Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
741/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkki. Pera ja Mara ovat ukkomiehiä ja menivät baariin. Kummatkin haluavat iskeä naisen ja mennä sänkyyn.

Pera iskee Lissun ja menee jatkoille ja myös sänkyyn Lissun kanssa.

Sitten Pera menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Mara iskee Lillin, menee Lillin luo jatkoille, mutta Lilli sanoo ei. Maraa harmittaa niin vietävästi, mutta menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Kumpi mies on pettäjä? Vai ovatko molemmat?

Onko Lissu huono nainen ja Lilli hyvä nainen? Oliko miehillä vastuuta omasta käytöksestään ja aikomuksistaan? Onko Peran vaimo naimisissa pettäjän kanssa, mutta Maran vaimo ei, eli Mara on uskollinen mies?

Koska aikomus epäonnistui?

Voi hyvänen aika, miksi tätä täytyy vääntää rautalangasta. Pettäjä on pettäjä riippumatta siitä, onnistuuko aikomus vai ei! Ei sitä ole tässä keskustelussa kielletty. Molemmat tämän esimerkin miehistä ovat pettäjiä. Siitä ovat todennäköisesti useimmat yhtä mieltä, riippumatta siitä, mitä ajattelee varattuihin sekaantuvista naisista! Mutta kun se ei ole tämän keskustelun ydin. Otsikko oli, että millainen nainen sekaantuu varattuihin miehiin, Tässä esimerkissä ehdottomasti suoraselkäisempi nainen on Lilli. Olettaen, että molemmat naiset ovat tietoisia miesten parisuhteista. Kumpikaan nainen ei ole ihmisenä sinänsä hyvä tai huono. Mutta ehdottomasti kunnioitan sekä ihmisenä että naisena enemmän sitä, joka ei yksiulotteisesti toimi vain omien mieliahalujensa ja yllykkeidensä pohjalta, vaan osa ehkä arvostaa itseäänkin sen verran, ettei alennu sen pettäjän tasolle.

Vierailija
742/846 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin. Normaali, työssäkäyvä, hyvää elämää elävä nainen.

Älä tuomitse ennenkuin olet itse kokenut saman. Ja kyllä, tuomitsin ennen minäkin, ennenkuin itse ajauduin tähän. En kadu mitään. Se mitä olen mieheltä 2 vuoden suhteen aikana saanut, peittoaa kaikki moraalipaskat mennen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Eiköhän ne vaimot tiedä millaisia miehensä on sängyssä.

Ei välttämättä. Olin varautuneen eksän kanssa ihan erinlainen sängyssä kuin nykyisen seksihurjastelijan kanssa. 

Vierailija
744/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Kannattaa hoitaa sitten ne seksiasiat vähän paremmin siellä kotona. 

Tämä on nyt näitä aiemmin mainittuja vastaajia, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten parisuhteista vaikka ja mitä. Voi olla, että teitä kusetetaan aivan yhtä paljon kun niitä tietämättömiä puolisoita.

Miten kusetetaan? Seksisuhteessa pelisäännöt ovat hyvinkin selvät. 

Yllättävän moni kakkonen jotenkin kuvittelee, ettei miehellä/naisella ole ykkösen kanssa seksiä lainkaan. Joskus nuorena ja tyhmänä petin kumppaniani pitkään saman ihmisen kanssa, ja voi sitä naaman venähdystä ja suuttumusta, kun kakkoselle kävi ilmi, että harrastan seksiä myös sen virallisen mieheni kanssa.

Olen ollut säälittävä olio ja häpeän, mitä tein, mutta ihan vain selvennykseksi tällainenkin näkökulma.

Vierailija
745/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Vierailija
746/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoitaa sitten ne seksiasiat vähän paremmin siellä kotona. 

Tämä on nyt näitä aiemmin mainittuja vastaajia, jotka kuvittelevat tietävänsä toisten parisuhteista vaikka ja mitä. Voi olla, että teitä kusetetaan aivan yhtä paljon kun niitä tietämättömiä puolisoita.

Miten kusetetaan? Seksisuhteessa pelisäännöt ovat hyvinkin selvät. 

Yllättävän moni kakkonen jotenkin kuvittelee, ettei miehellä/naisella ole ykkösen kanssa seksiä lainkaan. Joskus nuorena ja tyhmänä petin kumppaniani pitkään saman ihmisen kanssa, ja voi sitä naaman venähdystä ja suuttumusta, kun kakkoselle kävi ilmi, että harrastan seksiä myös sen virallisen mieheni kanssa.

Olen ollut säälittävä olio ja häpeän, mitä tein, mutta ihan vain selvennykseksi tällainenkin näkökulma.

No minua ei kyllä ole kiinnostanut laisinkaan onko seksiä puolison kanssa vai ei. Ei siitä ole edes puhuttu mitään. 

Vierailija
747/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet kiinnostavar naisia. Ja sehän on vain hyvä asia. :)

T. Varattu mies joka pettää kahden eri naisen kanssa vaimoaan

Vierailija
748/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Miksi teet näin? Miksi et voisi elää avoimessa suhteessa?

B) Tietävätkö kakkoset toisistaan?

c) Mitä teet, jos joku osapuolista saa tietää?

Vierailija
749/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Vierailija
750/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkki. Pera ja Mara ovat ukkomiehiä ja menivät baariin. Kummatkin haluavat iskeä naisen ja mennä sänkyyn.

Pera iskee Lissun ja menee jatkoille ja myös sänkyyn Lissun kanssa.

Sitten Pera menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Mara iskee Lillin, menee Lillin luo jatkoille, mutta Lilli sanoo ei. Maraa harmittaa niin vietävästi, mutta menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Kumpi mies on pettäjä? Vai ovatko molemmat?

Onko Lissu huono nainen ja Lilli hyvä nainen? Oliko miehillä vastuuta omasta käytöksestään ja aikomuksistaan? Onko Peran vaimo naimisissa pettäjän kanssa, mutta Maran vaimo ei, eli Mara on uskollinen mies?

Koska aikomus epäonnistui?

Voi hyvänen aika, miksi tätä täytyy vääntää rautalangasta. Pettäjä on pettäjä riippumatta siitä, onnistuuko aikomus vai ei! Ei sitä ole tässä keskustelussa kielletty. Molemmat tämän esimerkin miehistä ovat pettäjiä. Siitä ovat todennäköisesti useimmat yhtä mieltä, riippumatta siitä, mitä ajattelee varattuihin sekaantuvista naisista! Mutta kun se ei ole tämän keskustelun ydin. Otsikko oli, että millainen nainen sekaantuu varattuihin miehiin, Tässä esimerkissä ehdottomasti suoraselkäisempi nainen on Lilli. Olettaen, että molemmat naiset ovat tietoisia miesten parisuhteista. Kumpikaan nainen ei ole ihmisenä sinänsä hyvä tai huono. Mutta ehdottomasti kunnioitan sekä ihmisenä että naisena enemmän sitä, joka ei yksiulotteisesti toimi vain omien mieliahalujensa ja yllykkeidensä pohjalta, vaan osa ehkä arvostaa itseäänkin sen verran, ettei alennu sen pettäjän tasolle.

Lissu sai seksiä. Lilli kävi ostamassa vibraattoriinsa uudet patterit. Molemmat miehet ovat pettäjiä, joten todellisuudessa Lillin suoraselkäisyys ei lopulta hyödytä ketään. Seuraavana perjantaina Pera ja Mara lähtevät taas radalle. Pera kutsuu Lissun heidän kanssaan bisselle, ja lopulta he siirtyvät kahdestaan Lissun luo jatkoille. Mara tapaa Minnan, jonka kanssa Mara lähtee jatkoille. Jos Minna ei anna, niin Mara ottaa pirssin Helsinginkadulle ja käy thaihieronnassa. Lauantai-iltana saunan jälkeen  sekä Peran että Maran vaimot saavat siunattua avioseksiä aviomiehiltään.

