmÀn muita kohtaan, niin miksi hÀn olisi sinne ansainnut jÀÀdÀ ennemmin kuin ne muut? Ei ole katsojien tehtÀvÀ pÀÀttÀÀ kuka on Christofferille sopivin puoliso ja aika omituista jos reaktio on tuollainen. Ja mitenhÀn sinÀ sen mÀÀrittelet mikÀ on "vaimomatskua"? Jos sinÀ et menisi naimisiin vaikka Danielan kaltaisen naisen kanssa, tarkoittaako se sitÀ, ettei Daniela ansaitse mennÀ naimisiin ollenkaan? Kun ei ole vaimomatskua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsoaToffen ja Marian juttelua. Maria ei uskalla katsoa silmiin ollenkaan. Jotenkin oudon nÀköistÀ, kun vain sivuttain istuu. En nÀe kyllÀ mitÀÀn kemiaa heidÀn vÀlillÀÀn television vÀlityksellÀ.
Maria on nyrpeÀn ja kyllÀstyneen nÀköinen koko ajan Toffen kanssa jutellessaan. Korostaa vielÀ joka vÀlissÀ olevansa erittÀin nirso ja valikoiva ja ettei ihastu juuri koskaan. Toffe ei vain taida olla tarpeeksi hottis Marialle.
KyllÀhÀn Maria on kokoajan sanonut olevansa ihastunut Toffeen, kyllÀ vaikuttaa sellaiselta ihmiseltÀ joka olisi aika nopeasti hÀipynyt tuolta jos ei kiinnostais
Ei ole kertaakaan sanonut olevansa ihastunut, vain âkiinnostunutâ ja âtykkÀÀâ Toffesta.
No katso ruutuplus jakso ilman tuollaista ennakkoasennetta Mariaa kohtaan, niin kyllÀ hÀnellÀ oikeasti tunteita taitaa olla. Miksi se on niin vaikea teille hyvÀksyÀ ettÀ Maria on vielÀ mukana? EttÀ pitÀÀ roikottaa niitÀ ensimmÀisistÀ jaksoista tulleita ennakkoluuloja vielÀ. Minullekin tuli alussa hieman huono kuva hÀnestÀ, mutta nyt kun olen avoimin mielin katsonut niin huomannut Mariassa muitakin puolia, kuin sen "nyrpeyden". En tiedÀ miten pÀrjÀÀtte oikeassa elÀmÀssÀ ihmisten kanssa jos suhtautuminen on tuota luokkaa.
Minulla ei ole ollut mitÀÀn ennakkoasenteita Mariaa kohtaan koko kauden aikana, mutta kÀsitykset hÀnestÀ ovat muuttuneet negatiivisemmiksi koko ajan. Miksi hÀnen koko ajan on korostettava, ettÀ on erittÀin valikoiva, ei yritÀ olla koskaan kenellekÀÀn mieliksi ja ihastuu tuskin koskaan? Kannattaako noilla tuntemuksilla varustetun naisen lÀhteÀ mukaan ohjelmaformaattiin, jossa pitÀisi ihastua nopeasti ja helposti pÀÀhenkilöön?
No niin koska sinÀhÀn sen tiedÀt niin hyvin mitÀ Marian pÀÀssÀ liikkuu. Poimit nyt vain tietyt asiat Marian puheista ja jÀtÀt huomioimatta ne kivemmat asiat. Jos Maria sanoo olevansa ihastunut ja arvelee sopivansa Toffen kanssa yhteen, miksi sitÀ ei sitten voi uskoa? Miksi luulet tietÀvÀsi sulle tÀysin tuntemattoman ihmisen ajatuksia ja tunteita paremmin kuin hÀn itse?
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Danielan treffejÀ nÀytetty loppuun asti, nyt on vÀhÀn vaikea vertailla ja spekukoida etukÀteen kuka on vahvimmilla. Itse veikkaisin tÀllÀ hetkellÀ kuitenkin Mariaa ennemmin kuin Petraa. Mutta paha sanoa, Daniela kyllÀ tuntuu olevan vahvoilla ainakin treffien alkupuoliskon perusteella,saa nÀhdÀ miten jatkuu
Joo mut Dansku on liian lyhyt Toffen makuun. Siksi Martta.
EiköhÀn valitse Danielan tÀmÀn illan jakson perusteella. Marian kanssa on liian vÀkinÀistÀ jotenkin takkuaa keskustelu eikÀ kemiakaan natsaa. En nÀhnyt mitÀÀn romanttista treffeillÀ. Petran kanssa on taas arvot liian kaukana toisistaan.
TÀmÀ! Minna olisi ollut tÀydellinen Toffelle ja ehdottomasti parhaimman nÀköinenkin noista.
Toffe ja Daniela sopivat jotenkin parhaiten yhteen juttujen perusteella ja on heillÀ kemiaakin. Kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan. Toffe toisti ruutu plus jaksossa toistamiseen ettÀ Danin kiinnostus on merkinnyt hÀnelle paljon ja ettÀ he ovat samatyyppisiÀ ihmisiÀ. Treffit alkoi myös kivasti ja jotenkin nÀen ettÀ nÀistÀ kahdesta vois tulla pari. En sitten tiedÀ jos Toffen mielestÀ missityyppiset Petra ja Maria pÀrjÀÀvÀt ulkonÀöllÀÀn paremmin. Dani nÀyttÀÀ pieneltÀ ja söpöltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei Danielan treffejÀ nÀytetty loppuun asti, nyt on vÀhÀn vaikea vertailla ja spekukoida etukÀteen kuka on vahvimmilla. Itse veikkaisin tÀllÀ hetkellÀ kuitenkin Mariaa ennemmin kuin Petraa. Mutta paha sanoa, Daniela kyllÀ tuntuu olevan vahvoilla ainakin treffien alkupuoliskon perusteella,saa nÀhdÀ miten jatkuu
Tuo lyhyt ja tanakka Daniela ei tosiaan ole millÀÀn tavalla ulkoisesti Toffen tyyppiÀ ja voisi olettaa, ettÀ kyllÀ se naisen ulkonÀkökin varmasti merkkaa paljon Toffelle. Jos tosiaan valitsee lopussa Danielan, niin luultavasti vaan siksi, ettÀ joku nyt pitÀÀ kuitenkin valita, mutta tuskin alkaa Danielan kanssa ihan oikeasti olemaan, korkeintaan kavereina nÀkevÀt Toffen salilla, kun/jos Daniela roikkuu siellÀ.
Onko Marian Àidinkieli Suomi vai joku muu kun puhuu noin vÀkinÀisesti? Puheesta saa kÀsityksen ettÀ on jotenkin laskelmoiva ja miettii joka sanan, mutta jos ei suomi Àidinkieli?
Vierailija kirjoitti:
Onko Marian Àidinkieli Suomi vai joku muu kun puhuu noin vÀkinÀisesti? Puheesta saa kÀsityksen ettÀ on jotenkin laskelmoiva ja miettii joka sanan, mutta jos ei suomi Àidinkieli?
Eikös se ole venakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lyhyt ja tanakka Daniela ei tosiaan ole millÀÀn tavalla ulkoisesti Toffen tyyppiÀ ja voisi olettaa, ettÀ kyllÀ se naisen ulkonÀkökin varmasti merkkaa paljon Toffelle. Jos tosiaan valitsee lopussa Danielan, niin luultavasti vaan siksi, ettÀ joku nyt pitÀÀ kuitenkin valita, mutta tuskin alkaa Danielan kanssa ihan oikeasti olemaan, korkeintaan kavereina nÀkevÀt Toffen salilla, kun/jos Daniela roikkuu siellÀ.
Ai sinÀkö sen tiedÀt, et Daniela el ole Toffen tyyppiÀ. Jos nÀin olisi, niin tuskin hÀn olisi tÀnne asti pÀÀssyt. En ymmÀrrÀ miksi tÀÀllÀ haukutaan Danielan ulkonÀköÀ ja olemusta. Daniela on ehdottamasti paras vaihtoehto Toffelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jotenkin tosi vaivaannuttavaa katsoaToffen ja Marian juttelua. Maria ei uskalla katsoa silmiin ollenkaan. Jotenkin oudon nÀköistÀ, kun vain sivuttain istuu. En nÀe kyllÀ mitÀÀn kemiaa heidÀn vÀlillÀÀn television vÀlityksellÀ.
Maria on nyrpeÀn ja kyllÀstyneen nÀköinen koko ajan Toffen kanssa jutellessaan. Korostaa vielÀ joka vÀlissÀ olevansa erittÀin nirso ja valikoiva ja ettei ihastu juuri koskaan. Toffe ei vain taida olla tarpeeksi hottis Marialle.
KyllÀhÀn Maria on kokoajan sanonut olevansa ihastunut Toffeen, kyllÀ vaikuttaa sellaiselta ihmiseltÀ joka olisi aika nopeasti hÀipynyt tuolta jos ei kiinnostais
Ei ole kertaakaan sanonut olevansa ihastunut, vain âkiinnostunutâ ja âtykkÀÀâ Toffesta.
No katso ruutuplus jakso ilman tuollaista ennakkoasennetta Mariaa kohtaan, niin kyllÀ hÀnellÀ oikeasti tunteita taitaa olla. Miksi se on niin vaikea teille hyvÀksyÀ ettÀ Maria on vielÀ mukana? EttÀ pitÀÀ roikottaa niitÀ ensimmÀisistÀ jaksoista tulleita ennakkoluuloja vielÀ. Minullekin tuli alussa hieman huono kuva hÀnestÀ, mutta nyt kun olen avoimin mielin katsonut niin huomannut Mariassa muitakin puolia, kuin sen "nyrpeyden". En tiedÀ miten pÀrjÀÀtte oikeassa elÀmÀssÀ ihmisten kanssa jos suhtautuminen on tuota luokkaa.
Itsekin sanot, ettÀ sinulle tuli alussa huono kuva hÀnestÀ. Miten sinÀ pÀrjÀÀt oikeassa elÀmÀssÀ ihmisten kanssa. TÀssÀ puhutaan nyt kuitenkin siitÀ nÀkökulmasta, ettÀ ollaan etsimÀssÀ kumppania. SiinÀ taitaa olla kuitenkin useimmilla (en tiedÀ sinusta) hieman erilaiset kriteerit kuin jollekin randomtyypille, jonka kanssa pitÀÀ tulla satunnaisesti toimeen. EihÀn kukaan Mariaa ole sinÀnsÀ haukkunut. On vain ihmetelty, pystyykö tuollaisen ihmisen kanssa lÀheiseen suhteeseen ja voiko hÀnen seurassaan mutkattomasti viihtyÀ, kun ulosanti on niin vakavaa ja viileÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ Maria ja Toffe on oikeesti aika hyvÀ pari. Maria parantaa osakkeitaan koko ajan ja hÀnestÀ taas paljastui uusia asioita. Ja Toffekin sanoi Marian olevan lÀmmin ja huolehtiva, mikÀ kertoo aika paljon, ei hÀnellÀ olisi mitÀÀn motiivia sanoa kameralle noin jos se ei olisi totta. Mun mielestÀ Maria on mukavan rauhallinen ja se on vain positiivista. Introverttina osaan itse samaistua tuohon rauhallisuuteen, ei se tarkota etteikö olisi kiinnostunut toisesta. Luonne nyt vain sattuu olemaan sellainen eikÀ sille oikein voi mitÀÀn. Se taas ei kerro mitÀÀn siitÀ millainen henkilö on muuten, eli Mariassa varmasti on hyvin paljon sellaista jota ei meille katsojille nÀy telkkarista. Eli jos joku tÀssÀ vaiheessa on vielÀ niin satavarma ettÀ Maria on kylmÀ ja tyly niin olisi varmaan aihetta hieman avartaa nÀkemystÀ ja vaikka kuunnella mitÀ Toffe sanoo. Luulen ettÀ Toffe, joka vietti Marian kanssa lÀhes vuorokauden kahdestaan, huomaa asioita vÀhÀn paremmin kuin tvkatsojat.
MinÀkin olen introvertti, mutta osaan silti hymyillÀ, laskea leikkiÀ, nauraa ja jopa ihastua.
Alkujaksoissahan Toffe muuten sanoi, ettÀ haluaa naisen olevan sosiaalinen, ettÀ esim illanvietossa ei tarvitse pitÀÀ kÀdestÀ kiinni ja tietÀÀ, ettÀ viihtyy omillaan tms. Ja nyt sitten yhtÀkkiÀ tÀÀllÀ sanotaankin, ettÀ Maria nyt vain on introvertti eikÀ ole pakko puhua ja hymyillÀ. Mariahan on juuri sellainen, ettÀ jos menevÀt johonkin isompaan porukkaan, tasan tarkkaan kyhnyttÀÀ vain Toffen vieressÀ tai sitten istuu yksin jossain nurkassa.
Taitaa eksotiikka kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ne spoileri merkinnÀt pliis! Haluamme sÀilyttÀÀ jÀnnityksen loppuun asti.
