Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.

Vierailija
31.01.2019 |

Miten muut hylkiöt koette tilanteen?

Kommentit (258)

Vierailija
161/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen epävarma mutta nykyään kun en kelpaa kuitenkaan, voin olla sellainen kuin oikeasti olen eikä tarvitse miettiä miesten mielipiteitä.

Voisit kelvatakin. Tee aloite.

Vierailija
162/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nallekarhujuttu on muuten ihan totta.

Kaikki sanoo samaa. Joo ei tarvii olla mikään bodari, nallekarhu käy hyvin.

No sehän tarkoittaa sitä että se nallekarhu on kaikista suosituin, ainakin 30-50v naisten keskuudessa.

Semmoista on sitten varmaan paha saada, kun muutkin haluaisi samaa?

Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.

No mulle käy kaikki muut paitsi alkoholistit/muut narkomaanit. Sellaiselle kelpasin mutta pas kaa oli. Minä vain en kelpaa koska miehet haluaa tavisnaisten huipun ("saa olla vähän pyöreä, ei tarvii olla mikään missi")

"Vähän pyöreä" ei kylläkään edusta tavistaisten huippua.

No jos huippua edustaa rikas 21 v isotissinen huippumalli, niin tavisnaisten huippua edustaa sitten hyvintoimeentuleva, n 30 v perusnätti nainen, jonka vartalo ei ole täydellinen, mutta kuitenkin normaalipainoinen. Vähän pyöreä= vähän löysää.

No ei.

Tavismiesten huippua edustaa hyvin toimeentuleva nallekarhu jolla on vähän löysääkin.

Naisissa pyöreys on isompi miinus ja hyvä toimeentulo pienempi plussa.

Tavisnaisten huippua edustaa vaikkapa kohtuullisen fiksu, empaattinen ja mukava hyvävartaloinen ja perusnätti nainen joka ei kuitenkaan pääsisi missiksi. Tai erittäin nätti nainen joka ei ole fitnesstimmi. Onko tämä nainen kehitysjohtaja vai sairaanhoitaja, ei juuri vaikuta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen epäsuosittu ikisinkkunainen enkä vaadi mieheltä paljoa ulkonäöllisesti"

"No millaisen miehen kelpuuttaisit?"

"Sellainen miehekäs nallekarhu kävisi oikein hyvin"

"Muttasehän on suosituin miestyyppi sinun ikäluokassasi"

"Pitäisikö kelpuuttaa kuka tahansa!!!?1"

Miksei miestä löydy, ihme juttu.

Vierailija
164/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olin 25 vuotta sinkkumies ja kaikki kaverit pariutu ympäriltä. Olin just se ikisinkku jota salaa säälittiin ja monet heitti vitsiä kun ei koskaan ollu naista. Sitten yhtenä päivänä tapasin unelmieni naisen ja 7 yhteistä vuotta nyt takana. Vaikka ei oliskaan se kaikista suosituin niin ei se tarvi kun kerran onnistaa. Pää pystyssä vaan :)

Voi että, lähes 7v jouduit olemaan "iki"sinkku. Mahtoi olla rankkaaaa.

Vierailija
165/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vastauksista kuvaa hyvin tavallisen miehen tilannetta.

Taisin saada ensimmäisen kerran aloitteen naiselta kun olin 34v.

Sitä ennen jos halusi seurustella, piti tehdä aloite, olla itsevarma/hauska/viihdyttävä, viedä seksissä niin määrätietoisesti kuin osasi, jne.

Sanon tämän siksi että suurin osa vastaajista kysele miksi kukaan ei tee aloitetta ja miksei se mies ilmesty jostain.

Olisiko mahdoton ajatus olla aloitteellinen itse?

Jos on merkittävästi ylipainoa, sen pitäisi olla itsestäänselvyys että kroppa kuosiin. Jos miehenä olisin saanut nostettua suosiotani niin helpolla, olisin ollut aivan innoissani.

Saa alapeukuttaa kun en hokenut "kyllä sulle vielä joku löytyy"-mantroja.

Et tainnut lukea ketjua kokonaan. Kyllä meitä löytyy jotka ovat 10-15v ajan tehneet aloitteita miehille. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

Itse painan 50kg niin kiva olisi kuulla miten paljon pitäisi vielä laihduttaa.

Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita (ikä/pituus/ruumiinrakenne/asema/ovatko hauskoja tai suosittuja tms), ja rehellinen arvio mikä ehkä mättää?

Ikä 25v ylöspäin, pituus 160cm ylöspäin, paino 50-100kg?. En osaa sanoa asemasta tai hauskuudesta tms mitään. Rehellinen arvio: en kelpaa kellekään miehelle vaikka kuinka urheilisin ja pitäisin mitat bmi:n ala-asteikolla.

Onko yksikään mies koskaan tehnyt aloitetta sinulle? "Mieheksi" lasketaan tässä kaikki miessukupuoliset jotka ilmaisevat kiinnostusta jollain tavalla, ei vain niitä jotka itse näet kiinnostavina.

Miten olet tehnyt aloitteita, ja missä vaiheessa tilanne on mennyt mönkään?

Olen aloitellut keskustelua yliopiston/kaupan käytävillä, ihan tikusta vääntänyt asiaa. Olen saanut kohteliaita vastauksia mutta siihen on kanssakäyminen jäänyt. Tässä meni tilanne ns. mönkään.

Yksikään mies ei ole minua lähestynyt millään tavalla.

Vierailija
166/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olin 25 vuotta sinkkumies ja kaikki kaverit pariutu ympäriltä. Olin just se ikisinkku jota salaa säälittiin ja monet heitti vitsiä kun ei koskaan ollu naista. Sitten yhtenä päivänä tapasin unelmieni naisen ja 7 yhteistä vuotta nyt takana. Vaikka ei oliskaan se kaikista suosituin niin ei se tarvi kun kerran onnistaa. Pää pystyssä vaan :)

Voi että, lähes 7v jouduit olemaan "iki"sinkku. Mahtoi olla rankkaaaa.

Mahtava lukutaito sinulla.

Vierailija
167/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ennen jos halusi seurustella, piti tehdä aloite, olla itsevarma/hauska/viihdyttävä, viedä seksissä niin määrätietoisesti kuin osasi, jne.

Sanon tämän siksi että suurin osa vastaajista kysele miksi kukaan ei tee aloitetta ja miksei se mies ilmesty jostain.

Jos on merkittävästi ylipainoa, sen pitäisi olla itsestäänselvyys että kroppa kuosiin. Jos miehenä olisin saanut nostettua suosiotani niin helpolla, olisin ollut aivan innoissani.

Et tainnut lukea ketjua kokonaan. Kyllä meitä löytyy jotka ovat 10-15v ajan tehneet aloitteita miehille. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.

Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita (ikä/pituus/ruumiinrakenne/asema/ovatko hauskoja tai suosittuja tms), ja rehellinen arvio mikä ehkä mättää?

Ikä 25v ylöspäin, pituus 160cm ylöspäin, paino 50-100kg?. En osaa sanoa asemasta tai hauskuudesta tms mitään. Rehellinen arvio: en kelpaa kellekään miehelle vaikka kuinka urheilisin ja pitäisin mitat bmi:n ala-asteikolla.

Onko yksikään mies koskaan tehnyt aloitetta sinulle? "Mieheksi" lasketaan tässä kaikki miessukupuoliset jotka ilmaisevat kiinnostusta jollain tavalla, ei vain niitä jotka itse näet kiinnostavina.

Miten olet tehnyt aloitteita, ja missä vaiheessa tilanne on mennyt mönkään?

Olen aloitellut keskustelua yliopiston/kaupan käytävillä, ihan tikusta vääntänyt asiaa. Olen saanut kohteliaita vastauksia mutta siihen on kanssakäyminen jäänyt. Tässä meni tilanne ns. mönkään.

Yksikään mies ei ole minua lähestynyt millään tavalla.

Mahdollisia selityksiä:

- olet lähestynyt varattuja miehiä. Olen huomannut sen olevan totta että kun oelt varattu, naiset kiinnostuvat enemmän. Joku yltäkylläisen miehen aura siinä on

- olet lähestynyt suosittuja miehiä. Joku treffipalvelu joskus testasi ja huomasi että naisten mielestä 80% miehistä on alle keskitasoa

- annat itsestäsi omituisen kuvan

Miksei sinua koskaan lähestytä, enpä tiedä. Käytkö missään? Vältteletkö katsekontaktia ja piiloudut nurkkapöytään? Oletko ihan varma ettei kukaan ole millään tavalla osoittanut kiinnostusta? Jankkaan tätä koska aina osoittautuukin että niin joo se kummallinen kreepperi tuijotti (sosiaalisesti taitamaton tai oudon näköinen ikisinkkumies) ja känninen vanhempi mies ahdisteli jne.

Vierailija
168/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän tarkoittaa sitä että se nallekarhu on kaikista suosituin, ainakin 30-50v naisten keskuudessa.

Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.

Minä tykkään hoikista miehistä, läskit ja pullukat eivät sytytä ollenkaan. Tosin en ole epäsuosittu miesten keskuudessa, olen vain hetken huuma kaikille.

Vierailija
169/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?

Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.

En lähtisi ihan noin rankasti yleistämään, sillä aika moni on itselleen Tinderinkin kautta kumppanin löytänyt. Ihmiset voivat rakastua vaikka kyynisimmät eivät sitä usko.

Nimim. kokemusta on ja häät tuloillaan.

Onko unelmahäät?

maksaako sisko ruuuat?

Ei voisi vähempää kiinnostaa seurata moista roskaa puhumattakaan osallistumisesta. Siskoakaan ei ole. Itse kustannamme ja järjestelemme häämme.

Mihin se tv-ohjelma liittyy?? :''DDDD

Vierailija
170/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään hoikista miehistä, läskit ja pullukat eivät sytytä ollenkaan. Tosin en ole epäsuosittu miesten keskuudessa, olen vain hetken huuma kaikille.

Millainen on hoikka mies?

Joskus täällä oli ketju jossa linkattiin esimerkkejä, ja niissä "hoikkien miesten" kuvissa oli jotain 185cm pitkiä futarivartaloisia miehiä (leveät hartiat, V-ylävartalo, jne).

Vierailija
171/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muuten tuloksia siitä tutkimuksesta jossa selvitettiin ideaalia miesvartaloa. Jos nuoremmat naiset ihmettelevät tulosta niin täytyy muistaa että kysyttäessä kaiken ikäisiltä naisilta, enemmistö on 30+ ja 40+ ja tuon ikäiset yleensä suosivat nallekarhua enemmän kuin atleettia.

Anyway, jos tätä haet, et todellakaan hae tavismiestä vaan huippumiestä. Muutkin haluavat sen ison jolla on leveät hartiat jne.

https://www.sbs.com.au/topics/sites/sbs.com.au.topics/files/styles/full/public/manbodymain_0.jpg

Vierailija
172/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pyysin tältäkin palstalta neuvoja miten voisin löytää miehen. Sain kuulla että olen nirso valehtelija, kukaan nainen ei ole tahtomattaan yksin.

En mielestäni ole nirso, haussa on ollut itseni kaltainen mies eli: normaalipainoinen ja urheilee edes joskus, on edes joku koulutus ja jotain työhistoriaa, ei päihde- tai peliriippuvuuksia. Omaa perhettä toivova perusduunari olisi unelmieni mies.

Kohtaamisongelmaa varmasti löytyy mutta alan vakavasti uskoa että osa naisista ei yksinkertaisesti kelpaa.

Laita vähän tietoja lisää, missä asut, ikä, koko ym.

T. Duunari lappeenrannasta

Pk-seutu, 30v 163cm/51kg. Aikomus on jossain vaiheessa muuttaa pois täältä.

PK-seutu. Eli naisen kannalta eniten kilpailua...

Vierailija
173/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan täällä parikin naista sanoi mielenkiinnon lakkaavan siinä vaiheessa kun eivät jaksa olla näyttäviä ja eloisia. Epäilen suuresti sitä, etteikö tavis mieskin jättäisi homman heti siihen kunhan nainen jättää laittautumatta tai olematta iloisen rempseä. Pahimmillaan saat tällaisestakin miehestä kontollesi mustasukkaisen vänisijän. Parempi olla vaan yksinään..

Vierailija
174/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasti kirjoitti:

Miksi olette epäsuosittuja?

Jos olet lihava; laihduta tai etsi lihava mies.

Jos et ole työelämässä menestynyt niin kouluttaudu/vaihda alaa.

Rumat/häiritsevät hampaat/rinnat joutaa korjauttaa paremmiksi jos itsetunto ei kestä nykyisiä.

Jos olet ujo/sulkeutunut niin mene ilmaisutaidon kurssille. Opettele puhumaan.

Jos paikkakunnallasi ei ole tarpeeksi sinkkuja; muuta.

Me eletään vaan kerran. Kannattaa tehdä sitä mistä nauttii. Seuraa löytyy vanhainkodista mutta jos sitä ennen haluaa pariutua niin kannattaa ehkä vähän nähdä vaivaa asian eteen.

Naisille ei löydy seuraa vanhainkodista. Miehille löytyy. Vanhainkodeissa on yhtä miestä kohti neljä naista.

Vierailija
175/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pyysin tältäkin palstalta neuvoja miten voisin löytää miehen. Sain kuulla että olen nirso valehtelija, kukaan nainen ei ole tahtomattaan yksin.

En mielestäni ole nirso, haussa on ollut itseni kaltainen mies eli: normaalipainoinen ja urheilee edes joskus, on edes joku koulutus ja jotain työhistoriaa, ei päihde- tai peliriippuvuuksia. Omaa perhettä toivova perusduunari olisi unelmieni mies.

Kohtaamisongelmaa varmasti löytyy mutta alan vakavasti uskoa että osa naisista ei yksinkertaisesti kelpaa.

Tiedän, mutta minne sitä enää 30v muuttaisi?

Vierailija
176/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan ostin pavarottin levyn, siinä on vibraattot kohdillaan.

Sínkkis

Aha.. siis rasismia, tää olikin vain naisille.

Tämän muistan.

Vierailija
177/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja video:

Sínkkis

Vierailija
178/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa paikka käy kun Suomesta puhutaan.

Tiedän, mutta minne sitä enää 30v muuttaisi?

Vierailija
179/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä luen näitä niin apeus iskee. Itse olen yksin omasta halustani ja lapsenkin olen aikanaan saanut, olen ihan tyytyväinen elämääni. Mutta mistä löytyisi kohtauspaikka kaikille niille jotka vilpittömästi kaipaavat kumppania eikä mitään panoseuraa?

Täälläkin kirjoittavat monet yksinäiset, missä he voisivat tavata ja tutustua? Kamalaa ajatella että niin moni on yksin ja kohdataan sitten vain täällä, anonyymisti.

Veit sanat suustani. Olen potenut aivan käsittämätöntä tuskaa siitä, että kivojen miesten tapaaminen on vain niin järjettömän vaikeaa. Deittih*lvetti ja sen pinnallisuus on vieneet voimat ja toivon, että oma tilanne tästä johonkin muuttuu.

Mikä neuvoksi? Olen tosi kiva, nätti, koulutettu ja työssäkäyvä nainen. Yksin silti tätäkin iltapäivää vietän, huokaus.

Vierailija
180/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä teet ne aloitteet sellaisille miehille, joille on muutenkin paljon (kauniinpia) ottajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan