Mies ja WhatsApp
Aloin deittailla miestä, joka käy todella usein Whatsappissa. Jutteleeko kukaan mies jatkuvasti kavereiden kanssa siellä?
Naiset joo, mutta ei kai miehet?
Lisäksi nyt tullut se, että ei aina lue viestiäni vaikka käy siellä. Eli vastaa mulle vasta myöhemmin
Uusi tuttavuus niin en nyt ala kyselemään häneltä mistä johtuu.
Esittääkö vaikeasti tavoiteltavaa tai
Juttelee muidenkin naisten kanssa
Kommentit (90)
No tätä itsekin veikkasin mutta kun sitten kun vastaa on innokkaampi kuin minä. Esim tapaamaan ja laittaa kuitenkin oma-aloitteisesti viestiäkin
Ap
no deittalle vaan kysymalla asiat selvi:)
Siis normaalisti voisi ajatella ettei ole aikaa jne mutta kun huomasin että onkin paikalla usein. Todella usein. Useammin kuin minä.
Mitä nää alapeukuttajat yrittää sanoa? Pitääkö lukea ajatukset :)
Mulla ainakin miespuoleinen kaveri jakaa kaikenlaisia huumorijuttuja ja omia kuvia (ei siis selfieitä vaan jotain ostin tämmöisen lumilingon) sekä mulle että muille kavereilleen. Juttelut on aika lyhytsanaisia, mutta asioita/tapaamisia sovitaan usein wa.
Hohhoijakkaa, tottakai mieskin voi jutella paljon whatsapissa kavereidensa kanssa. Näin ainakin mun lähipiirissä.
LOL no mitä väliä
Mitä äppiä käyttää onko välii onko snäppi vai mikä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin miespuoleinen kaveri jakaa kaikenlaisia huumorijuttuja ja omia kuvia (ei siis selfieitä vaan jotain ostin tämmöisen lumilingon) sekä mulle että muille kavereilleen. Juttelut on aika lyhytsanaisia, mutta asioita/tapaamisia sovitaan usein wa.
kiitos tiedosta!
Ap
Kannattaa varmaan lopettaa se kyttäys.
Vierailija kirjoitti:
kiitti vinkistä mut en haluu tuhlata aikaa siksi haluan tietää heti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kysyt sitten asiaa täältä, koska täällä kaikki muut tietävät asian oikean laidan, paitsi toki sinä itse.
Ja mihin sulla on kiire?
Aika outoahan tuo on jos on paikalla ja ei lue sun viestejä?tai vastaa sulle myöhemmin.Jos uusi tuttavuus niin vaikuttaa että pitää sua varalla ja on sellaisessa seurassa sillä hetkellä,ettei sen takia voi vastata.
Ei ole tervettä kytätä kenenkään WhatsAppin käyttöä. Anna olla, miten sinulla voi tuollaiseen olla edes aikaa?
Mulle on valitettu samaa. Luulen et whatsapissa on bugi tms? Tiedän etten ollut edes käyttänyt kännykkää koko päivänä, mutta niin vaan kaveri ihmetteli että vaik olin aktiivinen monta kertaa nii en lukenu hänen viestejään.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille niin selviää.
Ja mitähän apua siitä olis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa kysyt sitten asiaa täältä, koska täällä kaikki muut tietävät asian oikean laidan, paitsi toki sinä itse.
Ja mihin sulla on kiire?
Tapailla sellaisia jotka on kiiinnostuneet vain musta. Sinne olis kiire
Mies ei ole tosissaan kiinnostunut.
ei ole niin kiinnostunut susta