Jos ei halua pilata itseltÀÀn loppua, niin ei kyllÀ kannata seurata tÀtÀ ketjua. Ei ihmiset omaa tohkeissaan napaansa tuijottaessa muista mitÀÀn spolereita merkitÀ :'D
TehkÀÀ kuten minĂ€ (mulla ei ole Ruutu plussaa). Luen ketjua aina vain edelliseen jaksoon asti, esim. nyt kun eilen tuli uusi jakso, niin nyt voin taas lukea viikon eteenpĂ€in, eli 14.5 klo 21 asti. Kaikilla ei riitĂ€ Ă€ly lisÀÀmÀÀn SPOILER tekstiĂ€ viestiinsĂ€, nytkin (siis viikko sitten) tuli heti ettĂ€ âMinna putos!â.
Vierailija kirjoitti:
Miten tossa Mariassa ei ole oikein mitÀÀn tarttumapintaa, mistÀ voisi viehÀttyÀ? Ei leisku huumori, ei hurmaa nokkelilla anekdooteilla, ei osoita samaistuttavia mokaamishetkiÀ, ei intoile luonnon, elÀinten, kasvien, ilmojen jne. ihanuuksista. Kuin kaikki hÀnen ympÀrillÀÀn olisi hÀnelle yhdentekevÀÀ, vaikka suu toteaisi "oli hienoa saada sormus". (En kyllÀ muista, sanoiko mitÀÀn ton tyyppistÀ) Pystyyn kuollutko?
MIHIN tossa Mariassa voisi ihastua? MistÀ Marian kanssa voisi YHDESSà nauttia tai yhdessÀ jakaa? Kun kaikki tuntuu olevan "blÀÀh".
Minna on ihana, mutta vÀhÀn tulee ripareiden isoset mieleen. Tunnollinen, kunnollinen ja sellainen "kuin kuuluu olla".
Samaa mieltÀ. EikÀ tietenkÀÀn voi tuntea Mariaa tÀysin tÀmÀn ohjelman perusteella, mutta vaikea uskoa, ettÀ olisi kovinkaan erilainen IRL. EikÀ siinÀ mitÀÀn vikaa, varmasti hÀnellÀ synkkaa jonkun muun miehen kanssa paremmin. Toffen kanssa vaan ei nÀytÀ olen samalla aaltopituudella.
Huvittaa vÀhÀn, ettÀ tÀllÀ palstalla on tartuttu niin paljon naisten ulkonÀköön. MiehethÀn eivÀt tutkimusten mukaan ole yhtÀÀn niin nirsoja ulkonÀön suhteen kuin naiset. Miesten biologia vaan toimii niin, ettÀ hyvin tavallisetkin naiset muuttuvat "tosi kuumiksi", kun vaan ovat luonteeltaan oikeanlaisia ja itselle sopivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nÀe niitÀ tunteita ruutu plussa jaksossa.
Kehonkieli, kontakti, luonnollisuus, puheet ei toimi noiden kahden vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Yönylitreffit ovat jotenkin ÀllöttÀvÀt, jos bÀtse panee perÀjÀlkeen kaikkia kolmea. Itse en ainakaan suostuisi moiselle kierrokselle.
âBĂ€tse paneeâ? Ei bĂ€tse pane ketÀÀn jos nainen ei itse halua. BĂ€tsekÀÀn ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ halua. Tiedoksesi: kyllĂ€ mies ja nainen voivat viettÀÀ yön yhdessĂ€ samassa huoneistossa ilman jotain pakkopanoa. Voivat jopa nukkua samassa sĂ€ngyssĂ€ ilman ettĂ€ menevĂ€t loppuun asti. Naisella luultavasti vain osakkeet nousisivat.
T: Mies
MielestÀni Toffen eksÀssÀ ja Mariassa on jotain samaa. SillÀ erotuksella, ettÀ Maria ei koskaan hymyile.
Minulla ei ole ollut mitÀÀn ennakkoasenteita Mariaa kohtaan koko kauden aikana, mutta kÀsitykset hÀnestÀ ovat muuttuneet negatiivisemmiksi koko ajan. Miksi hÀnen koko ajan on korostettava, ettÀ on erittÀin valikoiva, ei yritÀ olla koskaan kenellekÀÀn mieliksi ja ihastuu tuskin koskaan? Kannattaako noilla tuntemuksilla varustetun naisen lÀhteÀ mukaan ohjelmaformaattiin, jossa pitÀisi ihastua nopeasti ja helposti pÀÀhenkilöön?