Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nella ja Nuttu kirpputori, kokemuksia?

Vierailija
27.01.2019 |

Harkitsen lastenvaatteiden myyntiä Nella ja Nuttu -kirppiksellä. Toivoisin kokemuksia sekä myyjiltä että ostajilta! Käykö kauppa? Onko tila siisti? Yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa myynyt ja voin suositella lämpimästi. Kauppa käy hyvin, joka kerta tullut 250 - 350 euroa, vaikka myytävää on ollut pari Ikea kassillista. Hyvää tavaraa toki, kulunutta ei kannata viedä. Pöytää ei kannata laittaa liian täyteen, vaan mieluummin ottaa pidempi myyntiaika ja viedä tavaraa hiljalleen.

Vierailija
2/6 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Taidan aloittaa kirppisprojektin :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista että siellä tienaa 200 eur viikossa. Pöytävuokra on 39 eur. Itse olin siellä  viikon verran ja tuli tappiota. Olen seurannut monesti että myös muillakin tavarat ei menee siellä kaupaksi. Tämä oli viimeinen kerta kun vein sinne vapaaehtoisesti 39 euroa

Vierailija
4/6 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juurikin pöytä siellä ja kolmess päivässä saldo on 310€. On niin kiinni siitä että mitä vie. Meidän saldot on aina olleet erinomaiset. Viet vain sen hetken kausitavaraa, hyväkuntoista sekä hinta kohdallaan. Varmasti menee! Ainoa nega mitä sanoisin on paikan omistajan tympeys ja töykeys.

Vierailija
5/6 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut nyt syksyllä 2020 parin kympin luokkaa kokonaismyynti.

Vierailija
6/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei käy kauppa varsinkaan nyt korona-aikaan. Aloituspäiväni myynti tällä viikolla 1,5€ vaikka kaudenmukaista siistiä vaatetta myynnissä maltillisin hinnoin. Huhhuh!