Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja WhatsApp

Vierailija
03.02.2019 |

Aloin deittailla miestä, joka käy todella usein Whatsappissa. Jutteleeko kukaan mies jatkuvasti kavereiden kanssa siellä?
Naiset joo, mutta ei kai miehet?
Lisäksi nyt tullut se, että ei aina lue viestiäni vaikka käy siellä. Eli vastaa mulle vasta myöhemmin
Uusi tuttavuus niin en nyt ala kyselemään häneltä mistä johtuu.
Esittääkö vaikeasti tavoiteltavaa tai
Juttelee muidenkin naisten kanssa

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän hoitelee asioita usein whatsapin kautta, perheenjäsenet ja vanhemmat kokoajan kyselee jotain kiireellistä?

Itselleni ainakin usein käy näin ja joskus tulee kiirekin vastata viesteihin eikä ehdi avata naisen viestiä ollenkaan vaikka äpissa käynkin.

Toisinaan sitten taas tulee hiljaisempia jaksoja WA käytön suhteen ja pystyy vastailemaan paremmin.

EN tekisi minkäänlaisia johtopäätöksiä whatsapp käytöksen perusteella! Mieluiten kannattaisi jopa poistaa ne näkymistiedot, niin ei vaivaa päätänsä näin mitättömällä asialla. Turhaa stressiä. Suhde onnistuu jos onnistuu. Whatsapp käytös on merkityksetöntä.

Aivan järkkyä, että nykypäivänä suhteissa on kiistoja juuri näiden äppien takia. Kuulen juuri AP kaltaisista jutuista usein ja ne on johtaneet mielenpahoittamiseen/kiistaan joko miehen tai naisen puolelta. Surullista!

Kannatan näkymistietojen muuttamista niin ettei niitä näe, ja mieluiten sen kuittauspalvelunkin poistamista käytöstä. Itseläni nämä molemmat on pois päältä, joten porukka ei tiedä milloin olen ollut paikalla, ja olenko edes lukenut viestiä. Kaikille ihmettelijöille olen sanonut, että vastaan viestiin aina heti kun olen sen lukenut, joten jos et ole saanut minulta viestiä, niin en ole lukenut wa:n kautta lähettämääsi viestiä. Todellisuudessahan en tietenkään vastaa viestiin aina heti, mutta näin pystyn pitämään viestittelyt omassa hallinnassani omalta osaltani.

Minulle taas wa, ja muiden somekanavien käyttö todellakin kertoo miehestä sen, että haluanko hänen kanssaan alkaa seurustelemaan vai en. En piittaa jatkuvasta tavoitettavissaolemisesta, joten kaikki alle 34-vuotiaat miehet ovat listaltani pois. Tosin olen mieheni kanssa ollut jo vuosia. Hän käy somettelemassa ehkä kerran viikossa. Jos kävisi kymmeniä kertoja päivässä, tulisi varmastikin ero.

Miksi sanot että kaikki alle 34-vuotiaat ovat listaltasi pois? Vihaatko heitä vai mistä puristaa. Onko kaikilla naisilla mt-ongelma? Moni mies ei ole somessa, kuten en minäkään m26 ärsyttää kuulla yleistyksiä ja luulisi että niinkin fiksu kuin olet, ei sortuisi tuollaiseen.

Kun vähän vielä kasvat, niin ymmärrät olla loukkaantumatta siitä mitä joku randomi kirjoittaa vauvapalstalle, ole siis huoleti. 

Vierailija
42/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma, jos niin voi sanoa, on se, että miksi sinulla ylipäätänsä on aikaa seurata hänen whatsapp käytöstä?

Koita tulla kiireisemmäksi, että ehdit avata whatsapin itsekin ehkä kerran päivässä ja katsoa onko tullut viestejä. Kirjojen lukemista, urheilua ja vaikkapa kuntosaliharrastus, kokkaaminen ja opettavien youtube videoiden katselu sen lomassa.

Onko muut samaa mieltä? Itse en ainakaan osaa samaistua huoleen, että ihminen josta olen kiinnostunut on kokoajan whatsapissa ja mitä sen suhteen pitäisi ajatella?

Ole kiireinen ja loppuillasta ehkä huomaat jos sieltä on viesti tai viestejä ihastukseltasi tullut. Kyllä se elämä menee eteenpäin ja lutviutuu näin. Aina ei tarvitse olla tavoitettavissa kuten yllä yksi nainen kirjoitti. Itse asiassa tavoitettavuus on epäviehättävää oikeastaan. Vähän mysteerisyyttä nykymaailma kaipaa enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan lopettaa se kyttäys.

kiitti vinkistä mut en haluu tuhlata aikaa siksi haluan tietää heti

Ap

Ja kysyt sitten asiaa täältä, koska täällä kaikki muut tietävät asian oikean laidan, paitsi toki sinä itse.

Ja mihin sulla on kiire?

Tapailla sellaisia jotka on kiiinnostuneet vain musta. Sinne olis kiire

Niin meinaat, että miehen pitää unohtaa muut ihmiset ja keskittyä yksinomaan suhun ja sun viesteihin. Kunhan vaan sun kallis aikas ei tuhlaannu. Itsehän toimit samalla tavalla mitä vaadit toiselta, eikö niin?

No kyl noin nopeetahtisella miehellä olisi aikaa vastata mullekin. Kuka tässä on väittänyt että muut ihmiset pitäis jättää? Nimenomaan kyselin jutteleeko miehet esim kavereille noin usein. Joka olis täysin Fine

Sitä kun ropisee satoja viestejä päivässä, osa oleellisia osa ei, niin siinä sitten tilanteen mukaan katsotaan mitä lukee ja mihin vastaa.

Kesken kiireisen työn tai muun asian hoitamisen aikana voi toki käydä asiaan kuuluvaa keskustelua muiden kanssa, mutta just sun Moi mitä kuuluu? -viestiin ei jaksa/pysty/ehdi/viitsi sillä hetkellä vastata.

Et ole ainoa ihminen maailmassa.

No ei ole tarkoituskaan olla ainoa ihminen. Haluan vaan hyvän miehen enkä sijoita aikaani mihinkään sarjadeittailijaan joka roikkuu koko ajan puhelimella

Eli teet ihan omat johtopäätöksesi sen perusteella miten toinen on paikalla jossain sovelluksessa? Selkeästi et tiedä kenen kanssa mies viestittelee, mutta olet kuitenkin valmis jättämään tämän oman vainoharhaisuutesi vuoksi.

No tottakai! Luuletko että tapailusuhteesta voi erota vain poliisitutkinnan kautta? Höpsistä,jos epäilyttää, niin epäilyihin on joku syy. Tässä vaiheessa jatkaisin aapeena matkaa seuraavaan mieheen. Se oma intuitio kun tuppaa olemaan oikeassa.

Vierailija
44/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä kytätä kenenkään WhatsAppin käyttöä. Anna olla, miten sinulla voi tuollaiseen olla edes aikaa?

Niin no satuin huomaamaan että lähes aina kun menen laittamaan viestiä tai vastaamaan niin onkin jo paikalla. Aloin kiinnittämään asiaan huomiota. Hänellä taitaaa olla enemmän aikaa ku mulla

Lisään vielä tähän yksityiskohdan että ne väkäset ei muutu siniseksi heti eli ei siellä minun kohdallani vaan roiku vaan jatkuvasti juttelee jonkun kanssa. Ap

Vierailija
45/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan lopettaa se kyttäys.

kiitti vinkistä mut en haluu tuhlata aikaa siksi haluan tietää heti

Ap

Ja kysyt sitten asiaa täältä, koska täällä kaikki muut tietävät asian oikean laidan, paitsi toki sinä itse.

Ja mihin sulla on kiire?

Tapailla sellaisia jotka on kiiinnostuneet vain musta. Sinne olis kiire

Niin meinaat, että miehen pitää unohtaa muut ihmiset ja keskittyä yksinomaan suhun ja sun viesteihin. Kunhan vaan sun kallis aikas ei tuhlaannu. Itsehän toimit samalla tavalla mitä vaadit toiselta, eikö niin?

No kyl noin nopeetahtisella miehellä olisi aikaa vastata mullekin. Kuka tässä on väittänyt että muut ihmiset pitäis jättää? Nimenomaan kyselin jutteleeko miehet esim kavereille noin usein. Joka olis täysin Fine

Sitä kun ropisee satoja viestejä päivässä, osa oleellisia osa ei, niin siinä sitten tilanteen mukaan katsotaan mitä lukee ja mihin vastaa.

Kesken kiireisen työn tai muun asian hoitamisen aikana voi toki käydä asiaan kuuluvaa keskustelua muiden kanssa, mutta just sun Moi mitä kuuluu? -viestiin ei jaksa/pysty/ehdi/viitsi sillä hetkellä vastata.

Et ole ainoa ihminen maailmassa.

No ei ole tarkoituskaan olla ainoa ihminen. Haluan vaan hyvän miehen enkä sijoita aikaani mihinkään sarjadeittailijaan joka roikkuu koko ajan puhelimella

Eli teet ihan omat johtopäätöksesi sen perusteella miten toinen on paikalla jossain sovelluksessa? Selkeästi et tiedä kenen kanssa mies viestittelee, mutta olet kuitenkin valmis jättämään tämän oman vainoharhaisuutesi vuoksi.

No tottakai! Luuletko että tapailusuhteesta voi erota vain poliisitutkinnan kautta? Höpsistä,jos epäilyttää, niin epäilyihin on joku syy. Tässä vaiheessa jatkaisin aapeena matkaa seuraavaan mieheen. Se oma intuitio kun tuppaa olemaan oikeassa.

Kiitos! Niin siinä varmaan käy, että matkani jatkuu.

Vierailija
46/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ongelma, jos niin voi sanoa, on se, että miksi sinulla ylipäätänsä on aikaa seurata hänen whatsapp käytöstä?

Koita tulla kiireisemmäksi, että ehdit avata whatsapin itsekin ehkä kerran päivässä ja katsoa onko tullut viestejä. Kirjojen lukemista, urheilua ja vaikkapa kuntosaliharrastus, kokkaaminen ja opettavien youtube videoiden katselu sen lomassa.

Onko muut samaa mieltä? Itse en ainakaan osaa samaistua huoleen, että ihminen josta olen kiinnostunut on kokoajan whatsapissa ja mitä sen suhteen pitäisi ajatella?

Ole kiireinen ja loppuillasta ehkä huomaat jos sieltä on viesti tai viestejä ihastukseltasi tullut. Kyllä se elämä menee eteenpäin ja lutviutuu näin. Aina ei tarvitse olla tavoitettavissa kuten yllä yksi nainen kirjoitti. Itse asiassa tavoitettavuus on epäviehättävää oikeastaan. Vähän mysteerisyyttä nykymaailma kaipaa enemmän!

Mysteeri ei kiinnosta minua vaan intohimo ja rehellisyys. ap

Vierailija
47/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä

Vierailija
48/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä

Niinpä!

Ap

Vierailija
49/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos kysyisit mieheltä asiaa ennen kuin alat syyttämään epärehelliseksi.

Vierailija
50/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä"

No sittenhän sitä ei tiedä, että hän viettää mukamas koko päivän wa:ssa.

Mistä muutenkaan tiedät sen ap, se on vain olettamus. Ehkä hän on maagisesti usein online juuri kun sinäkin menet sinne, aivan sattumalta. Siitä piirrät mielessäsi olkiukon, että hän on siellä jatkuvasti pelailemassa eri naisten kanssa. Mitä jos hän käykin vain pari kertaa päivässä whatsapissa katsomassa viestit ja juuri silloin sinäkin olet ollut siellä huomaamassa sen. Sitten myöhemmin joskus hän vastaa.

Vierailija
51/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä"

Mistä muutenkaan tiedät sen ap, se on vain olettamus. Ehkä hän on maagisesti usein online juuri kun sinäkin menet sinne, aivan sattumalta. Siitä piirrät mielessäsi olkiukon, että hän on siellä jatkuvasti pelailemassa eri naisten kanssa. Mitä jos hän käykin vain pari kertaa päivässä whatsapissa katsomassa viestit ja juuri silloin sinäkin olet ollut siellä huomaamassa sen. Sitten myöhemmin joskus hän vastaa.

No tämän kaiken jälkeen en vieläkään halunnut dissata häntä joten olen kiinnittänyt ” viimeksi paikalla” kohtaan huomioni ja se on lähes aina max 30 min sitten. Työssäkäyvä mies kyseessä.

Vierailija
52/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olen syyttänyt? En jaksa näin alussa alkaa vääntää tällaisesta asiasta hänen kanssaan joten teen johtopäätökseni itse meni syteen tai saveen. Haen tässä näkökantoja asiaan ja joitain ihan hyviä olen saanutkin.

Ap

No mitä jos kysyisit mieheltä asiaa ennen kuin alat syyttämään epärehelliseksi.

Vierailija
53/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten ole kuin minä. Vasta hoksasin itse olevani paikalla lähes jatkuvasti, vaikken itse tiennytkään. Teinini kysyi miksi mä olen niin paljon wa? Mulla jää siis sivuja auki, kuten se wa ja pitäisi aina muistaa erikseen sulkea. Nut muistan, koska en ole siellä koko aikaa vaikka niin on vaikuttanut.

Vierailija
54/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olen syyttänyt epärehelliseksi? En jaksa näin alussa alkaa vääntää tällaisesta asiasta hänen kanssaan joten teen johtopäätökseni itse meni syteen tai saveen. Haen tässä näkökantoja asiaan ja joitain ihan hyviä olen saanutkin.

Ap

Vierailija
55/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän kaiken jälkeen en vieläkään halunnut dissata häntä joten olen kiinnittänyt ” viimeksi paikalla” kohtaan huomioni ja se on lähes aina max 30 min sitten. Työssäkäyvä mies kyseessä.

Jos sinulla ei ole aktiivisia ryhmiä mihin sataa jatkuvasti viestejä, ei se tarkoita sitä etteikö muilla olisi.

Työssäkäyväthän eivät puhelinta plärää.

Vierailija
56/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä todellakin olen asetuksista poistanut sen, että näkee milloin olen ollut paikalla. Enkä siis näe muidenkaan aikoja. Paljon mukavampu näin, koska en jaksa tai ehdi heti vastailla saamiini viesteihin.

Vierailija
57/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olen syyttänyt epärehelliseksi? En jaksa näin alussa alkaa vääntää tällaisesta asiasta hänen kanssaan joten teen johtopäätökseni itse meni syteen tai saveen. Haen tässä näkökantoja asiaan ja joitain ihan hyviä olen saanutkin.

Ap

No ei sinua taida mies kiinnostaa jos teet ongelman hänen whatsappinsa käytöstä. Mitä jos mies ottaa läsnäolotietonsa pois näkyvistä, räjähtääkö pää?

Vierailija
58/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo mysteerisyys ei tehoa. Nykyisin viesteihin vastaamattomuus ja viivyttely tulkitaan kiinnostuksen puutteeksi. Varsinkin näin on jos tyyppi koko ajan näyttää olevan somessa ja silti viivyttelee vastaamisessa juuri itselle. Tärkeille ihmisille vastataan ASAP ja tästä kyllä näkee ihmisen prioriteetit. Viestisi muutoksen sijaan voi itsekkin olla lähettämättä viestejä ja vastaamatta. Kyllä se orastava suhde siihen kuivuu.

Vierailija
59/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan oikea ajatus. Parempi vaihtaa heti  kun joku aikuttaa kummalliselta, koska muutoin sitä on täällä vuosien päästä itkemässä miten olisi pitänyt silloin ymmärtää lähteä, eikä odotella että tilanne parantuu. Jos miehen sanat ja teot tuntuvat olevan ristiriidassa keskenään, muista uskoa tekoja. Ukko pois, ja uutta tilalle, koska voin kokemuksesta sanoa, että ei ole mitään järkeä katsella epäsopivaa tyyppiä kauaa, se vain vie aikaa pois siltä sopivan tyypin löytymiseltä. 

Vierailija
60/90 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan älykellon ja sen takia näyttää että olisin wa: melkein kokoajan. Siinä kun vielä näkyy viesti ja jos se on tyyliin miten menee ja sattuu olemaan kiire, niin silloin vastaaminen kestää mutta toinen näkee että viesti on luettu, onneksi tuntemani henkilöt tietävät että vastaan heti kun pystyn eikä suutu vaikka se kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan