Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa panostaa ulkonäöllisesti. Huomaan saavani enemmän huomiota laitetun näköisenä kuin normitilassa. Töiden ja kotitöiden jälkeen ei vaan viitsi enää alkaa puunaamaan vielä itseäänkin joten, jään mielummin yksin. Jos nyt jostain kumman syystä haluan perustaa perheen, voin tehdä sen yksinäni käymällä klinikalla. Saattaa kuitenkin olla että tämäkin jää tekemättä ja, tyydyn panostamaan uraan :P
Naiset tuntuvat olevan todella laiskoja ja mukavuudenhaluisia.
Mies antaisi mitä vain jos pelkällä treenaamisella ja puunaamisella saisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan..
ööh kyllä kaunisvartaloisella miehellä on 60% parempi tzaanssi pariutua
mut se vaatii työtä..
Ei vaan lähinnä oikeanlaisia geenejä.
Jos olet joku 170cm ja luonnostaan pulloharteinen, ei treenistä ole mitään hyötyä suosion kannalta.
Annasti kirjoitti:
Miksi olette epäsuosittuja?
Jos olet lihava; laihduta tai etsi lihava mies.
Jos et ole työelämässä menestynyt niin kouluttaudu/vaihda alaa.
Rumat/häiritsevät hampaat/rinnat joutaa korjauttaa paremmiksi jos itsetunto ei kestä nykyisiä.
Jos olet ujo/sulkeutunut niin mene ilmaisutaidon kurssille. Opettele puhumaan.
Jos paikkakunnallasi ei ole tarpeeksi sinkkuja; muuta.
Me eletään vaan kerran. Kannattaa tehdä sitä mistä nauttii. Seuraa löytyy vanhainkodista mutta jos sitä ennen haluaa pariutua niin kannattaa ehkä vähän nähdä vaivaa asian eteen.
No huh huh mitä ohjeita. Laihduta (no joo, useimmille mahdollinen, mutta järkevästi tehtynä hidasta), mene kouluun ja vaihda alaa (monelle sinkulle ei mitenkään taloudellisesti mahdollista), mene kauneusleikkaukseen tai hampaiden korjaukseen (to-del-la kallista ja lisäksi moni pitää silikoneja pinnallisena), mene ilmaisutaidon kurssille (eli jos olet hiljainen ja ujo introvertti, kiellä persoonallisuutesi ja yritä muuttua väkisin ekstrovertiksi - en suosittele kenellekään, joka haluaa pitää mielenterveydestään huolta), muuta (jätä kotiseutusi ja vaihda maisemaa jonkun kumppanin löytymisen toivossa eli käytännössä muuta pääkaupunkiseudulle).
Järkevä ihminen tekisi noista ehkä 1-3, jos kaipaisi muutosta elämäänsä. Esim. laihduttaminen, itseilmaisukurssi tai koulun aloittaminen voisi olla jollekin piristysruiske parempaan elämään. Kaikki nuo ohjeet putkeen luettuna aiheuttaa kauhistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vastauksista kuvaa hyvin tavallisen miehen tilannetta.
Taisin saada ensimmäisen kerran aloitteen naiselta kun olin 34v.
Sitä ennen jos halusi seurustella, piti tehdä aloite, olla itsevarma/hauska/viihdyttävä, viedä seksissä niin määrätietoisesti kuin osasi, jne.
Sanon tämän siksi että suurin osa vastaajista kysele miksi kukaan ei tee aloitetta ja miksei se mies ilmesty jostain.
Olisiko mahdoton ajatus olla aloitteellinen itse?
Jos on merkittävästi ylipainoa, sen pitäisi olla itsestäänselvyys että kroppa kuosiin. Jos miehenä olisin saanut nostettua suosiotani niin helpolla, olisin ollut aivan innoissani.
Saa alapeukuttaa kun en hokenut "kyllä sulle vielä joku löytyy"-mantroja.Et tainnut lukea ketjua kokonaan. Kyllä meitä löytyy jotka ovat 10-15v ajan tehneet aloitteita miehille. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
Itse painan 50kg niin kiva olisi kuulla miten paljon pitäisi vielä laihduttaa.
Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita (ikä/pituus/ruumiinrakenne/asema/ovatko hauskoja tai suosittuja tms), ja rehellinen arvio mikä ehkä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?
Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.
Komppaan tätä. Tinderiin ei kannata sotkeutua. Se on vain pelimiesten leikkikenttä. Tietenkin positiivista, että he hukkaavat aikansa siellä ja 45-vuotiaalla pelimiehellä on mahdollisuudet lisääntymiseen menneet.
Elämä yksin voi olla hyvää, erityisesti jos on introvertti.
Aika monella menee mönkään siinä että naisilla on tapana jakaa miehet kolmeen kategoriaan. On ne ihan huipputason toimitusjohtaja-vuorikiipeilijä-laatikkopäät, on tavikset, ja on luuserit.
Moni nainen lähestyy sellaista top 10% tavista joka on vähän nallekarhumainen (suosittu vartalotyyppi miehellä, eli on kokoa mutta vähän ylimääräistä rasvaakin) ja kaikessa vahva muttei ihan eliittiä.
Sellaisen tavisporukan huipun haluaa hemmetin moni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.
Komppaan tätä. Tinderiin ei kannata sotkeutua. Se on vain pelimiesten leikkikenttä. Tietenkin positiivista, että he hukkaavat aikansa siellä ja 45-vuotiaalla pelimiehellä on mahdollisuudet lisääntymiseen menneet.
Elämä yksin voi olla hyvää, erityisesti jos on introvertti.
Tinderistä samaa mieltä. Tai on siellä hyviä parisuhdetta etsiviäkin. Mutta jäävät komeampien pelimiesten varjoon.
45v pelimies pääsee kyllä lisääntymään helposti, on nähty omassa tuttavapiirissä. Pariutuvat kolmekymppisten tai joskus nuorempienkin naisten kanssa (livenä) jahka tajuavat että jos perhettä haluaa, aika on nyt. Monella niitä lapsia on kyllä ennestäänkin, liitot vain eivät ole kestäneet 1-2 vuotta pidempään.
Tuo nallekarhujuttu on muuten ihan totta.
Kaikki sanoo samaa. Joo ei tarvii olla mikään bodari, nallekarhu käy hyvin.
No sehän tarkoittaa sitä että se nallekarhu on kaikista suosituin, ainakin 30-50v naisten keskuudessa.
Semmoista on sitten varmaan paha saada, kun muutkin haluaisi samaa?
Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.
Vierailija kirjoitti:
No sehän tarkoittaa sitä että se nallekarhu on kaikista suosituin, ainakin 30-50v naisten keskuudessa.
Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.
No mulle käy kaikki muut paitsi alkoholistit/muut narkomaanit. Sellaiselle kelpasin mutta pas kaa oli. Minä vain en kelpaa koska miehet haluaa tavisnaisten huipun ("saa olla vähän pyöreä, ei tarvii olla mikään missi")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen jos halusi seurustella, piti tehdä aloite, olla itsevarma/hauska/viihdyttävä, viedä seksissä niin määrätietoisesti kuin osasi, jne.
Sanon tämän siksi että suurin osa vastaajista kysele miksi kukaan ei tee aloitetta ja miksei se mies ilmesty jostain.
Jos on merkittävästi ylipainoa, sen pitäisi olla itsestäänselvyys että kroppa kuosiin. Jos miehenä olisin saanut nostettua suosiotani niin helpolla, olisin ollut aivan innoissani.
Saa alapeukuttaa kun en hokenut "kyllä sulle vielä joku löytyy"-mantroja.Et tainnut lukea ketjua kokonaan. Kyllä meitä löytyy jotka ovat 10-15v ajan tehneet aloitteita miehille. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita (ikä/pituus/ruumiinrakenne/asema/ovatko hauskoja tai suosittuja tms), ja rehellinen arvio mikä ehkä mättää?
Ikä 25v ylöspäin, pituus 160cm ylöspäin, paino 50-100kg?. En osaa sanoa asemasta tai hauskuudesta tms mitään. Rehellinen arvio: en kelpaa kellekään miehelle vaikka kuinka urheilisin ja pitäisin mitat bmi:n ala-asteikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi ihan noin rankasti yleistämään, sillä aika moni on itselleen Tinderinkin kautta kumppanin löytänyt. Ihmiset voivat rakastua vaikka kyynisimmät eivät sitä usko.
Nimim. kokemusta on ja häät tuloillaan.
Onko unelmahäät?
maksaako sisko ruuuat?
Ei voisi vähempää kiinnostaa seurata moista roskaa puhumattakaan osallistumisesta. Siskoakaan ei ole. Itse kustannamme ja järjestelemme häämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, olen nykyään tosi katkera että kaikki muut pariutuu paitsi minä. Olen alkanut toivoa salaa avioeroja niille ketkä miehen myötä unohtivat minut. Aiemmin uskoin, että minäkin pariudun.
Et siis ota lainkaan vastuuta elämästäsi. Katkera paska, suositteken että teet omille asioillesi jotakin, etkä vain odota että joku nuu tekee.
Huoh, mitä voi vielä tehdä, kun on kokeiltu nettideitit, uudet harrastukset, "oltu etsimättä", etsitty. Kaikki on tehty. Vai tarkoititko omille asioille tekemisellä että pitää vain hyväksyä ikuinen sinkkuus? Kikkelis kokkelis, nyt kävi näin.
Oletko läski? Töykeä? Liian ripustautuva? Eikö mielessä ole käynyt että sinussa on ehkä jotakin sellaista mikä sulkee parisuhteen pois. Esimerkiksi minä en voi sietää ihmisiä jotka eivät pysy mielipiteittensä takana ja eivät osaa perustella kantojaan. Olen minäkin sinkku, enkä haluakkaan enää parisuhdetta, liian monta tuuliviiriä nähnyt. Minun omat rajoitukseni estävät siis parisuhteen, tai ainakin valtaosan mahdollisista suhteista.
Pelkästään naisen älykkyys on este pariutumiselle. Miehet pelkäävät ja jos sopiva mies löytyy niin hän on yhtä älykäs pelimies, joka vaihtaa naisia jatkuvasti. Tavisten on helppo ihmetellä, miksi kaikki naiset eivät löydä seuraa. Keskivertoihminen löytää helpoiten seuraa, koska pariutumismahdollisuudet ovat suurimmat. Tämä on tutkittu asia. Pelkästään liiallinen hoikkuus, alipaino, karkoittaa suomalaiset miehet, koska yhtä hoikkaa miestä ei löydy ja silmä tottuu tiettyyn painoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä 25v ylöspäin, pituus 160cm ylöspäin, paino 50-100kg?. En osaa sanoa asemasta tai hauskuudesta tms mitään. Rehellinen arvio: en kelpaa kellekään miehelle vaikka kuinka urheilisin ja pitäisin mitat bmi:n ala-asteikolla.
Onko yksikään mies koskaan tehnyt aloitetta sinulle? "Mieheksi" lasketaan tässä kaikki miessukupuoliset jotka ilmaisevat kiinnostusta jollain tavalla, ei vain niitä jotka itse näet kiinnostavina.
Miten olet tehnyt aloitteita, ja missä vaiheessa tilanne on mennyt mönkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.No mulle käy kaikki muut paitsi alkoholistit/muut narkomaanit. Sellaiselle kelpasin mutta pas kaa oli. Minä vain en kelpaa koska miehet haluaa tavisnaisten huipun ("saa olla vähän pyöreä, ei tarvii olla mikään missi")
"Vähän pyöreä" ei kylläkään edusta tavistaisten huippua.
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyttä tuo kitinä siitä että naisten nirsoilu olisi syynä sinkkuuteen. Ihan kuin naisen pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa mieslajin edustaja ilman mitään preferenssejä luonteen tai ulkonäön suhteen tai ilman ihastumisen ja rakastumisen tunteita. Kelpaako miehille muka oikeasti kuka tahansa nainen? Ei kukaan nainen ainakaan halua tulla kelpuutetuksi vain sukupuolensa takia jollekin satunnaiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet tai hoikat miehet ei sitten kelpaakaan. Eli oma nirsoilu on syy miksei miestä löydy.No mulle käy kaikki muut paitsi alkoholistit/muut narkomaanit. Sellaiselle kelpasin mutta pas kaa oli. Minä vain en kelpaa koska miehet haluaa tavisnaisten huipun ("saa olla vähän pyöreä, ei tarvii olla mikään missi")
"Vähän pyöreä" ei kylläkään edusta tavistaisten huippua.
No jos huippua edustaa rikas 21 v isotissinen huippumalli, niin tavisnaisten huippua edustaa sitten hyvintoimeentuleva, n 30 v perusnätti nainen, jonka vartalo ei ole täydellinen, mutta kuitenkin normaalipainoinen. Vähän pyöreä= vähän löysää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa panostaa ulkonäöllisesti. Huomaan saavani enemmän huomiota laitetun näköisenä kuin normitilassa. Töiden ja kotitöiden jälkeen ei vaan viitsi enää alkaa puunaamaan vielä itseäänkin joten, jään mielummin yksin. Jos nyt jostain kumman syystä haluan perustaa perheen, voin tehdä sen yksinäni käymällä klinikalla. Saattaa kuitenkin olla että tämäkin jää tekemättä ja, tyydyn panostamaan uraan :P
Mies antaisi mitä vain jos pelkällä treenaamisella ja puunaamisella saisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan..
Hyvällä kropalla mutta rumalla naamalla ei kelpaa muuhun kuin seksiin, en harrasta mitään yhdenillan juttuja joten olen mieluusti ilman miestä. Haluan parisuhteen, jossa minua rakastetaan ja jossa minusta välitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä kropalla mutta rumalla naamalla ei kelpaa muuhun kuin seksiin, en harrasta mitään yhdenillan juttuja joten olen mieluusti ilman miestä. Haluan parisuhteen, jossa minua rakastetaan ja jossa minusta välitetään.
Höpö höpö, monilla rumanaamaisilla j a lisäksi rumakroppaisilla naisilla, kuten vaikka itselläni, on mies. Huono miesonni johtuu jostain muusta.
Ite olin 25 vuotta sinkkumies ja kaikki kaverit pariutu ympäriltä. Olin just se ikisinkku jota salaa säälittiin ja monet heitti vitsiä kun ei koskaan ollu naista. Sitten yhtenä päivänä tapasin unelmieni naisen ja 7 yhteistä vuotta nyt takana. Vaikka ei oliskaan se kaikista suosituin niin ei se tarvi kun kerran onnistaa. Pää pystyssä vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ite olin 25 vuotta sinkkumies ja kaikki kaverit pariutu ympäriltä. Olin just se ikisinkku jota salaa säälittiin ja monet heitti vitsiä kun ei koskaan ollu naista. Sitten yhtenä päivänä tapasin unelmieni naisen ja 7 yhteistä vuotta nyt takana. Vaikka ei oliskaan se kaikista suosituin niin ei se tarvi kun kerran onnistaa. Pää pystyssä vaan :)
Olitko siis 25 v kun pariuduit? Sehän on täysin normaali ikä. Ja kun 4- vuotiaasta ei ajatella että "sinkkumies", niin olit varsinaisesti sinkku siis ehkä 7 vuotta, jos aloitetaan siitä iästä kun voi ajatella jonkun vakavasti seurustelevan. Itse olen 18 v jälkeen seurustellut yhteensä vuoden, nyt olen 38 ja tuo suhde loppui 8 v sitten. Olen nainen.
Et tainnut lukea ketjua kokonaan. Kyllä meitä löytyy jotka ovat 10-15v ajan tehneet aloitteita miehille. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.