Tarinan opetus: ainoa joka ei saa mitään on Lilli.

Vierailija
751/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Vierailija
752/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Olin varautuneen eksän kanssa ihan erinlainen sängyssä kuin nykyisen seksihurjastelijan kanssa. 

No ei ne aina tiedä. Kaverilla oli miehensä kanssa seksiä kahdesti vuodessa. Miehellä oli stondisongelma. Mutta se mies kävi painaa vaimon kaveria 5kertaa viikko parin tunnin sessio per kerta. Eikä mitään ongelmaa. Ja kotona pakkoseksiä kestää 2min ja perusasento.

Vierailija
753/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne aina tiedä. Kaverilla oli miehensä kanssa seksiä kahdesti vuodessa. Miehellä oli stondisongelma. Mutta se mies kävi painaa vaimon kaveria 5kertaa viikko parin tunnin sessio per kerta. Eikä mitään ongelmaa. Ja kotona pakkoseksiä kestää 2min ja perusasento.

Ne ei tiedä mitä? ohis

Vierailija
754/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asioita yhtään laittaa tärkeysjärjestykseen niin paljon pahempi asia on tukea esimerkiksi riistoa ja lapsityövoimaa sekä tuhota ympäristö kantamalla rättejä kotiin Henkka Maukasta ja Zarasta, kun voi tukea kestävää muotia, josta maksetaan muös tekijöille oikeaa palkkaa eikä riskeerata työpaikalla syöpäkemikaaleille.

Tai eläinten kidutuksen tukeminen syömällä tehotuotettua lihaa. Sen vaimon tilanne ei todella ole ihan ensimmäisenä mielessä, kun teen päivittäisiä valintoja - aikuinen länsimainen hyvinvointivaltio ihminen.

En sano, etteikö päivittäisillä valinnoilla ole merkitystä. Mutta en ole missään vastuussa tästä vieraasta, joka on tyytyväinen ettei mies petä vain ja ainoastaan siksi, että nainen sanoi ei miehen vonkaamisesta huolimatta. En todella ymmärrä, mikä arvo jollekin tuollaisella ”uskollisuudesta” on.

Juu ja ei ole paha asiaa varastaa tai etuilla jonossa tai huijata Kelaa tai potkaista mummoa, kun kaikki muutkin tekee sitä ja on olemassa vieläkin pahempia asioita. Sinä olet paha ihminen.

Vierailija
755/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen vastaa kysymyksiin varatun miehen puolesta.

a) Miksi teet näin? Miksi et voisi elää avoimessa suhteessa?

Mies tekee niin koska voi ja haluaa. Mies saattaa kuulua siihen pieneen porukkaan joka haluaisi avoimen suhteen, mutta uskoo ettei vaimo suostu. Paljon suuremmalla todennäköisyydellä hän kuitenkin kuuluu siihen isompaan porukkaan, joka ei halua avointa suhdetta. Tämä siis koska hän ei halua vaimonsa käyvän vieraissa.

B) Tietävätkö kakkoset toisistaan?

Ei tiedä, ja hän sinnikkäästi vakuuttaa jostain syystä kaikille muille, että ei petä vaimoaan kenenkään muun kanssa. Tämä todennäköisesti siksi, että hän tykkää valehdella ja haluaa vaikuttaa siltä hyvältä tyypiltä huonossa tilanteessa. Toisaalta myös siksi, ettei kukaan saa hyvää kuvaa hänen toimiensa laajuudesta. Jotkut harvat miehet ovat tilanteessa rehellisiä, mutta nämä ovat marginaaliryhmä

c) Mitä teet, jos joku osapuolista saa tietää?

Hän todennäköisesti syyttää toista naista häikäilemättömästä viettelystä. Hän on vain uhri ja ressukka, joka hairahtui kerran tai pari syöjättären taikuuden edessä. Rukoilee vaimoltaan anteeksiantoa ja ehdottaa pariterapiaa. Hyvin todennäköisesti vaimo uskoo tämän ja homma jatkuu.

Vierailija
756/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Vierailija
757/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Varatut ovat enemmän pelimiehiä eivätkä rakastu niin kuin sinkkumiehet saattavat. 

Vierailija
758/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Lisään vielä, minusta on todella kummallista, että suurin osa vaimoista on siinä harhaluulossa, että heidän miehensä on sellainen kultakimpale jonka jokainen nainen haluaa itselleen, keinoja kaihtamatta? Onko vaimon mielestä kotona mies äärimmäisen ihana, haluttava, palvottava, saalis? Ei ole, joten miksi ihmeessä sama yksilö olisi sitä muiden naisten mielestä?

Vierailija
759/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nainen. En juurikaan meikkaa, en ole urakeskeinen, huolehdin itsestäni urheilemalla.

En ollut koskaan aiemmin ollut uskoton. Enkä valehdellut. Olin kiltti, aika kokematon ja rakkauden tunteet ihan uusia ja outoja tuntemuksia minulle.

Enkä kokenut tekeväni mitään väärää. Heillä oli ongelmia ja mielestäni miehen kuului selvittää omat avioliitto-ongelmansa aivan itse. Oli hänen päätöksensä, ettei suhteesta puhuttu. Hän odotti oikeaa aikaa, jolloin kertoa haluavansa erota.

Eikä minulla ollut vain miehen sana huonosta liitosta. Hänen vaimonsakin kertoi, että seksiä ei ole ja erosta on puhuttu.

Rakastuin siis tuttuun mieheen, meistä tuli ennen muuta ystäviä, mutta lopulta rakastavaisia.

JA kaiken lopuksi satutin itseni. Uskoin kaikki miehen puheet, miksi en olisi uskonut, ei ole tapana epäillä ystävien puheita.

Miestä kadutti ainoastaan kiinnijääminen ja se, mitä kaikkea ei ehtinyt kokea kanssani. Vaimolle valehteli joka hemmetin asiasta suhteestamme. Vaimoa ei kiinnostanut yhtään, mitä oikeasti oli tapahtunut. Sokeasti syytti minua miehensä viettelemisestä. Jälkeenpäin ajatellen, parempi, ettei vaimo tiedäkään totuutta. Se satuttaisi liikaa ja he kuitenkin jatkoivat yhdessä ja ajattelen nyt, että ovat oikein sopivia toisilleen.

Jokainen toista naista syyttävä vaimo voisi katsoa sitä miestään ja kysyä, että: olisitko pettänyt jonkun muun naisen kanssa minua? Vai oliko tämä nainen ainut ja erityinen. Oli vastaus mitä tahansa, se paljastaa miehen.

Toista naista tuskin voi syyttää oman aviomiehensä päätöksistä.

Vierailija
760/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hankalaa itseasiassa. Nyttemmin kun olen saavuttanut tietyn iän, niin huomannut että mun ikäpolvessa on todella hankalaa löytää komeaa, hauskaa ja fiksua sinkkumiestä seksisuhteeseen. Jos tuollainen kultakimpale sattuisikin jostain syystä olemaan vapaana, niin hän etsii vakituista parisuhdetta, potentiaalista vaimoa ja äitiä. Ne muut ovat sinkkuja ihan hyvästä syystä. Vain seksisuhdetta etsivistä miehistä suurin osa on parisuhteessa, ja niistä löytyy reilusti myös kriteerit täyttäviä. Minähän en siis etsi luotettavaa tai rehellistä miestä, vaan komeaa, kiihkeää ja hauskaa miestä, joka on hyvä sängyssä, ja joka haluaa minulta vain noita samoja asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän