Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella täysin rahattoman, aikuisen miehen kanssa?

Vierailija
01.02.2019 |

Eli oletusarvona se, että sinulla itselläsi olisi asiat kunnossa ja sinulla olisi varaa harrastaa, käydä ulkona silloin tällöin syömässä, poiketa kahvilassa kahvilla halutessasi jne. Mies ei voisi tehdä näistä mitään ilman sinun panostustasi asiaan.
Miehen tilanne olisi myös jo vuosia ollut samanlainen, tulevaisuus täysin hämärän peitossa.

Kommentit (327)

Vierailija
121/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tälläinen täysin rahaton mies. teen töitä eikä maksuhäiriömerkintöjä ole. töitä vain on niin kausiluontoisesti, että rahaa pitää olla aina säästössä. joskus ei ole töitä eli palkkaa kuin yhtenä viikkona kuukaudesta ja toisiinaan teen viikon tai kaksi kellon ympäri töitä. on ollut lihavia ja laihoja vuosia. toisekseen joudun tekemään omalla rahalla hankintoja töihin liittyen. pidän kuitenkin niin paljon työstäni, että en ole valmis vaihtamaan normaalirytmiseen ja ennalta arvattaviin tuloihin.

tapailusuhteet ovat päättyneet, kun tulee selville, ettei rahaa ole ylimääräiseen, vaan rahat keskitetään pelkästään arjen pyörittämiseen. kahvilla, elokuvissa ja ravintolaillallisiin on kyllä varaa. on melkein ollut shokki, kun olen kertonut, että viimeksi olen käynyt ulkomailla 15 vuotta sitten.

työni on ollut niin antoisaa, etten ole osannut edes kaivata ylimääräistä. olen myös miettinyt, että jos naiselle matka berliiniin on tärkeämpi kuin minä, niin nainen ei ole minua varten.

Vierailija
122/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Harrastan luontojuttuja: samaan autoon ja telttaan mahtuu, ja sienessä ja kalallakin on kivempaa kaksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen käsitteeseen kuin 'luuserinainen' ei juurikaan missään törmää.

Mistähän se oikein johtuu?

Täällähän oli jokunen aika sitten keskustelu, missä nainen kertoi, ettei käy töissä ja halusi miehen, joka ei vaadi sitä naiselta. Syyksi tähän kertoi, että miestä pitää kiinnosta naisessa muut asiat rahat. Kyllä silloin tuli hehkutusta ja tämä nainen oli palstan akkojen mukaan tunteellisuuden ja hyveellisyyden perikuva kriteereillään. Toisin päin se ei toki toimi, vaan mies on kyllä täysi paska, jos haluaa, että naista kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha.

Vierailija
124/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kahdesti: Toisen kanssa elin vuosia. Hän oli peliriippuvainen, aina rahat loppu ja lainaili muilta, vaikka omien laskelmiensa mukaan oli "plussalla". Toisen tulot olivat epäsäännölliset, koska ei vaan sopeutunut normaaliin työaikaan toisten pariin, koska oli muita parempi omasta mielestään. Hän sai toimeentulotukea ja jos/kun sai rahaa, osti jotakin älytöntä/suureellista esim. kallismerkkisen tuotteen.  Hän tyhjensi säännöllisesti jääkaappini ja lainasi pari kertaa rahaa, kun "lompakko oli jäänyt kotiin" eikä ikinä maksanut takaisin. Kolmas tarjokas oli ulosotossa, keskeytin tutustumisen siihen.

Näiden kokemusten perusteella en enää seurustele rahattoman aikuisen miehen kanssa. Olen oman osuuteni jo tehnyt. Haluan tasavertaisen parisuhteen, jossa voin elää "omalla tasollani" säälimättä tai tukematta toista taloudellisesti. Eri asia, jos olisin avioliitossa ja toinen jäisi esim. sairauden vuoksi työkyvyttömäksi, silloin kokisin velvollisuudekseni tukea yhteistä taloutta. 

Vierailija
125/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Esim. Opiskeluaikaan voi tietysti seukata muiden opiskelijoiden kanssa mutta ei se silloinkaan ollut minun juttuni. 8 vuoden suhteeni oli myös hyvä tuloisen kanssa, silloin maksoin about puolet asumisesta mutta mies maksoi sitten esim. Ravintolat ja muut humpuukit.

Silloin kun olen sinkkuna ollut niin en lähtenyt edes deiteille varattomien kanssa. Asuin lähellä Hki keskustaa ja tinderin säde oli 3km. Asuntojen hintojen vuoksi ei alueella juuri varattomia asu. Suunnitteilla oli myös mahdollinen lasten hankinta. Haluan olla kotona joitakin vuosia ja varallisuus piti olla miehellä kunnossa.

Nykyisessä suhteessa ostan ruokaa ja maksan omat harrastukset. Matkat, asumisen ym. Maksaa mies. On myös useamman kerran ehdottanut yhteistä tiliä mistä voin ostaa ruokaa ym. En ole siihen vielä suostunut kun kevyesti hävettää kun mies maksaa kaiken vaikka itse olen kumppanini valinnut. Jos lapsia meille siunaantuu niin sitten saatan suostua yhteiseen tiliin.

Kiitän luojaa että olen nainen. Miehenä olisi se kumppanin hankinta paljon vaikeampaa. Mutta paljon on näitä varattomia miehiä keille ei esim. Ylipainoinen/hissukka/yh käy kumppaniksi. Jos laskee rimaa niin varmasti jokaiselle löytyy kumppani.

Vierailija
126/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voisin, miksi en voisi? En ole mikään loisiva pyryharakka jonka elämän tärkeimpiä arvoja aito rakkaus ei olisi. Rahaa saa aina, hyviä miehiä ei juuri koskaan.

Rahaton aikuinen mies ei ole hyvä mies. Jostain se kielii, jos ei halua edes tienata rahaa: makukyvytön, maksuhaluton ja vaikesti pompoteltavissa.

Suomeksi.

Vierailija
127/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimivaatimus. Itsensä elättää.

Vierailija
128/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista topikeista näkee miehen arvon naiselle. Jopa koira on naiselle sinällänsä miestä arvokkaampi. Koira kelpaa naiselle sellaiseneen rapsuteltavaksi, mitään siltä ei vaadita. Koira on naiselle koira. Mies on taas oletusarvoisesti arvoton naiselle ja miehen pitää tienata rahaa, osoittaa riittävästi maksuhalukkuutta ja sen riittävästi maksukykyä, että miehestä saa ne taloudelliset edut, millä taas saa omakotitalot, autot, kesämökit, etelän matkat, jne jne. Muuten mies on naiselle naiselle arvoton.

Vierailija
129/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

wuff kirjoitti:

Naista topikeista näkee miehen arvon naiselle. Jopa koira on naiselle sinällänsä miestä arvokkaampi. Koira kelpaa naiselle sellaiseneen rapsuteltavaksi, mitään siltä ei vaadita. Koira on naiselle koira. Mies on taas oletusarvoisesti arvoton naiselle ja miehen pitää tienata rahaa, osoittaa riittävästi maksuhalukkuutta ja sen riittävästi maksukykyä, että miehestä saa ne taloudelliset edut, millä taas saa omakotitalot, autot, kesämökit, etelän matkat, jne jne. Muuten mies on naiselle naiselle arvoton.

Koira = hoivattava

Mies = elämänkumppani

Onko siis ihme, että näiltä odotetaan eri asioita? Onkohan nyt kirjoittalla^ jääny joku kehitysvaihe käymättä jos haluaa itse ennemmin olla hoivattavana kuin nähdä vaivaa oman elämänlaatunsa eteen...

Vierailija
130/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä hän olisi täysin rahaton? Ensin mietin jotakuta metsän keskellä omavaraista elämää elävää hippiä, mutta kyllähän meille kaikille joku tuki vähintään juoksee, eikö?

Eli rahattomuus on käytännössä sitä, että ei osata käyttää rahaa. Ja tällainen impulsiivisuus ja hallinnan puute kyllä epäilemättä heijastuu elämässä muuhunkin kuin vain rahan käyttöön. Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
131/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos ois oikein söpö tai komee mies :) En toki alkais rahojani jakelemaan, mutta silloin tällöin voisin tarjota jotain. Eikä sitä rahaa kaikkeen tarvitse, jos tykkää oikein kunnolla niin mitä väliä rahalla. Mä en jättäis tapailematta vaan sen takia, että on työtön ja ei ole omaa rahaa mihinkään ylimääräiseen käyttöön. Itsekään en käy ulkona missään baareissa tai ravintoloissa niin säästyy nekin rahat :)

Vierailija
132/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voisin, miksi en voisi? En ole mikään loisiva pyryharakka jonka elämän tärkeimpiä arvoja aito rakkaus ei olisi. Rahaa saa aina, hyviä miehiä ei juuri koskaan.

Rahaton aikuinen mies ei ole hyvä mies. Jostain se kielii, jos ei pysty edes itseään elättämään kunnolla: laiska, saamaton tai vaikea luonne.

Ei työttömällä ole ihmisarvoa. Luuseri mikä luuseri. Ansaitsee huonon elämän. Normaali ihminen ei alistu muiden elätettäväksi.

Vierailija
133/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuisella tarkoitetaan yli 30-vuotiasta niin olisihan se outoa. Aikuisuuteen kuuluu omillaa pärjääminen, kunnianhimo ja saavutukset. Aikuinen mies, jolla ei esim. ole omaa autoa tai asuntoa rahan puutteesta johtuen olisi turn-off. En halua katsella ihmistä, joka olisi tyytyväinen elämäänsä tukirahoilla.

Vierailija
134/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa rahattoman miehen kanssa joskus. Hän oli luonteeltaan ujo, mutta sydämeltään kultainen. Ei tahtonut pahaa kenellekään. Valitettavasti meillä ei suhde pidemmän päälle toiminut, kun hän ei voinut mennä minnekkään, kun ei ollut varaa. Siihen kotona oloiluun ja lähinurkkien kiertelyyn kyllästyi nopeasti. En tiedä mitä miehelle nyt kuuluu. Toivottavasti on löytänyt vierelleen jonkun toisen naisen.

Köyhää ja varatonta miestä pahempana pidän sairaalloisen saitaa miestä. Kokemusta on siitäkin. Miehellä oli varallisuutta, mutta se saituus oli jotain uskomatonta.

Vierailija
135/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wuff kirjoitti:

Koira = hoivattava

Mies =lypsylehmä

Suomeksi.

Vierailija
136/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. Enää en lähtisi siihen leikkiin.

Vierailija
137/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen tälläinen täysin rahaton mies. teen töitä eikä maksuhäiriömerkintöjä ole. töitä vain on niin kausiluontoisesti, että rahaa pitää olla aina säästössä. joskus ei ole töitä eli palkkaa kuin yhtenä viikkona kuukaudesta ja toisiinaan teen viikon tai kaksi kellon ympäri töitä. on ollut lihavia ja laihoja vuosia. toisekseen joudun tekemään omalla rahalla hankintoja töihin liittyen. pidän kuitenkin niin paljon työstäni, että en ole valmis vaihtamaan normaalirytmiseen ja ennalta arvattaviin tuloihin.

tapailusuhteet ovat päättyneet, kun tulee selville, ettei rahaa ole ylimääräiseen, vaan rahat keskitetään pelkästään arjen pyörittämiseen. kahvilla, elokuvissa ja ravintolaillallisiin on kyllä varaa. on melkein ollut shokki, kun olen kertonut, että viimeksi olen käynyt ulkomailla 15 vuotta sitten.

työni on ollut niin antoisaa, etten ole osannut edes kaivata ylimääräistä. olen myös miettinyt, että jos naiselle matka berliiniin on tärkeämpi kuin minä, niin nainen ei ole minua varten.

Pystyt siis elättämään itsesi ja teet töitä. Suurin osa ketjun naisista ei huolisi rahatonta miestä siksi, että taustalla on useimmiten joku ongelma, alkoholi tai muut päihteet, peliriippuvuus, ei pysty huolehtimaan edes itsestään, joten parisuhde on sellaisen kanssa mahdoton. Monet kertoivat, että mies sitten odottaa muiden elättävän itsensä.

Itse olen samoilla linjoilla, ei rahattomuus sinänsä haittaa, mutta taustasyyt kyllä.

Vierailija
138/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikuisella tarkoitetaan yli 30-vuotiasta niin olisihan se outoa. Aikuisuuteen kuuluu rahan tienaaminen, maksukyky ja -halukkuus. Aikuinen mies, jolla ei esim. ole omaa autoa tai asuntoa rahan puutteesta johtuen olisi turn-off. En halua katsella ihmistä, joka ei halua tienata rahaa ja maksaa naisesta.

Suomeksi.

Vierailija
139/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, joten unoha koko juttu.

Vierailija
140/327 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olen tehnytkin.