Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina, 24, myi ”käytetyt” alushousunsa ja julkaisi videon Youtubessa: ”Netti on tosi likainen paikka ja tää ei oo mikään vitsi”

Vierailija
01.02.2019 |

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/4ada97da-62db-4178-8dbc-e006108b56b1

Tuli surullinen fiilis tuon miehen puolesta joka oli täysin asiallinen jota huijattiin ja vielä kuvattiin video nettin josta hänet tunnistetaan varmasti vaatteiden, lompakon yms. perusteella.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä lapsellisen tyhmä temppu.

Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja tavaroihin ym liittyvät niistä ehkä harmittomimpia.

Eikä minusta alushousut ole edes omituinen asia.

Vierailija
82/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pikkarien ostoa pitää ehdotella tuollaisessa tilanteessa, kun on täysin selvää, ettei tyttö ole myymässä mitään käytettyjä alushousuja? Ostaisi housunsa sieltä, misdä niitä myydään tarkoituksella eikä tarvitsisi alkaa nuorilta tubettajilta niitä pyytelemään. Tällaisilla pervoilla on kösityämättömän huono tilannetaju kaiken muun lisäksi.

Oletko tyhmä? Hän sanoo youtube kommenteissa myyvänsä käytettyjä alushousuja ja kehottaa ottamaan maililla yhteyttä.

voitko laittaa linkin videoon jossa hän omasta aloitteestaan sanoo myyvänsä niitä? Ennen näitä miesten ehdotuksia. En siis tarkoita tätä videota, jossa miestä on kuvattu.

Mitä väliä sillä on että kuka on tehnyt aloitteen kun Nina on itse selväsanaisesti sanonut myyvänsä käytettyjä alushousuja. Se että hän ei ole itse tehnyt aloitetta ei ole mikään lieventävä asianhaara tässä petoksessa.

Laitatko sen kohdan videosta minuuteissa ja sekunneissa tähän, missä hän sanoo myyvänsä käytettyjä alushousuja. En jaksa katsoa sitä kokonaisuudessaan taas uudestaan. Kiitos.

0:37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yhtään surullinen mieli. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen on seksuaalista häirintää. Olisi aivan eri asia, jos Nina olisi itse ilmoitellut jollain alan palstalla myyvänsä pikkareita, mutta nyt niitä pyydettiin häneltä ihan toisessa yhteydessä. Yhdenkään ihmisen ei tarvitse saada sellaisia vonkausviestejä keneltäkään. Täysi kymppi toiminnalle!

Lueppa juttu uudelleen...

Missään kohtaa juttua ei sanottu, että tämä ostaja olisi vongannut yhtään mitään enne kuin Nina ilmoitti että pikkarit on myynnissä, kunhan vain hinnasta sovitaan... 

Vierailija
84/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yhtään surullinen mieli. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen on seksuaalista häirintää. Olisi aivan eri asia, jos Nina olisi itse ilmoitellut jollain alan palstalla myyvänsä pikkareita, mutta nyt niitä pyydettiin häneltä ihan toisessa yhteydessä. Yhdenkään ihmisen ei tarvitse saada sellaisia vonkausviestejä keneltäkään. Täysi kymppi toiminnalle!

Missään kohtaa juttua ei sanottu, että tämä ostaja olisi vongannut yhtään mitään enne kuin Nina ilmoitti että pikkarit on myynnissä, kunhan vain hinnasta sovitaan... 

Tämä. Tuo alkuperäinen kommentti oli vain normaalia hassuttelua jota tapahtuu aina youtuben kommenteissa mutta Nina itse päätti viedä asian ns. nextille levelille.

Vierailija
85/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Nina, 24, kertoo ja opettaa kyseisellä videollaan alaikäisille että tämänlaistakin toimintaa harrastetaan maailmassa.

Ai eikö vai? On fakta että kun teet tubettajana sisältöä nettiin niin teet sisältöä alaikäisille. Se on fakta.

Tämän jälkeen kysyn: onko videon viesti tarpeellinen ja metoon kannalta merkittävä?

Minun mielestäni EI. Se on lasten mielenterveyttä ja kehitystä häiritsevä, jos jotain.

Ninan kuuluisi saada tuosta jonkinlainen rangaistus, mutta kun tätä tubettajien toimintaa ei säädellä millään tavalla. Voisivat tehdä sisältöä vaikka seksinharrastamisesta eikä kukaan puuttuisi todennäköisesti asiaan.

Vierailija
86/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pikkarien ostoa pitää ehdotella tuollaisessa tilanteessa, kun on täysin selvää, ettei tyttö ole myymässä mitään käytettyjä alushousuja? Ostaisi housunsa sieltä, misdä niitä myydään tarkoituksella eikä tarvitsisi alkaa nuorilta tubettajilta niitä pyytelemään. Tällaisilla pervoilla on kösityämättömän huono tilannetaju kaiken muun lisäksi.

Oletko tyhmä? Hän sanoo youtube kommenteissa myyvänsä käytettyjä alushousuja ja kehottaa ottamaan maililla yhteyttä.

voitko laittaa linkin videoon jossa hän omasta aloitteestaan sanoo myyvänsä niitä? Ennen näitä miesten ehdotuksia. En siis tarkoita tätä videota, jossa miestä on kuvattu.

Mitä väliä sillä on että kuka on tehnyt aloitteen kun Nina on itse selväsanaisesti sanonut myyvänsä käytettyjä alushousuja. Se että hän ei ole itse tehnyt aloitetta ei ole mikään lieventävä asianhaara tässä petoksessa.

Laitatko sen kohdan videosta minuuteissa ja sekunneissa tähän, missä hän sanoo myyvänsä käytettyjä alushousuja. En jaksa katsoa sitä kokonaisuudessaan taas uudestaan. Kiitos.

0:37

Eli Nina myy tai antaa pois somessa käytettyjä vaatteita. Hänelle tulee viesti, että joku haluaa ostaa käytetyt stringit. Nina ei ole missään vaiheessa ollut oma-aloitteisesti myymässä käytettyjä alusvaatteita. Yhteydenotto on ihan puhdasta seksuaalista häirintää.

Nina lupaa myydä käytetyt stringit. Ostaja ei missään kohtaa täsmennä, että millä tavalla käytetyt, eikä Nina lupaa käyttää niitä jalassaan.

Aika jännä, että niin moni mies on kauhuissaan tästä videosta ;DDD

Vierailija
87/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tuo alkuperäinen kommentti oli vain normaalia hassuttelua jota tapahtuu aina youtuben kommenteissa mutta Nina itse päätti viedä asian ns. nextille levelille.

Tämän takia #metoo:ta tarvitaan. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen ei ole normaalia hassuttelua. Se on seksuaalista häirintää.

Vierailija
88/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mä en voi myydä kun kierrätän vanhat siivous- ym riepuina.

Vierailija
89/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia #metoo:ta tarvitaan. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen ei ole normaalia hassuttelua. Se on seksuaalista häirintää.

Seuraavaksi joku tampio tulee taas meuhkaamaan kuinka aikuisen kuuluu kestää yksi hassuttelu viesti kun ei tajua että kyse on muistakin kuin tästä naisesta ja yhdestä viestistä.

Arvon hassuttelija voisi kertoa missä menee raja. Onko sitä vai voiko hassuttelulla kuitata kaiken mitä jokainen nettiin suoltaa?

Vierailija
90/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunkaltaisten kukkahattutätien ansiosta koko metoo on menettänyt merkityksensä.

Vierailija
91/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tässä keissiä nostaa oikeusjuttu tällä pikkareiden ostajalla? Varsinkin jos hänet tunnistaa videosta.

Jos oltaisiin jenkeissä niin voisin kuvitella, että tällaisestakin tehtäisiin haasto ja ties vaikka korvaukset tärähtäisi. Petoksen piirteitä.

Mutta karuin osa tässä on se, että elvistellään petoksella. Sen takia toivon että tätä mimmiä jopa haastettaisiin asiasta.

https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-salakuvaaminen

Minkä kohdan salakuvaamisesta teko mielestäsi täyttää? Petossyytettä ei voi nostaa, koska myyjä ei ole missään kohtaa sanonut, että tuotetta olisi käytetty pitämällä pikkareita jalassa.

Kylläpä tämä sai palstamiehet hermostumaan :-DDD

Älä nyt viitsi esittää yksinkertaista. Jos olisit tämän Ninan pikkuhousuissa nyt niin tuskin olisit noin varma voitostasi. Veikkaisin että kuumottaa. 

Tosin julkisuustempaushan tämä on, joten parempi tälle tubettajalle, mitä pidemmälle asiaa puidaan.

Vierailija
92/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo paljon paitsi ostajasta niin myös myyjästä.

Vierailija
93/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa sitä eukkoa joka kilahti kun joku ajoi pakettiautolla hitaasti ohi.

Vierailija
94/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kyllä lapsellisen tyhmä temppu.

Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja tavaroihin ym liittyvät niistä ehkä harmittomimpia.

Eikä minusta alushousut ole edes omituinen asia.

Minkähän takia niitä fetissejään pitää tyrkyttää pyytämättä ja yllättäen muillekin? Minä todellakin pidän sitä häirintänä jos joku pervo pyytää minulta alushousuja. Se ei ole mitään hassuttelua vaan ällöttävää.

Vierailija
95/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko tästä salakuvaamisesta nyt järkyttyneet miehet näin järkyttyneitä kun axl smith kuvasi naisia?

Vierailija
96/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt takkia torissa ja sain puheluita, joissa pyydettiin pikkuhousuja. Ei kiitos tämmöisiä puheluita. Tulee mieleen, kun haluaa tutustua mieheen ja tulee se dickpick ensimmäisenä.

1. Mies halusi ostaa käytetyt pikkuhousut.

2. Mies sai käytetyt pikkuhousut.

That's it. Mitään velvollisuutta myyjällä ei ole pitää niitä jalassaan saati uittaa baarin pisuaarissa valmiiksi. Jos haluaa ostaa käytetyn auton, niin ei voi vaatia myyjältä, että hän on pannut autossa.

Jos mies ei olisi itse halunnut huomiota, niin

1. Ei olisi laittanut tubettajalle kommenttia, vaan kysellyt pikkareita niiden myyntiin keskittyneillä palstoilla.

2. Ei olisi tullut ostamaan pikkuhousuja.

Sama logiikka.

Vierailija
97/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt takkia torissa ja sain puheluita, joissa pyydettiin pikkuhousuja. Ei kiitos tämmöisiä puheluita. Tulee mieleen, kun haluaa tutustua mieheen ja tulee se dickpick ensimmäisenä.

That's it. Mitään velvollisuutta myyjällä ei ole pitää niitä jalassaan saati uittaa baarin pisuaarissa valmiiksi. Jos haluaa ostaa käytetyn auton, niin ei voi vaatia myyjältä, että hän on pannut autossa.

1. Ei olisi laittanut tubettajalle kommenttia, vaan kysellyt pikkareita niiden myyntiin keskittyneillä palstoilla.

Sama logiikka.

Sulla ei ole kyllä mitään logiikkaa tuossa viestissä.

Vierailija
98/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama logiikka.

Logiikkahan nimenomaan puuttuu tuon tubettajan touhuista. Jos pitää käytettyjen pikkuhousujen myymistä likaisena niin MIKSI lähti hommaan mukaan. Aivan idioottimaista touhua. Kun edelleen tilanne oli se, että joku oli vitsillä kysynyt pikkuhousuja ja tubettaja oli sitten sanonut että toki kun hinnasta sovitaan ja laittakaa meiliä niin joku halukas ostaja oli sitten ottanut yhteyttä. Kaikenlaisia tyyppejä löytyy netistä ja siihen on totuttava mutta kyllä tässä keississä se vastenmielisin tyyppi on tuo kyseinen tubettaja. Vaikka kuinka pitäisi tuollaista fetissiä likaisena ja sitä, että joku sitä kysyy niin se ei silti oikeuta nöyryyttämään toista ihmistä ja kirjaimellisesti huijaamaan rahaa. Sitähän tuo oli.

Vierailija
99/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuskin pystyvät kuvittelemaan, miten jatkuvia tällaiset kyselyt voivat naisille olla. Jos joka päivä joku lähettää viestin, että haluaisi käytetyt pikkuhousut, kyllä se vaan alkaa ärsyttää. Miltä miehistä tuntuisi, jos joka päivä joku toinen mies kysyisi voiko tulla p.anemaan heitä p.erseeseen? Tai haluaisitteko vaimollenne tai tyttärellenne lähetettävän tällaisia?

Minä olen 45-vuotias nainen ja koskaan ei kukaan missään ole kysellyt käytettyjen alkkareideni perään. Ei livenä, ei puhelimessa, ei somessa... Siis missä sivuilla/sovelluksilla te oikein pyöritte, jos tällainen pyytely on ihan joka päiväistä ja vielä ehkä useamman miehen taholta?

En muuten tiedä muidenkaan tuttujen naisten saaneen tällaisia ehdotuksia, että kyllä taidetaan nyt hieman liioitella tätä "ongelmaa". Ehkä juu instabeibet voivat saada ties mitä ehdotuksia, mutta tuskin aivan tavalliset tavallista elämää elävät naiset. Jos tällaiset alkkareiden pyytelyt olisivat todella yleisiä ja häiritsisivät oikeasti monien naisten elämää, niin taatusti siitä olisi tehty juttuja metoon tapaan. Eipä ole näkynyt, edes tämän youtube-videon jälkeen.

Vierailija
100/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tuskin pystyvät kuvittelemaan, miten jatkuvia tällaiset kyselyt voivat naisille olla. Jos joka päivä joku lähettää viestin, että haluaisi käytetyt pikkuhousut, kyllä se vaan alkaa ärsyttää. Miltä miehistä tuntuisi, jos joka päivä joku toinen mies kysyisi voiko tulla p.anemaan heitä p.erseeseen? Tai haluaisitteko vaimollenne tai tyttärellenne lähetettävän tällaisia?

Minä olen 45-vuotias nainen ja koskaan ei kukaan missään ole kysellyt käytettyjen alkkareideni perään. Ei livenä, ei puhelimessa, ei somessa... Siis missä sivuilla/sovelluksilla te oikein pyöritte, jos tällainen pyytely on ihan joka päiväistä ja vielä ehkä useamman miehen taholta?

En muuten tiedä muidenkaan tuttujen naisten saaneen tällaisia ehdotuksia, että kyllä taidetaan nyt hieman liioitella tätä "ongelmaa". Ehkä juu instabeibet voivat saada ties mitä ehdotuksia, mutta tuskin aivan tavalliset tavallista elämää elävät naiset. Jos tällaiset alkkareiden pyytelyt olisivat todella yleisiä ja häiritsisivät oikeasti monien naisten elämää, niin taatusti siitä olisi tehty juttuja metoon tapaan. Eipä ole näkynyt, edes tämän youtube-videon jälkeen.

No sinun nuoruudessasi ei ollutkaan somea. Noita komnentteja tulee ihan tavallisillekin tytöille, ei pelkästään tyrkyille.