Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?
Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.
Kommentit (327)
En, koska tykkään itse käydä ravintoloissa, leffassa, shoppailla ja matkustaa. Nyt hyvä palkkainen mies joten olisihan tuo vähän outoa
Seurustelen eli vastaus kysymykseen on kyllä.
Tuohan se omat probleemansa yhteiseloon. En rikas ole minäkään, mutta ihan omillani toimeentuleva. En ole lähtenyt mitään kuitenkaan kustantamaan hänen puolestaan, jos ei lasketa jotain pikku ravintolalaskuja tms.
Tämä on ihan elämäntapatyötön ja mitään aikomustakaan ei ole hakea töitä. Käy pakon edessä työkkärikursseilla, jottei karenssi iske.
Noh, nyt varmasti mietitte, että miksi minä häntä katselen.
On vain niin ihana: älykäs, empaattinen, komeakin ja sekä keskustelut että seksi on mahtavaa.
Lisäksi hän on minua seitsemän vuotta nuorempi, mitä pidän erävoittona tässä kypsässä viidenkympin iässä.
Seurustelin 45v työttömän köyhän miehen kanssa,aletiskistä haettiin ruoka,josta hän kyllä osasi loihtia hyviä aterioita.
Kerran hän halusi viedä minut kaupungille kahville,no citymarkettiin vei kun siellä oli ilmainen kahvitarjoilu.
Mitään maksavaa ei tehty jos minä en maksanut.
Seksiä ja maittavia ruokia harrastetriin paljon. No eihän se suhde kauaa kestänyt.
Olen suht vähävarainen naishenkilö ja olen seurustellut kyllä itseäni parempituloisten miesten kanssa, jotka holtittoman taloudenpitonsa vuoksi ovat jatkuvasti olleet minuun päin käsi ojossa pyytämässä jeesiä ja vippiä. Ei kiitos enää. Kiintiö tullut täyteen omalta kohdaltani.
Vierailija kirjoitti:
wuff kirjoitti:
Naista topikeista näkee miehen arvon naiselle. Jopa koira on naiselle sinällänsä miestä arvokkaampi. Koira kelpaa naiselle sellaiseneen rapsuteltavaksi, mitään siltä ei vaadita. Koira on naiselle koira. Mies on taas oletusarvoisesti arvoton naiselle ja miehen pitää tienata rahaa, osoittaa riittävästi maksuhalukkuutta ja sen riittävästi maksukykyä, että miehestä saa ne taloudelliset edut, millä taas saa omakotitalot, autot, kesämökit, etelän matkat, jne jne. Muuten mies on naiselle naiselle arvoton.
Oletan, että olet ihan omasta halustasi jättäytynyt pois parisuhdemarkkinoilta, olenhan oikeassa?
En ole. Mutta luonollisesti se vaikeuttaa tilannetta, jos edellyttää, ettei nainen ahneuksissaan laske miehen arvoa pelkästään rahassa ja aseta sen mukaisia pakkovaatimuksia. Karsii heti ainakin 99% naisista pois.
wuff kirjoitti:
Naista topikeista näkee miehen arvon naiselle. Jopa koira on naiselle sinällänsä miestä arvokkaampi. Koira kelpaa naiselle sellaiseneen rapsuteltavaksi, mitään siltä ei vaadita. Koira on naiselle koira. Mies on taas oletusarvoisesti arvoton naiselle ja miehen pitää tienata rahaa, osoittaa riittävästi maksuhalukkuutta ja sen riittävästi maksukykyä, että miehestä saa ne taloudelliset edut, millä taas saa omakotitalot, autot, kesämökit, etelän matkat, jne jne. Muuten mies on naiselle naiselle arvoton.
No totta hemmetissä minä vaadin aikuiselta puolisolta eri asioita kuin lemmikkieläimeltä. Ja kyllä, jos aikuinen ihminen tahallaan laiminlyö vastuunsa perheestä ja heittäytyy ylimääräiseksi elätiksi, niin kyllä sellainen kumppani on minulle todellakin arvoton. Nuo kesämökkijankutukset nyt ovat pelkästään lapsellisia, siitä lienee harvalla kyse. Sossupummin ja johtajan väliin kun mahtuu aika monta välimuotoa. Kyllä monelle kelpaa se vuokrakolmio ja bussilippukin, kunhan kumppani edes yrittää osallistua.
Outoa verrata koiraa ja miestä. Itselläni on myös koiria. Nekin about elättävät itse itsensä kun teetän kerran vuodessa pentueen. Kuusi pentuetta on ollut ja olen jäänyt joka vuosi reilusti plussalle (isoja pentueita ja kaikki sujunut hyvin)
Miehen kanssa jos perhettä haluaa niin haluan miehen olevan varakas. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä olisin jättänyt lapset hankkimatta. On naisia ketkä haluaa lapsia vaikka yksin mutta itse en ole sellainen. Haluan vakaata ja turvallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wuff kirjoitti:
Oletan, että olet ihan omasta halustasi jättäytynyt pois parisuhdemarkkinoilta, olenhan oikeassa?
En ole. Mutta luonollisesti se vaikeuttaa tilannetta, jos edellyttää, ettei nainen ahneuksissaan laske miehen arvoa pelkästään rahassa ja aseta sen mukaisia pakkovaatimuksia. Karsii heti ainakin 99% naisista pois.
Eli ajattelet, että naiset arvostavat koiriakin enemmän kuin miehiä, mutta siitä huolimatta haluat naisen? En ymmärrä. Jos itse ajattelisin miehistä noin negatiivisesti, niin en todellakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa!
Ei hän sellaisen kanssa voi olla mitään tulevaisuutta, eli en seurustelisi. Panokaverina menisi...ite toki pitäisi kumitkin sitten maksaa 🙄
Sandra kirjoitti:
Outoa verrata koiraa ja miestä. Itselläni on myös koiria. Nekin about elättävät itse itsensä kun teetän kerran vuodessa pentueen. Kuusi pentuetta on ollut ja olen jäänyt joka vuosi reilusti plussalle (isoja pentueita ja kaikki sujunut hyvin)
Miehen kanssa jos perhettä haluaa niin haluan miehen olevan varakas. Jos en olisi löytänyt hyvää miestä olisin jättänyt lapset hankkimatta. On naisia ketkä haluaa lapsia vaikka yksin mutta itse en ole sellainen. Haluan vakaata ja turvallista elämää.
Että sellainen pentutehtailija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wuff kirjoitti:
Eli ajattelet, että naiset arvostavat koiriakin enemmän kuin miehiä, mutta siitä huolimatta haluat naisen? En ymmärrä. Jos itse ajattelisin miehistä noin negatiivisesti, niin en todellakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa!
Ei toki kaikki, mutta valtava enemmistö. Koiralta eivät vaadi mitään, vaan koira kelpaa sellaisenaan. Mies taas kelpaa vain siinä tapauksessa, että menee töihin tienaamaan rahaa ja osoittaa naiselle tarpeeksi maksuhalukkuutta ja -kykyä. Muuten ei. Siitä tulee hyvin ilmi koiran ja miehen arvojärjestys suurimmalle osalle naisista.
Joitain harvinaisia poikkeuksia on, mutta lottovoittokin taitaa olla todennäköisempi kuin sellaisen löytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wuff kirjoitti:
Ei toki kaikki, mutta valtava enemmistö. Koiralta eivät vaadi mitään, vaan koira kelpaa sellaisenaan. Mies taas kelpaa vain siinä tapauksessa, että menee töihin tienaamaan rahaa ja osoittaa naiselle tarpeeksi maksuhalukkuutta ja -kykyä. Muuten ei. Siitä tulee hyvin ilmi koiran ja miehen arvojärjestys suurimmalle osalle naisista.
Joitain harvinaisia poikkeuksia on, mutta lottovoittokin taitaa olla todennäköisempi kuin sellaisen löytäminen.
Eipä sen miespuolisen vastineenkaan löytäminen ollut helppoa. Useimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta taitavat vaan haluta elämältään tiettyä materiaalista elintasoa, jota ei saavuteta varattomana tai vähävaraisena. Vakaus on tarpeen myös, jos haaveissa on perhe - nyt, kun se vaihe on jo eletty, ei noilla asioilla ole taas juuri merkitystä.
Sandra kirjoitti:
En voisi. Esim. Opiskeluaikaan voi tietysti seukata muiden opiskelijoiden kanssa mutta ei se silloinkaan ollut minun juttuni. 8 vuoden suhteeni oli myös hyvä tuloisen kanssa, silloin maksoin about puolet asumisesta mutta mies maksoi sitten esim. Ravintolat ja muut humpuukit.
Silloin kun olen sinkkuna ollut niin en lähtenyt edes deiteille varattomien kanssa. Asuin lähellä Hki keskustaa ja tinderin säde oli 3km. Asuntojen hintojen vuoksi ei alueella juuri varattomia asu. Suunnitteilla oli myös mahdollinen lasten hankinta. Haluan olla kotona joitakin vuosia ja varallisuus piti olla miehellä kunnossa.
Nykyisessä suhteessa ostan ruokaa ja maksan omat harrastukset. Matkat, asumisen ym. Maksaa mies. On myös useamman kerran ehdottanut yhteistä tiliä mistä voin ostaa ruokaa ym. En ole siihen vielä suostunut kun kevyesti hävettää kun mies maksaa kaiken vaikka itse olen kumppanini valinnut. Jos lapsia meille siunaantuu niin sitten saatan suostua yhteiseen tiliin.
Kiitän luojaa että olen nainen. Miehenä olisi se kumppanin hankinta paljon vaikeampaa. Mutta paljon on näitä varattomia miehiä keille ei esim. Ylipainoinen/hissukka/yh käy kumppaniksi. Jos laskee rimaa niin varmasti jokaiselle löytyy kumppani.
Tämä on kyllä ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Jaahass tässä sen taas näkee että naiset on lompakkoloisia ja mikäli mies ei pysty tarjoamaan naiselle ylellisyyksiä nii ei kelpaa.
Jos käännetään asetelma toisinpäin, niin en minäkään miehenä ottaisi naista jonka ap. kuvailee. Liian isot tuloerot ja elintasot, ohjaa toisen siipeilijäksi. Hetkellinen työttömyys ok, mutta pitkässä juoksussa ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen tälläinen täysin rahaton mies. teen töitä eikä maksuhäiriömerkintöjä ole. töitä vain on niin kausiluontoisesti, että rahaa pitää olla aina säästössä. joskus ei ole töitä eli palkkaa kuin yhtenä viikkona kuukaudesta ja toisiinaan teen viikon tai kaksi kellon ympäri töitä. on ollut lihavia ja laihoja vuosia. toisekseen joudun tekemään omalla rahalla hankintoja töihin liittyen. pidän kuitenkin niin paljon työstäni, että en ole valmis vaihtamaan normaalirytmiseen ja ennalta arvattaviin tuloihin.
tapailusuhteet ovat päättyneet, kun tulee selville, ettei rahaa ole ylimääräiseen, vaan rahat keskitetään pelkästään arjen pyörittämiseen. kahvilla, elokuvissa ja ravintolaillallisiin on kyllä varaa. on melkein ollut shokki, kun olen kertonut, että viimeksi olen käynyt ulkomailla 15 vuotta sitten.
työni on ollut niin antoisaa, etten ole osannut edes kaivata ylimääräistä. olen myös miettinyt, että jos naiselle matka berliiniin on tärkeämpi kuin minä, niin nainen ei ole minua varten.
Pystyt siis elättämään itsesi ja teet töitä. Suurin osa ketjun naisista ei huolisi rahatonta miestä siksi, että taustalla on useimmiten joku ongelma, alkoholi tai muut päihteet, peliriippuvuus, ei pysty huolehtimaan edes itsestään, joten parisuhde on sellaisen kanssa mahdoton. Monet kertoivat, että mies sitten odottaa muiden elättävän itsensä.
Itse olen samoilla linjoilla, ei rahattomuus sinänsä haittaa, mutta taustasyyt kyllä.
en käytä alkoholia tai muita päihteitä enkä pelaa, koska en koe niiden tuovan sisältöä elämääni. on oma auto (vanha) ja pankkikin myönsi asuntolainan (pieneen asuntoon). en ole rahaton teoriassa, mutta monien silmiin ilmeisesti kyllä. kännykkä on vanha, harrastuksiin kuuluu kuntoilu, kokkaus ja kirjallisuus. haaveet ja suunnitelmat eivät ole rahalla ostettavissa. jos jotain on mahdollista korjata tai tehdä itse, niin pyrin tähän. kyllä naiset vain tapailuvaiheessa jo kyselevät tuloja. olen rehellisesti kertonut, että en oikein itsekään tiedä, kun toisena viikkona saatan netota 1000€ ja toisena 0€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen tälläinen täysin rahaton mies. teen töitä eikä maksuhäiriömerkintöjä ole. töitä vain on niin kausiluontoisesti, että rahaa pitää olla aina säästössä. joskus ei ole töitä eli palkkaa kuin yhtenä viikkona kuukaudesta ja toisiinaan teen viikon tai kaksi kellon ympäri töitä. on ollut lihavia ja laihoja vuosia. toisekseen joudun tekemään omalla rahalla hankintoja töihin liittyen. pidän kuitenkin niin paljon työstäni, että en ole valmis vaihtamaan normaalirytmiseen ja ennalta arvattaviin tuloihin.
tapailusuhteet ovat päättyneet, kun tulee selville, ettei rahaa ole ylimääräiseen, vaan rahat keskitetään pelkästään arjen pyörittämiseen. kahvilla, elokuvissa ja ravintolaillallisiin on kyllä varaa. on melkein ollut shokki, kun olen kertonut, että viimeksi olen käynyt ulkomailla 15 vuotta sitten.
työni on ollut niin antoisaa, etten ole osannut edes kaivata ylimääräistä. olen myös miettinyt, että jos naiselle matka berliiniin on tärkeämpi kuin minä, niin nainen ei ole minua varten.
Pystyt siis elättämään itsesi ja teet töitä. Suurin osa ketjun naisista ei huolisi rahatonta miestä siksi, että taustalla on useimmiten joku ongelma, alkoholi tai muut päihteet, peliriippuvuus, ei pysty huolehtimaan edes itsestään, joten parisuhde on sellaisen kanssa mahdoton. Monet kertoivat, että mies sitten odottaa muiden elättävän itsensä.
Itse olen samoilla linjoilla, ei rahattomuus sinänsä haittaa, mutta taustasyyt kyllä.
en käytä alkoholia tai muita päihteitä enkä pelaa, koska en koe niiden tuovan sisältöä elämääni. on oma auto (vanha) ja pankkikin myönsi asuntolainan (pieneen asuntoon). en ole rahaton teoriassa, mutta monien silmiin ilmeisesti kyllä. kännykkä on vanha, harrastuksiin kuuluu kuntoilu, kokkaus ja kirjallisuus. haaveet ja suunnitelmat eivät ole rahalla ostettavissa. jos jotain on mahdollista korjata tai tehdä itse, niin pyrin tähän. kyllä naiset vain tapailuvaiheessa jo kyselevät tuloja. olen rehellisesti kertonut, että en oikein itsekään tiedä, kun toisena viikkona saatan netota 1000€ ja toisena 0€.
Tällaiselle metsämökin hipille tuo kuulostaa oikein hyvältä, oikeastaan ainoalta mahdolliselta sopivalta miestyypiltä. Ehkä olet tapaillut vain vääränlaisia naisia, tuskin olen ainoa laatuani.
Eri
En ottaisi varatonta miestä. Eri asia jos on nuori opiskelija, silloinhan kaikki on pienillä tuloilla ja menotkin ovat pienet. Mutta aikuinen mies, joka on vailla tuloja, niin ei kiitos! Tai just jotain silloin tällöin epäsäännöllisiä tuloja, ei käy.
En tajua tuota koiravertausta, ei kai koira mitään tuota. Se vaan on, tuottaa iloa kun sitä silittää yms, ja tietty syö ja tarvii kaikenlaista. Totta kai koiraan menee paljon rahaa, varmaan lähes kymppitonni mennyt siitä alkaen kun se tuli pari vuotta sitten. Siksikin miehen täytyy olla suht hyvätuloinen. Kaikki maksaa, mitä siitä tulisi jos mieheenkin vielä menisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voisin, miksi en voisi? En ole mikään loisiva pyryharakka jonka elämän tärkeimpiä arvoja aito rakkaus ei olisi. Rahaa saa aina, hyviä miehiä ei juuri koskaan.
"Rahaa saa aina, hyviä miehiä ei juuri koskaan."
YLÄpeukkurivistö! Aikuisen, itsenäisen naisen aikuista, itsenäistä puhetta. :)
Aikuinen, itsenäinen nainen toki osaa myös arvioita tehdä, että onko kyseessä parasiittimies.
Varsinkin tuo "rahaa saa aina [tehtyä / tienattua / hommattua]".
Kaatunutta maitoa ei jäädä itkemään.
Pyyhitään pöytä ja hankitaan uudet maidot, vaikka sitten kaadettaviksi. Taas! :)