Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina, 24, myi ”käytetyt” alushousunsa ja julkaisi videon Youtubessa: ”Netti on tosi likainen paikka ja tää ei oo mikään vitsi”

Vierailija
01.02.2019 |

https://www.iltalehti.fi/pinnalla/a/4ada97da-62db-4178-8dbc-e006108b56b1

Tuli surullinen fiilis tuon miehen puolesta joka oli täysin asiallinen jota huijattiin ja vielä kuvattiin video nettin josta hänet tunnistetaan varmasti vaatteiden, lompakon yms. perusteella.

Kommentit (146)

Vierailija
61/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, kaikki pervot vanhat kurpat tuijottavat näiden nuorien tubettajien videoita ja odottavat vain tilaisuutta vongata pikkuhousuja. Ja melkein kaikista se tuntuu olevan ihan ok täälläkin??

Vierailija
62/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yhtään surullinen mieli. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen on seksuaalista häirintää. Olisi aivan eri asia, jos Nina olisi itse ilmoitellut jollain alan palstalla myyvänsä pikkareita, mutta nyt niitä pyydettiin häneltä ihan toisessa yhteydessä. Yhdenkään ihmisen ei tarvitse saada sellaisia vonkausviestejä keneltäkään. Täysi kymppi toiminnalle!

No voi hellanlettas sentään. Miten sä selviydyt tästä elämästä jos noin koville ottaa noin vähäpätöinen asia?

Minusta vaikuttaa, että aika monelle miehelle on kova paikka tajuta, että jos yrittää ostella netissä käytettyjä pikkuhousuja niin saattaa päätyä julkisuuteen. Edelleenkään en paheksu fetissiä, mutta kun niitä housuja olisi siellä myynnissä ihan ilman, että tarvitsee kysellä niitä yhteyksissä, jotka eivät mitenkään liity seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut yhtään surullinen mieli. Käytettyjen alushousujen vonkaaminen on seksuaalista häirintää. Olisi aivan eri asia, jos Nina olisi itse ilmoitellut jollain alan palstalla myyvänsä pikkareita, mutta nyt niitä pyydettiin häneltä ihan toisessa yhteydessä. Yhdenkään ihmisen ei tarvitse saada sellaisia vonkausviestejä keneltäkään. Täysi kymppi toiminnalle!

No voi hellanlettas sentään. Miten sä selviydyt tästä elämästä jos noin koville ottaa noin vähäpätöinen asia?

Minusta vaikuttaa, että aika monelle miehelle on kova paikka tajuta, että jos yrittää ostella netissä käytettyjä pikkuhousuja niin saattaa päätyä julkisuuteen. Edelleenkään en paheksu fetissiä, mutta kun niitä housuja olisi siellä myynnissä ihan ilman, että tarvitsee kysellä niitä yhteyksissä, jotka eivät mitenkään liity seksiin.

Kyl tää on kova paikka kaikille normaalin moraalin omaaville ihmisille. Ihmisten huijaaminen on väärin ja piste.

Vierailija
64/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuon saisi petoksena menemään läpi jos syyttäjä vain haluaisi.

Ei saisi. Jos mies on ilmaissut haluavansa ostaa käytetyt pikkuhousut eikä ole antanut sen tarkempia speksejä sille, millä tavalla niitä olisi pitänyt käyttää, niin ei todellakaan syyttäjä ota edes syyteharkintaan.

ÖÖÖÖÖööööö....... Siis etkö ihan oikeasti tiedä mitä "käytetyillä pikkareilla" tarkoitetaan ilman jotain erityisiä speksejä? Onneksi syyttäjän virastolla ei olla ihan noin tyhmiä.

Jossain Jenkeissä ehkä tuollainen menisi läpi, mutta Suomessa vielä lait mahdollistaa terveen järjen käytön, eli juuri tällaiset tapaukset tulkitaan petokseksi. 

Olen kuule istunut aika monet oikeudenkäynnit (en vastaajan enkä asianomistajan penkillä vaan ihan muussa roolissa) ja tiedän, että tyssäisi juuri siihen kohtaan, missä asianomistajan pitäisi näyttää toteen, että hänelle on luvattu, että tuotteella tarkoitetaan nimenomaan jalassa käytettyjä pikkareita. Paitsi ettei rikosilmoitus johtaisi edes tutkintaan tällaisilla perusteilla.

0/5 jopa AV:lla.

Vierailija
65/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh, kaikki pervot vanhat kurpat tuijottavat näiden nuorien tubettajien videoita ja odottavat vain tilaisuutta vongata pikkuhousuja. Ja melkein kaikista se tuntuu olevan ihan ok täälläkin??

Kyllä on ok ettei vanhaakaan kurppaa huijata kaupan käynnissä ja tehdä noloja videoita nettiin.

Kannattaa muuten katsoa vaikka jostain sanakirjasta mitä se kuuluisa eli paljon puhuttu "vonkaaminen" nyt sitten oikeasti on.

Vierailija
66/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ok ettei vanhaakaan kurppaa huijata kaupan käynnissä ja tehdä noloja videoita nettiin.

Kannattaa muuten katsoa vaikka jostain sanakirjasta mitä se kuuluisa eli paljon puhuttu "vonkaaminen" nyt sitten oikeasti on.

KIitos vaan vinkistä, mutta ei tarvitse sanakirjasta katsoa, on nimittäin tässä kohdattu kaiken maailman vonkaajia ihan tarpeeksi. T. Nuori nainen

Vierailija
67/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pikkarien ostoa pitää ehdotella tuollaisessa tilanteessa, kun on täysin selvää, ettei tyttö ole myymässä mitään käytettyjä alushousuja? Ostaisi housunsa sieltä, misdä niitä myydään tarkoituksella eikä tarvitsisi alkaa nuorilta tubettajilta niitä pyytelemään. Tällaisilla pervoilla on kösityämättömän huono tilannetaju kaiken muun lisäksi.

Vierailija
68/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pikkarien ostoa pitää ehdotella tuollaisessa tilanteessa, kun on täysin selvää, ettei tyttö ole myymässä mitään käytettyjä alushousuja? Ostaisi housunsa sieltä, misdä niitä myydään tarkoituksella eikä tarvitsisi alkaa nuorilta tubettajilta niitä pyytelemään. Tällaisilla pervoilla on kösityämättömän huono tilannetaju kaiken muun lisäksi.

Oletko tyhmä? Hän sanoo youtube kommenteissa myyvänsä käytettyjä alushousuja ja kehottaa ottamaan maililla yhteyttä.

Vierailija
69/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tuota fetissiä, mutten tuomitse niitä joilla se on, kunhan käyttäytyvät, kuten tämän jutun mies oli käsittääkseni tehnyt. Oli asiallisesti tiedustellut käytettyjä pikkuhousuja ja maksanut niistä. Sääliksi käy, kyllä joku varmasti tunnistaa. Minusta hänen pitäisi haastaa oikeuteen tämä nainen, mutta ymmärrän kyllä ettei varmasti kehtaa. Enkä tiedä voittaisiko, oikeus voisi olla sitä mieltä, että miehen olisi pitänyt tarkasti eritellä, miten pikkuhousujen olisi pitänyt olla käytetyt.

En minäkään tuomitse niitä, joilla tuo fetissi on, mutta se ei oikeuta heitä vonkaamaan käytettyjä pikkuhousuja ihmiseltä, joka ei ole itse niitä myymässä. Ihan varmasti niitä myyjiä on netissä pilvin pimein, jotka itse haluavat tehdä tämän laatuista bisnestä. Ja kuten sanottu, ihan turha haastaa oikeuteen koska syyttäjä ei ota edes syyteharkintaan.

No minusta kysyminen ei ole vonkaamista, jos kieltävän vastauksen saadessaan lopettaa. Jos sen jälkeen jatkaa, sitten se on vonkaamista ja minusta vasta laskettavissa seksuaaliseksi häirinnäksi. Minusta se ei ole vielä häirintää, vaikka tiedustelisi tällaista mahdollisuutta ihmiseltä, vaikkei hän siitä olisi itse mitään maininnut.

Tämä menee samana kategoriaan sen kanssa, että jotkut naiset ovat valittaneet miesten seksuaalisesti ahdistelleen heitä, kun ovat katsoneet "himoiten", eivätkä he ole olleet kiinnostuneita miehestä. Ei se minusta ole häirintää tai ahdistelua, tai se että pyytää jotakin treffeille. Se on eri asia, jos ei hyväksy kieltävää vastausta ja jätä ihmistä rauhaan.

Eli mitä tahansa saa kysyä kerran? Sinulta (jos olet mies) saa julkisesti somessa kysyä, maistuisiko persepano, etkä koe sitä seksuaaliseksi ahdisteluksi?

Minä olen kylläkin nainen, enkä oikeasti käsitä tätä vouhotusta nykyään, että kaikki olisi seksuaalista häirintää tai ahdistelua. Minulta on netissä kysytty tuota(kin) asiaa, mutta kun sanon ei, niin ei ole kukaan jatkanut. En koe tuota seksuaaliseksi häirinnäksi, koska eivät jatkaneet inttämistä kun kieltäydyin, jos olisivat jatkaneet, sitten se olisi ollut häirintää, mutta siitäkin olisi selvinnyt blokkaamalla ihmisen.

Vierailija
70/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? Hän sanoo youtube kommenteissa myyvänsä käytettyjä alushousuja ja kehottaa ottamaan maililla yhteyttä.

voitko laittaa linkin videoon jossa hän omasta aloitteestaan sanoo myyvänsä niitä? Ennen näitä miesten ehdotuksia. En siis tarkoita tätä videota, jossa miestä on kuvattu.

Vierailija
71/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuskin pystyvät kuvittelemaan, miten jatkuvia tällaiset kyselyt voivat naisille olla. Jos joka päivä joku lähettää viestin, että haluaisi käytetyt pikkuhousut, kyllä se vaan alkaa ärsyttää. Miltä miehistä tuntuisi, jos joka päivä joku toinen mies kysyisi voiko tulla p.anemaan heitä p.erseeseen? Tai haluaisitteko vaimollenne tai tyttärellenne lähetettävän tällaisia?

Vierailija
72/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten? Tämä on kyllä mielenkiintoista. Kyllä mäkin vähän hätääntyisin ja kokisin tulevani seksuaalisesti loukatuksi jos joku tulis kadulla kysymään käytettyjä alkkareita, ja netissä ei pitäisi olla periaatteessa eri asia. Mutta tuossa tilanteessa olisi pitänyt tehdä YouTubelle ilmoitus epäasiallisista viesteistä ja/tai poliisille ilmoitus seks häirinnästä.

Tottakai se on seksuaalista häirintää, jos tullaan ostamaan käytettyjä pikkuhousuja! Jokainen ymmärtää, että kyseessä on nimenomaan seksuaalinen fetissi.

V*tut se mitään seksuaalista häirintää on! Ootte te jotkut eukot sitten sairaita ja sekaisin. Höyryätte jostain käytettyjen pikkareiden ostamisesta. Hui kauheeta, joku kehtasi niitä kysyä. OMG LoL ja sen sellaista.

Ei ihmekään ettei meitä naisia oteta vakavasti, kun kaikesta pienestäkin asiasta tehdään hirveä haloo ja koetaan jonakin loukkauksena. Jos joku teille pikkarivonkauksen lähettää, niin ohittakaa asia ja blokatkaa henkilö. Ei sitä sen enempää tarvitse vatvoa ja pyöritellä. Ihmeen herkkähipiäisiä tyyppejä nykyään kaikki ovat, erityisesti täällä av:lla.

N40

Se että sinä et koe sitä ahdistavana ei tarkoita ettei tyttäresi tai naapurin liisa 12-vuotta (tai kukaan muu, etenkään jos sitä tulee useita kommnetteja) kokisi.

Ei kukaan  normaalisti  tavallisessa elämässään mihinkään  tuollaiseen kaupantekoon törmää.

Se tulee vastaan ainoastaan netissä, eikä sielläkään jos ei liiku missään sellaisilla sivustoilla. . 

Tuo nainen pitää Youtube kanavaa. Sitä tekevät myös kymmenvuotiaat mutta sinusta se on ihan ok pyytää heidän pikkareita koska ovat siellä youtubessa kuvaamassa kun leikkivät jollain leluilla. Kummalliseksi on maailma mennyt.

Ihme syyttelyä sinulta. Sanoin vain mielipiteeni, enkä mitään muuta. Loppuunkäytetyt pikkarit kuule menevät meiltä kuivaroskien mukana jätesäiliöön. Jos kiinnostaa, niin senkun vaan menet tonkimaan ja onkimaan  niitä sieltä. Ihan ilmaiseksi saat ne sieltä viedä.

(ps* älä kuitenkaan niitä siellä tonkiessasi levittele kaikkia roskia katoksen lattialle,tai joudut  ehkä virkavallan toimesta  siivoamaan ne sieltä)

Vierailija
73/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaushan voi olla myös lavastettu. Saadaan huomiota ja katsojia lisäämällä raflaavaa sisältöä omalle kanavalle. Ei näistä koskaan tiiä.

Vierailija
74/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko laittaa linkin videoon jossa hän omasta aloitteestaan sanoo myyvänsä niitä? Ennen näitä miesten ehdotuksia. En siis tarkoita tätä videota, jossa miestä on kuvattu.

Mitä väliä sillä on että kuka on tehnyt aloitteen kun Nina on itse selväsanaisesti sanonut myyvänsä käytettyjä alushousuja. Se että hän ei ole itse tehnyt aloitetta ei ole mikään lieventävä asianhaara tässä petoksessa.

Vierailija
75/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on että kuka on tehnyt aloitteen kun Nina on itse selväsanaisesti sanonut myyvänsä käytettyjä alushousuja. Se että hän ei ole itse tehnyt aloitetta ei ole mikään lieventävä asianhaara tässä petoksessa.

Asia selvä. Kaikkea saa siis ehdotella kenelle tahansa. Jälleen kerran minä olen todella onnellinen siitä, ettei minulla ole tyttölapsia.

Vierailija
76/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Kaikkea saa siis ehdotella kenelle tahansa. Jälleen kerran minä olen todella onnellinen siitä, ettei minulla ole tyttölapsia.

Ei tämä ehdotus nyt ole edes pahimmasta päästä. Kyllä aikuinen nainen kestää tälläisen ehdotuksen etenkin kun alunperin se oli heitetty selvästi vitsillä. Eri asia on se jos häntä alettaisiin oikeasti ahdistelemaan ja vaatimaan alushousuja.

Vierailija
77/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ehdotus nyt ole edes pahimmasta päästä. Kyllä aikuinen nainen kestää tälläisen ehdotuksen etenkin kun alunperin se oli heitetty selvästi vitsillä. Eri asia on se jos häntä alettaisiin oikeasti ahdistelemaan ja vaatimaan alushousuja.

Vitsillä? Kyllä se videon ukko ihan tosissaan oli. Ja mitä ihnettä? Kommentit pitää kestää, kun eivät ole pahimmasta päästä?

Vierailija
78/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsillä? Kyllä se videon ukko ihan tosissaan oli. Ja mitä ihnettä? Kommentit pitää kestää, kun eivät ole pahimmasta päästä?

Tuskinpa tuon alkuperäisen youtube kommentin kirjoittaja oli edes tosissaan, perus vitsailua. Muutenkin jos yhdessä tuollaisessa kommentissa on jotain kestämistä niin parempi sulkea se internet kokonaan että ei vain tule paha mieli. Hän olisi voinut ignoorata kommentin mutta päätti sitten ruveta kusettamaan ihmisiä.

Vierailija
79/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten ostaja mennä kuvaamaan, ei saatana. Jos ei ymmärrä toisen fetissiä niin kuin en minäkään tota ymmärrä niin tarviiko silti vastapuoli nolata täysin.

Vierailija
80/146 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitatko sen kohdan videosta minuuteissa ja sekunneissa tähän, missä hän sanoo myyvänsä käytettyjä alushousuja. En jaksa katsoa sitä kokonaisuudessaan taas uudestaan. Kiitos.