Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
461/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.

Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.

Toivon löytäväni itselleni kumppanin loppuelämäksi!

Sitä odotellessa mennään näin!

Oletteko kysyneet tämän miehen kumppanilta, onko asia myös hänelle ok?

Toivottavasti et koskaan saa tätä kumppania. Ei kaltaisesi ihminen ansaitse moista.

Ei tietenkään olla kysytty! Eikä kysytä. Olen aina tehnyt selväksi, että minä en ikinä, tule tunnustamaan, enkä kertomaan vaimollesi mitään seksiimme liittyvää.

Enkä kerro miehille toisista miehistäni!

Periaatteella: hoitakaa omat asianne, minä hoidan omat asiani. Minua ei niihin sotketa.

Eikö parisuhteessa pitäisi olla yhteisiäkin asioita? Sinun pitäisi olla parisuhteessa itsesi kanssa, sillä ketään muuta sinä et rakasta. Olet vielä lapsiakin mennyt hommaamaan :D Lapsiparat, kun on tuollainen luonnevikainen mamma.

Vierailija
462/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, jos joku pettäminen kaataa koko ihmisen ja mielen niin olisi syytä katsoa myös peiliin. Kyse on kuitenkin asiasta, jota lähes 70% ihmisistä tekee elämänsä aikana tavalla tai toisella. Harvoin se on mitenkään henkilökohtaista, ihmiset ovat vain ihmisiä ja vietit ovat voimakkaat. Elämä ei ole mitenkään mustavalkoista prinsessasatua vaan sotkuista ja hankalaa. Olen itsekin tullut jätetyksi toisen vuoksi pitkän suhteen jälkeen. Se suru pitää surra pois, tilanne käsitellä ja siirtyä elämässä eteenpäin. Olemme edelleen tämän exän kanssa ystäviä, en tunne katkeruutta myöskään hänen uutta puolisoaan kohtaan. Itsekin toki siirryin eteenpäin ja olen naimisissa. Ei menneisyyteen kannata jäädä jumiin. Ymmärrän hyvin exääni miksi näin kävi, vaikka tottakai aina asioita voisi hoitaa paremminkin. Ei kyse ole kuitenkaan mistään maailnanlopusta tai jostain maailman hirveimmästä asiasta, pitää osata myös itse kasvaa ihmisenä ja rakentaa parempaa ymmärrystä elämästä.

70 % pettää? Todisteita tälle, kiitos. 

En minäkään tuollaista prosenttilukua muista nähneeni, mutta väitteen, että joka kolmas mies ja joka kolmas nainen pettävät tilaisuuden tullen. Tuo "pettää" on kyllä naurettavan tunnepitoinen ilmaisu, kun kyse yleensä on vain voimakkaasta seksuaalisesta tarpeesta ja sen tyydyttämisestä ilman mitään syvempää tarkoitusta ja merkitystä. Jos tekee mieli karkkia ja sitä on tarjolla, sinä todennäköisesti otat.

Näissä asioissa luotettavin tiedon lähde ovat kyselytutkimukset, sillä mitään empiiristä koeasetelmaa on vaikeaa ja epäeettistä elävillä ihmisillä todellisessa elämässä toteuttaa.

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Ikävä todeta, mutta konservatiivisempaan ja ahdasmielisempään suuntaan ollaan menossa. Se ei ole hyvä kenenkään mielenterveydelle tai seksuaalisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen, joka rakastuu ja uskoo rakastamansa miehen puheet:

-en rakasta vaimoani

-vaimoni ei kiihota minua

-meiltä puuttuu liitosta läheisyys

-en ole ennen tuntenut näin voimakkaasti ketään naista kohtaan

-seksi kanssasi on taivaallista, miksi olen joskus tyytynyt vähempään

-otan eron kohta

-haaveilen tulevaisuudesta kanssasi

-elän vain ollessani kanssasi

Vierailija
464/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaali kiltti nainen

Kiltti nainen tai mies ei vahingoita muita ihmisiä. Pettäjä ei ole koskaan kiltti.

Pettäjän lapset ovat ihmispetoja ,jotka hylkäävät pettäjän

Vierailija
465/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.

Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.

Toivottavasti et koskaan saa tätä kumppania. Ei kaltaisesi ihminen ansaitse moista.

Ei tietenkään olla kysytty! Eikä kysytä. Olen aina tehnyt selväksi, että minä en ikinä, tule tunnustamaan, enkä kertomaan vaimollesi mitään seksiimme liittyvää.

Periaatteella: hoitakaa omat asianne, minä hoidan omat asiani. Minua ei niihin sotketa.

Miksi olet parisuhteessa jos sulle on vaan sinä ja sun asiat? 

Vastaapa tähän: Jos tämä sielunkumppanisi kuitenkin pettäisi sinua toisen kanssa niin miten reagoisit ja tekisikö hän oikein?

no sillehän ei mitään voisi

ketään ei käsittääkseni voi omistaa?

Toivotaan sitten sitä sinulle, kun sillä ei ole kerran edes mitään väliä <3 Harvoin sitä tuntemattomalle ihmiselle pahaa toivoo, mutta sinä olet sellainen ihmishelmi, että teen kohdallasi poikkeuksen.

Onko nyt päälleni langetettu kypsymättömien av-mammojen kirous?

Taikauskoinen kun olen, niin kiroukset ja pahat toiveet, kääntyvät tekijäänsä vastaan. Vapise 37!

Vierailija
466/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu kyllä viimeistään vei viimeisetkin kunnioituksen rippeet tavis suomalaista naista kohtaan. Järkyttävää naiivia lapsellista kiukuttelua ja asioiden yksinkertaistamista. Ja sitten huuli pyöreänä ihmetellään, miten se pettäminen sattuikaan omalle kohdalle. Huoh... miksi tällainen keskustelu edes on, kun toinen osapuoli ei osaa mitään artikuloida, mutta kiukuttelee senkin edestä kuin pahainen kakara.

Ihmiset pettää, se ei ole mikään uusi juttu eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä se itseasiassa ole edes monelle niin iso juttu. Kun on itsenäinen, älykäs ja koulutettu nainen, jolla on omatkin hyvät tulot niin ei tarvitse kytätä sen toisen perään ja vahtia nenä vapattaen kaikkea, mikä voidaan sen miehen viedä.

Kyllä, petetyssä voi olla paljonkin vikaa. On paljon tilanteita ja suhteita, missä se on hyvin ymmärrettävää myös. Etnekin paljon sellaisia naisia, joiden kohdalla ei asiaa yhtään ihmetele. Ja kaikki eivät halua erota, vaikka suhteen ulkopuolinen seksi kiinnostaa. Siinäkään ei ole mitään ihmeellistä.

Elämä jatkuu, katkeroituminen on turhaa. Olen tullut itsekin petetyksi, siinä surut surraan, itkut itsekään ja jatketaan elämää. Kun ei roiku toisessa eikä rakenna koko elämää ja taloutta toisen varaan niin ei se romahduta, jos näin käy. Rakkaus loppuu Jokatapauksessa suurimmassa osassa suhteita jossain vaiheessa ja ero tulee. Se on vain osa ihmiselämää.

Vierailija
467/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen nainen ala yksin sivusuhteeseen. Siihen tarvitaan mies, joka ei rakasta/kunnioita/arvosta/halua tarpeeksi omaa vaimoaan.

Vierailija
468/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain s24ssa ikäluokassa 30-60 Pk-seudun parisuhteessa olevien miesten profiilit, lukumäärä 427. Eli jossain on 427 vaimoa suhteessa, jossa mies pettää, tai vähintäänkin haluaa pettää. Jokunen voi toki olla avoimessa suhteessa.

Vierailija
469/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moralismin, elämää ymmärtämättömyyden ja mustavalkoisuuden kukkasethan ne tässäkin ketjussa kukkivat :D

Tiedättekös lapset, elämä on ihmeellistä ja se yllättää monella tapaa. Joskus vaan ei voi tuosta vaan lähteä, kun rakastuu toiseen eikä aina voi vain päättää rakastaa sitä kumppaniaan. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Varattuun ihmiseen voi rakastua kuka tahansa - vapaa tai varattu. Varattu voi rakastua toiseen.

Itse asiassa nuo termit varattu - vapaa ovat aika ikäviä, ikään kuin ihminen koskaan voisi olla kenenkään omaisuutta.

Elämässä sattuu ja tapahtuu jos ei pidä halujaan ja impulssejaan kurissassa. Tietty tämä mulle kaikki heti - asenne on nykypäivää. Silti, jos ihastuttuu/ rakastuu toiseen, miksi petät kumppaniasi ja aloitat pahimmillaan sivusuhteen hänen selkänsä takana sen sijaan että ensin rehellisesti eroaisit entisestä suhteestasi? Miksii se rehellisyys on niin vaikeaa?

Vierailija
470/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen normaali nainen joka sattuu vain kohtaamaan varatun miehen ja rakastumaan tähän. Kaikki jotka jyrkästi tuomitsee tälläisen, eivät ymmärrä sitä että rakkaus nyt vaan ei aina katso tilannetta ja paikkaa/kohdetta mihin se kolahtaa. Siinä on aivan sama silloin onko sormessa sormus vai ei! Tunteet /sydän ne kuljettaa normaali ihmistä, ei aina järki! 

Tunteet ja sydän. Aika usein myös ihan pelkkä alapää tai itsetunnon kohotus ja itsekkyys. Ei tätä kannata romantisoida naistenkaan kohdalla vaaleanpunaiseen pumpuliin.

Vierailija
471/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen nainen olen. Pienten lasten äiti. Tunsin jopa miehen vaimon. Rakastuin ja mies kertoi tuntevansa minua kohtaan samoin. Hän antoi ymmärtää, että kyse ei ole sivusuhteesta, vaan suunnitteli tulevaisuutta kanssani. Halusin kertoa meistä, hän ei... Vielä... Eikä vieläkään... Olo toisena naisena ei ollut mieltä ylentävä, hän lohdutti, ettei ole kuin yksi nainen, minä. Olin hänen elämänsä "valo'. Hän uskotteli kaikki klassiset valheet, kuten vaimon kanssa ei läheisyyttä, ei seksiä. Hän lopulta kertoi vaimolleen halunsa erota. Eipä eronnut. Jäi vaimon luo ja väitti tekevänsä sen ainoastaan lasten vuoksi. Sanoi, että nyt meni muiden onni hänen oman onnensa edelle. Aikoi pitää minut sydämessään ja muistot minusta mukanaan hautaan asti.

Vierailija
472/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut selittävät, että pettäminen on nykypäivää? Ei ole, petetty on aina, mutta ennen vanhaa vaimot tyytyivät tilanteeseen, koska kulissit ja sen aikainen yhteiskunnallinen ilmapiiri. Rakastajattaria miehillä on ollut aina, niin kauan kun ihmiset ovat olleet olemassa.

Vierailija
473/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen nainen olen. Pienten lasten äiti. Tunsin jopa miehen vaimon. Rakastuin ja mies kertoi tuntevansa minua kohtaan samoin. Hän antoi ymmärtää, että kyse ei ole sivusuhteesta, vaan suunnitteli tulevaisuutta kanssani. Halusin kertoa meistä, hän ei... Vielä... Eikä vieläkään... Olo toisena naisena ei ollut mieltä ylentävä, hän lohdutti, ettei ole kuin yksi nainen, minä. Olin hänen elämänsä "valo'. Hän uskotteli kaikki klassiset valheet, kuten vaimon kanssa ei läheisyyttä, ei seksiä. Hän lopulta kertoi vaimolleen halunsa erota. Eipä eronnut. Jäi vaimon luo ja väitti tekevänsä sen ainoastaan lasten vuoksi. Sanoi, että nyt meni muiden onni hänen oman onnensa edelle. Aikoi pitää minut sydämessään ja muistot minusta mukanaan hautaan asti.

LOL. Tää on klassikko.

Vierailija
474/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Miksi olet parisuhteessa jos sulle on vaan sinä ja sun asiat? 

Vastaapa tähän: Jos tämä sielunkumppanisi kuitenkin pettäisi sinua toisen kanssa niin miten reagoisit ja tekisikö hän oikein?

no sillehän ei mitään voisi

ketään ei käsittääkseni voi omistaa?

Toivotaan sitten sitä sinulle, kun sillä ei ole kerran edes mitään väliä <3 Harvoin sitä tuntemattomalle ihmiselle pahaa toivoo, mutta sinä olet sellainen ihmishelmi, että teen kohdallasi poikkeuksen.

Onko nyt päälleni langetettu kypsymättömien av-mammojen kirous?

Taikauskoinen kun olen, niin kiroukset ja pahat toiveet, kääntyvät tekijäänsä vastaan. Vapise 37!

Toivottavasti ei käänny! Tännehän ei jäisi juuri ketään jäljelle. Tosin keskusteluista tulisi sivistyneempiä, kun huorittelijat ja muutenvaan haukkujat, kärrättäisiin Honkanummelle.

Vierailija
475/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se mies tai nainen joka aloittaa suhteen varattuun, tai varattu joku aloittaa suhteen jonkun muun kanssa, en voi kuin halveksua sukupuoleen katsomatta. Oksettavaa touhua!  Kyllä myönnän katsovani tuollaisia nenän vartta pitkin.

Jouduin nääs lapsena katselemaan ihan kaikki mahdolliset vanhempien salasuhde  kiemurat.. siinä sotkussa oli mukana perhetuttava, toisen paras kaveri jne jne loppuen lopuksi erosivat (onneksi) äitini oli vielä 10 vuotta kakkosnainen miehelle, jota ei sitten koskaan saanut, ja se katkeroitti aikalailla häntä, silloin jo mietin, että kuin hän viitsii edes alentua moiseen, se ukko ei tule ikinä vaimoaan jättämään...  Se touhu vanhemmilla oli vaan niin oksettavaa, ja se vaikutti tottakai meihin lapsiin ja turvallisuuden tunteeseen todella paljon. Päätin tuolloin, etten IKINÄ maailmassa alennu itse moiseen touhuun, jos ruoho alkaa aidan toisella puolella vihertää, niin sitten lusikat jakoon. Voi vaan toivoa, että oma mies tekee saman, jos niikseen käy. Mutta toistaiseksi 18 vuotta tässä aviolitossa on mennyt ilman suurempia kupruja.

Vierailija
476/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävähän on tuottaa jälkeläisiä ja siksi naiset on siten varustettu, että kun he kohtaavat paritteluvalmiin miehen, joka säteilee hormooneja, himot käynnistyvät välittömästi ja nainen on jalat auki alta aikayksikön. Tämä naisen kyvyttömyys pidätellä halujaan tiedettiin aikoinaankin ja siksi keksittiin siveysvyöt yms. välineet. 

Vierailija
477/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole noin mustavalkoists kuin te pettäjien tuomitsijat oletatte.

Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.

Pettäminen ei satuta jos toinen ei siitä tiedä.

Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy. 

Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.

Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.

Mikä antaa sinulle oikeuden pilata miehesi elämän? Miksi et vain voisi erota?

Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.

Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.

Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.

No en tietenkään petä kaikkien vastaantulijoiden kanssa, muutaman kanssa sen tein ennen kuin aloitin suhteen tämän miehen kanssa joka on aina ollut minulle se suuri rakkaus, yläasteelta asti.

Ja jos aviomieheni pettää niin en voi sanoa mitään koska tosiaan teen sitä itsekin, ja toisaalta, ehkäpä se olisi vain hyvä asia.

Mikä oli tekosyysi pettää näiden muiden miesten kanssa? Olivatko hekin aikanaan suuria rakkauksia sinulle? Toivon, että tämä suuri rakkautesi pettää sinua. Olisi sinulle ihan oikein. 

Ei ollut muuta syytä kuin sopiva tilaisuus, ei riskiä kiinnijäämisestä ja panetti helvetisti.

Ja joo, tämä minun suuri rakkaus, hänhän on myös siis naimisissa, eli ei pelkoa että pettäisi sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eli kaksi säälittävää kuvotusta paneskelee keskenään. Voi hän silti sinua pettää ja toivottavasti pettääkin. Olisi ihan oma vikasi. Ehkä sitten osaisit ajatella, miltä aviomiehestäsi ja tämän toisen miehen vaimosta tuntuu. Teidän kaltaiset ihmiset ansaitsevat elämältä vain kasan pas-kaa.

Meidän välillä on kyllä muutakin kuin pelkkää paneskelua, meistä on tullut toistemme parhaat ystävät.

Eikä me olla säälittäviä kuvotuksia, ihan normaaleja perheellisiä ihmisiä jotka vain sattuu toisistaan pitämään ja haluamaan.

Niitähän te nimenomaan olette. Parhaat ystävät! Anna mun nauraa räkäisesti!

Tämän tason ihmisistä ei kannata välittää. Kielenkäyttö kertoo tarpeeksi.

T. Toinen, jolle eräs varattu mies on todella tärkeä, paras ystävä.

Juu, ei, en välitä. Tiedän itse mitä teen ja muiden mielipiteillä ei ole väliä. Mutta kiitos sinulle kuitenkin kun et tullut haukkumaan 😍

Eikö edes omien lastesi mielipiteillä? Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita. 

t. ohis

Niin makaa , kuin petaa

kun rakkaus sinua keski-iässä kutsuu olet lapsiesi silmissä kuollut

Kaikki eivät ole samanlaisia uuden hameenhelman tai housunlahkeen perässä juoksijoita. t. eri kirjoittaja

Vierailija
478/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko todeta että toi kirjoittaja on melko johdonmukainen....

mut entäs jos se petetty äippä nyt rakastuu ja tuo kotiin uuden iskän?

Tämähän on ihan eri asia. Ketä se äiti on pettänyt? Ei ketään. Ohis

Vierailija
479/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen normaali nainen joka sattuu vain kohtaamaan varatun miehen ja rakastumaan tähän. Kaikki jotka jyrkästi tuomitsee tälläisen, eivät ymmärrä sitä että rakkaus nyt vaan ei aina katso tilannetta ja paikkaa/kohdetta mihin se kolahtaa. Siinä on aivan sama silloin onko sormessa sormus vai ei! Tunteet /sydän ne kuljettaa normaali ihmistä, ei aina järki! 

Ei siinä ole mistään rakkaudesta kyse, vaan siitä, että nainen on ulkoistanut ajattelunsa alapäälleen.

Pettäjät ovat niin kuvottavia, itsekkäitä ja moraalittomia, että sanat eivät riitä. Tämä pätee kumpaakin sukupuoleen.

Sitten kun koet intohimoisen rakkauden, jota ilman et voi elää, tiedät asiasta paremmin.

Olen kokenut. Eikä tarvinnut pettää tms. Ajattele...

Vierailija
480/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo luolamiesaikaan lauman kingi otti ne naaraat, jotka halusi. Jos tänä päivänä Sale lähtisi metsästämään baareihin aika harva nainen kieltäytyisi. Suomi on nytkin pullollaan pikkusaleja, joihin naiset liimautuvat. Ei ihminen ole juuri muuttunut vaikka antaa hienoja nimiä teoilleen. Rakastuminen on edelleen pohjimmiltaan yhtä brutaalia kuin oli laumanjohtajan valinta. Nainen haistaa sen "oikean".