Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
801/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet ovat aika kiihteitä sängyssä ja sen takia sopivat hyvin seksisuhteeseen. Vaimosta ja lapsista ei ikinä puhuta yhtikästä mitään. Eikö tämä ole kaikkien etu? Vaimo saa pitää kotonaan hyväntuulisen miehen, joka huolehtii taloudesta, ja minä saan nauttia siitä hyvästä seksistä ja seurasta. 

Vaimo saa elää valheessa. Ei, se ei todellakaan ole silloin hänen etunsa. Kun häneltä tuskin on kysytty, haluaako hän elää näin. Vaan hänet pakotetaan siihen.

Mä olen se, jolla on ollut pari juttua varattujen miesten kanssa. Ja olen sun kanssasi samaa mieltä, etä onhan se epäreilua, ettei petetty saa itse valita tietoisena kaikista tosiasioista. Mutta se ei ole minun vikani tai ongelmani. Mä en vietellyt ketään, ne miehet olivat jo valmiiksi haku päällä kun ne ensimmäisen kerran kohtasin. Ne olivat siis jo valmiiksi petollisia. Ehkä ne olivat sitä jo sen parisuhteensa/avioliittonsa alusta asti. Vaimonsa olivat ne kuitenkin aikoinaan valinneet ja halunneet. Ehkä ne oli ne kiireiset uraputkivuodet ja tylsistyminen/eskapismi mikä heidät siihen ajoi. Mutta mä en ollut edesauttamassa sitä kehitystä. Joten mä kuitenkin väitän, ettei mulla ole mitään osaa eikä arpaa niiden miesten parisuhteiden kanssa, enkä ole niille vaimoille mitään velkaa. Maailma on epäreilu paikka ja välillä jengiä kusetetaan. Minkäs teet.

Olen tämän tekstin kanssa pitkälti samaa mieltä. Mutta lisään sen, että solidarisuutta toivoisi löytyvän sen verran, että kertoisi miehen vaimolle asiasta.

Niin että saisi kimppuunsa jonkun raivostuneen lohikäärmeen, joka parhaassa tapauksessa levittelee musta juoruja ympäri kaupunkia ja syyttää minua perheensä tuhoamisesta, samalla kun mies kuitenkin todennäköisestin saa jäädä kotiin ja avioliittoa luotsataan läpi vaikeista ajoista terapian avulla? Kai sä olet lukenut ketjua sen verran huomataksesi, että iso osa vaimoista kohdistaa suurimman osan raivostaan siihen toiseen naiseen. Miksi ihmeessä mä ottaisin sellaisen ristin harteilleni?

Suurin osa ihmisistä arvostelee nimenomaan sitä selän takana toimimista. Tuo osoittaisi edes vähän suoraselkäisyyttä. Ei sun tarttee nimeäs kertoa. Ohis

Viestintuoja on ammutaan aina. Tästä johtuen kertomista (oli siitten itse se kolmas pyörä tai vaikka ystävä, joka on saanut tietää) kannattaa harkita takkaan. Kukapa halusisi menettää esim ystävyyden sen takia, että ystävän puoliso pitää yllä sivusuhdetta?

Ei kyllä ammuta aina. Tokihan se kannattaa olla itsekäs, empatiakyvytön omaan napaan tuijottaja. Rehellisyys ja kunniallisuus ovat niin passé. Eihän niistä saa edes kuvia Instagramiin.

Tarpeeksi usein kuitenkin, että se on ihan todellinen ja todennäköinen riski. Eikä osa petetyistä edes halua tietää. Miksi ihmeessä mun pitäisi tehdä se päätös kaikkien asianosaisten puolesta jos se kumppanikaan ei sitä tee? Niiden varattujen miesten puolisot ovat varmasti eläneet aivan ihanaa keskiluokkaista elämäänsä kauniissa omakotitaloissaan aviomiehinään urallaan menestyvät go getter -alfamiehet. Mitä se mun kertominen olisi tehnyt? Muuten ihan hyvä mies mäkeen, avioero vireille, velkainen OKT myyntiin, ja siitä sinkkuna kerrostalolähiöön vuokralle? Ja kaikki tämä muutaman väärin kohdennetun orgasmin takia. Voi ihan hyvin olla että kun jätän kertomatta, nämä naiset saavat elää koko elämänsä onnellisessa avioliitossa näiden muuten ihan mukavien ja huomaavaisten aviomiestensä kanssa. Kyllä ne juoksutkin siitä vielä rauhottuvat kun ikää tulee vähän lisää.

Muuten tykkäät kyllä sekaantua ilman huolen häivää. Pettäjä ei ole hyvä mies eikä tuollainen avioliitto ole todella onnellinen. Useimmille ihmisille pettäminen ei todellakaan ole pikku juttu, vaikka sinulle onkin. 

Mä en näe asiaa noin mustavalkoisena. Kukaan ei ole täydellinen. Uskon, että ihminen voi toimia joissakin tilanteissa väärin ilman että se kuitenkaan tekee hänestä automaattisesti läpimätää. Jos suhteen onnellisuus riippuu pelkästään siitä että ei panna muita, niin sittenhän voisi poimia sen rumimman ja vastenmielisimmän miehen jota varmasti kukaan ei huoli ja olla hänen kanssaan. Tämän vuoksi monet myös antavat anteeksi pettäville kumppaneilleen. Koska suhde oli onnellinen eikä se pettäjä ole läpimätä ihminen.

Vierailija
802/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottaisi sellaista miestä vaivoikseni, että ympärillä olevia naisia pitäisi varoa kokoajan. Jokuhan saattaa hemmetti vietellä tuon minun "Mikkoni".

Jos suhteessa ollaan, niin kyllä miehen pitää osata pysyä uskollisena ja vastustaa ihan itse kiusauksia. Millainen nainen...? No sellainen, mistä se varattu mies tykkää. Yleensä vaimon vastakohta!! XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä oksettava keskustelu minkä olen varmaan ikinä lukenut. Kyse on niin perustavanlaatuisista eroista perimmäisissä arvo- ja moraalikäsityksissä, ettei tässä tulla ikinä yksimielisyyteen. Minulle varattuihin sekaantuva on äärimmäisen itsekäs, ylimielinen ja selkärangaton ihminen.

Vierailija
804/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuihin sekaantuva osaltaan rohkaisee pettäjää toimimaan väärin ja teoillaan oikeuttaa tämän toiminnan. Tämäkö on siis ihan ok? Eli myös silloin jos sivullisena ja varsinaiseen rikokseen osallistumatta rohkaisee ja avustaa toista esimerkiksi ryöstössä tai murhassa, on täysin syytön? Se on aivan samantekevää, vaikka se rikollinen olisi rikollinen sivullisen toiminnasta riippumatta. Se ei poista sitä tosiasiaa, että ei se sivullinen voi nostaa tuossa käsiä pystyyn ja ulkoistaa itseään tapahtuneesta.

Vierailija
805/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä oksettava keskustelu minkä olen varmaan ikinä lukenut. Kyse on niin perustavanlaatuisista eroista perimmäisissä arvo- ja moraalikäsityksissä, ettei tässä tulla ikinä yksimielisyyteen. Minulle varattuihin sekaantuva on äärimmäisen itsekäs, ylimielinen ja selkärangaton ihminen.

Entäs se varattu? Aivoton apina?

Vierailija
806/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuihin sekaantuva osaltaan rohkaisee pettäjää toimimaan väärin ja teoillaan oikeuttaa tämän toiminnan. Tämäkö on siis ihan ok? Eli myös silloin jos sivullisena ja varsinaiseen rikokseen osallistumatta rohkaisee ja avustaa toista esimerkiksi ryöstössä tai murhassa, on täysin syytön? Se on aivan samantekevää, vaikka se rikollinen olisi rikollinen sivullisen toiminnasta riippumatta. Se ei poista sitä tosiasiaa, että ei se sivullinen voi nostaa tuossa käsiä pystyyn ja ulkoistaa itseään tapahtuneesta.

No voi helve... Kuolen. Kuka haluaa miehen, joka houkutuksesta tai yllytyksestä tekee pahaa vaimolleen. Tyhmä mies semmonen...

Vierailija
807/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies etsii itselleen naista. Tapaa Kertun, yrittää iskeä, Kerttu ei kiinnostu. Tapaa Millan, yrittää iskeä, Millakaan ei kiinnostu. Tapaa Sannan, yrittää iskeä, onnistuu ja harrastaa Sannan kanssa seksiä. Tämä ketju voi olla lyhyt, tai se voi olla pitkä, mutta lopulta löytyy AINA joku jonka kanssa varattu pettää! Sillä hetkellä kun varattu mies on tehnyt päätöksensä etsiä itselleen naisen, hän on päättänyt pettää. Sillä ei ole mitään merkitystä löytyykö uusi nainen tänään vai viiden vuoden päästä, varatulla miehellä on HALU pettää ja HALU toteuttaa tarpeensa.

Tämän voisi ne vaimot sisäistää, ihan oikeasti. Syy tapahtumiin löytyy sieltä kotoa, aina.

Vierailija
808/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha ihminen + äärimmäisen itsekäs, ylimielinen ja selkärangaton "ihminen". Tyhmiäkö kyselet? eri

Vierailija
809/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on jo monen monta kertaa todettu, että varattu on tottakai se isoin syyllinen! Sitä ei ole kukaan kiistänyt. Se ei silti millään tavalla oikeuta sitä varattuun sekaantujan toimintaa. Eikä se edelleenkään ollut tämän keskustelun aihe, vaan tässä näkökulma on siinä ihmisessä, joka sekaantuu varattuihin.

Vierailija
810/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies etsii itselleen naista. Tapaa Kertun, yrittää iskeä, Kerttu ei kiinnostu. Tapaa Millan, yrittää iskeä, Millakaan ei kiinnostu. Tapaa Sannan, yrittää iskeä, onnistuu ja harrastaa Sannan kanssa seksiä. Tämä ketju voi olla lyhyt, tai se voi olla pitkä, mutta lopulta löytyy AINA joku jonka kanssa varattu pettää! Sillä hetkellä kun varattu mies on tehnyt päätöksensä etsiä itselleen naisen, hän on päättänyt pettää. Sillä ei ole mitään merkitystä löytyykö uusi nainen tänään vai viiden vuoden päästä, varatulla miehellä on HALU pettää ja HALU toteuttaa tarpeensa.

Tämän voisi ne vaimot sisäistää, ihan oikeasti. Syy tapahtumiin löytyy sieltä kotoa, aina.

Eikä löydy. Syy löytyy pettäjä-p**kasta. Aina.

Vierailija
811/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan väitä, että se pettäjä ei olisi pettäjä joka tapauksessa! Miksi tämä ei mene perille? Kun ei se muuta tätä asiaa yhtään miksikään, asian ydin on ihan muualla!

Vierailija
812/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan väitä, että se pettäjä ei olisi pettäjä joka tapauksessa! Miksi tämä ei mene perille? Kun ei se muuta tätä asiaa yhtään miksikään, asian ydin on ihan muualla!

Luovuta jo. Se on poliisi. Se joka osaa kirjoittaa, mutta ei lukea.

Vierailija
813/846 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä todennäköisesti ajattelee että toisen ihmisen satuttaminen, valehtelu ja loukkaaminen ei ole hyväksyttävää. On jotenkin vaikea ymmärtää, että miksi tällaisessa toiminnassa osallisena oleminen sitten kuitenkin olisi ok.

Vierailija
814/846 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs opiskelukaveri (olemme 30+ aikuisopiskelijoita) kertoi juuri alkaneensa tapailla varattua. Mies oli siis jo ensimmäisellä tapaamisella kertonut asuvansa yhdessä seurustelukumppanin kanssa ja tämä oli tutulleni ok. Kaveri ei tunne syyllisyyttä, koska asia ei kuulemma kuulu hänelle. Mies vaikuttaa hänestä tasapainoiselta, aikuiselta ja rehelliseltä hyvältä mieheltä, ja kaveri haaveilee miehen jättävän naisensa, jotta he voivat alkaa parisuhteeseen. Kun hän viimeinkin on löytänyt tasapainoisen miehen! Itse en voi juttujaan kuunnellessani ymmärtää, mitä tasapainoista, aikuista ja rehellistä miehessä on...

Vierailija
815/846 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikeaa. "En mä ketään satuta, vaikka varatun kanssa vehtaankin, koska ostanhan mä henkkamaukka-vaatteitakin". Eli selitellään yhdellä  p*skalla teolla toista. 

Eräs asia minua on myös kiinnostanut aina näissä rakastuneissa, täälläkin ainakin yksi on nielaissut (muun ohessa) nämä selitykset:

- mies ei voi lähteä liitosta, koska vaimo tekee muuten itsemurhan

- mies ei voi lähteä liitosta, koska nainen tekee erosta hlvetin

- mies ei voi lähteä liitosta, koska nainen ei anna ikinä tavata lapsia

Mitä ihmettä? Suomi on oikeusvaltio. Jos puoliso on itsetuhoinen, on oikeastaan velvollisuus hankkia apua jo lastenkin takia = ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Lähestymiskiellon saa. Sosiaaliviranomaiset ovat olemassa ja lapsilla on oikeus tavata isäänsä, ihan lain mukaan. Tässä mies saa viranomaisten apua.

Jos taas mies on niin vetämätön löperö, että mitään em. asioista ei saa aikaiseksi, niin hyväksykää naiset tämä totuus, mutta älkää antako kertoilla itsellenne satuja.

Vierailija
816/846 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin lähtisin miettimään, millainen mies pettää vaimoaan ja hankkii salasuhteen. Eikö rakasta tarpeeksi vaimoaan, että järjestäisi yhteistä aikaa tämän kanssa. Mitä avioliitosta puuttuu, ettei se riitä miehelle.

En usko että toiseksi naiseksi ryhtyvillä on mitään yhteistä tekijää. Naiset tekevät sen rakkaudesta tai vähintään ihastumisesta.

Minua on ärsyttänyt ystäväpiirissä nämä pettämisjutut jo pitkään. Itse näen, mikä peluri esim. ystäväni mies on. Hän petti, jäi kiinni ja esitti raukkaa, lähes uhria. Tämän takia ystäväni syyttää miehensä pettämisestä ainoastaan toista naista. Kun kysyn, eikö se ole myös miehesi vika, niin ei kuulemma ole. Nuori nätti nainen vietteli miehen, joka ei osaa ajatella aivoilla. Mies ei kuulemma ymmärrä asian vakavuutta. Mies on helpommin vietävissä.

Olen vaan alkanut ajattelemaan, että suomalaiset miehet on ihan vi t Un säälittäviä. Ja hävettää monenkin vaimon puolesta, millaista raasua joutuvat paimentamaan kotona ja selittelemään niitten tekosia.

Vierailija
817/846 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan seksi elämään tyytymätön, rohkea, rakastunut, elämää rakastava, jännityksestä pitävä.. Mutta siihen tarvitaan samanlainen mies. Ja jos miehellä on hyvä vaimo, hyvää seksiä kotona ja hyvä suhde, ei hän riskeeraa niitä aloittamalla sivusuhdetta.

Vierailija
818/846 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan seksi elämään tyytymätön, rohkea, rakastunut, elämää rakastava, jännityksestä pitävä.. Mutta siihen tarvitaan samanlainen mies. Ja jos miehellä on hyvä vaimo, hyvää seksiä kotona ja hyvä suhde, ei hän riskeeraa niitä aloittamalla sivusuhdetta.

Noinhan se on!

Aina siltä mieheltä puuttuu jotakin, suhteessa vaimonsa kanssa. Toista naista on mielestäni turha syyttää/moittia mistään.

Huolehtikaa siitä, että puolisollanne ei ole tarvetta hakea parempaa/vaihtelua.

Vierailija
819/846 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on!

Aina siltä mieheltä puuttuu jotakin, suhteessa vaimonsa kanssa. Toista naista on mielestäni turha syyttää/moittia mistään.

On kyllä aika hyväuskoista porukkaa täällä. Siltä mieheltä ei puutu välttämättä suhteesta mitään, sillä voi olla ihan omia ongelmia joita yrittää paeta pettämällä. Mielenterveysongelmia, päihdeongelmia, mitä vaan. Ja jos on niin että suhteessa on vikaa niin silloin avataan se suu ja puhutaan. Kyllä täytyy olla jonkinlaisia ongelmia itsetunnossa tai -arvostuksessa, jos alentuu tällaiseen mukaan lähtemään. Hävettäisi ainakin itseä ihan tolkuttomasti...

Vierailija
820/846 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on!

Nimenomaan. Tällaiselta mieheltä puuttuu kyky avata suunsa ja kertoa puolisolleen mikä mättää. Tällainen mies osoittaa olevansa raukka ja surkea luuseri, joka ei osaa puhua parisuhteensa ongelmista puolisonsa kanssa, eikä edes yritä korjata niitä, vaan vierittää syyn ja vastuun toiselle puoliskolle. Tyypillinen minäminä mies, toimii juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme