Olen entinen ruma mies ja kävin plastiikka kirurgilla. Nyt vientiä riittä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö vasektomiassa myös? Lapsistasihan tulee myös rumia ja huonolla itsetunnolla varustettuja, ei kannata.
Jahas joku mulkku taas näppäimistön äärellä. Ei niistã tule kun hommaan niitten äidiksi jonkun mallimissin.
Ei Loirin lapsistakaan tullut komeita, vaikka äiti onkin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko opetella seuraavaksi yhdyssanat?
Enpä aijo.
- ap
Plastiikka kirurgilla käyvän pitäisi kirjoittaa empä aijjo.
ohis
kyllä mä ymmärrän jos haluaa vaikka hiustensiirron, jos jo kolmikymppisenä on puolikalju. Varmasti naisetkin tekisivät niin samassa tilanteessa. Suuri määrä toimenpiteitä on tietty eri juttu, etenkin jos kasvonpiirteet selkeesti muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Niin, vaikeatahan se olisi uskoa että joku on käynyt leikkaamassa itseänsä.
- ap
E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.
Olen kyllä elävä esimerkki siitä. Varmaan muitakin on.
Juu... kyllä lapsellisia pellejä riittää.
Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee.
Jaa?
- ap
Meinasit, ettei kaljuusgeeni periydy, jos hommaat mallimissin lasten äidiksi? Tyhmiä niistä ainakin tulee, sen lisäksi kaljuuntuvia. Toivottavasti perivät edes kasvojen mallin äidiltään, jos jonkun kauniin yksilön oikeasti onnistut saamaan haaviisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen tehnyt mm seuraavat asiat
- hiustensiirto turkissa. Hiusraja on nyt sama kuin parikymppisenä eikä sitä huomaa feikiksi.
- nenäleikkaus. Nenä on nyt suurehko ja suora. Kyljestä otettiin vähän rakennusmateriaalia. Lontoossa kävin tuota varten.
- leukaimplantti. Kai tämä on nyt ns jykevä leuka 😂
- filleriä poskipäihin
- gyno ja lipo. Myös lontoossa. Sen jälkeen olen käynyt punttiksella ja saanut lihaksia
Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.
No joo 😂
Vierailija kirjoitti:
Missä leukaimplantti laitettiin ja mitä materiaalia se on? Mitä ainetta filleri on? Kuinka paljon kustansi koko lysti?
Silikoni ja radiesse.
En viitsi sanoa tarkalleen kenen luona olen käynyt. Siellä harley streetin ympärillä kuitenkin kaikki ne parhaat kirurgit ovat.
Olen varmaan laittanut yli 50 tonnia yhteensä. En edes halua ajatella koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
- hiustensiirto turkissa. Hiusraja on nyt sama kuin parikymppisenä eikä sitä huomaa feikiksi.
- nenäleikkaus. Nenä on nyt suurehko ja suora. Kyljestä otettiin vähän rakennusmateriaalia. Lontoossa kävin tuota varten.
- filleriä poskipäihin
- gyno ja lipo. Myös lontoossa. Sen jälkeen olen käynyt punttiksella ja saanut lihaksia
Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.
Aiotko kulkea sisätiloissa kengät jalassa vai varpaillasi?
Totuus on että oikeesti rumasta ei saa millään kirurgialla kaunista. Vähän voi parannella, mutta hyvännäköisyys koostuu pitkälti kasvojen mallista ja luustosta, silmien koosta ja muodosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Niin, vaikeatahan se olisi uskoa että joku on käynyt leikkaamassa itseänsä.
- ap
E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.
Olen kyllä elävä esimerkki siitä. Varmaan muitakin on.
Juu... kyllä lapsellisia pellejä riittää.
Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee.
Jaa?
- ap
Meinasit, ettei kaljuusgeeni periydy, jos hommaat mallimissin lasten äidiksi? Tyhmiä niistä ainakin tulee, sen lisäksi kaljuuntuvia. Toivottavasti perivät edes kasvojen mallin äidiltään, jos jonkun kauniin yksilön oikeasti onnistut saamaan haaviisi.
Kaljuusgeeni tulee äidiltä.
Ei ole olemassa rumia ihmisiä, ainoastaan köyhiä. Ei lapsillani tule olemaan hätää. Olen hyvin varakas.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että oikeesti rumasta ei saa millään kirurgialla kaunista. Vähän voi parannella, mutta hyvännäköisyys koostuu pitkälti kasvojen mallista ja luustosta, silmien koosta ja muodosta jne.
Jos vähän parantelee sieltä sun täältä niin vähitellen tulee suuri ero.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä leukaimplantti laitettiin ja mitä materiaalia se on? Mitä ainetta filleri on? Kuinka paljon kustansi koko lysti?
Silikoni ja radiesse.
En viitsi sanoa tarkalleen kenen luona olen käynyt. Siellä harley streetin ympärillä kuitenkin kaikki ne parhaat kirurgit ovat.
Olen varmaan laittanut yli 50 tonnia yhteensä. En edes halua ajatella koko asiaa.
Millä rahoilla kustansit tuon? Mitä aiot tehdä jos leukaimplantti kapseloituu tai infektoituu ja se joudutaan poistamaan, eikä voida turvallisesti korvata uudella? Silikoni-implantin kestoikä on ehkä 15 vuotta jos olen ymmärtänyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- filleriä poskipäihin
Aiotko kulkea sisätiloissa kengät jalassa vai varpaillasi?
Ei ne muijat mitään huomaa kun sitä pituuseroa kuitenkin on ihan tarpeeksi. Kertoo kyllä sen että naisten pituusvaatimukset ovat menneet ihan överiksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän parantelee sieltä sun täältä niin vähitellen tulee suuri ero.
- ap
Toki, mutta alkaa helposti näyttää leikellyltä.
Vierailija kirjoitti:
- filleriä poskipäihin
Harmittaako, kun olet silti edelleen oikeasti manlet?
Niin oot saanu Tinderissä matcheja ja treffeilläkin käynyt. Onko ollut saman naisen kanssa muutakin kuin vain yhdet treffit? Onko kukaan halunnut suhteeseen kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikoni ja radiesse.
Millä rahoilla kustansit tuon? Mitä aiot tehdä jos leukaimplantti kapseloituu tai infektoituu ja se joudutaan poistamaan, eikä voida turvallisesti korvata uudella? Silikoni-implantin kestoikä on ehkä 15 vuotta jos olen ymmärtänyt oikein.
Tienaan hyvin ja osaan sijoittaa hyvin.
Kyllä ne implantit nykyisin ovat ihan turvallisia ja komplikaatiot ovat hyvin harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin oot saanu Tinderissä matcheja ja treffeilläkin käynyt. Onko ollut saman naisen kanssa muutakin kuin vain yhdet treffit? Onko kukaan halunnut suhteeseen kanssasi?
Minulla on kolme kierrossa tällä hetkellä.
-ap
Paljonko operaatiot maksoivat?
Klinikoiden ja lääkärien nimet?
Jokainen tehkööt mitä haluaa. Ilkeys ja pahansuopuus on pahimpia vitsauksia.