Mies ja WhatsApp
Aloin deittailla miestä, joka käy todella usein Whatsappissa. Jutteleeko kukaan mies jatkuvasti kavereiden kanssa siellä?
Naiset joo, mutta ei kai miehet?
Lisäksi nyt tullut se, että ei aina lue viestiäni vaikka käy siellä. Eli vastaa mulle vasta myöhemmin
Uusi tuttavuus niin en nyt ala kyselemään häneltä mistä johtuu.
Esittääkö vaikeasti tavoiteltavaa tai
Juttelee muidenkin naisten kanssa
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä"
No sittenhän sitä ei tiedä, että hän viettää mukamas koko päivän wa:ssa.
Mistä muutenkaan tiedät sen ap, se on vain olettamus. Ehkä hän on maagisesti usein online juuri kun sinäkin menet sinne, aivan sattumalta. Siitä piirrät mielessäsi olkiukon, että hän on siellä jatkuvasti pelailemassa eri naisten kanssa. Mitä jos hän käykin vain pari kertaa päivässä whatsapissa katsomassa viestit ja juuri silloin sinäkin olet ollut siellä huomaamassa sen. Sitten myöhemmin joskus hän vastaa.
No tämän kaiken jälkeen en vieläkään halunnut dissata häntä joten olen kiinnittänyt ” viimeksi paikalla” kohtaan huomioni ja se on lähes aina max 30 min sitten. Työssäkäyvä mies kyseessä.
Monissa työpaikoissa on whatsapissa "työryhmä", ja siellä voidaan kokoajan sit keskustella tai tehdä toiveita, ja että jotain pitää toimittaa minnekin tai tuoda jokin paperi toimistoon jne.
Eli tämän myötä siellä käy kokoajan tai ehkä jopa avaa whatsapin sen ryhmän ja jättää puhelimen pöydälle ja puhelin voi näyttää siinä että olet paikalla jopa 5min, kunnes näyttö sammuu... vaikkei se oikeasti ole paikalla vaan tekee jotain töitä.
Ei nämä asiat aina niin selkeitä ole. Ei kannata tehdä johtopäätöksiä tuosta vain. Paitsi jos se on joku 17v teini niin sitten voit tehdä johtopäätöksen että hän on aina online juttelemassa tytöille. Mutta jos on aikuinen mies niin relax!
Vierailija kirjoitti:
"No eihän tämä mies ja ap sovi toisilleen sitten ollenkaan, mies kun viettää nytkin koko aikansa wa:ssa. Mitäs sitten kun nainen ei käykään sielä enää kuin kerra päivsässä"
No sittenhän sitä ei tiedä, että hän viettää mukamas koko päivän wa:ssa.
Mistä muutenkaan tiedät sen ap, se on vain olettamus. Ehkä hän on maagisesti usein online juuri kun sinäkin menet sinne, aivan sattumalta. Siitä piirrät mielessäsi olkiukon, että hän on siellä jatkuvasti pelailemassa eri naisten kanssa. Mitä jos hän käykin vain pari kertaa päivässä whatsapissa katsomassa viestit ja juuri silloin sinäkin olet ollut siellä huomaamassa sen. Sitten myöhemmin joskus hän vastaa.
Maaginen sattuma koko ajan? Älä naurata.
Whatsapp näyttää, että on Paikalla jos sovellus on auki puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lopettaa se kyttäys.
kiitti vinkistä mut en haluu tuhlata aikaa siksi haluan tietää heti
Ap
Ja aattelit että saat vastauksen täältä? Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ongelma, jos niin voi sanoa, on se, että miksi sinulla ylipäätänsä on aikaa seurata hänen whatsapp käytöstä?
Koita tulla kiireisemmäksi, että ehdit avata whatsapin itsekin ehkä kerran päivässä ja katsoa onko tullut viestejä. Kirjojen lukemista, urheilua ja vaikkapa kuntosaliharrastus, kokkaaminen ja opettavien youtube videoiden katselu sen lomassa.
Onko muut samaa mieltä? Itse en ainakaan osaa samaistua huoleen, että ihminen josta olen kiinnostunut on kokoajan whatsapissa ja mitä sen suhteen pitäisi ajatella?
Ole kiireinen ja loppuillasta ehkä huomaat jos sieltä on viesti tai viestejä ihastukseltasi tullut. Kyllä se elämä menee eteenpäin ja lutviutuu näin. Aina ei tarvitse olla tavoitettavissa kuten yllä yksi nainen kirjoitti. Itse asiassa tavoitettavuus on epäviehättävää oikeastaan. Vähän mysteerisyyttä nykymaailma kaipaa enemmän!
Valitettavasti tuo mysteerisyys ei tehoa. Nykyisin viesteihin vastaamattomuus ja viivyttely tulkitaan kiinnostuksen puutteeksi. Varsinkin näin on jos tyyppi koko ajan näyttää olevan somessa ja silti viivyttelee vastaamisessa juuri itselle. Tärkeille ihmisille vastataan ASAP ja tästä kyllä näkee ihmisen prioriteetit. Viestisi muutoksen sijaan voi itsekkin olla lähettämättä viestejä ja vastaamatta. Kyllä se orastava suhde siihen kuivuu.
Sepä olisikin jännää, kun kaikkien muiden kanssa viestiteltäisiin ja jutletaisiin koko ajan, mutta esim. puolison kanssa e i voisi sitä tehdä. Siis molemmat puolisot kieltäytyisivät vastamasta tosilleen mitään, ennen kuin seuraavana päivänä, mutta muiden kanssa kommunikointi toimisi normaalisti. Mitenhän sitten jos tuollaiseen suhteeseen sitten vielä lapsia teisi.. Lapset toimisivat viestin viejinä?
Eli joo, ei toimi se että toiselle tulee ole ettei hänestä olla kiinnostuneita, Mikäli oma mieheni olisi kertaakaan päästänyt tilannetta alussa sellaiseksi, että minulle olisi tullut tunne ettei hän olekaan niin kiinnostunut minusta, niin olisin jättänyt samantien. Sehän on pahinta mitä voi alussa tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vaikka lapsia joiden kanssa viestittelee? Tai meilläkin on töissä WhatsApp-ryhmä ja lukemattomia viestejä liikkuu päivittäin siinä ketjussa.
Niinno, kuka haluaa semmoisen miehen ylipäätään, joka jatkuvasti lukee ja kommentoi kyllä työpaikkaryhmiin, muttei sille ihastukselle... En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi se sovellus availee itse itseään, kun ap kertoo että on aina max 30 min miehen edellisestä paikallolosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä vaikka lapsia joiden kanssa viestittelee? Tai meilläkin on töissä WhatsApp-ryhmä ja lukemattomia viestejä liikkuu päivittäin siinä ketjussa.
Ei ole sen ikäisiä lapsia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi se sovellus availee itse itseään, kun ap kertoo että on aina max 30 min miehen edellisestä paikallolosta ;)
Eli jos käyttää whatsappia useamman kerran tunnissa on ihan toivoton tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lopettaa se kyttäys.
kiitti vinkistä mut en haluu tuhlata aikaa siksi haluan tietää heti
ApJa aattelit että saat vastauksen täältä? Voi pyhä yksinkertaisuus.
Eräät ovat kiinnostuneita muiden näkökannoista. Sinä varmasti olet niin viisas, että ihmettelen miksi keskustelu edes sinua kiinnostaa.
Ap
Uusi tuttavuus..pk seudulta vielä. Niin tottakai kaikki sinkut on tinderin kautta pyörittäneet vakipanoja ja muitakin.
Varmasti muita on.
Itse tapailin yhtä miestä.Oli harvemmin whatsupissa ja vastaili ykeensä pian. Sitten homma alkoi muuttua että oli tosi usein siellä ja mulle vastaukset hidastui ja nihkeitä juttuja kuten sun pitäis ymmärtää että sussa vika tms.Selvisi että oli alkanut seuristelemaan..
Ei mulla olis ollut mitään tehtävissä enen sitåkään jos toinen on päättänyt haluta toisen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä näytä.
Kyllä mä jätän lukematta viestejä ja siirrän niiden lukemiset myöhempään ajankohtaan jos just silloin ei ole aikaa tai ei vain jaksa. Saatan lukea jonkun muun lähettämän viestin ja vastata siihen jos koen että se on ensisijainen. Esim jos henkilö A kyselee kuulumisia ja henkilö B kysyy apua jonkun jutun selvittämiseen, niin vastaan B:lle ja jätän A:n viestin myöhemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ongelma, jos niin voi sanoa, on se, että miksi sinulla ylipäätänsä on aikaa seurata hänen whatsapp käytöstä?
Koita tulla kiireisemmäksi, että ehdit avata whatsapin itsekin ehkä kerran päivässä ja katsoa onko tullut viestejä. Kirjojen lukemista, urheilua ja vaikkapa kuntosaliharrastus, kokkaaminen ja opettavien youtube videoiden katselu sen lomassa.
Onko muut samaa mieltä? Itse en ainakaan osaa samaistua huoleen, että ihminen josta olen kiinnostunut on kokoajan whatsapissa ja mitä sen suhteen pitäisi ajatella?
Ole kiireinen ja loppuillasta ehkä huomaat jos sieltä on viesti tai viestejä ihastukseltasi tullut. Kyllä se elämä menee eteenpäin ja lutviutuu näin. Aina ei tarvitse olla tavoitettavissa kuten yllä yksi nainen kirjoitti. Itse asiassa tavoitettavuus on epäviehättävää oikeastaan. Vähän mysteerisyyttä nykymaailma kaipaa enemmän!
Valitettavasti tuo mysteerisyys ei tehoa. Nykyisin viesteihin vastaamattomuus ja viivyttely tulkitaan kiinnostuksen puutteeksi. Varsinkin näin on jos tyyppi koko ajan näyttää olevan somessa ja silti viivyttelee vastaamisessa juuri itselle. Tärkeille ihmisille vastataan ASAP ja tästä kyllä näkee ihmisen prioriteetit. Viestisi muutoksen sijaan voi itsekkin olla lähettämättä viestejä ja vastaamatta. Kyllä se orastava suhde siihen kuivuu.
Sepä olisikin jännää, kun kaikkien muiden kanssa viestiteltäisiin ja jutletaisiin koko ajan, mutta esim. puolison kanssa e i voisi sitä tehdä. Siis molemmat puolisot kieltäytyisivät vastamasta tosilleen mitään, ennen kuin seuraavana päivänä, mutta muiden kanssa kommunikointi toimisi normaalisti. Mitenhän sitten jos tuollaiseen suhteeseen sitten vielä lapsia teisi.. Lapset toimisivat viestin viejinä?
Eli joo, ei toimi se että toiselle tulee ole ettei hänestä olla kiinnostuneita, Mikäli oma mieheni olisi kertaakaan päästänyt tilannetta alussa sellaiseksi, että minulle olisi tullut tunne ettei hän olekaan niin kiinnostunut minusta, niin olisin jättänyt samantien. Sehän on pahinta mitä voi alussa tehdä!
No näin itsekin koen :(
Ap
Olen parissa isohkossa ryhmässä (yli 10 hlö molemmissa) ja jos siellä on juttu kuumimmillaan, niin pidän keskustelua avoinna. Sillon wa ei jostain syystä aina ilmoita muihin keskusteluihin tulleista viesteistä...
Osa ihmisistä on moukkia. Ap:n tapailema mies on yksi heistä. Älä sinäkään enää vastaa miehelle. Et ansaitse välinpitämätöntä kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on moukkia. Ap:n tapailema mies on yksi heistä. Älä sinäkään enää vastaa miehelle. Et ansaitse välinpitämätöntä kohtelua.
Kiitos tästä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen parissa isohkossa ryhmässä (yli 10 hlö molemmissa) ja jos siellä on juttu kuumimmillaan, niin pidän keskustelua avoinna. Sillon wa ei jostain syystä aina ilmoita muihin keskusteluihin tulleista viesteistä...
Ymmärtäisin tällaisen, mutta siitä tuskin on kyse, ajat huomioon ottaen.
Ap