Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidan hoivakodin sijaan itse vanhempani

Nokia
03.02.2019 |

Hankin vanhemmille vuokra asunnon 790e/kk, palkkaan nuoria siivoomaan asunnon hygienisesti ja kokkailemaan 15euron tuntipalkalla, joka oikeastaan on käyntikerta. Nuoret tykkää tulla jokapäivä katsomaan vanhempia ja saamaan sen 15euroa/tunnilta ja viettää monet ilmaitteeksi aikaa heidän kanssaan pelaten videopelejä. Kokonaisuudessaan molempien vanhempien elättämiseen minulta menee noin 1400euroa kuussa, josta vanhemmat maksaa osittain pienestä tuestaan joitakin pennejä...

En maksa veroa maksaessani nuorille palkkaa, koska en jaksa hoitaa paperi asioita. Helpommalla pääsee kun antaa rahan käteen ja kiittää hyvin tehdystä työstä.

Tällä tavalla vanhemmat saavat turvallisen ja hygieenisen ja kunniakkaan elämänsä loppuun asti. Vaikka olemmekin köyhiä, niin silti meillä järki päässä on.

En suostunut laittamaan vanhempiani toisten likaisten vanhempien seuraksi hoivakotiin ja maksamaan naurettavasti 3900euroa ja ottamaan riskiä huonosta kohtelusta.

Olen jatkuvasti hoitanut vanhempien asiat kunniakkaasti kuusi vuotta ja käynyt töissä ja palkannut nuoria.
Naurattaa ajatus lähettää vanhemmat joidenkin virolaisten tai muun huono soomi ihmisten luokse.

Syy alunperin, miksi päätin hoitaa vanhempani oli huono kokemus HUS leikkaus auto kolarin jälkeen.
Minua kohdeltiin kuin saastaa HUS talossa ja passitettiin kotiin, vaikka en saanut happea ja en voinut kävellä ja elin lähinnä vain vanhempien varassa... HUS ei antanut kipulääkettä ja hoitajat välittivät enemmän siitä "onko huone vapaa?" ja petilakanat olivat likaisia ja huoneet jäätävän kylmiä.

Sori huonosta kirjoitelmasta ja kirjoitusvirheistä. En kirjoita viestejä lähinnä koskaan vaan hoidan asiat puhumalla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi