Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
761/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh aika yllättävän helposti ja pahempia tunnontuskia kokematta naiset tuntuvat lähtevän varatun miehen matkaan.. Vähän puistatuttaa, mutta ei sinänsä yllätä. Tutkimusten mukaan sormus miehen sormessa taisikin nostaa miehen kiinnostavuutta naisen silmissä.

Tämä taitaa olla jotain sukupuolien välisiä eroja, sillä en kyllä itse ole huomannut, että varatut naiset herättäisivät mitään erityistä kiinnostusta. Päinvastoin.

Vierailija
762/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän upea ja haluttava, joka päihittää vaimon, koska aviomies on valmis riskin ottamaan.

Ei toisen naisen viettelemisestä ole kyse, kyllä se vaimo on kotona vaikutuksen mieheensä tehnyt jotta on alkanut vieras kiinnostamaan. Ihan turha etsiä syitä toisesta naisesta. Se ja sama onko varattu, äiti, vapaa, työtön tai työssä, kyllä syy löytyy miehestä. Mieshän voi sanoa "viettelevälle" naiselle, että ei kiitos, minulla on vaimo?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mule sanottukkin. Että ei tahdo pilata liittoaan

Ja ä yritän vielä kovemmin .....

T. Miehenkipeä

Vierailija
764/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Joskus se mukavin sattuu olemaan varattu. 

Vierailija
765/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen, joka ei nyt halua mitään suhdetta sinkkumiehen kanssa. Eli joku varattu sopii erittäin hyvin seksisuhteeseen. Eli näillä mennään. 

Seksisuhteita voi harrastaa myös vapaiden miesten kanssa. Ei ole mikään pakko ottaa varattua. Säälittävää käytöstä.

Yllättävän hankalaa itseasiassa. Nyttemmin kun olen saavuttanut tietyn iän, niin huomannut että mun ikäpolvessa on todella hankalaa löytää komeaa, hauskaa ja fiksua sinkkumiestä seksisuhteeseen. Jos tuollainen kultakimpale sattuisikin jostain syystä olemaan vapaana, niin hän etsii vakituista parisuhdetta, potentiaalista vaimoa ja äitiä. Ne muut ovat sinkkuja ihan hyvästä syystä. Vain seksisuhdetta etsivistä miehistä suurin osa on parisuhteessa, ja niistä löytyy reilusti myös kriteerit täyttäviä. Minähän en siis etsi luotettavaa tai rehellistä miestä, vaan komeaa, kiihkeää ja hauskaa miestä, joka on hyvä sängyssä, ja joka haluaa minulta vain noita samoja asioita.

Kummasti kuitenkin minulle, olen lähempänä 40 kuin 30v, on löytynyt lyhyempiin ja pidempiin (yhdestä illasta yli vuoteen) seksisuhteisiin työssäkäyviä, itsestään huolehtivia, hauskoja, taitavia miehiä ikäskaalalla 18-50v. Minua vanhemmat miehet ovat olleet omalle kohdalle sopivampia.

Pelisäännöt tehty heti selväksi, juttu luistaa, seksi luistaa, yhdessä sillointällöin nukutaan, parisuhdetta ei

T: sinkkunainen jolle toisen vihkisormus turn-off

Vierailija
766/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen nainen. En juurikaan meikkaa, en ole urakeskeinen, huolehdin itsestäni urheilemalla.

En ollut koskaan aiemmin ollut uskoton. Enkä valehdellut. Olin kiltti, aika kokematon ja rakkauden tunteet ihan uusia ja outoja tuntemuksia minulle.

Enkä kokenut tekeväni mitään väärää. Heillä oli ongelmia ja mielestäni miehen kuului selvittää omat avioliitto-ongelmansa aivan itse. Oli hänen päätöksensä, ettei suhteesta puhuttu. Hän odotti oikeaa aikaa, jolloin kertoa haluavansa erota.

Eikä minulla ollut vain miehen sana huonosta liitosta. Hänen vaimonsakin kertoi, että seksiä ei ole ja erosta on puhuttu.

Rakastuin siis tuttuun mieheen, meistä tuli ennen muuta ystäviä, mutta lopulta rakastavaisia.

JA kaiken lopuksi satutin itseni. Uskoin kaikki miehen puheet, miksi en olisi uskonut, ei ole tapana epäillä ystävien puheita.

Miestä kadutti ainoastaan kiinnijääminen ja se, mitä kaikkea ei ehtinyt kokea kanssani. Vaimolle valehteli joka hemmetin asiasta suhteestamme. Vaimoa ei kiinnostanut yhtään, mitä oikeasti oli tapahtunut. Sokeasti syytti minua miehensä viettelemisestä. Jälkeenpäin ajatellen, parempi, ettei vaimo tiedäkään totuutta. Se satuttaisi liikaa ja he kuitenkin jatkoivat yhdessä ja ajattelen nyt, että ovat oikein sopivia toisilleen.

Jokainen toista naista syyttävä vaimo voisi katsoa sitä miestään ja kysyä, että: olisitko pettänyt jonkun muun naisen kanssa minua? Vai oliko tämä nainen ainut ja erityinen. Oli vastaus mitä tahansa, se paljastaa miehen.

Toista naista tuskin voi syyttää oman aviomiehensä päätöksistä.

Minä en ainakaan varsinaisesti syytä naisia. Pidän sitä silti halveksittavana, että tietoisesti sekaantuu varattuun. Jokainen meistä jättää tähän maailmaan jonkunlaisen jäljen ja itse ainakin omalta kohdaltani pyrin siihen että vaikutukseni on enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Lisäksi vaikuttaa siltä että kaikenlainen kieroilu sattuu aina lopulta omaan nilkkaan. Miettikää niitä ihmisiä joita tunnette, jotka tämän tyylistä kieroilua elämässään harrastavat, jostain syystä heille sattuu paljon ikäviä asioita.

Vierailija
767/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin yli kolmikymppisenä pitkästä parisuhteesta enkä halunnut uutta, vain seksiä. Tapasin 4v nuoremman miehen ja oltiin satunnaisesti sängyssä lähes vuosi, sitten tapaamisiin tuli reilun puolenvuoden tauko. Sitten tavattiin uudelleen ja seksin jälkeen mies kertoo olevansa avoliitossa minua 15v nuoremman naisen kanssa.

Nainen vieläpä siinä laittoi tälle viestiä silmäniskuhymiön kera että odottelee tätä kotona. Eli seksiä olisi ilmeisesti ollut sielläkin tarjolla.

Ja mies edelleenkin haluaisi käydä myös minun luonani.

Onneksi on olemassa monia parempia SINKKUmiehiä joita tapailla! Kokemukseni mukaan parhaita ovat pitkästä suhteesta eronneet, eivät halua samaan vankilaan uudelleen vaan pitää hauskaa.

Vierailija
768/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan esimerkki. Pera ja Mara ovat ukkomiehiä ja menivät baariin. Kummatkin haluavat iskeä naisen ja mennä sänkyyn.

Pera iskee Lissun ja menee jatkoille ja myös sänkyyn Lissun kanssa.

Sitten Pera menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Mara iskee Lillin, menee Lillin luo jatkoille, mutta Lilli sanoo ei. Maraa harmittaa niin vietävästi, mutta menee kotiin vaimonsa luo ja elämä jatkuu.

Kumpi mies on pettäjä? Vai ovatko molemmat?

Onko Lissu huono nainen ja Lilli hyvä nainen? Oliko miehillä vastuuta omasta käytöksestään ja aikomuksistaan? Onko Peran vaimo naimisissa pettäjän kanssa, mutta Maran vaimo ei, eli Mara on uskollinen mies?

Koska aikomus epäonnistui?

Voi hyvänen aika, miksi tätä täytyy vääntää rautalangasta. Pettäjä on pettäjä riippumatta siitä, onnistuuko aikomus vai ei! Ei sitä ole tässä keskustelussa kielletty. Molemmat tämän esimerkin miehistä ovat pettäjiä. Siitä ovat todennäköisesti useimmat yhtä mieltä, riippumatta siitä, mitä ajattelee varattuihin sekaantuvista naisista! Mutta kun se ei ole tämän keskustelun ydin. Otsikko oli, että millainen nainen sekaantuu varattuihin miehiin, Tässä esimerkissä ehdottomasti suoraselkäisempi nainen on Lilli. Olettaen, että molemmat naiset ovat tietoisia miesten parisuhteista. Kumpikaan nainen ei ole ihmisenä sinänsä hyvä tai huono. Mutta ehdottomasti kunnioitan sekä ihmisenä että naisena enemmän sitä, joka ei yksiulotteisesti toimi vain omien mieliahalujensa ja yllykkeidensä pohjalta, vaan osa ehkä arvostaa itseäänkin sen verran, ettei alennu sen pettäjän tasolle.

Lissu sai seksiä. Lilli kävi ostamassa vibraattoriinsa uudet patterit. Molemmat miehet ovat pettäjiä, joten todellisuudessa Lillin suoraselkäisyys ei lopulta hyödytä ketään. Seuraavana perjantaina Pera ja Mara lähtevät taas radalle. Pera kutsuu Lissun heidän kanssaan bisselle, ja lopulta he siirtyvät kahdestaan Lissun luo jatkoille. Mara tapaa Minnan, jonka kanssa Mara lähtee jatkoille. Jos Minna ei anna, niin Mara ottaa pirssin Helsinginkadulle ja käy thaihieronnassa. Lauantai-iltana saunan jälkeen  sekä Peran että Maran vaimot saavat siunattua avioseksiä aviomiehiltään.

Tarinan opetus: ainoa joka ei saa mitään on Lilli.

Lilli sai eniten, sillä hän säilytti itsekunniotuksensa ja piti kiinni omista moraalisäännöistään. Sen vuoksi hänen olikin helppo aloittaa suhde Jussin kanssa, joka on miljönääri ja rehellinen mies, joka arvostaa naisia, jotka eivät pelkän panon takia ole valmiita myymään itsekunnioitustaan.

Nyt Lilli ja Jussi ovat hyvässä, tasapainoisessa aikuisten ihmisten suhteessa, jossa seksistä puhutaan ja seksihaluja toteutetaan molempia osapuolia kuunnellen, ei kusettaen ja valehdellen.

Lissu pyörii edelleen samassa kapakassa, lähtien aina eri varatun matkaan ja miettii, miksi sunnuntaisin on niin paha olo ja masentaa. Hän haluaisi tavata Lilliä, mutta valitettavasti Lilli on Jussin kanssa Pariisissa.

Vierailija
769/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Se teidän "seksisuhde" usein rikkoo sen parisuhteen. Mikä pakko on oikeasti harrastaa varattuja? Tuokin on varmaan jonkunlainen psyykkinen häiriötila.

Vierailija
770/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut edes mieleen ajatella miehen seksielämää kotona, onko sitä vai ei. En myöskään mieti minkälainen vaimonsa on, minkä näköinen, minkä luonteinen. En mieti mitä tekevät kotona, en mieti mitä juttelevat. Ja mitään noista em asioista ei tulisi mieleenkään kysyä, ei kiinnosta. Miksi ei? Siksi, koska meillä on seksisuhde, ei rakkaussuhde. Vaimo pitäkööt miehensä ja parisuhteensa ihan vapaasti, minä en niitä ko miehen kanssa halua.

Se teidän "seksisuhde" usein rikkoo sen parisuhteen. Mikä pakko on oikeasti harrastaa varattuja? Tuokin on varmaan jonkunlainen psyykkinen häiriötila.

Kyllä se mies rikkoo sen parisuhteen eikä seksisuhde. 

Vierailija
771/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.

Aijaa, minulta ainakin lopahtaa aina mielenkiinto, jos kuulen tai huomaan jonkun kivan tyypin olevan varattu. Mutta kiva tietää, että jossain syvimmissä sopukoissani olen kuitenkin perheenrikkojalor**o. 

Joku jo ensimmäisellä sivulla antoikin ihan älykkään vastauksen: rakkaus. Itse kyllä koen, että jos nyt sattuisinkin rakastumaan palavasti varattuun mieheen (ja hän minuun), niin voisin kyllä tehdäkin asialle jotain. Jokuhan siinäkin on, että mies rakastuu avioliittonsa / parisuhteensa aikana toiseen naiseen? Pitkään sinkkuna ollessani voisin jopa ajatella, että "nyt on minun vuoroni". 

Mutta kuten sanottu, en pidä varattuja miehiä kiinnostavina. Mieluummin ero ensin ja uude suhteet sitten. 

PS: Monikohan salasuhteen tuomitsevista on itsekin pettänyt...?

Vierailija
772/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Suurin osa ihmisistä arvostelee nimenomaan sitä selän takana toimimista. Tuo osoittaisi edes vähän suoraselkäisyyttä. Ei sun tarttee nimeäs kertoa. Ohis

Vierailija
773/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies rikkoo sen parisuhteen eikä seksisuhde. 

Molemmat, tollo. Sinulla on siinä myös osuutesi, vaikka yrität kuinka valkopestä itseäsi syyttömäksi.

Vierailija
774/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh aika yllättävän helposti ja pahempia tunnontuskia kokematta naiset tuntuvat lähtevän varatun miehen matkaan.. Vähän puistatuttaa, mutta ei sinänsä yllätä. Tutkimusten mukaan sormus miehen sormessa taisikin nostaa miehen kiinnostavuutta naisen silmissä.

Tämä taitaa olla jotain sukupuolien välisiä eroja, sillä en kyllä itse ole huomannut, että varatut naiset herättäisivät mitään erityistä kiinnostusta. Päinvastoin.

Siis... naiset juoksee varattujen miesten perässä, mutta miehet ei varattujen naisten? Tuonhan voi sitten kääntää niin, että miehet pettää ja naiset eivät. Mitenkäs se sädekehän kiillottaminen onnistuikaan? 

Vierailija
775/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut ovat enemmän pelimiehiä eivätkä rakastu niin kuin sinkkumiehet saattavat. 

Mikäs ongelma tuo on kaltaisellesi laskelmoivalle *****lle?

Vierailija
776/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Suurin osa ihmisistä arvostelee nimenomaan sitä selän takana toimimista. Tuo osoittaisi edes vähän suoraselkäisyyttä. Ei sun tarttee nimeäs kertoa. Ohis

Viestintuoja on ammutaan aina. Tästä johtuen kertomista (oli siitten itse se kolmas pyörä tai vaikka ystävä, joka on saanut tietää) kannattaa harkita takkaan. Kukapa halusisi menettää esim ystävyyden sen takia, että ystävän puoliso pitää yllä sivusuhdetta?

Vierailija
777/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, minusta on todella kummallista, että suurin osa vaimoista on siinä harhaluulossa, että heidän miehensä on sellainen kultakimpale jonka jokainen nainen haluaa itselleen, keinoja kaihtamatta? Onko vaimon mielestä kotona mies äärimmäisen ihana, haluttava, palvottava, saalis? Ei ole, joten miksi ihmeessä sama yksilö olisi sitä muiden naisten mielestä?

No miksi sinä sitten siihen mieheen sekaannut? Oletko masokisti vai?

Vierailija
778/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestintuoja on ammutaan aina. Tästä johtuen kertomista (oli siitten itse se kolmas pyörä tai vaikka ystävä, joka on saanut tietää) kannattaa harkita takkaan. Kukapa halusisi menettää esim ystävyyden sen takia, että ystävän puoliso pitää yllä sivusuhdetta?

Ei kyllä ammuta aina. Tokihan se kannattaa olla itsekäs, empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja. Rehellisyys ja kunniallisuus ovat niin passé. Eihän niistä saa edes kuvia Instagramiin.

Vierailija
779/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ammuta aina. Tokihan se kannattaa olla itsekäs, empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja. Rehellisyys ja kunniallisuus ovat niin passé. Eihän niistä saa edes kuvia Instagramiin.

Noh, miten itse reagoit kun kuulit, että puolisosi pettää? Kuka kertoi? Rakastaja vai ystäväsi?

Vierailija
780/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän kuuluu oikeasti:

"Millainen mies aloittaa suhteen VARATTUNA?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi