Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
781/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Yllättävän hankalaa itseasiassa. Nyttemmin kun olen saavuttanut tietyn iän, niin huomannut että mun ikäpolvessa on todella hankalaa löytää komeaa, hauskaa ja fiksua sinkkumiestä seksisuhteeseen. Jos tuollainen kultakimpale sattuisikin jostain syystä olemaan vapaana, niin hän etsii vakituista parisuhdetta, potentiaalista vaimoa ja äitiä. Ne muut ovat sinkkuja ihan hyvästä syystä. Vain seksisuhdetta etsivistä miehistä suurin osa on parisuhteessa, ja niistä löytyy reilusti myös kriteerit täyttäviä. Minähän en siis etsi luotettavaa tai rehellistä miestä, vaan komeaa, kiihkeää ja hauskaa miestä, joka on hyvä sängyssä, ja joka haluaa minulta vain noita samoja asioita.

Kummasti kuitenkin minulle, olen lähempänä 40 kuin 30v, on löytynyt lyhyempiin ja pidempiin (yhdestä illasta yli vuoteen) seksisuhteisiin työssäkäyviä, itsestään huolehtivia, hauskoja, taitavia miehiä ikäskaalalla 18-50v. Minua vanhemmat miehet ovat olleet omalle kohdalle sopivampia.

Pelisäännöt tehty heti selväksi, juttu luistaa, seksi luistaa, yhdessä sillointällöin nukutaan, parisuhdetta ei

T: sinkkunainen jolle toisen vihkisormus turn-off

Juu toki jos sellainen tulee vastaan, niin tietysti mielummin vapaa kuin varattu. Jostain syystä kaikki kundit joiden kanssa olen ollut tutustumassa ovat olleet hyvinkin tosissaan liikenteessä, ja se ei tällä hetkellä sovi mulle. Voi olla, että isommassa kaupungissa olisi valinnanvaraa enemmänkin, mutta pienemmässä maakuntakaupungissa näin. Valitettavasti se ainoa tarkoitukseen sopiva henkilö nyt sattuu olemaan naimisissa. Mutta Tinderissä tuo itseään tarjoili ja varmasti panee muutenkin ympäriinsä. Eipä se mulle kuulu.

Vierailija
782/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen nainen. En juurikaan meikkaa, en ole urakeskeinen, huolehdin itsestäni urheilemalla.

En ollut koskaan aiemmin ollut uskoton. Enkä valehdellut. Olin kiltti, aika kokematon ja rakkauden tunteet ihan uusia ja outoja tuntemuksia minulle.

Enkä kokenut tekeväni mitään väärää. Heillä oli ongelmia ja mielestäni miehen kuului selvittää omat avioliitto-ongelmansa aivan itse. Oli hänen päätöksensä, ettei suhteesta puhuttu. Hän odotti oikeaa aikaa, jolloin kertoa haluavansa erota.

Eikä minulla ollut vain miehen sana huonosta liitosta. Hänen vaimonsakin kertoi, että seksiä ei ole ja erosta on puhuttu.

Rakastuin siis tuttuun mieheen, meistä tuli ennen muuta ystäviä, mutta lopulta rakastavaisia.

JA kaiken lopuksi satutin itseni. Uskoin kaikki miehen puheet, miksi en olisi uskonut, ei ole tapana epäillä ystävien puheita.

Miestä kadutti ainoastaan kiinnijääminen ja se, mitä kaikkea ei ehtinyt kokea kanssani. Vaimolle valehteli joka hemmetin asiasta suhteestamme. Vaimoa ei kiinnostanut yhtään, mitä oikeasti oli tapahtunut. Sokeasti syytti minua miehensä viettelemisestä. Jälkeenpäin ajatellen, parempi, ettei vaimo tiedäkään totuutta. Se satuttaisi liikaa ja he kuitenkin jatkoivat yhdessä ja ajattelen nyt, että ovat oikein sopivia toisilleen.

Jokainen toista naista syyttävä vaimo voisi katsoa sitä miestään ja kysyä, että: olisitko pettänyt jonkun muun naisen kanssa minua? Vai oliko tämä nainen ainut ja erityinen. Oli vastaus mitä tahansa, se paljastaa miehen.

Toista naista tuskin voi syyttää oman aviomiehensä päätöksistä.

Ai oikein satutit itsesi :D? Oikein. Halveksin todella, todella, todella paljon kaltaisiasi ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Se teidän "seksisuhde" usein rikkoo sen parisuhteen. Mikä pakko on oikeasti harrastaa varattuja? Tuokin on varmaan jonkunlainen psyykkinen häiriötila.

Kyllä se mies rikkoo sen parisuhteen eikä seksisuhde. 

Molemmat, tollo. Sinulla on siinä myös osuutesi, vaikka yrität kuinka valkopestä itseäsi syyttömäksi.

Olen parisuhteessa, ja jos mies pettää, se on yksin hänen syynsä enkä syyttäisi sitä toista naista. En voisi kuvitella mitään tilannetta, jolloin pettäisin miestäni. Kaikki on omasta tahdosta kiinni. 

Vierailija
784/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Varatut ovat enemmän pelimiehiä eivätkä rakastu niin kuin sinkkumiehet saattavat. 

Mikäs ongelma tuo on kaltaisellesi laskelmoivalle *****lle?

KAIKKI MIEHET ovat laskelmoivia HU ORIA ja LU TKIA, noilla sanoillahan sä halusit naisia sheimata?

Tai ainakin miehet haluaisivat olla =saada mahdollisimman paljon irtopiparia. Kaikkihan ei saa.

Vierailija
785/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hankalaa itseasiassa. Nyttemmin kun olen saavuttanut tietyn iän, niin huomannut että mun ikäpolvessa on todella hankalaa löytää komeaa, hauskaa ja fiksua sinkkumiestä seksisuhteeseen. Jos tuollainen kultakimpale sattuisikin jostain syystä olemaan vapaana, niin hän etsii vakituista parisuhdetta, potentiaalista vaimoa ja äitiä. Ne muut ovat sinkkuja ihan hyvästä syystä. Vain seksisuhdetta etsivistä miehistä suurin osa on parisuhteessa, ja niistä löytyy reilusti myös kriteerit täyttäviä. Minähän en siis etsi luotettavaa tai rehellistä miestä, vaan komeaa, kiihkeää ja hauskaa miestä, joka on hyvä sängyssä, ja joka haluaa minulta vain noita samoja asioita.

Valehteleminenhan sujuu sinulta hyvin. Miksi se muodostuu nyt ongelmaksi?

Vierailija
786/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut ovat enemmän pelimiehiä eivätkä rakastu niin kuin sinkkumiehet saattavat. 

Mikäs ongelma tuo on kaltaisellesi laskelmoivalle *****lle?

KAIKKI MIEHET ovat laskelmoivia HU ORIA ja LU TKIA, noilla sanoillahan sä halusit naisia sheimata?

Tai ainakin miehet haluaisivat olla =saada mahdollisimman paljon irtopiparia. Kaikkihan ei saa.

Oikein sheimata :D Puhu suomea. Kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia. Pettävät naiset ja miehet, miehet ja naiset ovat tuollaisia. Tässä keskustelussa puhutaan naisista. Kaikki miehet eivät halua saada mahdollisimman paljon irtopiparia. Tuo on taas sinun omia fantasioitasi.

Vierailija
787/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis 80+?

Vierailija
788/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh aika yllättävän helposti ja pahempia tunnontuskia kokematta naiset tuntuvat lähtevän varatun miehen matkaan.. Vähän puistatuttaa, mutta ei sinänsä yllätä. Tutkimusten mukaan sormus miehen sormessa taisikin nostaa miehen kiinnostavuutta naisen silmissä.

Tämä taitaa olla jotain sukupuolien välisiä eroja, sillä en kyllä itse ole huomannut, että varatut naiset herättäisivät mitään erityistä kiinnostusta. Päinvastoin.

Kyllä miehet pettävät ihan yhtä lailla. Sikoja löytyy molemmista sukupuolista. Valitettavasti.

Vierailija
789/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Suurin osa ihmisistä arvostelee nimenomaan sitä selän takana toimimista. Tuo osoittaisi edes vähän suoraselkäisyyttä. Ei sun tarttee nimeäs kertoa. Ohis

Viestintuoja on ammutaan aina. Tästä johtuen kertomista (oli siitten itse se kolmas pyörä tai vaikka ystävä, joka on saanut tietää) kannattaa harkita takkaan. Kukapa halusisi menettää esim ystävyyden sen takia, että ystävän puoliso pitää yllä sivusuhdetta?

Ei kyllä ammuta aina. Tokihan se kannattaa olla itsekäs, empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja. Rehellisyys ja kunniallisuus ovat niin passé. Eihän niistä saa edes kuvia Instagramiin.

Tarpeeksi usein kuitenkin, että se on ihan todellinen ja todennäköinen riski. Eikä osa petetyistä edes halua tietää. Miksi ihmeessä mun pitäisi tehdä se päätös kaikkien asianosaisten puolesta jos se kumppanikaan ei sitä tee? Niiden varattujen miesten puolisot ovat varmasti eläneet aivan ihanaa keskiluokkaista elämäänsä kauniissa omakotitaloissaan aviomiehinään urallaan menestyvät go getter -alfamiehet. Mitä se mun kertominen olisi tehnyt? Muuten ihan hyvä mies mäkeen, avioero vireille, velkainen OKT myyntiin, ja siitä sinkkuna kerrostalolähiöön vuokralle? Ja kaikki tämä muutaman väärin kohdennetun orgasmin takia. Voi ihan hyvin olla että kun jätän kertomatta, nämä naiset saavat elää koko elämänsä onnellisessa avioliitossa näiden muuten ihan mukavien ja huomaavaisten aviomiestensä kanssa. Kyllä ne juoksutkin siitä vielä rauhottuvat kun ikää tulee vähän lisää.

Vierailija
790/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mule sanottukkin. Että ei tahdo pilata liittoaan

Ja ä yritän vielä kovemmin .....

T. Miehenkipeä

Voi taivas, mikä lunttu :'D!

Vierailija
791/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä valehtele kenellekään. Kukaan ei ole multa mitään kysellyt, en siis ole mitään vastannut.

Vierailija
792/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus se mukavin sattuu olemaan varattu. 

Voi kyynel. Minäkin haluan olla miljonääri. Haluan asua Havaijilla ja omistaa yksisarvisen. Oikeuttaako tämä ryöstämään pankin?

Vierailija
793/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä valehtele kenellekään. Kukaan ei ole multa mitään kysellyt, en siis ole mitään vastannut.

Seli, seli. Kyllä tuo valehtelemiseksi lasketaan.

Vierailija
794/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Se teidän "seksisuhde" usein rikkoo sen parisuhteen. Mikä pakko on oikeasti harrastaa varattuja? Tuokin on varmaan jonkunlainen psyykkinen häiriötila.

Molemmat, tollo. Sinulla on siinä myös osuutesi, vaikka yrität kuinka valkopestä itseäsi syyttömäksi.

Olen parisuhteessa, ja jos mies pettää, se on yksin hänen syynsä enkä syyttäisi sitä toista naista. En voisi kuvitella mitään tilannetta, jolloin pettäisin miestäni. Kaikki on omasta tahdosta kiinni. 

jos naisystäväsi panisi miestäsi, jatkaisit normaalisti ystävyyttä koska kaikki vika on miehen?

Vierailija
795/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.

Aijaa, minulta ainakin lopahtaa aina mielenkiinto, jos kuulen tai huomaan jonkun kivan tyypin olevan varattu. Mutta kiva tietää, että jossain syvimmissä sopukoissani olen kuitenkin perheenrikkojalor**o. 

Joku jo ensimmäisellä sivulla antoikin ihan älykkään vastauksen: rakkaus. Itse kyllä koen, että jos nyt sattuisinkin rakastumaan palavasti varattuun mieheen (ja hän minuun), niin voisin kyllä tehdäkin asialle jotain. Jokuhan siinäkin on, että mies rakastuu avioliittonsa / parisuhteensa aikana toiseen naiseen? Pitkään sinkkuna ollessani voisin jopa ajatella, että "nyt on minun vuoroni". 

Mutta kuten sanottu, en pidä varattuja miehiä kiinnostavina. Mieluummin ero ensin ja uude suhteet sitten. 

PS: Monikohan salasuhteen tuomitsevista on itsekin pettänyt...?

Kaikki pettää sun logiikalla vai? 

Vierailija
796/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Suurin osa ihmisistä arvostelee nimenomaan sitä selän takana toimimista. Tuo osoittaisi edes vähän suoraselkäisyyttä. Ei sun tarttee nimeäs kertoa. Ohis

Viestintuoja on ammutaan aina. Tästä johtuen kertomista (oli siitten itse se kolmas pyörä tai vaikka ystävä, joka on saanut tietää) kannattaa harkita takkaan. Kukapa halusisi menettää esim ystävyyden sen takia, että ystävän puoliso pitää yllä sivusuhdetta?

Ei kyllä ammuta aina. Tokihan se kannattaa olla itsekäs, empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja. Rehellisyys ja kunniallisuus ovat niin passé. Eihän niistä saa edes kuvia Instagramiin.

Noh, miten itse reagoit kun kuulit, että puolisosi pettää? Kuka kertoi? Rakastaja vai ystäväsi?

Minulla ei ole puolisoa. Eikä minua ole koskaan petetty tällä tavalla. Arvostaisin ja olen arvostanut kuitenkin aina rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä enkä ole koskaan ampunut viestintuojaa.

Vierailija
797/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyshän kuuluu oikeasti:

"Millainen mies aloittaa suhteen VARATTUNA?"

Aloitapa siitä keskustelu. Tässä keskustelussa on eri näkökulma.

Vierailija
798/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos naisystäväsi panisi miestäsi, jatkaisit normaalisti ystävyyttä koska kaikki vika on miehen?

Ystävyyssuhteet ovat erikseen.  Kuka haluaa, että ystävä pettää luottamuksen oli kyseessä mikä asia tahansa?  En kuitenkaan odota mitään lojaalisuutta tuntemattomalta naiselta, ja sen takia syyttäisin vain miestä pettämisasiassa. 

Vierailija
799/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi usein kuitenkin, että se on ihan todellinen ja todennäköinen riski. Eikä osa petetyistä edes halua tietää. Miksi ihmeessä mun pitäisi tehdä se päätös kaikkien asianosaisten puolesta jos se kumppanikaan ei sitä tee? Niiden varattujen miesten puolisot ovat varmasti eläneet aivan ihanaa keskiluokkaista elämäänsä kauniissa omakotitaloissaan aviomiehinään urallaan menestyvät go getter -alfamiehet. Mitä se mun kertominen olisi tehnyt? Muuten ihan hyvä mies mäkeen, avioero vireille, velkainen OKT myyntiin, ja siitä sinkkuna kerrostalolähiöön vuokralle? Ja kaikki tämä muutaman väärin kohdennetun orgasmin takia. Voi ihan hyvin olla että kun jätän kertomatta, nämä naiset saavat elää koko elämänsä onnellisessa avioliitossa näiden muuten ihan mukavien ja huomaavaisten aviomiestensä kanssa. Kyllä ne juoksutkin siitä vielä rauhottuvat kun ikää tulee vähän lisää.

Muuten tykkäät kyllä sekaantua ilman huolen häivää. Pettäjä ei ole hyvä mies eikä tuollainen avioliitto ole todella onnellinen. Useimmille ihmisille pettäminen ei todellakaan ole pikku juttu, vaikka sinulle onkin. 

Vierailija
800/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli, seli. Kyllä tuo valehtelemiseksi lasketaan.

Ei lasketa. Valehtelu on sitä, että kerrot jotain mikä ei ole totta tai pyrit antamaan väärän vaikutelman. Mä en ole edes antanut mitään vaikutelmaa mihinkään suntaan kun ei ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän