Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
481/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- epätoivoinen

-miehetön, lapseton

- heikko itsetuntoinen

- vailla naisten keskinäistä solidaarisuutta

- itsekäs, välinpitämätön

En itse missään tilanteessa voisi tehdä niin toiselle naiselle.

Minuun noista pätee ehkä osittain tuo epätoivoinen. Olen aina ollut tähän mieheen rakastunut niin siltä osin tuo epätoivoinen.

En ole miehetön enkä lapseton.

Minulla ei ole heikko itsetunto (kun oliskin niin monta asiaa olisi eri tavalla)

Miksi olisin solidaarinen naiselle josta en pidä? Tai jota en tunne?

Itsekäs saatan olla tietyissä asioissa mutta en välinpitämätön.

Tässä näkee, kuka on inhimillinen ihminen. Miksi olisin solidaarinen ihmiselle, jota en tunne? Miksi edes pitäisin häntä ihmisenä? Miksi välittäisin hänestä yhtään? E-lää tai kuó-léé, ihan sama. Säälin sinua, syvästi. Et ole normaali-ihminen.

Aivan mahtavaa varmasti olla täydellinen. Oikeasti kyllä olet kaikkea muuta. Miksi tämä ottaa sinua niin pahasti hermoon?

Missään vaiheessa en ole sanonut etten tätä naista pitäisi ihmisenä mutta en tunne kyllä tarvetta hänelle olla solidaarinenkaan kun en häntä tunne. Jos joskus olet epätoivoisessa rakastunut niin siinä unohtuu kaikki kun toinen näyttää vihreää valoa.

Vierailija
482/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kysyi joku hyvän kysymyksen, johon minäkin kyllä haluaisin vastauksen, koska itsekin olen aina ihmetellyt juuri tätä.

Siis te, jotka ymmärrätte pettämistä, koska suhde on kuollut, ei motivaatiota yrittää enää toisen kanssa, ollaan kämppiksen jne. niin mitä ihmettä siinä voi hävitä, että lähtee tuollaisesta suhteesta ennen ja ilman pettämistä? Jos suhde kuitenkin siihen pettämiseen ja sen herättämiin tunteisiin kaatuu?

Vai kuvitteleeko joku oikeasti, että pettäminen auttaa suhteessa niin, että tuollaiseen kuolleeseen kaverisuhteeseen onkin helpompi jäädä.

Jossainhan sitä on asuttava! Yhteistä omaisuutta, jota ei vielä halua osittaa. Odottaa, että lapset kasvavat ja muuttavat pois kotoa. Ja voihan puoliso potkaista tyhjää, siinä odotellessa.

Kaverisuhde, on hyvä suhde. Siitä on sitten helppo lähteä, kun aika on sopiva.

Ymmärrätkö?

Hyväksikäyttö- ja petossuhde tuo on. Annat ymmärtää, että miehesi saa uskollisen ja rakastavan kumppanin. Asia on kuitenkin täsmälleen päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaiken sen energian, jonka käyttää kieroiluun ja virityksiin, käyttäisi siihen alkuperäiseen suhteeseen niin sekin voisi vielä kukoistaa.

Vierailija
484/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- epätoivoinen

-miehetön, lapseton

- heikko itsetuntoinen

Minuun noista pätee ehkä osittain tuo epätoivoinen. Olen aina ollut tähän mieheen rakastunut niin siltä osin tuo epätoivoinen.

Minulla ei ole heikko itsetunto (kun oliskin niin monta asiaa olisi eri tavalla)

Tässä näkee, kuka on inhimillinen ihminen. Miksi olisin solidaarinen ihmiselle, jota en tunne? Miksi edes pitäisin häntä ihmisenä? Miksi välittäisin hänestä yhtään? E-lää tai kuó-léé, ihan sama. Säälin sinua, syvästi. Et ole normaali-ihminen.

Aivan mahtavaa varmasti olla täydellinen. Oikeasti kyllä olet kaikkea muuta. Miksi tämä ottaa sinua niin pahasti hermoon?

Missään vaiheessa en ole sanonut etten tätä naista pitäisi ihmisenä mutta en tunne kyllä tarvetta hänelle olla solidaarinenkaan kun en häntä tunne. Jos joskus olet epätoivoisessa rakastunut niin siinä unohtuu kaikki kun toinen näyttää vihreää valoa.

Olen empatiakykyinen ihminen. Ei siihen muuta tarvita. Ei edes täydellisyyttä. Kokeilisit sinäkin joskus.

Vierailija
485/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään vakavaa suhdetta nyt, joten tapailen varattua seksin merkeissä.

Vierailija
486/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko puutteessa oleva kullihaukka ?  Siis täysin rationaalista toimintaa.

Vierailija
487/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samanlainen kuin mies, joka aloittaa suhteen varattuun naiseen. Onhan näitä. Jos oma mieheni aloittaisi suhteen aloituksen naisen kanssa, käyttäisin aikani sen miettimiseen millainen tuo mieheni, jonka kanssa jaan elämäni, oikein on. Ei paljoa kiinnostaisi toisen naisen ajatusmaailma ja elämä, ei ainakaan eniten.

Vierailija
488/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole noin mustavalkoists kuin te pettäjien tuomitsijat oletatte.

Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.

Pettäminen ei satuta jos toinen ei siitä tiedä.

Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy. 

Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.

Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.

Mikä antaa sinulle oikeuden pilata miehesi elämän? Miksi et vain voisi erota?

Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.

Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.

Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.

No en tietenkään petä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, muutaman kanssa sen tein ennen kuin aloitin suhteen tämän miehen kanssa joka on aina ollut minulle se suuri rakkaus, yläasteelta asti.

Ja jos aviomieheni pettää niin en voi sanoa mitään koska tosiaan teen sitä itsekin, ja toisaalta, ehkäpä se olisi vain hyvä asia.

Mikä oli tekosyysi pettää näiden muiden miesten kanssa? Olivatko hekin aikanaan suuria rakkauksia sinulle? Toivon, että tämä suuri rakkautesi pettää sinua. Olisi sinulle ihan oikein. 

Ei ollut muuta syytä kuin sopiva tilaisuus, ei riskiä kiinnijäämisestä ja panetti helvetisti.

Ja joo, tämä minun suuri rakkaus, hänhän on myös siis naimisissa, eli ei pelkoa että pettäisi sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eli kaksi säälittävää kuvotusta paneskelee keskenään. Voi hän silti sinua pettää ja toivottavasti pettääkin. Olisi ihan oma vikasi. Ehkä sitten osaisit ajatella, miltä aviomiehestäsi ja tämän toisen miehen vaimosta tuntuu. Teidän kaltaiset ihmiset ansaitsevat elämältä vain kasan pas-kaa.

Meidän välillä on kyllä muutakin kuin pelkkää paneskelua, meistä on tullut toistemme parhaat ystävät.

Eikä me olla säälittäviä kuvotuksia, ihan normaaleja perheellisiä ihmisiä jotka vain sattuu toisistaan pitämään ja haluamaan.

Niitähän te nimenomaan olette. Parhaat ystävät! Anna mun nauraa räkäisesti!

Tämän tason ihmisistä ei kannata välittää. Kielenkäyttö kertoo tarpeeksi.

T. Toinen, jolle eräs varattu mies on todella tärkeä, paras ystävä.

Juu, ei, en välitä. Tiedän itse mitä teen ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Mutta kiitos sinulle kuitenkin kun et tullut haukkumaan 😍

Eikö edes omien lastesi mielipiteillä? Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita. 

t. ohis

jos näin on..menet maistraattiin ja postitat isällesi paperin, jossa luovut perinnöstäsi.

Mainitsinko tämän vanhemman sukupuolta? En kaipaa hänen rahojaan nyt enkä koskaan.

Mutto onko sinulla jo uusi iskä?

Ei ole uutta "iskää" eikä myöskään "äippää". 

Oletat vanhempasi olevan loppuelämänsä selibaatissa?

Oletan vanhempieni olevan vastuullisia aikuisia ihmisiä. 

Vierailija
489/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.

Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy. 

Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.

Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.

Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.

Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.

Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.

No en tietenkään petä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, muutaman kanssa sen tein ennen kuin aloitin suhteen tämän miehen kanssa joka on aina ollut minulle se suuri rakkaus, yläasteelta asti.

Ja jos aviomieheni pettää niin en voi sanoa mitään koska tosiaan teen sitä itsekin, ja toisaalta, ehkäpä se olisi vain hyvä asia.

Mikä oli tekosyysi pettää näiden muiden miesten kanssa? Olivatko hekin aikanaan suuria rakkauksia sinulle? Toivon, että tämä suuri rakkautesi pettää sinua. Olisi sinulle ihan oikein. 

Ei ollut muuta syytä kuin sopiva tilaisuus, ei riskiä kiinnijäämisestä ja panetti helvetisti.

Ja joo, tämä minun suuri rakkaus, hänhän on myös siis naimisissa, eli ei pelkoa että pettäisi sanan varsinaisessa merkityksessä.

Miksi ihmeessä et eronnut jo silloin? Mahdat todella vihata aviomiestäsi. Muuten et kohtelisi häntä noin.

Siis eronnut jo milloin? En vihaa miestäni, en tosin ole varma että rakastankokaan enää.

Kyllä vihaat. Jos sinulla olisi mitään positiviisia tunteita miestäsi kohtaan, et toimisi noin.

Et sinä voi tietää mitä tunnen. Ei nämä ole niin yksinkertaisia asioita.

Vierailija
490/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa yksikin hyvä perustelu sille, että ette kykene odottamaan niin kauaa, että se varattu saa vanhan suhteensa alta pois.

Hyvin yksinkertainen asia, en ymmärrä, miten joillekin on niin hankala käsittää tällaisia juttuja. Ensinnäkin, harvalle se seksi on NIIN iso juttu, että sen vuoksi kannattaa tehdä mitään isoja elämänmuutoksia. Etenkään kun ei tiedä, johtaako se edes mihinkään. Ihmsiillä on vietit ja vaikka kuinka sitä haluaa uskotella, että ihminen voi tietoisesti itseään täysin hallita, tämä on tieteellisesti todistettu täysin mahdottomaksi. Ihminen todella on viettiensä orja ja ihmisen tietoisuus ja kyky hallita omia päätöksiään on melko heikko. Se fakta ei siitä miksikään kiukuttelemalla muutu. Se puoliso kyllä kiihottuu muistakin, jopa enemmän kuin omasta puolisosta, mikä on vain luonnollista pitkässä suhteessa. Joten kun tilaisuus tulee, se voi hyvin viedä mennessään eikä se tarkoita mitään sen ihmeempää. Sitä on turha ottaa liian henkilökohtaisesti. 

Ylipäätään, kaikki eivät yksinkertaisesti HALUA erota, vaikka olisikin ulkopuolinen seksikerta tai suhde. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää, vaikka kyseessaä on maailman yksinkertaisin juttu? Se, että mikä on kunkin mielestä oikein ja mikä väärin, on täysi eri asia. Täällä jankutetaan aina sivukaupalla, miksi miksi miks, vaikka vastaus on annettu kymmeniä kertoja jo. 

Ja kyllä, minua on petetty ja jätetty pitkän suhteen jälkeen toisen vuoksi. Sellainen voi käydä ihan kenelle tahansa, siitä on aivan turha katkeroitua ja vetää kaikkea itseensä. 

Ihminen voi hillitä viettinsä aivan helposti, mikäli siihen on tahtoa. Ongelmanaha tietysti on se, että tietty itsekkyys ja mukavuudenhalu on helpompaa. Jälkeenpäin sitten selitellään ettei voinut mitään. Kuitenkin ennen pettämistä on ollut monta risteystä, jossa olisi voinut valita toisin.

Edelleen, vaikka kiukuttelet loppuelämäsi, että "voi helposti valita toisin" , tiede sen on todistanut täysin toisin. Eikä se sinun kiukuttelusi faktoja muuta miksikää. Tarpeeksi kova vietti, kiihottuminen ja halu niin näin voi käydä. Se on hyvä hyväksyä osaksi ihmiselämää, koska sitä se on. Ihmiset tekevät vääriä asioita joka ikinen päivä. Ne käsitellään, niistä tulleet tunteet kohdataan ja tunnetaan ja sitten siirrytään elämässä eteenpäin. 

Joku tutkimus oli missä todettiin että pettäminen korreloi alhaisen älykkyysosamäärän kanssa. Sellainen ihminenhän ei muutenkaan pysty kontrolloimaan tekemisiään, vaan asioita vaan tapahtuu. Sitten ihmetellään kun asiat ei mene oikein putkeen. Eihän se itsestä tietenkään siltä tunnu että järkeä on liian vähän, vaan se on joku kohtalo joka paiskelee.

Sinäkö olit tutkimusjohtajana?!

Ohis

Sinä olit ainakin tutkimuskohteena.

Toinen ohis

Vierailija
491/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- epätoivoinen

-miehetön, lapseton

- heikko itsetuntoinen

Mistäs sinä tiedät, vaikka joku palstalla tuntisi miehesi?

Vierailija
492/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et eronnut jo silloin? Mahdat todella vihata aviomiestäsi. Muuten et kohtelisi häntä noin.

Siis eronnut jo milloin? En vihaa miestäni, en tosin ole varma että rakastankokaan enää.

Kyllä vihaat. Jos sinulla olisi mitään positiviisia tunteita miestäsi kohtaan, et toimisi noin.

On se yksinkertaista olla avaamatta haarojaan kerta toisensa jälkeen. Ei vaadi liikaa aivokapasiteettia sultakaan. Sanat eivät merkitse mitään, teot kertovat kaiken. 

Vierailija
493/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaksi säälittävää kuvotusta paneskelee keskenään. Voi hän silti sinua pettää ja toivottavasti pettääkin. Olisi ihan oma vikasi. Ehkä sitten osaisit ajatella, miltä aviomiehestäsi ja tämän toisen miehen vaimosta tuntuu. Teidän kaltaiset ihmiset ansaitsevat elämältä vain kasan pas-kaa.

Meidän välillä on kyllä muutakin kuin pelkkää paneskelua, meistä on tullut toistemme parhaat ystävät.

Eikä me olla säälittäviä kuvotuksia, ihan normaaleja perheellisiä ihmisiä jotka vain sattuu toisistaan pitämään ja haluamaan.

Niitähän te nimenomaan olette. Parhaat ystävät! Anna mun nauraa räkäisesti!

Tämän tason ihmisistä ei kannata välittää. Kielenkäyttö kertoo tarpeeksi.

T. Toinen, jolle eräs varattu mies on todella tärkeä, paras ystävä.

Juu, ei, en välitä. Tiedän itse mitä teen ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Mutta kiitos sinulle kuitenkin kun et tullut haukkumaan 😍

Eikö edes omien lastesi mielipiteillä? Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita. 

t. ohis

jos näin on..menet maistraattiin ja postitat isällesi paperin, jossa luovut perinnöstäsi.

Mainitsinko tämän vanhemman sukupuolta? En kaipaa hänen rahojaan nyt enkä koskaan.

Mutto onko sinulla jo uusi iskä?

Ei ole uutta "iskää" eikä myöskään "äippää". 

Oletat vanhempasi olevan loppuelämänsä selibaatissa?

Eikö sulla ole elämässä mitään muuta kuin seksi? Mikä seksimaanikko sinä olet? Lapset menköön, perhesuhteet menköön, kaikki menköön. Kunhan MINÄ saan panna ja PALJON! eri

Nykyään näistä asioista ei saa hienotunteisuussyistä puhua, mutta suorat panemisen intressit ovat paljon suuremmassa osassa kuin yleensä ajatellaankaan. Niinsanottu kemia eli himo on puhtaan hormonaalinen toiminto. Panemisen jälkeen seuraa lyhyt suvantovaihe, kun hormooneja taas tuotetaan. Ihminen on puhdas viettieläin. Nylkyttämisen tarve on yhtä luontaista kuin koirilla.

Vierailija
494/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antakaa yksikin hyvä perustelu sille, että ette kykene odottamaan niin kauaa, että se varattu saa vanhan suhteensa alta pois.

Hyvin yksinkertainen asia, en ymmärrä, miten joillekin on niin hankala käsittää tällaisia juttuja. Ensinnäkin, harvalle se seksi on NIIN iso juttu, että sen vuoksi kannattaa tehdä mitään isoja elämänmuutoksia. Etenkään kun ei tiedä, johtaako se edes mihinkään. Ihmsiillä on vietit ja vaikka kuinka sitä haluaa uskotella, että ihminen voi tietoisesti itseään täysin hallita, tämä on tieteellisesti todistettu täysin mahdottomaksi. Ihminen todella on viettiensä orja ja ihmisen tietoisuus ja kyky hallita omia päätöksiään on melko heikko. Se fakta ei siitä miksikään kiukuttelemalla muutu. Se puoliso kyllä kiihottuu muistakin, jopa enemmän kuin omasta puolisosta, mikä on vain luonnollista pitkässä suhteessa. Joten kun tilaisuus tulee, se voi hyvin viedä mennessään eikä se tarkoita mitään sen ihmeempää. Sitä on turha ottaa liian henkilökohtaisesti. 

Ylipäätään, kaikki eivät yksinkertaisesti HALUA erota, vaikka olisikin ulkopuolinen seksikerta tai suhde. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää, vaikka kyseessaä on maailman yksinkertaisin juttu? Se, että mikä on kunkin mielestä oikein ja mikä väärin, on täysi eri asia. Täällä jankutetaan aina sivukaupalla, miksi miksi miks, vaikka vastaus on annettu kymmeniä kertoja jo. 

Ja kyllä, minua on petetty ja jätetty pitkän suhteen jälkeen toisen vuoksi. Sellainen voi käydä ihan kenelle tahansa, siitä on aivan turha katkeroitua ja vetää kaikkea itseensä. 

Ihminen voi hillitä viettinsä aivan helposti, mikäli siihen on tahtoa. Ongelmanaha tietysti on se, että tietty itsekkyys ja mukavuudenhalu on helpompaa. Jälkeenpäin sitten selitellään ettei voinut mitään. Kuitenkin ennen pettämistä on ollut monta risteystä, jossa olisi voinut valita toisin.

Edelleen, vaikka kiukuttelet loppuelämäsi, että "voi helposti valita toisin" , tiede sen on todistanut täysin toisin. Eikä se sinun kiukuttelusi faktoja muuta miksikää. Tarpeeksi kova vietti, kiihottuminen ja halu niin näin voi käydä. Se on hyvä hyväksyä osaksi ihmiselämää, koska sitä se on. Ihmiset tekevät vääriä asioita joka ikinen päivä. Ne käsitellään, niistä tulleet tunteet kohdataan ja tunnetaan ja sitten siirrytään elämässä eteenpäin. 

Joku tutkimus oli missä todettiin että pettäminen korreloi alhaisen älykkyysosamäärän kanssa. Sellainen ihminenhän ei muutenkaan pysty kontrolloimaan tekemisiään, vaan asioita vaan tapahtuu. Sitten ihmetellään kun asiat ei mene oikein putkeen. Eihän se itsestä tietenkään siltä tunnu että järkeä on liian vähän, vaan se on joku kohtalo joka paiskelee.

Sinäkö olit tutkimusjohtajana?!

Ohis

En. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000032465.html

Vierailija
495/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, jos joku pettäminen kaataa koko ihmisen ja mielen niin olisi syytä katsoa myös peiliin. Kyse on kuitenkin asiasta, jota lähes 70% ihmisistä tekee elämänsä aikana tavalla tai toisella. Harvoin se on mitenkään henkilökohtaista, ihmiset ovat vain ihmisiä ja vietit ovat voimakkaat. Elämä ei ole mitenkään mustavalkoista prinsessasatua vaan sotkuista ja hankalaa. Olen itsekin tullut jätetyksi toisen vuoksi pitkän suhteen jälkeen. Se suru pitää surra pois, tilanne käsitellä ja siirtyä elämässä eteenpäin. Olemme edelleen tämän exän kanssa ystäviä, en tunne katkeruutta myöskään hänen uutta puolisoaan kohtaan. Itsekin toki siirryin eteenpäin ja olen naimisissa. Ei menneisyyteen kannata jäädä jumiin. Ymmärrän hyvin exääni miksi näin kävi, vaikka tottakai aina asioita voisi hoitaa paremminkin. Ei kyse ole kuitenkaan mistään maailnanlopusta tai jostain maailman hirveimmästä asiasta, pitää osata myös itse kasvaa ihmisenä ja rakentaa parempaa ymmärrystä elämästä.

70 % pettää? Todisteita tälle, kiitos. 

En minäkään tuollaista prosenttilukua muista nähneeni, mutta väitteen, että joka kolmas mies ja joka kolmas nainen pettävät tilaisuuden tullen. Tuo "pettää" on kyllä naurettavan tunnepitoinen ilmaisu, kun kyse yleensä on vain voimakkaasta seksuaalisesta tarpeesta ja sen tyydyttämisestä ilman mitään syvempää tarkoitusta ja merkitystä. Jos tekee mieli karkkia ja sitä on tarjolla, sinä todennäköisesti otat.

Näissä asioissa luotettavin tiedon lähde ovat kyselytutkimukset, sillä mitään empiiristä koeasetelmaa on vaikeaa ja epäeettistä elävillä ihmisillä todellisessa elämässä toteuttaa.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Ikävä todeta, mutta konservatiivisempaan ja ahdasmielisempään suuntaan ollaan menossa. Se ei ole hyvä kenenkään mielenterveydelle tai seksuaalisuudelle.

Minäkin olen kuullut, että kuu on juustoa. Jostain. Siis fakta. Oikeasti. Seiso nyt valintojesi takana äläkä selittele noin säälittävillä tekosyillä, että kaikki pettävät kuitenkin. Minusta murhatakin on voimakkaan tunnepitoinen ilmaisu, kun kyse on vain voimakkaasta tarpeesta päästä eroon jostakin. Jos tähän tarjoutuu mahdollisuus, niin sinähän tartut siihen. Pettäminen on oikein hyvä kuvaamaan tätä tapahtumaa. Sinä tietysti kutsut sitä Ylimaalliseksi Pyhän Rakkauden Luminaali-Aktiksi.

Vierailija
496/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti paikalla ei ole alaikäisiä, kun sua panettaa helvetisti seuraavan kerran.

Eipä ole koskaan ollut tarvetta tehdä sitä lasten nähden, tyhmäkö olet? Ihan aikuisten kesken on nämä panemiset hoidettu ja hoidetaan edelleenkin.

Vierailija
497/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on yksinkertainen asia. Ahne, itsekäs, typerä, halveksittava ihminen olet.

Vierailija
498/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti paikalla ei ole alaikäisiä, kun sua panettaa helvetisti seuraavan kerran.

Eipä ole koskaan ollut tarvetta tehdä sitä lasten nähden, tyhmäkö olet? Ihan aikuisten kesken on nämä panemiset hoidettu ja hoidetaan edelleenkin.

Eikun alaikäisestä otat toki seksikumppanin. Kun panettaa niin kovasti. Kun ei voi hillitä itseään. Kun mä ja mun tunteet ja mun panetus ja mun oikeus. Ja min, ja minä JA MINÄ. Aikuista sinusta ei saa tekemälläkään.

Vierailija
499/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään vakavaa suhdetta nyt, joten tapailen varattua seksin merkeissä.

Et usko saavasi häntä joten tyydyt rippeisiin?

Vierailija
500/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaali kiltti nainen

Kiltti nainen tai mies ei vahingoita muita ihmisiä. Pettäjä ei ole koskaan kiltti.

Pettäjän lapset ovat ihmispetoja ,jotka hylkäävät pettäjän

Mikä pakko pettäjän lapsilla on hyväksyä moraalittoman ja ilkeän vanhempansa ratkaisut? Sekoilkoon rauhassa, mutta vastuunsa joutuu aina kantamaan. If you can't take the heat, stay out of the kitchen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän