Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja WhatsApp

Vierailija
03.02.2019 |

Aloin deittailla miestä, joka käy todella usein Whatsappissa. Jutteleeko kukaan mies jatkuvasti kavereiden kanssa siellä?
Naiset joo, mutta ei kai miehet?
Lisäksi nyt tullut se, että ei aina lue viestiäni vaikka käy siellä. Eli vastaa mulle vasta myöhemmin
Uusi tuttavuus niin en nyt ala kyselemään häneltä mistä johtuu.
Esittääkö vaikeasti tavoiteltavaa tai
Juttelee muidenkin naisten kanssa

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, jolla oli todellinen addiktio naisten huomion keräilyyn. Hänkin roikkui jatku asti deittisivustoilla ja whatsapissa oli monta tyttöystävää, kaikki varmasti varalla toinen toisensa varalle. Hän oli melko yksinäinen ja teki työtä, jossa ei tarvita whatsappia mihinkään. Hän oli alussa minuakin kohtaan hyvin romanttinen ja halusi kovasti tutustua minuun. Jotkut miehet ovat koukussa varmaankin siihen uutuudenviehätykseen ja mielihyvään, mitä saa uusien naisten valloittamisesta. En ole ikinä ymmärtänyt tuollaisten ihmisten tunne-elämää, siksi kesti hetken hoksata hänen harrastuksensa.. Mutta Whatsap oli hänelläkin auki koko ajan.

Vierailija
82/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parissa isohkossa ryhmässä (yli 10 hlö molemmissa) ja jos siellä on juttu kuumimmillaan, niin pidän keskustelua avoinna. Sillon wa ei jostain syystä aina ilmoita muihin keskusteluihin tulleista viesteistä...

Siis mitä nämä ryhmät on? Ryhmä kavereita jotka keskustelee aiheesta x?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten kun itse tapailen sellasta miestä, joka on taas aika käänteinen vastakohta. Monesti kun olen haluamassa laittaa hänelle viestiä, niin huomaan ettei hän ole käynyt whatsapissa KOLMEEN PÄIVÄÄN. Sittenhän siinä miettii että kannattaako häiritä itse laittamalla viestiä, jos hän ei jostain syystä käy siellä, ja tuskinpa sitä vastaustakaan sitten tulee nopeasti.

Auttamatta myös mieleen tulee se, että soitteleeko se sitten muille naisille ja sitä kautta on jatkuvasti pallit tyhjänä niin ei ole whatsapissakaan käymässä?

Jotkut miehet ei vain käytä tätä samalla tavalla kuin me naiset. Jos mua ei näkyisi kolmeen päivään whatsapissa niin olisin varmaan kuollut :D

Vierailija
84/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sitten kun itse tapailen sellasta miestä, joka on taas aika käänteinen vastakohta. Monesti kun olen haluamassa laittaa hänelle viestiä, niin huomaan ettei hän ole käynyt whatsapissa KOLMEEN PÄIVÄÄN. Sittenhän siinä miettii että kannattaako häiritä itse laittamalla viestiä, jos hän ei jostain syystä käy siellä, ja tuskinpa sitä vastaustakaan sitten tulee nopeasti.

Auttamatta myös mieleen tulee se, että soitteleeko se sitten muille naisille ja sitä kautta on jatkuvasti pallit tyhjänä niin ei ole whatsapissakaan käymässä?

Jotkut miehet ei vain käytä tätä samalla tavalla kuin me naiset. Jos mua ei näkyisi kolmeen päivään whatsapissa niin olisin varmaan kuollut :D

Joo, no kieltämättä ongelma se olisi noinkin päin. Mutta jos se mies vastaa itsellesi pian, niin ei kai siinä mitään. Itse kyllä varmaan jo soittaisin tossa vaiheessa. Riippuu tosin suhteen laadusta ja siitä miten pitkään olette tapailleet.

Ap

Vierailija
85/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole riittävän kiinnostunut sinusta. Hän ehtii ilmeisesti viestitellä muille. Antaisin miehen olla. Hän ei ole sinulle se oikea. Sitten,kun löytyy se oikea ei ole pelin pitoa ja odottelua.

Vierailija
86/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän hoitelee asioita usein whatsapin kautta, perheenjäsenet ja vanhemmat kokoajan kyselee jotain kiireellistä?

Itselleni ainakin usein käy näin ja joskus tulee kiirekin vastata viesteihin eikä ehdi avata naisen viestiä ollenkaan vaikka äpissa käynkin.

Toisinaan sitten taas tulee hiljaisempia jaksoja WA käytön suhteen ja pystyy vastailemaan paremmin.

EN tekisi minkäänlaisia johtopäätöksiä whatsapp käytöksen perusteella! Mieluiten kannattaisi jopa poistaa ne näkymistiedot, niin ei vaivaa päätänsä näin mitättömällä asialla. Turhaa stressiä. Suhde onnistuu jos onnistuu. Whatsapp käytös on merkityksetöntä.

Aivan järkkyä, että nykypäivänä suhteissa on kiistoja juuri näiden äppien takia. Kuulen juuri AP kaltaisista jutuista usein ja ne on johtaneet mielenpahoittamiseen/kiistaan joko miehen tai naisen puolelta. Surullista!

Minä saatan käydä vilkaisemassa mitä siellä on muut lähetelleet kun se kuitenkin jatkuvasti välillä kilkattaa. Mutta en osallistu keskusteluihin tai vastaa kellekään mitään kun ei ole semmoinen fiilis. Sehän voi tietysti näyttää siltä että minä roikun siellä koko ajan ja puhun muiden kanssa. Etenkin kun näen jo viestin ilmoituksesta mistä on kyse en välttämättä edes avaa viestiä niin että näkyisi luettuna ja vastaan vasta kun siltä tuntuu tai kun voin keskittyä asiaan. Tosin olen näkymistiedot poistanut kun se on oma asiani milloin sitä käytän jos käytän.

Vierailija
87/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niitä joiden puhelin piippaa vähän väliä uutta viestiä. Useimmiten se on kaveriporukan ryhmächat missä höpöttelevät todella tiuhaan tahtiin tai sitten muut keskustelut työkavereiden/kavereiden kanssa. Enemmän hän whatsappissa laittelee viestiä kun minä. Ei se automaattisesti tarkoita sitä että pyörittelee useaa naista. Eikä välttämättä myöskään tarkoita sitä että hän ei olisi susta riittävän kiinnostunut. Itsekään en aina jaksa heti miehelleni vastata jos asia ei ole kiireellinen, mutta en kyllä vastaa muillekaan kavereille. Luen viestit kyllä, mutta saatan vastata vasta hetken kuluttua. Joskus taas unohdan vastata jolloin siinä saattaa mennä parikin päivää. Ihmisiä on erilaisia. 

Kannattaa ottaa ne paikallaolotiedot ja lukukuittaukset pois päältä niin ei tarvi menettää järkeään tollaisen takia. Silloin kun itse pidin niitä päällä muutama vuosi takaperin niin huomasin itsekin aina välillä tsekkaavani että milloinhan se ihana tyyppi on ollut viimeksi paikalla ja hulluksihan siinä meinaa tulla kun jää miettimään että miksi ei ole mulle tullut viestiä vaikka paikalla on oltu. Paljon helpompi olla eikä ole itselläkään niin kauhea paine olla jatkuvasti tavoitettavissa kun ne ottaa pois päältä. 

Vierailija
88/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen whatsappissa lähes kokoajan paikalla koska käytän whatsapp webiä tietokoneella ja se on päällä kun vaikka pelaan. Eli paikalla, vaikka en juttele kenellekkään.😅 N27

Vierailija
89/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen parissa isohkossa ryhmässä (yli 10 hlö molemmissa) ja jos siellä on juttu kuumimmillaan, niin pidän keskustelua avoinna. Sillon wa ei jostain syystä aina ilmoita muihin keskusteluihin tulleista viesteistä...

Siis mitä nämä ryhmät on? Ryhmä kavereita jotka keskustelee aiheesta x?

Niin? Mulla on useampia kaveriryhmiä, oisko joku viis. Sovitaan menemisiä ja tekemisiä ja kysytään kuulumisia ja lätistään hauskoja. Joissain on 20 tyyppiä, joissain 10 ja joissain 4. Sitten on perheryhmät ja työryhmät. Että kyllä se aika usein kilkkaa. Mikä tässä ihmetyttää?

Vierailija
90/90 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyt muuten ottaa kantaa mutta me ainakin käytämme Wa:ta paljon myös töissä työkommunikaatioon, joskus jopa satojen viestien päivävauhtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi