Kiihotttaako naiset hieronta?
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??
Kommentit (100)
Ei. Aina sattuu niin hirveesti hierojalla nii siitä kiihottuminen kaukana.
Ihana jalkovälin ja muun hieronta on aina hienoa ja nautinnollista. Oma mies taitaa sen hyvin, ja itse myös annan penishierontaa, liukkarilla. Se on niin ihanaa antaa ja saada.
Missä ihmeen hivelyissä te oikein käytte? Kyllä se möyhennys tuntuu sen verran ikävältä, että ei suuremmin kiihota.
No voihan sitä pyytää vähän kevyemmin hieromaan, ei kiitos "möyhennykselle"
Kiihottaa ja kuumottaa, hieroja on ainoa mies jonka kosketuksesta saan nauttia.
Olen tylsä ja tylsännäköinen nainen josta miehet eivät ole kiinnostuneita, fantasioin siitä kuinka se hieronta menisi joskus hiukan pidemmälle ja tuntisin kuuman kosketuksen koko kehollani!
Juuri tämän takia en voi mennä hierojalle koska olen nykyään niin kiimassa
Kerran kävikin niin että hierojan suonikas osui minun mahaan kun hänen piti rusauttaa selkäni... siinäkös oli olotilaa loppuajaksi... miettikää
Kyllä kiihottaa, jos on osaava hieroja, eikä mikään murjoja! Hyvä hieronta ei tuota jatkuvaa kipua!
Ei. En tykkää hierojalla käynnistä ollenkaan, kiusallista kun joku tuntematon koskee. Lisäksi se sattuu aina jonkin verran sillä en mene hierojalle ellei ole tosi pahaa lihasjumia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävikin niin että hierojan suonikas osui minun mahaan kun hänen piti rusauttaa selkäni... siinäkös oli olotilaa loppuajaksi... miettikää
???
Tervetuloa
villi-iran kartanolle kirkkonummelle
Klassinen ja eroottinen hieronta saatavilla .
Ensi viikolle mahdollista saada vielä aikoja .
Tervetuloa
villi-iran kartanolle kirkkonummelle
Klassinen ja eroottinen hieronta saatavilla .
Ensi viikolle mahdollista saada vielä aikoja .
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa.. Voisin testata. 😉
🙌Tervetuloa
-S-
On käynyt 2-3 kertaakin, mikä yllätti itsenikin ja hämmensi vielä pitkään.
(Vaikutusta varmaan sillä, että olen pitkässä suhteeasa ja fyysisesti valitettavasti varsin latteassa sellaisessa, ei seksiä tai joskus vähäinenkin huonoa...hämmennys johtui näiden tunteiden korostumisesta varmaan... )
Näinä muutamina kertoina, kun käynyt urheiluhierojalla näin, on ollut itseni ikäiset (- +5 vuotta) urheilulliset hierojamiehet.
Käyttäytyivät tosi rauhallisesti, hellät, mutta sitäkin varmemmat otteet. Huh tulee kylmät väreet vieläkin, kun ajattelen. Tuli juurikin sellainen olo, että tässä on todellakin turvallista rentoutua yhdistettynä siihen maskuliinisiin varmoihin otteisiin. Tuli niin kokonaisvaltaisen rentoutunut ja hyväilty olo ja kuvittelin vain, että olisipa ainakin seksiin lämmittelyn ja läheisyyden suhteen lottovoitto, jos olisi näin taitava mies kotona. Fyysisesti olisin ollut ihan valmis seksille, eikä käsitelty muistaakseni alakroppaakaan, vaan se tuli aivan muunlaisen käsittelyn ja totaalisen rentoutumisen yhteydestä. Siinä oli ihan saaneen näköinenkin sen jälkeen, ääk... Normaalia kyllä hieronnan jälkeen, että kasvot ovat aika täyteläiset ja silmät kiiltävät.
Minä harrastan juoksemista ja hiihtoa ja siksi jalkoja ja alaselkää tarvitsee hieroa useasti. Reisien hieronnassa niin edestä kuin takaakin sormet käyvät aika lähellä "kriittisiä" paikkoja. Joskus siinä on tullut mieleen kaikenlaista ja on ollut aika liki, ettei ole lähtenyt pikkuhousut kosteana hieronnasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Aina sattuu niin hirveesti hierojalla nii siitä kiihottuminen kaukana.
Onkohan ap eksynyt johonkin feikkihierojalle, jos hieronta tuntuu hyvälle? Hieronnan jälkeen ole on sellainen, mutta ei sen aikana.
Mutta lyhyt matka siihen, että sua pannaan hierontapöydällä.
Kun menen hierontaan, tarkoituksena ei ole kiihottua. Joskus kuitenkin hierontapöydällä silmät kiinni maatessa vieraan miehen kosketus on alkanut tuntua yllättäen liian kivalta. Olen kuitenkin saanut hillittyä ajatukseni, vaikka tiukkaa on tehnyt.
N45
Minulla alapää kastuu herkästi ja tiedän jo valmiiksi olevani märkä hieronnasta lähtiessä. Siksi laitan aina mustat bokserit ja pikkuhousunsuojan, niin sillä pärjää moisen ongelman kanssa.
N30
No kyllä mullakin samansuuntaisia kokemuksia on, tuntuuhan se miehen vahvojen käsien kosketus hyvälle ja kiihottavallekin:-)